11 platform influencer marketingu do wykorzystania w następnej kampanii

Platformy influencer marketingu pomagają łączyć się i współpracować z odpowiednimi influencerami, dzięki czemu można wielokrotnie zwiększyć skuteczność kampanii marketingowej, widoczność marki i współczynniki konwersji.

Pośród szaleństwa mediów społecznościowych w ciągu ostatnich kilku lat nastąpił ogromny wzrost wpływowych osób. Witryny takie jak Instagram, TikTok, YouTube i LinkedIn mają dużą liczbę influencerów z doświadczeniem w określonej niszy rynkowej, którzy mają moc i ogromną liczbę obserwujących, które pomogą Ci przenieść Twój biznes na wyższy poziom.

Dlatego właśnie influencer marketing bardzo ostatnio nadrabia zaległości.

Według raportuoczekuje się, że branża influencer marketingu osiągnie około 16,4 miliarda dolarów w 2022 roku.

I tu do akcji wkraczają platformy influencer marketingu.

Zanim omówimy najlepsze platformy influencer marketingu dla Twoich kampanii, zrozummy, czym one są i jak mogą Ci pomóc.

Kim jest Influencer?

Zanim zagłębimy się w influencer marketing, najpierw zdefiniujmy, kim jest influencer.

Influencer to prawdziwa osoba z dobrą liczbą obserwujących w określonej domenie lub niszy, w której jest aktywna i stale się angażuje. Ich opinie, przemyślenia i praca skierowane są w tę niszę, która wpływa na ludzi, którzy stają się ich wyznawcami.

Influencerzy wyrażają swoje poglądy i aktywnie pracują, aby zaspokoić oczekiwania swoich zwolenników, którzy rezonują z nimi, czują się z nimi związani i mogą korzystać z ich rad lub rekomendacji.

Na przykład influencer z tysiącami obserwujących na Instagramie może tworzyć treści, takie jak posty i rolki, przedstawiające produkt, który lubi, i polecać go swoim obserwatorom. To z kolei może pomóc marce tego produktu dotrzeć do dużej liczby odbiorców i zwiększyć współczynniki konwersji.

Czym jest influencer marketing?

Influencer marketing lub influence marketing to technika marketingu w mediach społecznościowych, która obejmuje lokowanie produktu i rekomendacje ze strony influencerów, organizacji i osób mających wpływ społeczny lub wiedzę ekspercką w swojej dziedzinie.

Influencerzy mają moc i pozycję na rynku, aby wpływać na wymierne działania konsumentów, nawyki zakupowe lub inne osoby poprzez treści sponsorowane lub niesponsorowane. Zwykle wpływają na ludzi, przesyłając oryginalne, nieskopiowane treści na platformy mediów społecznościowych, takie jak YouTube, Instagram, LinkedIn itp. Są aktywni i mają dużą liczbę obserwujących.

W marketingu influencerów marka zwraca się do influencerów o ugruntowanych odbiorcach i wiarygodności w mediach społecznościowych oraz rejestruje ich w swoich kampaniach marketingowych. Proszą influencerów, aby wspomnieli o swoich produktach lub usługach w poście, który ich obserwujący mogą przeglądać i angażować. Otwiera to okno, w którym marka zyskuje szerszą rozpoznawalność i widoczność w Internecie, a także zwiększa współczynniki konwersji.

Istnieje wiele powodów, dla których influencer marketing jest dochodowy dla nowoczesnych firm:

  • Większa widoczność i zasięg wśród docelowych odbiorców
  • Poprawa świadomości i reputacji marki
  • Lepsze współczynniki konwersji i sprzedaż
  • Zwiększony zwrot z inwestycji

Dlaczego warto korzystać z platformy influencer marketingu?

Nastąpił nagły wzrost w influencer marketingu. Wpisał się na listę kontrolną każdej marki lifestylowej czy konsumenckiej, niezależnie od branży. Oznacza to, że konkurencja rośnie i aby się wyróżnić, musisz połączyć się z odpowiednim influencerem, który pomoże Ci osiągnąć Twoje cele.

