12 najlepszych płatnych programów do sprzedaży biletów dla firm w 2023 r

Zastanawiasz się, które oprogramowanie do obsługi zgłoszeń odpowiada Twoim potrzebom w zakresie obsługi klienta lub wewnętrznego działu pomocy technicznej? Znajdź najlepsze, które musisz sprawdzić, zanim zdecydujesz się na jeden.

Zwykle w małej firmie lub zespole otrzymujesz kilka e-maili z prośbami, takimi jak debugowanie kodu oprogramowania, zezwolenie na dostęp do obszaru roboczego zespołu lub zakup przestrzeni dyskowej w chmurze. Podobnie Twoi klienci wysyłają do Ciebie bardzo niewiele próśb o rozwiązanie problemów lub problemów z rozliczeniami.

Wraz z rozwojem firmy pozyskujesz więcej klientów, rozszerzasz swoje produkty, a prośby zalewają Twoją skrzynkę odbiorczą. Jeśli nadal będziesz trzymał się poczty e-mail, możesz denerwować klientów i pracowników. Oto płatne oprogramowanie do sprzedaży biletów, które kupujesz lub subskrybujesz, a narzędzie utrzymuje czystą skrzynkę odbiorczą. Podoba Ci się koncepcja? Czytaj dalej!

Czym jest system biletowy w obsłudze klienta?

Źródło zdjęcia: System sprzedaży biletów Zoho Help Desk

System biletowy w obsłudze klienta to oprogramowanie stacjonarne lub w chmurze, które ułatwia zarządzanie i rozwiązywanie zapytań i problemów klientów. Klienci mogą być zewnętrzni, na przykład użytkownicy końcowi lub klienci, oraz wewnętrzni, na przykład pracownicy lub kontrahenci.

Aplikacja działa jako scentralizowane centrum gromadzenia, organizowania, planowania i śledzenia interakcji z klientami. Narzędzie pozwala upewnić się, że każde zapytanie otrzyma odpowiednią uwagę zespołu wsparcia lub zaplecza.

Kiedy klient zwraca się o wsparcie, narzędzie tworzy zgłoszenie lub zadanie zawierające odpowiednie szczegóły i kategoryzację. Zgłoszenie przechodzi następnie przez przepływ pracy. Na przykład narzędzie automatycznie przypisuje bilet rozliczeniowy do specjalisty ds. rozliczeń, który rozwiązuje problem.

Dlaczego firmy potrzebują systemu zgłoszeń pomocy technicznej?

# 1. Śledzenie tysięcy biletów

Odnosząca sukcesy średnia lub duża firma przyciągnie tysiące zgłoszeń serwisowych od klientów i pracowników. Nie możesz polegać na e-mailach w przypadku takiej liczby próśb o wsparcie. Potrzebujesz zautomatyzowanego systemu, który sprawnie przyjmie zgłoszenia, przeanalizuje typy zgłoszeń, przypisze je do odpowiedniego zespołu, wyśle ​​uzasadnione przypomnienia i zamknie zgłoszenie odpowiadając klientowi.

#2. Prywatność i ochrona

Jeśli prowadzisz działalność na całym świecie, musisz znać przepisy i karty dotyczące prywatności danych, takie jak kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów (CCPA), australijska ustawa o ochronie prywatności, kanadyjska ustawa o wdrażaniu karty cyfrowej oraz ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO).

Te przepisy dotyczące prywatności danych wymagają, aby Twoja firma odpowiedzialnie obchodziła się z danymi osobowymi klientów, kontrahentów, klientów biznesowych i pracowników. Nie możesz ujawniać danych osobowych w niezaszyfrowany sposób.

Najlepszym rozwiązaniem jest rozwiązanie do obsługi zgłoszeń pomocy technicznej, które obsługuje i przechowuje dane osobowe w trybie zaszyfrowanym.

#3. Analityka danych

Systemy biletowe należące do firmy mogą pomóc w zrozumieniu typowych punktów, w których zawodzą Twoje usługi lub produkty. Możesz natychmiast przypisać zespół ds. rozwoju produktu lub zespół inżynierów, aby rozwiązać ten problem.

Agencje obsługi klienta często używają systemu biletowego do wystawiania rachunków swoim klientom. Agencje używają również takich aplikacji do oferowania swoim klientom dodatkowych usług. Na przykład możesz sprzedawać usługi czatu klientowi telekomunikacyjnemu, jeśli klienci często proszą o wsparcie przez czat, a Ty masz dane na poparcie tego twierdzenia.

#4. Wydajność

Twoi agenci obsługi klienta będą mieli przed sobą swoje zadania, jeśli korzystasz z systemu zgłoszeń. Agent może rozwiązać setki zgłoszeń, jeśli nie musi przeglądać skrzynek odbiorczych poczty e-mail w poszukiwaniu zadań.

