10 najlepszych narzędzi do śledzenia obecności pracowników dla małych i średnich firm

Oprogramowanie do śledzenia obecności pracowników szybko zastąpiło tradycyjne procesy, ponieważ można nimi łatwo zarządzać w dowolnym czasie i miejscu.

Dawno minęły czasy, kiedy prowadzenie rejestru lub arkusza kalkulacyjnego Excela było wymagane do śledzenia obecności pracownika. Pracownicy mogą oznaczać swoją obecność online bez jakiejkolwiek fizycznej interwencji, a menedżerowie mogą śledzić ruchy swoich pracowników w dowolnym momencie za pomocą telefonów komórkowych. Jest to korzystne zarówno dla pracowników, jak i menedżerów.

Przyjrzyjmy się, jak aplikacje do obsługi obecności pracowników są doskonałymi narzędziami do zarządzania przepływami pracy w organizacji.

Elastyczność

Czasami pracownicy muszą pracować poza biurem. Mogą pracować w domu lub uczestniczyć w spotkaniach poza biurem. Śledzenie każdego działania pracowników, jeśli nie ma ich w biurze, jest trudne. Może pomóc pracownikom śledzić ich godziny pracy i umożliwić menedżerom wyznaczanie im harmonogramów pracy.

Precyzja

Za pomocą tej aplikacji zmniejsz liczbę błędów ręcznych i precyzyjnie rejestruj czas.

Wydajność

Oprogramowanie do śledzenia obecności oszczędza czas poświęcony na monitorowanie i kierowanie obecnością pracowników. Zautomatyzuje żmudne prace związane z zarządzaniem papierkową robotą i dziurkowaniem kart.

Raporty obecności

Raporty z każdego wykonanego lub przypisanego zadania w aplikacji są widoczne. Scentralizowane dane pomagają w lepszym zrozumieniu wydajności i historii pracowników.

Integracja

Można go zintegrować z dowolnym sprzętem innych firm, takim jak maszyny do swipe lub biometryczne. Zasady dotyczące obecności można dostosować i zaprojektować tak, aby odpowiadały Twoim wymaganiom.

Śledzenie w czasie rzeczywistym

Aplikacja obecności pracowników jest zazwyczaj oparta na chmurze, co pozwala monitorować lokalizację pracowników w czasie rzeczywistym.

Przyjrzyjmy się teraz niektórym z najlepszych narzędzi do śledzenia obecności pracowników.

Zegarować

Zegarować zapewnia oprogramowanie do ewidencji czasu pracy, które pozwala Tobie i Twojemu zespołowi monitorować godziny pracy w różnych projektach. Użytkownicy mogą mieć do niego nieograniczony dostęp, a najlepsze jest to, że jest on bezpłatny bez dodatkowych kosztów. Dane są automatycznie synchronizowane online i są dostępne na wszystkich typach urządzeń.

Cechy

Śledzenie czasu: Pomaga ręcznie lub automatycznie śledzić ilość czasu poświęconego na wykonywane zadania. Program monitoruje czas za pomocą stopera w trybie timera. Jeśli wybierzesz opcję ręczną, możesz później ręcznie dodać godziny.

Zarządzanie arkuszem czasu pracy: Za pomocą tego arkusza czasu można zgłosić wartość swoich tygodni pracy w czasie krótszym niż godzina. Utwórz plan zadań, które zdefiniowałeś i śledź całkowity czas każdego dnia/działania.

Zarządzanie projektami i zespołem: Za pomocą tej funkcji będziesz w stanie określić, gdzie spędzasz najwięcej czasu i nad czym pracuje Twój zespół. Możesz także udostępniać lub pobierać raporty w formacie pdf, excel lub CSV.

Ludzie Zoho

Ludzie Zoho dostarcza wydajne rozwiązanie, które pomaga w koordynacji zadań administracyjnych HR w danej lokalizacji. Oferuje zarządzanie bazą pracowników, zarządzanie czasem i urlopami, zarządzanie wydajnością, zarządzanie podróżami i generowanie pasków płacowych.

Cechy

Zarządzanie urlopami: Dzięki Zoho People możliwe jest rejestrowanie i monitorowanie każdego rodzaju urlopu. Może to być szkolenie, urlop i zwolnienia lekarskie. Możliwa jest również analiza wzorców urlopów, aby utrzymać efektywność Twoich pracowników.

Zarządzanie obecnością: Możesz śledzić godziny zameldowania i wymeldowania pracowników w dowolnym miejscu za pomocą Zoho People (aplikacja w chmurze). Dostępna jest również funkcja śledzenia geolokalizacji, dzięki której możliwe jest zameldowanie i wymeldowanie na urządzeniach mobilnych. Menedżerowie mogą również ustawić różne ograniczenia IP, aby regulować czas i miejsce, w którym pracownicy mogą się zameldować.

