10 najlepszych platform do automatyzacji i integracji przepływu pracy dla osób prywatnych lub firm

Platformy automatyzacji i integracji przepływu pracy ułatwiają zarządzanie złożonymi procesami biznesowymi, łączenie się z aplikacjami w chmurze w celu uzyskania dodatkowej funkcjonalności, pomoc w tworzeniu oprogramowania i tak dalej!

W rezultacie możesz usprawnić tę czasochłonną, powtarzalną i żmudną pracę dzięki mocy automatyzacji oraz zaoszczędzić czas i pieniądze.

To może być prawdopodobny powód, dla którego branża systemów zarządzania przepływem pracy stale się rozwija. Według raportrynek automatyzacji przepływu pracy został wyceniony na 8,07 mld USD w 2019 r., a do 2027 r. oczekuje się, że osiągnie 39,49 mld USD.

Nie wspominając już o tym, że bardzo konkurencyjny rynek w dzisiejszym świecie wymaga przyspieszenia procesów biznesowych i dostarczania wysokiej jakości produktów, które mogą rozwiązać problemy klientów.

To powiedziawszy, oprogramowanie do automatyzacji przepływu pracy i integracji to idealne rozwiązania, o których można pomyśleć, aby przyspieszyć przepływ pracy i szybko wdrożyć na rynku specjalnie zaprojektowane produkty.

Omówmy więc kilka rzeczy na temat tych rozwiązań, zanim przejdziemy do znalezienia najlepszych dostępnych opcji.

Czym są rozwiązania do automatyzacji i integracji przepływu pracy?

Platformy automatyzacji i integracji przepływu pracy zapewniają elastyczne rozwiązania i narzędzia potrzebne do usprawnienia procesów biznesowych.

Zmieniają sposób, w jaki pracujesz, umożliwiając Twojemu zespołowi idealne tworzenie przepływu pracy i jego optymalizację. Możesz także zautomatyzować procesy, znaleźć zbędne czynności, zidentyfikować możliwe obszary do poprawy i osiągnąć wyższą wydajność.

Platformy te zwiększają widoczność i strukturę przepływu pracy, co pomaga przekształcać koncepcje w efektywne procesy, a pomysły w wartościowe produkty. Ponadto zapewniają doskonałą jakość produktu i pomagają skrócić czas wprowadzenia produktu na rynek.

Oprócz tego platformy automatyzacji i integracji przepływu pracy umożliwiają:

  • Zaplanuj zadania
  • Efektywnie zarządzaj przepływami pracy
  • Zapewnia płynną współpracę między Twoim zespołem
  • Strategicznie oceniaj procesy
  • Twórz etapy, w których możesz definiować i przenosić zadania
  • Udostępniaj dokumenty innym
  • Zwiększ produktywność pracowników
  • Optymalizacja wykorzystania zasobów
  • Powiadamiaj lub ostrzegaj menedżerów lub użytkowników zgodnie z wcześniej ustalonymi zasadami
  • Synchronizuj zadania na końcu każdego etapu
  • Potrafi szybko dostosować się do zmian

I dużo więcej możliwości…

Właśnie dlatego posiadanie systemu automatyzacji przepływu pracy stało się niezbędne dla firm, aby utrzymać jedność zespołów i przyspieszyć przepływ pracy. Platformy te są przydatne dla każdej wielkości firmy, aby zapewnić efektywne przepływy biznesowe.

Jednak wybór przyzwoitej platformy automatyzacji i integracji przepływu pracy nie jest taki łatwy. Pomoże, jeśli pomyślisz o swoich celach biznesowych, wielkości zespołu i budżecie. Mimo to możesz się pomylić z wieloma opcjami.

Ale nie martw się; opracowaliśmy kilka najlepszych w swojej klasie opcji, które pomogą Ci podejmować szybkie decyzje, przyglądając się niektórym krytycznym aspektom tych platform, które mogą pomóc Ci spełnić Twoje potrzeby.

