facebook video

7 sposobów wykorzystania wideo na Facebook-u do zwiększenia zasięgu

Czy zauważyłeś więcej filmów w swoim kanale z wiadomościami na Facebooku?

Chcesz skorzystać z zalet wideo na Facebooku dla swojej firmy?

Funkcja automatycznego odtwarzania na Facebooku oznacza, że ​​filmy bardziej przyciągają uwagę niż zwykły post.

Dodatkowo, filmy z Facebooka wydają się mieć większy zasięg organiczny w kanale wiadomości.

W tym artykule podzielę się siedmioma pomysłami, aby zwiększyć zaangażowanie i zwiększyć ruch dzięki Twoim filmom na Facebooku.

1: Zainspiruj swoją audiencję

Inspirujące filmy zyskują większy zasięg i zaangażowanie niż wiadomości o sprzedaży. Marie Forleo regularnie publikuje odpowiedzi na pytania, aby zainspirować swoją publiczność do dalszej działalności. Jej filmy są bardzo profesjonalnie zrobione.

Jednak nie trzeba mieć ekipy filmowej, aby tworzyć tego typu filmy. Po prostu wyślij wiadomość z serca lub zrób serię cytatów wraz z muzyką za pomocą narzędzia takiego jak np. Animoto.

2: Edukuj swoją publiczność

Innym rodzajem skutecznego wideo jest szybka wskazówka lub nauczenie czegoś użytecznego naszych odbiorców. W Social Media Examiner we wtorki zamieszczane są gorące wskazówki, które sprawdzają się pod względem zaangażowania i zasięgu. (po angielsku)

3: Bądź zabawny

Ludzie odwiedzają Facebooka, aby się dobrze bawić. Ale to nie znaczy, że musisz publikować filmy o kotach lub coś zupełnie nie na temat tylko po to, by przyciągnąć ich uwagę. Ciesz się nieformalnymi wywiadami zza kulis w Twojej firmie lub twórz coś zabawnego, jak filmy animowane, który mają cel biznesowy. Dzięki narzędziom dostępnym dziś w Internecie tworzenie niezwykłego wideo jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.

BuzzFeed regularnie publikuje humorystyczne filmy, które dostają dużo akcji. Możesz również znaleźć fanpage na których pobierzesz wideo za darmo do celów komercyjnych, filmy te pobierzesz za pomocą narzędzia „Free Facebook Downloader” 🙂

4: Dodaj polecane wideo

Wyróżnione filmy są częściej wyświetlane na Facebooku.

Po dodaniu polecanego filmu film jest bardziej widoczny. Jest umieszczony nad sekcją Informacje i jest większy na karcie Filmy.

Polecane filmy muszą być włączone przez Facebooka dla twojego konta. Nie ma sposobu, aby o to poprosić. Będziesz wiedział, że masz je włączone, gdy przejdziesz do zakładki Wideo i zobaczysz przycisk Dodaj polecany film wideo.

5: Utwórz listę odtwarzania

Coś, co możesz zrobić na karcie Wideo, to dodać listy odtwarzania. Możesz mieć wiele list odtwarzania, dzięki czemu możesz kontrolować komfort korzystania z filmów przez użytkowników.

Sieci BBC używają list odtwarzania do wyświetlania różnych programów. Obecnie nie ma możliwości połączenia z konkretną listą odtwarzania, ale mam nadzieję, że Facebook wkrótce ją doda.

6: Użyj wezwania do działania „Obejrzyj film wideo”

Przycisk wezwanie do działania na Facebooku pozwala Ci zwrócić uwagę na film na Twojej stronie z obrazka na Facebooku. Może to być świetnym zaczepieniem dla osób które odwiedzają twoją stronę aby obejrzały film wideo !

7: Zwiększ wyświetlenia filmów dzięki reklamie

Zastanów się nad zwiększeniem swojego wideo dzięki reklamie na Facebooku. Jeśli Twój film jest inspirujący lub uczy czegoś fajnego, otrzymasz naturalne większy ruch (za darmo). Jednak niewielki budżet reklamowy sprawi, że wideo pójdzie dalej krąży na fejsie.