Śledzenie czasu: Zoho People zawiera funkcję znaną jako śledzenie czasu, która pomaga firmom śledzić zadania i lokalizacje pracowników. Pozwala regularnie sprawdzać efektywność zespołu i zwiększać jego ogólną produktywność.

Ocena wydajności: pomaga ocenić możliwości i wydajność pracowników. Pracownicy Zoho pomagają również w procesie oceny wydajności, aby zapewnić jej skuteczne przeprowadzenie.

Jibble

Jibble to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje łatwe zarządzanie czasem oraz funkcje śledzenia pracowników i obecności. Jest wyposażony w przyjazny dla użytkownika interfejs, który może uprościć śledzenie czasu w zespołach Slack i Microsoft.

Cechy

  • Użyj rozpoznawania twarzy, aby odblokować aplikację.
  • Monitoruj lokalizację i godziny pracy pracowników za pomocą GPS.
  • Wykorzystaj kody PIN do odliczania i odliczania, aby zminimalizować błąd ludzki.

Aplikacja zapewnia bezpłatny plan, który umożliwia nieograniczoną liczbę użytkowników. Płatne plany zaczynają się od 2 USD za użytkownika miesięcznie.

Szybkie Książki

Szybkie Książki to najskuteczniejszy system czasu i obecności dla firm mobilnych (np. pracowników zdalnych lub zewnętrznych lub pracowników serwisu terenowego). Firmy ze stale przemieszczającymi się pracownikami potrzebują zautomatyzowanego systemu czasu i obecności, który ułatwia śledzenie ich czasu pracy poza biurem.

QuickBooks to rozwiązanie oparte na chmurze, do którego użytkownicy mogą uzyskać dostęp za pośrednictwem przeglądarki mobilnej lub internetowej, aby zalogować się i wylogować się z pracy, sprawdzić zmiany harmonogramu, a nawet poprosić o WOM.

Firmy ze zdalnymi pracownikami wymagają systemów do monitorowania pracowników, aby upewnić się, że znajdują się we właściwym miejscu we właściwym czasie. QuickBooks pozwala to osiągnąć dzięki śledzeniu GPS na żywo. Możesz również ustanowić geofence, aby pracownicy mogli się zameldować i wymeldować tylko z wyznaczonych stref.

QuickBooks zapewnia menedżerom możliwość tworzenia harmonogramów dla pracowników w oparciu o zadania lub zmiany. Mogą komunikować się z pracownikami, aby upewnić się, że wszyscy są na tym samym poziomie. Oprogramowanie może być używane do zatwierdzania lub odrzucania żądań WOM, wysyłania przypomnień o zameldowaniu lub wymeldowaniu oraz zmiany kodów zadań.

QuickBooks ma również bardziej wszechstronne możliwości śledzenia zadań niż wielu jego konkurentów. Pozwala śledzić postępy projektu i porównywać szacunki projektu dotyczące rzeczywistych wydatków, wysyłać wiadomości oraz śledzić status projektu i koszty.

Może integrować się z oprogramowaniem innych firm, co oznacza, że ​​może bezproblemowo przesyłać dane dotyczące śledzenia czasu pracy pracowników do oprogramowania płacowego i księgowego.

Kolego Punch

Buddy Punch pełni różne funkcje związane z czasem i obecnością, które mogą pomóc firmom w zachowaniu zgodności z ich wewnętrznymi zasadami oraz przepisami regulującymi zatrudnienie i pracę. Na przykład zapewnia automatyczne obliczenia nadgodzin, aby zapewnić prawidłową płatność, automatyczne przerwy i wymeldowanie, a także zdjęcia stempli z kamery internetowej. Narzędzia te pomagają ograniczyć dziurkowanie pracowników, zapewniając jednocześnie dokładność ewidencji czasu i płatności.

Możesz upewnić się, że Twoi pracownicy pracują zgodnie z regułami, ograniczając stemple do określonych dat dnia lub planując zmiany. Masz również możliwość blokowania określonych adresów IP i urządzeń. Jeśli pracujesz z pracownikami mobilnymi, możesz upewnić się, że pracują w odpowiednich miejscach, korzystając z funkcji monitoringu GPS i geofencingu.

Buddy Punch pomaga usprawnić ewidencję czasu i obecności, wykorzystując przepływy pracy zatwierdzania, uprawnienia menedżera i przepływy pracy zatwierdzania. Integruje również systemy płacowe i księgowe w celu uproszczenia i ograniczenia błędów administracyjnych.