Przyjrzyjmy się więc im.

Zapier

Połącz swoje aplikacje z Zapier i łatwo zautomatyzuj swoje przepływy pracy. Automatycznie przenosi informacje między aplikacjami internetowymi i pomaga skupić się na ważnych aspektach pracy.

Aby rozpocząć pracę z Zapier, zintegruj swoje aplikacje, pozwól im udostępniać dane za pomocą przepływów pracy określanych jako Zaps i szybko twórz procesy, aby wykonywać więcej zadań bez kodowania. Na przykład Zaps może łączyć aplikacje i usługi, z których korzystasz na co dzień, takie jak Gmail.

Możesz także ustawić wyzwalacz powiadomień, skopiować załączniki do Dropbox z konta Gmail, a następnie pozwolić Slackowi powiadomić Cię o tym nowym pliku. Zapier jest w stanie podłączyć więcej aplikacji internetowych niż jakakolwiek inna usługa, jednocześnie dodając nowe opcje co tydzień. W rzeczywistości łączy się z ponad 3000 aplikacji, dzięki czemu możesz nadal korzystać z aplikacji, które uznasz za pomocne.

Niektóre aplikacje, z którymi może się zintegrować, to Arkusze Google, MailChimp, Kalendarz Google, Trello, HubSpot, Dysk Google, Twitter, Discord, ActiveCampaign, Zoom, Stripe, Outlook, Instagram, ClickFunnels, YouTube, Calendly, Formularze Google, Shopify, WordPress , i więcej.

Zapier ułatwia każdemu szybkie tworzenie przepływów pracy za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Ponadto oferują łatwy edytor, dzięki czemu możesz wykorzystać automatyzację „zrób to sam”, umożliwiając skonfigurowanie Zaps bez pomocy programisty.

Oferują zarówno darmowe, jak i płatne plany. Skorzystaj z wiecznie bezpłatnego planu, aby uzyskać podstawowe funkcje, lub wybierz plany premium już od 20 USD miesięcznie, aby uzyskać więcej narzędzi do automatyzacji, priorytetowe wsparcie i więcej możliwości.

Smartsheet

Smartsheet pomaga w rutynowych, przyziemnych i powtarzalnych zadaniach, które należy wykonać, bez względu na to, jak nudne lub proste są.

Wszystko to dzieje się z szablonami automatyzacji przepływu pracy i bez pisania nawet jednej linii kodu. Poza tym możesz również tworzyć niestandardowe przepływy pracy, aby dostosować je do swoich konkretnych potrzeb.

Na przykład może automatycznie ostrzegać interesariuszy, gdy wprowadzasz krytyczne zmiany w dowolnym powiązanym projekcie. Możesz też zbudować przepływ pracy żądający aktualizacji od zespołu co tydzień lub po spełnieniu określonych kryteriów.

Ogólnie rzecz biorąc, automatyzacja przepływu pracy Smartsheet pozwala zaoszczędzić na sprawach, które naprawdę wymagają Twojej uwagi, i możesz ją przetestować w 30-dniowym bezpłatnym okresie próbnym.

n8n

Projektuj i wdrażaj intuicyjne przepływy pracy, aby uruchamiać swoje usługi, produkty i procesy biznesowe za pomocą n8n.io. Oferuje łatwy i prosty sposób projektowania diagramów aplikacji.

Z licencją fair-code możesz uruchomić n8n lokalnie lub w chmurze i zdecydować, kto będzie miał dostęp do danych i je przechowuje. Nie musisz być ekspertem inżynieryjnym w projektowaniu, ponieważ łatwo jest tworzyć przepływy pracy za pomocą aplikacji i niestandardowej logiki. To potężne narzędzie pozwala edytować wszystko i wyjść poza ETL.

n8n.io może łączyć się z ponad 200 aplikacjami, w których można przenosić i zmieniać dane między wieloma bazami danych i aplikacjami bez blokowania się przy rozwiązywaniu problemów z błędami CORS i dokumentacją API. Dodaj logikę warunkową, niestandardowe żądania HTTP i funkcje JavaScript po uruchomieniu z przepływami bez kodu.

