10 najlepszych programów do wdrażania klientów oferujących niesamowite wrażenia

Zdobywanie klientów jest głównym celem sklepów internetowych i może być trudne! Ale korzystanie z odpowiedniego oprogramowania do obsługi klienta może pomóc w łatwym pozyskiwaniu większej liczby klientów.

Wdrażanie klienta to pierwszy i najważniejszy krok na drodze zakupowej klienta. Tworzy połączenie między klientem a usługami, które oferujesz. W rezultacie częściej stają się stałymi, powtarzającymi się i zadowolonymi klientami.

Oprogramowanie do obsługi klientów ułatwi proces zakupowy Twojego klienta w Twojej firmie online. Dzięki takiemu podejściu klienci z łatwością dostaną to, czego chcą, bez szukania dalej. Klienci z lepszym doświadczeniem użytkownika i wiedzą o produkcie z pewnością dokonają zakupu. W ten sposób baza klientów wzrośnie, a wskaźnik rezygnacji spadnie.

Od zakupu do procesu realizacji transakcji oprogramowanie do obsługi klienta prowadzi klientów sekwencyjnie. W tym artykule przedstawimy niektóre z najlepszych programów do wdrażania klientów, które zapewniają niesamowite wrażenia. Omówimy również zalety i cechy skutecznego oprogramowania do onboardingu klienta.

Korzyści z wdrożenia klienta

Onboarding klienta nie jest obowiązkowy dla każdego rodzaju działalności. Jest to jednak kluczowa część strategii marketingowej dla firm takich jak sprzęt techniczny, samochody i formaty oparte na subskrypcji.

Organizacje korporacyjne na całym świecie (74%) inwestują w dedykowany zespół ds. wdrażania klientów. Ale dlaczego?

Większość klientów ląduje na stronie produktu z zamiarem zakupu. Ale przed zakupem przeprowadzają wiele badań, inwestując swój czas. Tak więc, wprowadzając klienta, finalizujesz jego decyzję. Jak? Odzwierciedlając autentyczność i wartość produktu.

A teraz poznajmy korzyści, jakie uzyskasz dzięki onboardingowi klienta:

  • Zadowolenie klienta: dzięki wprowadzaniu klientów zapewniasz, że klienci będą mniej wysiłku wkładać w zrozumienie Twoich produktów i ich wartości. Ponieważ ludzie lubią mniej wysiłku, wrócą jako stali klienci.
  • Większy współczynnik aktywacji: dobrze zaprojektowane wdrażanie klientów skutecznie definiuje produkt dla klientów. W rezultacie więcej klientów aktywuje Twoją usługę i będzie nadal korzystać z Twojego produktu.
  • Zminimalizowany współczynnik rezygnacji: pozytywne doświadczenia związane z wdrażaniem klientów prowadzą do zwiększenia ich lojalności. Zmniejszy się więc odsetek klientów, którzy przestali korzystać z Twojego produktu lub usługi.
  • Zwiększ retencję klientów: Klienci z przyjemnym doświadczeniem wdrożeniowym będą polecać Twoje produkty innym. W ten sposób wskaźnik retencji klientów będzie rósł z czasem.
  • Szybkie rozwiązywanie problemów: skuteczny proces wdrażania obejmuje funkcje, które pomagają klientom uzyskać szybkie wsparcie. Wraz z lepszą obsługą klienta wzrasta ogólna jakość obsługi klienta. Tak więc koszty klientów spadają, a przychody rosną.
  • Lepsza reputacja marki: łatwy proces wdrażania klienta zaowocuje pozytywnym przekazem ustnym i reputacją marki.

Teraz, gdy znasz już zalety wdrażania klientów, omówmy, w jaki sposób oprogramowanie do wdrażania może w tym pomóc.

Jak oprogramowanie do wdrażania klientów pomaga firmom

Oprogramowanie do obsługi klienta automatyzuje całą ścieżkę zakupową klienta. Przechodząc przez proces onboardingu możesz przekonać i zmotywować klienta. Masz pewien wpływ na to, co Twoi klienci robią w Twojej witrynie.

Jednak nie zmuszasz ich do skorzystania z twoich usług. Zamiast tego, dzięki oprogramowaniu onboardingowemu, klienci chętnie decydują się na zakup Twoich produktów.

Przyjrzyjmy się bliżej, jak oprogramowanie do obsługi klienta pomaga firmom:

  • Automatyzuje niektóre zadania, gdy klient trafia na Twoją stronę internetową. Na przykład: wysyłanie powitalnych wiadomości e-mail do nowo przybyłych, zakładanie kont itp.
  • Poprawia jakość obsługi klienta, zapewniając spersonalizowaną podróż wdrożeniową.
  • Śledzi postępy klientów poprzez proces onboardingu.
  • Pomaga w identyfikowaniu blokad drogowych i obszarów, w których potrzebne są ulepszenia.
  • Udostępnia opcje samoobsługi dla klienta i minimalizuje koszty wsparcia.