Aby to ułatwić, na rynku dostępnych jest wiele platform influencer marketingowych, które pomogą Ci wybrać odpowiednich influencerów do Twoich kampanii marketingowych. Oto powody, dla których korzystanie z nich jest korzystne.

Szybki dostęp do oryginalnych profili

Nie możesz po prostu wierzyć lub osądzać kogoś wyłącznie patrząc na jego posty. Jeśli chodzi o współpracę z influencerem, wybierz kogoś profesjonalistę, który wie, co robi i jest odpowiedzialny za jego działania. Uważaj na ludzi, którzy piszą lub publikują dobre rzeczy na swoich profilach, ale biorą udział w podejrzanych praktykach.

Ale skąd możesz wiedzieć, komu możesz zaufać?

Platformy influencer marketingu sprawdzają influencerów, sprawdzając ich pochodzenie przed dodaniem ich do bazy danych. Pomoże Ci to wybrać odpowiednie czynniki, które mogą naprawdę pomóc w rozwoju Twojej firmy. Oszczędza również czas i zasoby wydawane na influencerów, którzy mogą później wprowadzić Cię w błąd.

Łatwiejsza współpraca

Na różnych platformach społecznościowych znajdują się setki i tysiące influencerów, a łączenie się, wdrażanie i współpraca z nimi może być trudne i czasochłonne. Ale jeśli korzystasz z platformy influencer marketingu, wielu influencerów jest tam już zarejestrowanych i jest dostępnych do współpracy. Dzięki temu współpraca jest łatwiejsza i szybsza, a Ty nie musisz niepotrzebnie wydawać na ich wdrażanie.

Wybór niszowy

Znajdziesz influencerów w różnych niszach. Dlatego ważne jest, aby odkryć tych, którzy pasują do Twojej niszy.

Jeśli Twoja kampania marketingowa koncentruje się na konkretnej niszy, sprawdź profile influencerów z tej domeny na platformach społecznościowych za pomocą platformy influencer marketingu.

Na przykład, jeśli jesteś marką oferującą produkty lifestylowe, narzędzie pomoże Ci znaleźć influencerów w tej kategorii, którzy mogą najlepiej reprezentować Twoją markę i produkty oraz rozmawiać o nich na platformach społecznościowych.

Porównuj influencerów bez wysiłku

Influencerzy są różnego rodzaju, głównie cztery:

  • Mega influencerzy: ich liczba obserwujących wynosi ponad 100 tys., a współpraca z nimi jest droga.
  • Osoby mające wpływ na makro: ich liczba obserwujących waha się od 10 tys. do 100 tys. są bardziej przystępne niż mega influencerzy.
  • Mikroinfluencerzy: ich liczba obserwujących wynosi od 1 tys. do 10 tys., mniej kosztowni niż dwa powyższe/
  • Nano-influencerzy: ich liczba obserwujących jest mniejsza niż 1000, a współpraca z nimi jest najtańsza.

Bez znajomości tych poziomów będziesz miał duży problem z porównaniem najlepszego influencera do swoich działań marketingowych. Ale platforma influencer marketingu może pomóc Ci porównać je na różnych poziomach.

Wydajne śledzenie wyników

Platformy influencer marketingu są wyposażone w zaawansowaną funkcję raportowania, która pomoże Ci łatwo śledzić sukces Twoich kampanii. Możesz dosłownie mieć wszystkie statystyki z pulpitu nawigacyjnego, aby zrozumieć, kto jest z Tobą na pokładzie, rozmowy, sprzedaż, wskaźniki zaangażowania i nie tylko. Możesz nawet wysyłać te raporty do swoich inwestorów, aby lepiej poznali skuteczność Twoich kampanii.

Teraz, jeśli chcesz skorzystać z tych korzyści, porozmawiajmy o doskonałych platformach influencer marketingu, które pomogą Ci połączyć Twoją markę z odpowiednimi influencerami.

Impact.com

Impact.com to doskonała platforma influencer marketingu, która pomoże Ci odkryć potencjalnych influencerów, którzy pomogą Ci rozwinąć Twój biznes. Pozwala zautomatyzować współpracę i jest skalowalny, aby wspierać Twój rozwój.