Jeśli potrzebujesz dostępu do danych o frekwencji i czasie, Buddy Punch oferuje różne raporty na żądanie. Dodatkowo oprogramowanie posiada funkcje alarmów, przypomnień i powiadomień, dzięki którym będziesz na bieżąco z obecnością Twoich pracowników.

TrackSmart

TrackSmart najlepiej nadaje się dla małych firm z różnych branż zatrudniających 100 pracowników.

Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów dla firm na bezproblemowe śledzenie urlopów pracowniczych, godzin pracy i wszelkich innych dni wolnych. Przyjazne dla użytkownika rozwiązanie internetowe zawiera wszystkie najnowsze funkcje, takie jak kalendarze śledzenia obecności i grafików pracy dla pracowników.

Zawiera wszystkie funkcje formularzy papierowych, ale jest wzbogacony o automatyczne raportowanie i ewidencjonowanie wniosków urlopowych, a także narzędzie procedur zatwierdzania.

Cechy

  • Zarządzanie nieobecnościami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Śledzenie FMLA
  • Śledzenie nadgodzin
  • Portal samoobsługowy
  • Karty czasu pracy
  • Urlop / Śledzenie urlopu

Plany roczne zaczynają się od co najmniej 169 USD rocznie. Dostępne są również bezpłatne wersje próbne. Działa w chmurze i jest idealny dla właścicieli, specjalistów HR i menedżerów. Pomaga także firmom śledzić nadgodziny.

faktHR

faktHR to wiodący na świecie dostawca w zakresie zarządzania siłą roboczą, obsługujący ponad 1000 klientów na całym świecie i zatrudniający ponad milion pracowników. Dąży do zapewnienia najwyższego poziomu wsparcia swoim klientom, ponieważ wierzą, że długoterminowa relacja z klientem jest najskuteczniejszą metodą rozwoju firmy.

Cechy

Jego funkcja śledzenia obecności oferuje różne funkcje, takie jak automatyczne pobieranie danych w czasie rzeczywistym z dowolnego czytnika i obliczanie zasad dotyczących spóźnienia, wczesnego rozpoczęcia i nadgodzin. Inne funkcje zarządzania obecnością to:

  • Integracja biometryczna
  • Zameldowanie/Wymeldowanie przez Internet
  • Zarządzanie urlopem
  • Zarządzanie kartami czasu pracy

factoHR opiera się na ponad dwudziestoletnim doświadczeniu i posiada klientów z różnych branż. Został również uznany za najlepszego dostawcę oprogramowania HR roku przez Światowy Kongres HRD za zapewnienie najlepszego rozwiązania dla wszystkich podstawowych i zasadniczych wymagań firm z różnych dziedzin biznesu.

MojaUczestnictwoTracker

MojaUczestnictwoTracker pomaga śledzić frekwencję uczniów na dowolnym urządzeniu. Skonfiguruj śledzenie obecności, korzystając z terminów, których chcesz używać.

Cechy

Zintegrowany dziennik ocen ucznia: teraz możesz dołączyć w pełni konfigurowalne oceny do każdej klasy, aby wszystkie oceny były takie same, jak przy frekwencji.

Komunikacja nauczyciel/rodzic: Automatycznie powiadamiaj rodziców o nieobecnościach, zmianach ocen lub problemach behawioralnych. Możesz wysyłać wiadomości indywidualne, klasowe lub do całej szkoły za pośrednictwem wiadomości SMS i e-mail.

Tablice ocen: Sprawdzaj, co dzieje się na każdej klasie i z uczniami, sprawdzając proste wskaźniki bezpośrednio na pulpitach uczniów dla klas i ocen. Uzyskaj niestandardowe raporty, aby uzyskać dokładniejszy wgląd w to, jak uczniowie radzą sobie na zajęciach.

Kompatybilny ze wszystkimi urządzeniami: Proces rejestrowania wszystkich wymaganych danych może być tak prosty, jak kilkukrotne dotknięcie ekranu tabletem lub telefonem. Aplikacja została zaprojektowana tak, aby działała równie dobrze na smartfonach, jak i na dużym ekranie.

Śledź postępy uczniów: Każda klasa ma swoją stronę przeglądu, na której możesz łatwo tworzyć i śledzić swoje oceny, sprawdzać bieżący postęp zajęć, dodawać lub usuwać uczniów i robić szybkie notatki do przejrzenia.

Godziny zadań

Zarejestruj się i utwórz konta pracowników dla swoich pracowników z Godziny zadań. Mogą pobierać klientów stacjonarnych, logować się i śledzić swoje działania. To takie proste. Twórz hierarchie raportowania, aby poprawić kontrolę na każdym poziomie firmy.