`Następnie przyjrzymy się kluczowym funkcjom, których należy szukać w oprogramowaniu do wdrażania klientów.

Kluczowe funkcje oprogramowania do wdrażania klientów

Przed wyborem oprogramowania wprowadzającego klienta należy wziąć pod uwagę kilka czynników. Oto najważniejsze funkcje oprogramowania do obsługi klienta, na które należy zwrócić uwagę:

  • Wskazówki lub samouczek w aplikacji: oprogramowanie powinno przeprowadzić Cię przez wszystkie funkcje aplikacji i Twojej firmy.
  • Szkolenie dla klientów: aplikacja powinna zapewniać wystarczające instrukcje, aby wybrać odpowiednią opcję i wybrać odpowiedni produkt.
  • Opcje samoobsługi: Użytkownicy powinni mieć dostęp do dodatkowych informacji o produkcie lub usługach za pomocą oprogramowania.
  • Stopniowy przepływ pracy: Powinien istnieć logiczny i schodkowy postęp. Najpierw wprowadzi podstawową funkcjonalność, a następnie przejdzie do bardziej złożonych.
  • Raporty użytkowania produktu: Administrator powinien mieć łatwy dostęp do szczegółowych raportów dotyczących użytkowania oprogramowania. Powinien zapewniać jasny wgląd w zachowania klientów.
  • Studia przypadków klientów: Powinien być w stanie analizować podróże klientów w celu ujawnienia możliwych problemów.
  • Wiele kanałów zaangażowania: idealne oprogramowanie wprowadzające powinno angażować użytkowników za pośrednictwem różnych kanałów.
  • Przejrzyste gromadzenie danych: Użytkownicy muszą być świadomi danych gromadzonych przez oprogramowanie oraz celów ich gromadzenia.
  • Śledzenie postępu: Klienci powinni być w stanie zobaczyć, jak blisko są zakończenia procesu wdrażania. Zmotywuje ich to do dokładnego zakończenia procesu onboardingu.
  • Optymalizacja wydajności: Oprogramowanie wprowadzające powinno działać w Twoim systemie bez wykorzystywania zbyt wielu zasobów.
  • Obsługa wielu języków: Użytkownicy powinni mieć możliwość uruchamiania oprogramowania w preferowanym języku.

Teraz przeprowadzimy Cię przez niektóre z najlepszych programów do obsługi klientów, które zapewnią Ci fantastyczne wrażenia.

Niektóre z najlepszych programów do obsługi klientów przeszły nasze testy. Programy te mają atrybuty, które powinien zawierać program wdrażania klientów. Przejrzyjmy więc poniższą listę i wybierzmy jedną dla Twojej firmy:

Proces.st

Dzięki Process.st możesz usprawnić wdrażanie klientów w celu ciągłego rozwoju firmy. Możesz zaoszczędzić swoje zasoby, automatyzując zadania związane z wdrażaniem klientów za pomocą tego oprogramowania. Dzięki temu możesz skupić się na utrzymaniu relacji z klientami.

To oprogramowanie aktualizuje i optymalizuje proces wejścia na pokład klienta za pomocą jednego kliknięcia. Następnie zapisuje kluczowe informacje o kliencie, dzięki czemu informacje o kliencie nigdy nie zostaną utracone. Poza tym możesz utrzymać wspólny przepływ pracy, pracując w grupie.

Ponieważ możesz edytować proces wdrażania klienta, możesz dostosować się do zmieniających się wymagań klienta. Poza tym możesz uprościć podejście do wdrażania klienta, używając różnych szablonów. Zawsze możesz zminimalizować błędy i zapewnić klientom bezbłędną obsługę.

Clusdoc

Szukasz oprogramowania do wdrażania klientów w chmurze? Clusdoc może być Twoim rozwiązaniem. Płynnie obsługuje dokumentację dotyczącą wdrożenia klienta i proces przesyłania. W ten sposób możesz sekwencyjnie obsługiwać proces, aby łączyć się z klientami, dostawcami, studentami, najemcami i nie tylko.

Dzięki temu oprogramowaniu możesz zbierać informacje za pośrednictwem formularzy online, próśb o pliki, dokumentów do podpisania, płatności online, oczekujących zadań i nie tylko. Z bezpiecznej platformy mobilnej możesz wysyłać e-maile lub SMS-y do klientów, aby rozpocząć proces wdrażania. Możesz nawet dostosować logo panelu wprowadzającego, tło i adres URL portalu.

Ułatw proces wdrażania dzięki statusowi postępu w aplikacji i opcjom recenzji. Możesz zrobić więcej z centralnego pulpitu nawigacyjnego, na przykład przeglądać przesłane zgłoszenia i zbierać zatwierdzenia. Po zakończeniu procesu wdrażania możesz przechowywać wszystko w chmurze.

