Mikser Microsoft koncentruje się głównie na transmisji strumieniowej na żywo gier wideo i odtwarzaniu gier wideo. Możesz zarejestrować się przy użyciu konta Microsoft, ale czasami usługa wyświetla błąd podczas próby zalogowania się. Komunikat brzmi To konto nie jest powiązane z żadnym kontem Miksera. Jeśli jesteś także jedną z osób, które borykają się z problemem, mamy dla Ciebie rozwiązanie.

To konto nie jest powiązane z żadnym kontem Miksera

Usługa była wcześniej znana jako Beam. Teraz oferuje widzom wpływ w czasie rzeczywistym i uczestnictwo w strumieniach gry. Jeśli wystąpi wyżej wymieniony problem, możesz wykonać następujące czynności, aby rozwiązać problem.

  1. Odłącz i ponownie połącz swoje konto Mixer
  2. Spróbuj zalogować się przy użyciu innego urządzenia.

1) Odłącz i połącz swoje konto Mixer

Przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian najpierw sprawdź, czy masz inne konto na konsoli Xbox? Jeśli nie, może być konieczne rozłączenie i ponowne połączenie konta w celu rozwiązania problemu. Ponadto, jeśli rozpocząłeś transmisję Mixer przy użyciu Xbox lub paska gry, musisz odłączyć swoje konto Microsoft od nowego konta Mixer, które Microsoft automatycznie dla Ciebie utworzy.

Aby to zrobić:

  1. Iść do mixer.com i wybierz Zaloguj > Zaloguj się za pomocą Microsoft, jeśli odwiedzasz witrynę po raz pierwszy.
  2. Jeśli zarejestrowałeś się w witrynie, wybierz Zaloguj się> Microsoft.
  3. Wprowadź informacje o koncie Microsoft (te same informacje, których używasz do logowania się na Xbox lub w aplikacji Xbox).
  4. Następnie wybierz ikonę profilu w prawym górnym rogu, a następnie wybierz Konto> Odłącz swoje konto Microsoft.

To konto nie jest powiązane z żadnym kontem Miksera

Po zakończeniu przejdź do połączenia preferowanego konta Miksera z kontem Microsoft.

Ponownie przejdź do witryny mixer.com i zaloguj się za pomocą konta Miksera, którego chcesz użyć.

Wybierz ikonę profilu w prawym górnym rogu, wybierz Konto > Połącz swoje konto Microsoft, a następnie wprowadź informacje o koncie Microsoft.

2) Spróbuj zalogować się przy użyciu innego urządzenia

Jeśli metoda nie działa, spróbuj zalogować się przy użyciu innego urządzenia. Na przykład, jeśli używasz Xbox do zalogowania się na konto Mixer, możesz zastąpić je innym urządzeniem, takim jak smartfon lub tablet, i spróbować zalogować się do swojego profilu, łącząc swoje konta społecznościowe lub konto Microsoft z Mixer. Jeśli przejdziesz, może być tylko niewielki błąd na urządzeniu Xbox i powinien on być już rozwiązany.

Jeśli nic nie pomoże, może być konieczne skontaktowanie się z pomocą techniczną Mixer.