Mac

Jak zrestartować pasek Touch Bar w systemie macOS

Pasek Touch Bar nie jest najlepszym dodatkiem sprzętowym, jaki Apple wprowadził do MacBooka. Ma pewną użyteczność, ale niewiele po wyjęciu z pudełka. Istnieje kilka aplikacji, dzięki którym jest bardziej przydatny. Pasek dotykowy może również powodować problemy ze sprzętem. W niektórych przypadkach ma tendencję do usterki lub po prostu się wyłącza. Prosty restart systemu powinien to naprawić, ale jeśli nie możesz zrestartować systemu, możesz ponownie uruchomić pasek Touch Bar sam. Oto jak.

Uruchom ponownie pasek dotykowy

Aby ponownie uruchomić pasek Touch Bar, musisz uruchomić polecenie Terminal. Otwórz Terminal z Spotlight, z Launchpad lub z folderu Aplikacje. Po otwarciu uruchom następujące polecenie.

pkill "Touch Bar agent"

Polecenie wykonuje się za sekundę. Pasek dotykowy zacznie migać, ale to wszystko, co zrobi, aby zasygnalizować ponowne uruchomienie.

Inną metodą ponownego uruchomienia paska dotykowego jest Monitor aktywności. Śmiało i otwórz go, a na karcie CPU poszukaj czegoś o nazwie TouchBarServer lub TouchBarAgent lub czegoś podobnego. Wybierz i kliknij przycisk Quit. Pasek dotykowy będzie migał, podobnie jak w przypadku polecenia Terminal, a ponowne uruchomienie zostanie zakończone.

Ponowne uruchomienie paska dotykowego jest rozwiązaniem problemów związanych z oprogramowaniem. Jeśli ponowne uruchomienie nie rozwiąże problemu z paskiem dotykowym, zdecydowanie zrestartuj komputer Mac.

Ponowne uruchomienie nie naprawi wszystkich problemów związanych z oprogramowaniem. Może to naprawić niektóre, ale w innych przypadkach może być konieczne głębsze kopanie, aby dowiedzieć się, co jest nie tak i jak to naprawić. Zawsze możesz odświeżyć system operacyjny. To drastyczny krok, ale zachowujesz wszystkie swoje pliki i aplikacje. To zajmie trochę czasu, w zależności od specyfikacji twojego systemu, ale jest to pewna poprawka dla problemów związanych z oprogramowaniem.

Jeśli odświeżenie systemu operacyjnego nie rozwiąże problemu, czas spojrzeć na możliwe problemy ze sprzętem. Pasek dotykowy jest panelem wyświetlacza i, podobnie jak każdy inny, duży lub mały, może napotykać poważne lub drobne problemy. Nie będziesz w stanie samodzielnie ich rozwiązać, więc weź go na wizytę specjalisty. Jeśli masz gwarancję, poproś Apple. Jeśli nie masz gwarancji, dobrym pomysłem może być popatrzenie na nią przez Apple, nawet jeśli nie masz jej do naprawy.

x