Dzięki automatyzacji partnerstwa możesz rozszerzyć swoje programy, w tym podmioty stowarzyszone, partnerów biznesowych, influencerów, wydawców, aplikacje mobilne itp. Możesz znaleźć influencerów z dowolnego miejsca na świecie dzięki ogromnej bazie danych i rekrutować odpowiednich dzięki automatycznym kampaniom.

Łatwo jest zawierać umowy z nowymi partnerami, negocjować z nimi wypłaty i łatwo im płacić. Ponadto śledź ruch, jaki wygenerowali Twoi influencerzy na różnych platformach i witrynach na różnych urządzeniach. Możesz także szkolić i lepiej współpracować z influencerami, aby zwiększyć ich produktywność oraz zwiększyć przychody i świadomość dzięki konsekwentnym wysiłkom.

Ponadto chroń i monitoruj swoje programy marketingowe przed szkodliwymi czynnikami, które mogą oszukiwać programy i sprawdzaj, czy influencerzy postępują zgodnie z Twoimi wytycznymi. Możesz także zoptymalizować zarządzanie influencerami, obliczając ich wkład, aby dostosować swoje ruchy i zmotywować je.

Szeroki uśmiech

Kompleksowa platforma influencer marketingu – Szeroki uśmiech pomaga zarządzać influencerami i rozwijać biznes. Cieszy się zaufaniem czołowych światowych marek eCommerce, takich jak L’Oreal, i może pomóc Ci stworzyć popularną nazwę Twojej marki.

Możesz wybierać spośród ponad 32 milionów twórców, aby odkryć idealnego twórcę do swojej kampanii marketingowej. Możesz nawet zaimportować swoją aktualną listę influencerów na tę platformę i zsynchronizować swoje dane w jednym miejscu. Ponadto Grin oferuje wiele sposobów znajdowania i zapraszania twórców do podnoszenia Twojej marki.

Pielęgnuj relacje z influencerami, wysyłając im e-maile, dostarczając kody partnerskie, wysyłając produkty i tak dalej, korzystając tylko z jednej platformy. Otrzymasz również powiadomienie, gdy wpisy twórców będą aktywne. Ponadto możesz wykorzystać raporty do analizy poziomów kampanii, wskaźników KPI oraz metryk twórców, kosztów, sprzedaży, przychodów i zwrotu z inwestycji.

Grin może zarządzać całą Twoją logistyką przenoszenia odpowiednich produktów we właściwe miejsce, korzystając z integracji eCommerce dla usług, takich jak Shopify, Salesforce, Magento, Slack, PayPal itp. Nie martw się o problemy z płatnościami; Grin będzie wysyłać płatności do Twoich twórców, analizować ROI dla każdej osoby, śledzić ich historię płatności i nie tylko.

Mavrck

Mavrck to kompletna platforma influencer marketingu, która najlepiej nadaje się dla firm i marek konsumenckich. Ponad 600 marketerów zaufało tej platformie, która aktywowała ponad 2,7 miliona konsumentów mocą wpływu.

W rzeczywistości firma Mavrck została nazwana „Liderem” przez firmę Forrester w raporcie Influencer Marketing Solutions Report za II kwartał 2020 r. Zaufały mu duże marki, takie jak Netflix, Disney, Oreo, P&G, Reebok itp. Otrzymasz czysty i łatwy do – używaj oprogramowania, aby usprawnić wyszukiwanie, współpracę i raportowanie z wpływowymi osobami.

Co ciekawe, może skutecznie oceniać i wykrywać oszustwa influencerów i oferować dostosowany, 360-stopniowy widok wszystkich Twoich influencerów. Możesz także ocenić zagrożenia bezpieczeństwa swojej marki i wykorzystać jej funkcje pomiaru wydajności i prognozowania. Mavrck zapewnia kompleksowe zarządzanie relacjami i automatyzację przepływu pracy.