#5. Uzyskaj certyfikat ISO

Jeśli chcesz stworzyć światowej klasy centrum obsługi klienta i świadczyć usługi dla dużych klientów z branży telekomunikacyjnej, samochodowej, lotniczej itp., potrzebujesz certyfikatu ISO, takiego jak ISO 18295-1:2017. Aby uzyskać takie akredytacje, musisz wdrożyć bezpieczny i zaufany system zgłoszeń pomocy technicznej.

Niezbędne funkcje doskonałego systemu biletowego

  • Integracja z formularzem tworzenia zgłoszeń online, aplikacją mobilną, oprogramowaniem komputerowym, narzędziami do debugowania, firmowym CRM, bazą wiedzy itp.
  • Powinien być w stanie w jak największym stopniu automatycznie tworzyć, organizować, przypisywać, segregować lub kierować bilety.
  • Chatboty AI, które mogą obsłużyć proste zapytania dotyczące rozliczeń, produktów, instalacji itp.
  • Powinien obsługiwać automatyzację przepływu pracy i być dostarczany z szablonami przepływu pracy dla kilku rodzajów działalności, produktów i branż.
  • Notatki wewnętrzne, opinie, e-maile, załączniki, czat na żywo, rozmowy telefoniczne itp. Powinny tam być udogodnienia.
  • Narzędzie powinno umożliwiać specjalistom wsparcia wysyłanie bezpiecznych wiadomości e-mail do klientów w formie powiadomień.
  • Oprogramowanie biletowe powinno składać się z systemu SLA, aby szybko podsumowywać żądania.
  • Wreszcie powinien istnieć moduł raportowania i analityki do tworzenia raportów wydajności zespołów i poszczególnych agentów.

Przyjrzyjmy się niektórym z niezawodnych, skalowalnych i niedrogich płatnych programów biletowych dla każdej firmy:

Słoneczne Wiatry

Z pomocą SolarWinds Web Help Desk firmy mogą zautomatyzować swój system zarządzania biletami, w tym zadania takie jak przydzielanie zgłoszeń, wyznaczanie tras i eskalacja. Może automatycznie konwertować e-maile na prośby o bilety.

Administratorzy mogą tworzyć reguły kierowania zgłoszeń, aby przypisywać problemy do odpowiedniego kierownika ds. pomocy technicznej. Za pomocą tego oprogramowania możliwe jest również śledzenie historii zgłoszeń serwisowych zasobów i zarządzanie zadaniami między różnymi działami. Ponadto w przypadku biletów bezobsługowych narzędzie wysyła do Ciebie wiadomości e-mail i SMS.

Web Help Desk umożliwia również tworzenie niestandardowych raportów zgodnie z potrzebami i planowanie dostarczania raportów za pośrednictwem poczty elektronicznej. Możesz go również użyć do integracji z innymi narzędziami do zarządzania i monitorowania SolarWinds.

SysAid

SysAid to oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które umożliwia zarządzanie wszystkimi etapami procesu pomocy technicznej. Ten zorientowany na wyniki system jest wyposażony w portal samoobsługowy, w którym użytkownicy końcowi mogą uzyskać dostęp do sekcji FAQ i kontaktować się z personelem IT za pośrednictwem czatu.

Jego funkcja bazy wiedzy działa jako źródło danych dla personelu wewnętrznego i użytkowników końcowych. Platformę tę można zintegrować z korporacyjnym systemem pocztowym Twojej organizacji. W ten sposób może automatycznie konwertować nowe wiadomości e-mail na bilety.

SysAid obsługuje również dostosowywanie interfejsu użytkownika zgodnie z tożsamością marki. Pozwala także tworzyć reguły kierowania i eskalacji.

Biurko Zoho

Czy uważasz, że system zgłoszeń pomocy technicznej jest skomplikowanym procesem? Niech Zoho Desk sprawi, że będzie to dla Ciebie proste i łatwe. Ułatwia szybki przepływ informacji, aby upewnić się, że Twoi agenci mogą śledzić żądania biletów pochodzące z różnych kanałów.

Możesz także użyć Zoho Desk do skonfigurowania bazy wiedzy zawierającej często zadawane pytania i artykuły pomocy do użytku wewnętrznego i zewnętrznego.

Zoho Desk może tworzyć fora, na których klienci mogą omawiać problemy między sobą i znajdować rozwiązania. Umożliwia włączenie centrum pomocy do aplikacji, aby rozmawiać z botem i przesyłać zgłoszenie.