Aplikacje

Appcues to kolejne oprogramowanie wprowadzające, które ułatwia klientom wdrażanie produktów. Pomaga firmom usprawnić proces łączenia nowych użytkowników z ich produktami. W rezultacie zaangażowanie klientów i wskaźniki utrzymania klientów drastycznie rosną.

Możesz ułatwić swoim klientom pracę, śledząc proces wdrażania. Klienci mogą samodzielnie obsługiwać ten proces za pomocą samouczków, komunikatów w aplikacji i przepływów na pokładzie. Co więcej, kreator bez kodu zapewnia niesamowite wrażenia użytkownika i dostosowywanie.

Oprogramowanie może oceniać, w jaki sposób różne procesy wdrażania wpływają na kluczowe wskaźniki biznesowe. W ten sposób możesz wprowadzać poprawki i ulepszać proces wdrażania, aby z czasem konwertować więcej klientów.

Płatne i bezpłatne wersje tej aplikacji umożliwiają integrację z wieloma platformami. Poza tym oprogramowanie jest dostępne na platformach internetowych, stacjonarnych i mobilnych.

Tallyfy

Tallyfy to narzędzie do obsługi klienta, które nadaje mu priorytet podczas całego procesu wdrażania. Cały proces onboardingu klienta jest zautomatyzowany, co utrzymuje zainteresowanie klientów na każdym kroku, obniża wskaźnik rezygnacji i zwiększa przychody.

Oprogramowanie zapewnia niesamowite wrażenia klienta, udostępniając różne formularze i zadania. Obejmuje wewnętrzne i wiele kanałów komunikacji, więc nie będziesz musiał utrzymywać e-maili.

Wszystkie zadania onboardingowe pojawiają się we właściwym czasie dzięki odpowiedniej logice warunkowej. Możesz przesyłać i synchronizować dane z różnymi systemami i CRM w dowolnym momencie. Poza tym śledzi cały postęp wdrażania każdego klienta. Dzięki temu identyfikacja i doskonalenie procesu jest znacznie łatwiejsze.

Na pokładzie

Onboard to łatwe w użyciu narzędzie onboardingowe do zarządzania, optymalizacji i automatyzacji całego procesu. Zapewnia przejrzystość wszystkim członkom zespołu, a także klientom. Dzięki temu klienci przejdą przez ten proces sprawniej.

Wykorzystaj zautomatyzowane dynamiczne plany uruchamiania Onboard, które wykorzystują informacje z Twoich danych CRM. Dzięki różnym szablonom tego oprogramowania utwórz pełny przegląd klientów, dynamiczne plany uruchamiania i nie tylko.

Spędzaj więcej czasu ze swoimi klientami, tworząc niestandardowy przepływ pracy i konfigurując szybkie działania. Utrzymuj również komunikację e-mailową z klientami, używając głosu swojej marki. Możesz nawet zarządzać zadaniami wdrożeniowymi i udostępniać wszystkie aktualizacje przez Slack.

Śledź proces wdrażania klienta przez lejek i otrzymuj aktualne informacje o postępach. Nowoczesny zespół sukcesu Twojej firmy może z łatwością zarządzać procesem onboardingu. Dzięki temu mogą utrzymać strukturę zespołu i zapewnić natychmiastową obsługę klienta.

Przepływ użytkownika

Userflow twierdzi, że jest najszybszą aplikacją do przepływu użytkowników i wdrażania na rynku. Możesz tworzyć dynamiczne przepływy użytkowników przy zerowych umiejętnościach technicznych, podobnie jak w przypadku budowania klocków lego. Zapewnia obsługę użytkownika bez kodu dzięki funkcjom przeciągania i upuszczania. Możesz edytować na żywo przepływy pracy związane z wdrażaniem klientów i natychmiast improwizować.

Możesz nawet zainstalować to ultralekkie rozwiązanie, kopiując i wklejając kod źródłowy. Aplikacja działa płynnie w przeglądarkach oraz aplikacjach jednostronicowych i wielostronicowych. Ponieważ możesz śledzić zdarzenia i przechowywać atrybuty, segmentacja i targetowanie użytkowników jest naprawdę łatwe.

Oprogramowanie pozwala śledzić dane zadania za pomocą możliwej do zminimalizowania listy kontrolnej. Spersonalizowane centrum zasobów obejmuje bazę wiedzy, opcję czatu na żywo i nie tylko. Ponadto możesz tworzyć ankiety za pomocą aplikacji, aby uzyskać opinie klientów.

To wielojęzyczne oprogramowanie można spersonalizować za pomocą dostosowywanych motywów. Ponadto bezproblemowo integruje wiele innych narzędzi, których zwykle używasz.