StwórcaIQ

Wzmocnij swoją strategię influencer marketingu dzięki StwórcaIQ, który pomoże Twojej firmie osiągnąć nowy poziom w erze Creator Economy. Zaufały mu marki takie jak H&M, Sephora, Unilever, Yeti i nie tylko.

Znajdź najbardziej autentycznych influencerów, łatwo łącz się z nimi za pośrednictwem tej platformy i pielęgnuj zdrowe relacje z twórcami. Możesz wykorzystać ich wysiłki w zakresie analizy danych i modele zgodne ze standardami branżowymi, aby uzyskać pełną jasność co do skuteczności kampanii.

Niezależnie od tego, czy chcesz usprawnić raportowanie, czy stworzyć złożone i predykcyjne modele, otrzymasz różne rozwiązania pomiarowe do analizy swojego celu. Ponadto skaluj swoje kampanie marketingowe, korzystając z cennych informacji branżowych, aby przekształcić swoich lojalnych rzeczników w potencjalnych partnerów marki.

Bez względu na to, z iloma twórcami współpracujesz, możesz dostosowywać dane i rekordy twórców oraz zarządzać nimi w jednym miejscu. Platforma oferuje również planowanie oparte na wynikach, kontrolę nad kampaniami, pomiar sukcesu kampanii i prognozowanie. Możesz także tworzyć konfigurowalne i urzekające raporty do analizy metryk.

Niektóre z oferowanych funkcji to:

  • Bezproblemowy onboarding i rekrutacja
  • Zautomatyzowana i bezpieczna płatność dla twórców w celu zwiększenia wydajności i łatwości obsługi.
  • Automatyczne dopuszczenie do płatnych reklam
  • Synchronizuj dane i twórz niestandardowe rozwiązania z nieograniczonymi możliwościami dzięki API CreatorIQ.

CreatorIQ pomoże Ci znaleźć odpowiednich twórców dla Twojej kampanii i marki dzięki solidnej bazie danych, która jest oparta na danych i inteligentna. Jest wyjątkowy, dzięki czemu możesz ocenić i znaleźć idealnych influencerów w swojej domenie, którzy będą reprezentować Twoje produkty, usługi i markę.

#płatny

Uzyskaj lepszą widoczność wśród docelowych odbiorców i zwiększ sprzedaż dzięki # płatne, platforma marketingowa dla twórców. Pomoże Ci szybko uruchamiać kampanie, znajdować odpowiednich twórców i łatwo tworzyć listy dozwolonych twórców.

Pozwól #paid przyspieszyć rozwój na różnych etapach podróży Twoich kupujących i dopasować się do tych twórców, którzy naprawdę lubią Twoją markę. Nie musisz używać żadnych narzędzi wyszukiwania; wypróbuj Handraise, który znajduje twórców najlepiej pasujących do prowadzonej kampanii marketingowej.

Przekształć swoje treści w płatne reklamy na platformach społecznościowych, korzystając z uchwytów społecznościowych twórców, które będą działać lepiej w porównaniu ze zwykłymi reklamami. Ponadto #paid pomoże Ci przeanalizować wyniki Twoich treści i twórców, aby zrozumieć, dokąd zmierzasz.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak działa #paid, przeprowadź teraz bezpłatną kampanię testową. Możesz to łatwo skonfigurować i anulować, kiedy tylko chcesz.

Aspirować

Zwiększ swoje przychody z Aspirować poprzez influencer marketing. Ta platforma najlepiej nadaje się dla szybko rozwijających się firm eCommerce, które chcą łączyć się i współpracować z odpowiednimi wpływowymi osobami i twórcami.

W ciągu siedmiu dni uzyskasz dostęp do największego rynku twórców na świecie z unikalnymi propozycjami, bez prowizji i opłat. Pomoże Ci również nawiązać kontakt z fanami Twojej marki, wspominając o Tobie w ich uchwytach w mediach społecznościowych. Możesz to zrobić za pomocą oprogramowania do nasłuchiwania społecznościowego i zwiększyć bazę lojalnych klientów.