Możesz tworzyć niestandardowe integracje, projektując węzły dla CRM, punktów końcowych produktu lub umożliwiając zespołom operacyjnym i marketingowym tworzenie przepływów pracy według ich pomysłów.

Ponadto możesz również wybrać chmura n8nktóry jest rozwiązaniem zarządzanym.

Dzięki automatyzacji przepływu pracy nowej generacji możesz pracować z obiektami JSON ze wszystkimi niestandardowymi polami w wizualnym interfejsie użytkownika. Nie ograniczaj się do węzłów podstawowych dla webhooków, JavaScriptu, żądań HTTP, ekstraktu HTML itp. Zamiast tego modeluj swoją własną firmę za pomocą połączeń, węzłów warunkowych i routingu opartego na węzłach.

Oferują trzy plany cenowe: Start, Pro lub Power, zaczynając od 24,04 USD/miesiąc za wykonanie 5 000 przepływów pracy i 20 aktywnych przepływów pracy.

Robić

Integracja aplikacji i automatyzacja przepływów pracy jest możliwa za pomocą kilku prostych kliknięć, jeśli masz po swojej stronie Make. Ułatwia płynniejszy przepływ danych między różnymi aplikacjami, dzięki czemu nie musisz zajmować się powtarzającymi się zadaniami i możesz bardziej skupić się na rozwoju firmy.

Ta potężna usługa integracyjna umożliwia wizualizację, projektowanie, łączenie i automatyzację pracy w ciągu kilku minut. Zawiera edytor wizualny, który ułatwia proces automatyzacji dzięki funkcji przeciągania i upuszczania. Po prostu przeciągnij aplikację, którą chcesz zintegrować, upuść tam, gdzie chcesz, i pozwól aplikacjom Ci pomóc.

Możesz projektować integracje tak proste lub złożone, jak potrzebujesz. Na przykład możesz tworzyć proste integracje, takie jak integracja Arkuszy Google z pocztą e-mail lub złożone, takie jak integracja Webhooks z JSON i dodanie routera, aby zintegrować więcej aplikacji i zaprojektować je tak, jak chcesz.

Make obsługuje ponad 650 aplikacji, w tym ActiveCampaign, Amazon SES, Airtable, Discord, Google (Arkusze, Kalendarz, Gmail itp.), Facebook, BitBucket, Cloudflare, Datadog, Elasticsearch, Etsy, Freshdesk, GitHub, GetResponse, Magento, produkty Microsoft , MySQL, New Relic, Notion, Okta, SendGrid, WooCommerce, Zapier i inne.

Jeśli nie możesz znaleźć aplikacji, z której korzystasz, możesz połączyć ją za pomocą interfejsu API. Ponadto oferują również ponad 3000 szablonów za darmo, aby pomóc Ci spełnić kluczowe wymagania dotyczące automatyzacji. Operacje są rejestrowane podczas wykonywania określonych scenariuszy, dzięki czemu można zobaczyć, kiedy i jakie dane zostały przetworzone. Możesz jednak ją wyłączyć, jeśli nie chcesz, aby przechowywali przesyłane dane.

Make pozwala wybrać, kiedy i gdzie rozpocząć przetwarzanie danych. Masz możliwość rozpoczęcia procesu od teraz lub po określonej dacie lub godzinie. Ponadto można użyć wbudowanych routerów do łatwego powielania przetwarzanych danych i dzielenia scenariusza na różne trasy, aby przetwarzać dane inaczej w każdej trasie. Możesz także filtrować dane przechodzące przez trasę.

Make oferuje unikalną funkcję: moduły obsługi błędów, które pozwalają skutecznie radzić sobie z nieoczekiwanymi wyjątkami. Możesz również łatwo tworzyć trasy obsługi błędów przy użyciu niestandardowych filtrów i logiki, a trasy będą obsługiwać wyjątki.