Zarządzanie usługami Jira

Jira Service Management to potężne oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które dzięki dostosowaniu może zaspokoić potrzeby każdego zespołu. Posiada dedykowane szablony i narzędzia do przeglądania zgłoszeń, automatyzacji i zatwierdzania przepływów pracy.

Możesz wyeksportować rozmowę z klientem z różnych kanałów do jednej kolejki tego oprogramowania. Jira Service Management pozwala również skonfigurować automatyzację, aby wyeliminować powtarzalne zadania dla agentów.

Można go zintegrować z innymi narzędziami Atlassian, takimi jak Jira, Trello, Confluence i Bitbucket. Tworzenie bazy wiedzy, generowanie raportów z kluczowymi wskaźnikami i spersonalizowana obsługa z ponad 1000 aplikacji to inne najważniejsze funkcje tej aplikacji.

Zendesk

Zendesk pomaga rozwiązywać zgłoszenia do obsługi klienta we właściwy sposób poprzez śledzenie i ustalanie priorytetów. Posiada wszystkie funkcje potrzebne kierownictwu wsparcia, aby oferować wysokiej jakości usługi za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak e-mail, centrum pomocy, komunikatory, głos, boty i fora.

Platforma działa jako centralne centrum dla wszystkich pytań i próśb Twoich klientów. Niezależnie od kanału, wszystkie zgłoszenia użytkowników otrzymują bilet i automatycznie trafiają do kolejki.

Istnieją również funkcje, takie jak wyznaczanie tras biletów, śledzenie czasu, oceny CSAT i umowy dotyczące poziomu usług dostępne dla użytkowników Zendesk. Oferuje również funkcję automatyzacji dla większej przepustowości agenta.

Świeże prace

Firmy mogą zapewnić klientom wyjątkową obsługę, korzystając ze sztucznej inteligencji i wspólnego systemu sprzedaży biletów Freshworks. Upraszcza zarządzanie procesem wystawiania zgłoszeń, zwiększając produktywność agentów i pomagając im we współpracy w rozwiązywaniu problemów klientów.

Priorytetyzacja zgłoszeń na podstawie słów kluczowych i filtrowanie zgłoszeń na podstawie właściwości zapewniają, że agenci najpierw pracują nad najważniejszymi zgłoszeniami. Skrzynka odbiorcza zespołu Freshworks zawiera również odpowiedzi w puszkach, powiadomienia o aktualizacjach zgłoszeń, łączenie zgłoszeń, dzienniki aktywności i inne funkcje współpracy.

Jego sztuczna inteligencja sugeruje pola zgłoszeń do kierowania i kategoryzowania. Dlatego oszczędza czas, automatyzując przyziemne zadania. Oprogramowanie idealnie nadaje się również do zarządzania umowami SLA, ponieważ umożliwia konfigurowanie reguł czasu reakcji, redystrybucję obciążeń i konfigurowanie automatycznych przypomnień o niedotrzymaniu umów SLA.

Biuro pomocy ProProfs

ProProfs Help Desk to oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które pozwala odpowiadać na zapytania klientów pochodzące z różnych kanałów. Oprogramowanie automatyzuje proces wystawiania biletów i umożliwia śledzenie cyklu życia zgłoszenia w celu poznania jego aktualnego statusu.

Oferuje również wsparcie wielokanałowe, dzięki czemu agenci mogą rozwiązywać zgłoszenia z różnych źródeł. Możesz także zbudować bazę wiedzy z często zadawanymi pytaniami, samouczkami wideo i przewodnikami, aby zmniejszyć liczbę zgłoszeń.

Zarządzaj silnikiem

ManageEngine ServiceDesk Plus to aplikacja, która może szybko rozwiązać codzienne zgłoszenia IT. Jego ulepszone możliwości związane z biletami zmieniają sposób rozwiązywania zgłoszeń. Dzięki jego ramom można wdrożyć zarządzanie działem pomocy technicznej w oparciu o ITIL, aby zapewnić wysoką dostępność.

Rozwiązanie samoobsługowe umożliwia większej liczbie osób dostęp do Twojego systemu wsparcia z różnych urządzeń i kanałów. Oprogramowanie można zautomatyzować w celu zwiększenia produktywności zespołu i dostosować do celów biznesowych.

Może być również centralnym węzłem do zarządzania wszystkimi zasobami informatycznymi i innymi niż IT. ServiceDesk Plus integruje się z istniejącymi narzędziami biznesowymi, takimi jak MS Outlook, Microsoft 365, Jira, TeamViewer, Zoho Voice itp. Oprogramowanie oferuje również wbudowany moduł raportowania do monitorowania stanu pomocy technicznej.