Wyszukuj łatwo w ogromnej społeczności ponad 6 milionów wpływowych osób według zainteresowań, słów kluczowych, estetyki, danych demograficznych itp. Aspire działa w trzech prostych krokach: odkrywaj, zarządzaj i analizuj. Zaczniesz od znalezienia odpowiednich influencerów dla swoich kampanii, nawiązania z nimi kontaktu i współpracy, zarządzania ich profilami i analizy ich skuteczności.

Jest to rodzaj influencer CRM, w którym można przechowywać i zarządzać wszystkimi relacjami z klientami, influencerami, podmiotami stowarzyszonymi i ambasadorami. Możesz także dostosować swoje przepływy pracy i poprowadzić osoby mające wpływ na kolejne kroki.

Co więcej, zaproś świeże talenty i dołącz do nich dzięki markowym, niestandardowym stronom docelowym. Możesz także zwiększyć sprzedaż i śledzić ją, tworząc zbiorcze najwyższej klasy kody promocyjne i linki partnerskie oraz łatwo im płacąc.

Dzięki tej platformie możesz mierzyć wzrost i optymalizować kampanie za pomocą dozwolonych treści, które mogą generować ROI w przystępnej cenie. Ponadto analiza danych ścieżek pomoże Ci śledzić rzeczywiste przychody, od świadomości marki i rozważania zakupu po zakupy.

BuzzSumo

BuzzSumo to świetna platforma influencer marketingu, która umożliwia znalezienie odpowiedniego dopasowania do Twoich kampanii. Pozwoli ci to uniknąć oślepienia przez wskaźniki próżności, które chce ci pokazać wielu wpływowych osób. Zamiast tego platforma pomoże Ci zidentyfikować naprawdę wpływowe osoby, które mogą napędzać rozwój Twojej firmy.

Możesz znaleźć i połączyć prawdziwych twórców i autorów z prawdziwymi, zaangażowanymi odbiorcami, a także autorytetem w sieci, na Twitterze i Instagramie. BuzzSumo zawiera ponad 8 miliardów artykułów, które pomogą Ci dostarczyć pomysły na treści oraz znaleźć i połączyć się z tysiącami dostępnych wpływowych osób.

Aby znaleźć odpowiednie dopasowanie, użyj analizatora treści, aby wyszukać odpowiedni temat dla Twojej kampanii lub marki. Daje ci listę przydatnych i najczęściej udostępnianych artykułów, w których możesz zobaczyć najlepszych użytkowników na ich uchwytach na Twitterze. Możesz także zobaczyć osoby, które podały go dalej po dwóch lub trzech dniach od opublikowania artykułu.

W rezultacie możesz mierzyć średnie retweety – potężny wskaźnik marketingu wpływowego. W związku z tym możesz przygotować listę tych influencerów, którzy udostępniają treści, abyś mógł współpracować z nimi w swoich kampaniach.

Ponadto możesz użyć narzędzia Twitter Influencers, aby wyszukać określony temat i znaleźć odpowiednich autorów i dziennikarzy z listy ponad 500 000 osób. Możesz także przeglądać statystyki wydajności treści i przeglądać ich profile. Ponadto za pomocą analizatora treści możesz filtrować dziennikarzy i sprawdzać ich znaczenie dla Twojej marki.

Wypróbuj BuzzSumo przez 30 dni za darmo.

Wpływ.co

Połącz się i połącz ręce z prawdziwymi twórcami i wpływowymi osobami za pomocą wpływ.co. Może pomóc firmom dotrzeć do większej liczby odbiorców, zwiększyć świadomość marki i zwiększyć liczbę obserwujących w mediach społecznościowych.

Influence.co pomoże Ci stworzyć większe zaangażowanie i zainteresowanie za pomocą autentycznych historii. Platforma oferuje najwyższej klasy narzędzie do odkrywania influencerów, w którym można uzyskać dostęp do nieograniczonej liczby profili społecznościowych do wyboru. Ponadto możesz utworzyć brief swojej kampanii, aby wpływowe osoby mogły Cię znaleźć i zgłosić chęć nawiązania z Tobą kontaktu.