Zaangażuj mnie

Involve.me to kolejne oprogramowanie do obsługi klientów, które automatyzuje proces obsługi klientów. Prowadzi klientów zgodnie z ich potrzebami i szybko kończy proces.

Możesz dostosować proces onboardingu zgodnie z własnymi preferencjami. Użyj funkcji przeciągnij i upuść, aby utworzyć ankietę powitalną, wybierając spośród ponad 200 szablonów. Zawsze zadawaj swoim klientom właściwe pytania dotyczące ich oczekiwań i kieruj ich we właściwe miejsce.

Możesz przekierować każdego klienta na jego preferowaną ścieżkę logiczną, uzyskując jego odpowiedzi. Dostosowując szablon onboardingu, możesz skutecznie odzwierciedlić tożsamość swojej marki. Ponieważ każda aktywność jest śledzona, nie musisz powtarzać żadnego procesu. Dodatkowo możesz grupować nowych użytkowników w swoim CRM w zależności od odpowiedzi na ich ankiety powitalne.

Zwiększ interakcje z klientami, wysyłając spersonalizowane i zautomatyzowane wiadomości e-mail do swoich klientów. Ponadto uzyskasz szczegółowe preferencje klientów i wgląd w wizualną analizę onboardingową.

Rakietowy pas

Rocketlane to platforma do współpracy z klientami, która przyspiesza proces wdrażania. Możesz zdobyć zaufanie klienta, tworząc doskonałe pierwsze wrażenie. Następnie możesz stopniowo pokazywać klientom wartość swoich produktów i ustalać dla nich cele, plany i statusy.

Korzystając z tego oprogramowania, uzyskasz pełny wgląd w swój projekt i swoich klientów. Dlatego możesz łatwo znaleźć punkty, w których musisz zastosować pewne poprawki.

Nigdy nie musisz powtarzać zadania, ponieważ oprogramowanie oferuje szablony wielokrotnego użytku. Możesz utrzymać ujednolicony proces wdrażania, współpracując z klientami i członkami zespołu. Poza tym istnieje wiele zasobów, które pomogą Ci opanować wdrażanie klientów.

PomocBohater

HelpHero oferuje prosty i niedrogi sposób tworzenia wycieczek wprowadzających klientów. Pozwala tworzyć interaktywne i łatwe do śledzenia wycieczki wprowadzające. Możesz przyspieszyć proces onboardingu, przyjmując nowe wymagania.

HelpHero pozwoli Ci tworzyć i dostosowywać instrukcje dla klientów bez żadnego kodowania. Możesz także dostosować wycieczki, zmieniając teksty, kolory i układy z całkowitą swobodą.

Klienci mogą przejść przez proces wdrażania za pomocą dostosowywalnych list kontrolnych. Możesz dodawać wymagane zadania sekwencyjnie na liście kontrolnej. Hotspoty to kolejna wspaniała funkcja tego oprogramowania, która zawiera podpowiedzi kontekstowe na żądanie.

Analityka HelpHero pomaga mierzyć aktywność widza w procesie wdrażania. Dlatego możesz odkryć punkty bólu i dostosować proces, aby uzyskać najlepszy wskaźnik sukcesu. Korzystając z lejka tej aplikacji, możesz także segmentować i kierować reklamy do określonych klientów.

Treść sidła

Content Snare to łatwy i inteligentny sposób na pozyskanie nowych klientów. Obejmuje pojedynczą bezpieczną platformę wdrożeniową do gromadzenia wszystkich informacji o klientach. Automatyczne przypomnienia pomagają klientom skupić się na zadaniu i uwolnić ich od pogoni za klientem.

Możesz zapisać wstępną listę kontrolną jako szablon i użyć jej później, aby zaoszczędzić czas i zasoby. Poza tym możesz wysyłać klientom automatyczne i okresowe przypomnienia, aby utrzymać ich zaangażowanie.

Administratorzy mogą zatwierdzać poprawne informacje przesłane przez klienta i odrzucać błędne informacje. Klienci mogą wrócić w dowolnym momencie i poprawić nieprawidłowe informacje. Po zakończeniu procesu onboardingu jednym kliknięciem możesz pobrać wszystkie informacje o kliencie.

Końcowe przemyślenia

Powinieneś zachwycić swoich klientów zaraz po wejściu do Twojej firmy online. Właściwym sposobem na to jest świetny proces wdrażania nowych klientów. Z tego powodu należy skupić się na najlepszym oprogramowaniu wprowadzającym, aby zminimalizować wysiłek w procesie wdrażania.

Przeprowadziliśmy dokładne badania narzędzi do wdrażania klientów wymienionych na tej liście. Możesz wypróbować bezpłatną wersję tych narzędzi, a następnie stopniowo aktualizować ją w zależności od rodzaju działalności i preferencji. Udanego wejścia na pokład!