Kajako

Kayako oferuje oprogramowanie do sprzedaży biletów ułatwiające obsługę klienta. Oprogramowanie pomaga agentom lepiej zrozumieć klientów, aby zapewnić spersonalizowane wsparcie i zaoferować szybkie rozwiązanie.

Oferuje pełną wizualizację całej podróży klienta, dzięki czemu nie musisz zadawać klientowi dodatkowych pytań. Kayako oferuje również wsparcie wielokanałowe, dzięki czemu klienci mogą komunikować się za pomocą preferowanego kanału.

Czat na żywo, baza wiedzy, automatyzacja przepływu pracy, wynik CSAT, współpraca zewnętrzna, inteligentny routing i powiadomienia SLA to inne przydatne funkcje tego oprogramowania.

Jitbit

Jitbit to podstawowe narzędzie do systemu obsługi zgłoszeń pomocy technicznej, jeśli potrzebujesz zarówno wersji lokalnej, jak i chmurowej tego samego narzędzia do obsługi zgłoszeń. Korzystaj z wersji desktopowej dla agentów, którzy siedzą w contact center i obsługują dużą liczbę zgłoszeń do pomocy technicznej.

W przypadku techników terenowych i inżynierów wsparcia wyższego poziomu lub programistów skorzystaj z oprogramowania do obsługi zgłoszeń w chmurze. W związku z tym Twój personel pomocniczy najwyższego poziomu może również skupić się na podstawowych obowiązkach, takich jak opracowywanie produktów, aktualizowanie produktów, obsługa klientów biznesowych itp.

Narzędzie ma przejrzysty interfejs użytkownika, zachowując wszystkie jego funkcje, ale standardowe są ukryte. Gdy potrzebujesz zaawansowanych funkcji, administrator systemu może je odblokować. Dlatego jest to odpowiedni zestaw do obsługi zgłoszeń, jeśli zatrudniasz wielu agentów pierwszej linii, którzy nie wymagają zaawansowanych funkcji i zapewniają łatwość użycia narzędzia.

Ameyo

Ameyo to skuteczny system zgłoszeń do obsługi klienta, który usprawnia komunikację z użytkownikami końcowymi i klientami wewnętrznymi, takimi jak pracownicy różnych działów.

Konsoliduje interakcje z klientami z różnych kanałów komunikacji, w tym połączeń głosowych, poczty e-mail, mediów społecznościowych, czatu internetowego i SMS-ów, w ujednoliconą konwersację kontekstową.

Intuicyjny system sprzedaży biletów Ameyo oferuje główne funkcje, jak poniżej:

  • Zintegruj systemy CRM lub aplikacje biznesowe innych firm
  • Wielokanałowa sprzedaż biletów dla głosu, czatu, poczty e-mail i mediów społecznościowych
  • Aplikacja internetowa lub czaty aplikacji mobilnej do biletów
  • Bezpieczeństwo danych klasy korporacyjnej

To transformacyjne narzędzie pozwala zoptymalizować obsługę klienta, czyniąc ją bardziej zorganizowaną, kontekstową i wydajną.

NinjaOne

NinjaOne to narzędzie do sprzedaży biletów, szczególnie dla zespołu informatycznego (IT). Zespół IT zajmuje się takimi zadaniami, jak instalowanie aplikacji, zdalne naprawianie instalacji komputerów, debugowanie oprogramowania na zdalnym pulpicie, instalowanie aktualizacji komputerów, instalowanie programów antywirusowych itp.

Takie zgłoszenia i tysiące innych zadań, które zespół IT musi regularnie wykonywać, są dostarczane z narzędziem jako wbudowane zgłoszenia. Ponadto agenci usług IT mogą jednocześnie obsługiwać wielu klientów wewnętrznych lub zewnętrznych, aby obniżyć koszt przypadający na jednego klienta i zwiększyć produktywność.

Możesz także skonfigurować NinjaOne tak, aby działał jako samoobsługowy portal dla klientów. Na przykład użytkownicy mogą utworzyć zgłoszenie, aby wysłać zepsuty monitor do serwisu. Narzędzie automatycznie wyśle ​​wiadomość e-mail do producenta z prośbą o wizytę technika.

Podsumowanie

System biletowy premium jest niezbędny w każdym procesie obsługi klienta i obsługi. Potrzebujesz go do obsługi klientów zewnętrznych, klientów wewnętrznych lub działów organizacji.

Kiedy przechodzisz do płatnego systemu biletowego z wersji próbnej lub systemu biletowego typu open source, możesz cieszyć się funkcjami premium i dedykowaną umową dotyczącą poziomu usług w porównaniu z darmowymi aplikacjami.

Teraz, gdy wiesz, które są najbardziej popularne i niezawodne systemy biletowe, powinno ci być łatwiej wybrać ten, który spełnia Twoje oczekiwania.

x