Automatyka mocy

Microsoft Automatyka mocy to potężny silnik przepływu pracy, który łatwo zautomatyzuje przepływy pracy w firmie. Możesz go użyć do uproszczenia tworzenia aplikacji, włączając logikę biznesową i procesy modelowania we wszystkich połączonych usługach i źródłach danych.

Usługa Power Automate jest również pomocna w projektowaniu logiki dla usługi Power Apps przy użyciu projektanta przepływu wskaż i kliknij zamiast pisania długich kodów. Ponadto możesz wydajnie uruchamiać przepływy biznesowe w swoich aplikacjach za pomocą przycisków, danych wejściowych i akcji. Te przepływy zwracają dane do aplikacji, dzięki czemu użytkownicy mogą przeglądać informacje lub uruchamiać i zapominać.

Upewnij się, że Twoje dane są spójne i nadążaj za użytkownikami dzięki wieloetapowym przepływom procesów, bez względu na to, gdzie dane są wprowadzane. Twórz zautomatyzowane przepływy pracy, łącząc dane i zwiększając produktywność i współpracę w zespole. Bezproblemowo udostępniaj automatyzację zadań w całej organizacji, aby wszyscy byli na bieżąco.

Możesz osiągnąć głęboką integrację za pomocą SharePoint, Dynamics 365 do automatyzacji aplikacji w kontekście i OneDrive dla Twojej firmy. Power Automation oferuje ponad 200 integracji aplikacji, dzięki czemu możesz przyspieszyć przepływ pracy. Obejmuje Microsoft Teams, Excel, Twitter i inne. Ponadto możesz tworzyć bardziej niezawodne przepływy za pomocą prostego języka wyrażeń typu Excel.

Zacznij łączyć się z większą liczbą usług i systemów, aby uzyskać lepszą kontrolę dzięki wbudowanej rozszerzalności. A jeśli chcesz mieć pełne zarządzanie, możesz tworzyć Azure Logic Apps bezpośrednio z przepływów pracy automatyzacji, a następnie zarządzać aplikacjami na platformie Azure.

Taca

Bezproblemowa platforma integracyjna firmy Taca pozwala zintegrować cały stos technologii i szybciej zautomatyzować przepływy pracy. Narzędzie pomaga usprawnić procesy za pomocą intuicyjnego edytora wizualnego.

Możesz także użyć ich Connector Press i zintegrować je z oprogramowaniem internetowym. Tray zapewnia Twojemu zespołowi dobrze naoliwione maszyny do tworzenia w pełni zautomatyzowanych procesów i ułatwia płynną integrację aplikacji w chmurze, dzięki czemu działają wydajnie w czasie rzeczywistym.

Tray pomaga poprawić skuteczność i rozwój marketingu dzięki przesyłaniu list potencjalnych klientów, routingowi i punktowaniu potencjalnych klientów, spersonalizowanym wiadomościom e-mail, wzbogacaniu danych i wykrywaniu zadowolonych klientów. Ponadto możesz przesyłać strumieniowo aktualizacje sprzedaży i sygnały zakupowe bezpośrednio do przedstawicieli handlowych za pomocą alertów, procesu RFP, procesu zatwierdzania, automatyzacji swag i włączania sprzedaży.

Możesz zatrzymać klientów dzięki intensywnemu wsparciu i programom opieki posprzedażowej, a także przetwarzaniu posprzedażowemu, ustalaniu priorytetów umów SLA, płynnemu wdrażaniu, wykrywaniu rezygnacji i synchronizacji CRM.

Tray pomaga płynnie skalować od integracji punkt-punkt do złożonych przepływów pracy przy użyciu logiki warunkowej, przetwarzając miliardy procesów w milisekundach. Poza tym ma architekturę bezserwerową wraz z interfejsami API, aby oferować nieograniczone opcje.