Śledź postępy każdego z Twoich influencerów, od pierwszego zgłoszenia do dołączenia i opublikowania. Platforma pomoże Ci również skrócić czas potrzebny na zarządzanie kampaniami i napędzać sukces. Ponadto możesz analizować wyniki i optymalizować swoje strategie, aby osiągnąć lepsze wyniki.

Captiv8

Captiv8 oferuje największą na świecie bazę danych zawierającą uwierzytelnionych twórców i influencerów. Otrzymasz ponad 500 filtrów odkrywania, aby stworzyć dla Ciebie odpowiednią kulturowo i spersonalizowaną opowieść.

Captiv8 oferuje doskonały silnik AI, który pozwala znaleźć odpowiednich influencerów i rozwijać reputację marki na dużą skalę. Sprawi, że wyszukiwanie będzie bezproblemowe i zaoferuje wiele przydatnych funkcji, które pomogą rozwinąć Twój biznes.

Wizualizuj swój zwrot z inwestycji za pomocą analizy sentymentu opartej na sztucznej inteligencji, szczegółowych danych o zaangażowaniu i EMV. Możesz tworzyć panele raportowania w czasie rzeczywistym z danymi o skuteczności dostosowanymi do Twoich celów. Możesz także uzyskać dostęp do zweryfikowanej funkcji raportowania, aby chronić swoją markę przed oszustwami.

Śledź swoich konkurentów, analizując ich działania społecznościowe. Platforma upraszcza płatności, umożliwiając zarządzanie wszystkim z jednego pulpitu nawigacyjnego i umożliwia pobieranie kationów na najlepiej działające treści. Możesz także uruchamiać płatne reklamy bezpośrednio, aby zwiększyć efekt.

Wpływy

Zdobądź wszystko, czego potrzebujesz do wdrażania i zarządzania influencerami w Wpływy. Będziesz mieć pełny dostęp do wszystkich swoich danych, procesów i narzędzi na jednej platformie, aby napędzać swoją strategię influencer marketingu.

Platforma automatyzuje Twoje procesy i oszczędza czas i wysiłek. Możesz współpracować z odpowiednimi osobami, aby za każdym razem prowadzić kampanie do sukcesu. Ponadto możesz znaleźć odpowiednich influencerów, analizując ich statystyki z intuicyjnej bazy danych. Otrzymasz również wyniki kampanii w ciągu kilku sekund, aby przeanalizować skuteczność.

Upfluence

Wzmocnij swoją markę Upfluence, gdzie możesz znaleźć potencjalnych twórców i influencerów dla swoich kampanii, pielęgnować relacje, zwiększać sprzedaż i zarządzać sieciami afiliacyjnymi. Pomoże Ci zidentyfikować influencerów, którzy mają ogromną liczbę obserwujących i zaangażować ich w swoje programy partnerskie.

Dzięki temu staną się autentycznymi ambasadorami marki i rzecznikami, aby zwiększyć bazę klientów. Możesz zarządzać wszystkimi swoimi influencerami w jednym miejscu i budować lepsze relacje. Twórz automatyczne kampanie, które pomogą Ci opracować niestandardowe przepływy pracy, kody kuponów i linki partnerskie oraz zarządzać rozsiewaniem i wypłatami dla twórców.

Możesz wysyłać płatności kilkoma kliknięciami i łatwo odbierać dokumenty podatkowe i faktury. Możesz nawet sprawdzić stan płatności, aby upewnić się, że Twoi twórcy otrzymują płatności na czas. Mierz sukces kampanii za pomocą zaawansowanych analiz, aby poznać ROI, wartość medialną, zasięg, wyświetlenia i podsumowanie zaangażowania mediów. Dzięki linkom i integracjom eCommerce możesz sprawdzić indywidualną wydajność swoich twórców i liczbę wygenerowanych przez nich sprzedaży.

Wniosek

Influencer marketing rozrasta się i ma duży potencjał, aby wzmocnić Twoje działania marketingowe i przynieść lepszą sprzedaż i konwersje. Wspomniane wyżej platformy influencer marketingu pomogą Ci wybrać odpowiednich influencerów i współpracować z nimi, aby czerpać korzyści dla Twojego biznesu.