Cechy

Zautomatyzowane śledzenie czasu: dzięki godzinom zadań śledzenie czasu klienta na komputerze i generowanie grafiku jest automatyczne i na żywo. Nie trzeba wypełniać długich formularzy ani spieszyć się z wypełnianiem ręcznie generowanych grafików. Członkowie Twojego zespołu mogą skoncentrować się na swoich podstawowych zadaniach.

Automatyczne przechwytywanie ekranu: Monitoruj działania za pomocą automatycznego przechwytywania ekranu. Rejestruje ekrany tylko wtedy, gdy rejestrowane są działania. Działa również w trybie offline! Nie ma rejestrowania godzin pracy komputera osobistego, a tym samym nie ma problemów z prywatnością.

Ręczne grafików: członkowie zespołu mogą ręcznie rejestrować swój czas, jeśli nie używają klienta pulpitu Godziny zadań podczas swoich obowiązków. Sprawdź i zatwierdź zgłoszone czasy.

Inteligentna analiza: Inteligentna analiza Task Hours pomaga w identyfikowaniu zachowań i stref produktywności pracowników, co jest istotną cechą, którą należy wziąć pod uwagę przy podejmowaniu decyzji związanych z zasobami ludzkimi.

Solidne raportowanie: Elastyczne raportowanie umożliwia śledzenie i analizowanie wydajności i wydajności członków zespołu nawet w każdej minucie produktywności i straconego czasu. Możesz określić, kto robi wszystko, co w jego mocy, aby rozwijać Twój biznes.

Inteligentne powiadomienia: będziesz powiadamiany o każdym rozpoczętym, zakończonym lub zatrzymanym zadaniu. Godziny zadań automatycznie przypomną członkom zespołu, aby z nich skorzystali. Otrzymuj codzienne arkusze czasu pracy w swojej skrzynce odbiorczej. Nie ma nic, co zapewnia lepsze informacje niż to.

Wsparcie na żywo: Nasz zespół wsparcia na żywo ma wszystkie odpowiedzi, których potrzebujesz, aby dowiedzieć się więcej o funkcjach godzin zadań. Jeśli nie korzystasz z żądanych funkcji, skontaktuj się z pomocą techniczną na żywo, aby otrzymać odpowiedzi w ciągu kilku minut. W weekendy dostępne jest wsparcie przez e-mail.

Notatki czasowe

Notatki czasowe to inteligentna i łatwa aplikacja do śledzenia obecności, która pomaga śledzić obecność i pracę Twoich pracowników. Eliminuje kłopoty z wypełnianiem papierowych grafików, ponieważ rejestruje i przechowuje informacje dla Ciebie.

Jaki jest proces? Podczas rejestracji członkowie wybierają zadanie i uzupełniają wymagane informacje. Gdy to zrobisz, będziesz mógł natychmiast zobaczyć dzienniki pracy w raportach, a następnie wyeksportować je do żądanego formatu.

Możliwe jest śledzenie frekwencji i śledzenie urlopów pracowników, wiedzieć, kto pracował nad czym i ile zarobił, a także ile trzeba im zapłacić w postaci pensji.

Cechy

Konfigurowalny: Ze względu na bogate opcje dostosowywania, Timenotes można precyzyjnie dostosować do potrzeb Twoich pracowników i firmy.

Raporty i pulpity nawigacyjne: Twórz filtry i wybieraj określone zakresy czasu obecności pracowników, aby pobierać pliki w formatach Excel, PDF i CSV. Twórz raporty do fakturowania klientów, płac lub zarządzania za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Śledź czas wolny swojego zespołu: Upewnij się, że Twoi pracownicy są obecni, przeglądając planowany czas urlopu dla swojego zespołu. Możesz łatwo zarządzać obecnością swoich pracowników i potwierdzać zgłoszenia nieobecności.

Śledzenie w czasie rzeczywistym: Śledź dzienniki związane z pracą i czynnościami w czasie rzeczywistym za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Ostatnie słowa

Tworzenie kultury, w której pracownicy czują się wzmocnieni i wspierani, wymaga głębokiego zrozumienia zarządzania siłą roboczą i procesem. Potrzebujesz umiejętności mierzenia wydajności pracowników, zarządzania ich codziennymi zadaniami i uzyskiwania obserwacji, które pomogą Ci zbudować plan działania.

Oprogramowanie do śledzenia obecności może wykonać wszystkie powyższe zadania, zapewniając to, czego potrzebujesz, aby wzmocnić swoją kulturę i poprowadzić organizację do przodu.

Możesz być także zainteresowany Oprogramowaniem do śledzenia czasu dla zespołów.