IFTTT

Połącz swoje urządzenia i aplikacje w niezwykły sposób z IFTTT i tworzyć wydajne przepływy pracy. Pomaga zbudować połączony świat, który może wspierać Twój biznes i rozwój dzięki sile połączenia.

IFTTT może bezpiecznie łączyć się z ponad 650 globalnymi markami, aby ułatwić Ci pracę. Obejmuje najlepsze marki, takie jak Google, Uber, Dropbox, GitHub, Instagram, Twitch, Slack, Stripe, Robot, Alexa, Spotify, Salesforce, Twitter, Pinterest i inne.

IFTTT pomaga zintegrować się z usługami z różnych sektorów, w tym z fintech, usługami subskrypcyjnymi, inteligentnymi domami, energią i innymi. Za pomocą IFTTT możesz budować inteligentne przepływy pracy obejmujące przypadki użycia, takie jak inteligentne domy, które mogą reagować na sygnały, takie jak zamykanie drzwi, powitanie personelu dostawczego itp.; publikować zdjęcia w mediach społecznościowych; tworzyć wydarzenia z Asystentem Google; i więcej.

Co więcej, możesz także przełączyć się na IFTTT Pro, aby odblokować kreatywne i potężne narzędzia, aby dostosować każdy aspekt swoich apletów. Możesz nawet eksplorować więcej, korzystając z logiki warunkowej, wielu akcji i zapytań.

Pocałunek

Zaufany przez ponad 10 000 klientów na całym świecie, Pocałunek to wiodące oprogramowanie do automatyzacji przepływu pracy dla firm. Został zaprojektowany z myślą o zwiększeniu produktywności zespołu dzięki płynnym formularzom, wizualnym przepływom pracy i kontroli dostępu.

Możesz projektować w pełni spersonalizowane formularze z maksymalnie 20 typami pól, obliczeniami, zaawansowanymi wyszukiwaniami i elastycznymi układami. Ponadto zdefiniuj widoczność i obowiązki na podstawie ról użytkowników, poziomów i typów danych formularza.

Uzyskaj niezbędny wgląd w procesy biznesowe dzięki dostosowanym raportom i pulpitom nawigacyjnym. Kissflow oferuje dostosowane do potrzeb funkcje, które ułatwiają płynne przepływy pracy. Ponadto posiada menedżera przepływu pracy, który pomaga w zarządzaniu przepływami pracy bez żadnego kodu.

Kissflow oferuje łatwy w użyciu, prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika, który sprawia, że ​​wszystko jest bezproblemowe podczas zarządzania wieloma narzędziami przepływu pracy. Połącz swoje systemy przepływu pracy łatwo i natychmiast za pomocą interfejsów API lub przydatnych narzędzi, takich jak Zapier.

Łatwo obsługuj zwiększoną liczbę użytkowników, złożoność i ilość danych dzięki automatyzacji. Dodatkowo otrzymujesz analizy w czasie rzeczywistym i niestandardowe metryki oraz jesteś na bieżąco z procesem przepływu pracy.

Zliczaj

Zliczaj oferuje nowy i prosty sposób automatyzacji i dokumentowania procesów. Pomaga w przechowywaniu szczegółowych danych w systemach i tworzeniu planów do ich uruchamiania bez tworzenia skomplikowanych schematów blokowych, pisania kodów lub używania nieładnych dokumentów.

Automatyzacja staje się łatwa i wydajna dzięki Tallyfy, która umożliwia natychmiastową konwersję przepływów pracy, formularzy i procedur zatwierdzania w procesy, które można śledzić. Ponadto umożliwia wszystkim członkom zespołu wgląd w status zadania lub żądania w dowolnym momencie, niezależnie od ich lokalizacji, zmniejszając potrzebę częstych spotkań, e-maili i czatów.

Tallyfy pomaga w automatycznym pilotowaniu swoich podręczników i procesów. Natychmiast ukrywa lub pokazuje zadania na podstawie ścisłych zasad. Możesz także zmniejszyć stres związany z zapamiętywaniem każdego najmniejszego szczegółu, wraz z datą i godziną. Ta platforma obsługuje integrację z systemami takimi jak Zapier, Power Automate, Outlook, Gmail, Slack, Power BI, Tableau i innymi.

Co więcej, dobrze się wyśpij, ponieważ nie musisz się martwić o bezpieczeństwo danych i ryzyko związane z brakiem zgodności. Tallyfy jest zgodny z SOC-2, GDPR i HSTS i oferuje funkcje bezpieczeństwa, takie jak jednokrotne logowanie, kanał BI w czasie rzeczywistym, oprócz oprogramowania pośredniego i interfejsu API.

WP Fusion

Zintegruj swoją witrynę WordPress z licznymi usługami, z których korzystasz za pomocą WP Fusion. Jest to rozwiązanie bez kodu, które rozszerza funkcjonalność Twojej witryny za pomocą wtyczek i pomaga zautomatyzować połączone rozwiązania marketingowe i CRM.

W rezultacie możesz tworzyć ukierunkowane kampanie, aby zwiększyć zaangażowanie za pośrednictwem SMS-ów, e-maili lub innych strumieni marketingowych, aby jeszcze bardziej rozwinąć swoją firmę. Najlepsze jest to, że nie potrzebujesz programisty do łączenia usług; zamiast tego oferują łatwy interfejs, aby wszystko było prostsze.

WP Fusion obsługuje wiele wtyczek WordPress, które pomagają połączyć Twój sklep, witrynę członkowską, CRM i systemy zarządzania nauką. Niektóre typowe przypadki użycia obejmują kontrolowanie dostępu do treści za pomocą tagów CRM, wysyłanie formularzy do CRM, śledzenie stanów subskrypcji i zakupów oraz odzyskiwanie porzuconych koszyków.

WP Fusion oszczędza Twój czas, stosując tagi CRM w oparciu o aktywność użytkownika w Twojej witrynie, co pozwala na złożoną automatyzację i śledzenie zaangażowania. Możesz nawet śledzić przestarzałe konta i ostatnie logowania, nagradzać osiągnięcia i odznaki użytkowników za pomocą logiki i liczników czasu, znajdować klientów korzystających z poczty e-mail na podstawie historii zakupów i tak dalej.

Oferują inteligentny system mapowania pól, który pozwala połączyć dane użytkownika z polami CRM. Możesz także zbierać szczegółowe informacje o profilu użytkownika, przeglądać dane CRM w WordPress, synchronizować konta użytkowników oraz aktualizować numery zamówień i wartości dożywotnie.

WP Fusion integruje Twoją witrynę WordPress i ponad 100 wtyczek z najlepszymi systemami automatyzacji marketingu i CRM, takimi jak AffiliateWP, Beaver Builder, CartFlows, Elementor, NinjaForms, Formularze WPWoocommerce, Ontraport, Mailchimp, AgileCRM, Jetpack, ConvertKit i inne.

Co więcej, WP Fusion oferuje profesjonalne dodatki wraz ze swoimi profesjonalnymi i licencjami, aby przenieść możliwości automatyzacji na wyższy poziom. Te dodatkowe wtyczki obejmują śledzenie porzuconych koszyków, kontrolowane pobieranie, ulepszony eCommerce do zapisywania szczegółowych danych o zamówieniach, loginy, narzędzia multimedialne do śledzenia zaangażowania i webhooki.

Wniosek

Świat biznesu ściga się, a wymagania klientów rosną. Dlatego musisz być zwinny i nadal utrzymywać jakość produktu, aby zadowolić swoich klientów i wyprzedzić konkurencję. Platformy do automatyzacji i integracji przepływu pracy oferują imponujące możliwości, które pomogą Ci osiągnąć te cele.

Wybierz najlepszą platformę, która spełni Twoje wymagania biznesowe.