12 najlepszych programów do zarządzania usługami terenowymi do płynnego prowadzenia działalności

Oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi jest niezbędne do śledzenia działań pracowników, komunikowania się z nimi, śledzenia sprzedaży i zwiększania zadowolenia klientów.

Kiedy pracownik jest w terenie, musisz śledzić jego działania, aby zachować porządek i zapewnić pełne bezpieczeństwo.

Jest to szczególnie istotne w przypadku małych firm, w których efektywność jest najbardziej ukierunkowanym elementem ochrony zasobów.

Oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi umożliwia połączenie wszystkich podstawowych funkcji operacji terenowych w jedną platformę. Pozwala śledzić techników i pracowników, gdy są poza domem, podczas przetwarzania zleceń serwisowych, aby klienci byli zadowoleni.

Zacznijmy od krótkiego wprowadzenia do zarządzania usługami terenowymi, a następnie omówimy niektóre rozwiązania programowe do zarządzania usługami terenowymi wraz z ich funkcjami i zaletami.

Co to jest oprogramowanie do zarządzania usługami w terenie?

Oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi to inteligentne narzędzie, które pomaga organizacjom i firmom zarządzać operacjami terenowymi, takimi jak planowanie, zarządzanie zleceniami pracy, dyspozytornie i fakturowanie. Został zaprojektowany w celu zwiększenia wydajności zespołów serwisowych poprzez poprawę ich produktywności i zapewnienie lepszej obsługi klientów.

Różne rozwiązania oprogramowania terenowego mogą działać inaczej. Często oprogramowanie umożliwia tworzenie harmonogramów pracowników i przydzielanie im zadań w oparciu o dostępność, lokalizację i kwalifikacje zespołu. Oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi umożliwia obsługę nagłych zmian i zmian w przepływie pracy.

Z pulpitu administratora możesz śledzić zlecenia pracy, statusy bieżących prac i nie tylko. Narzędzia do zarządzania usługami terenowymi umożliwiają zbieranie płatności od klientów, a także zapewniają opcje integracji z narzędziami innych firm.

Funkcje oprogramowania do zarządzania usługami terenowymi

Szukając dobrego oprogramowania do obsługi w terenie, zwracaj uwagę na następujące funkcje:

  • Łatwość użycia
  • Możliwość dostosowania
  • Dostęp mobilny
  • Planowanie i wysyłanie
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Śledzenie czasu i rozliczanie
  • Śledzenie GPS
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie klientami
  • Dane i raportowanie
  • Cyfrowe formularze i listy kontrolne
  • Czat w aplikacji
  • Ceny i wsparcie

Korzyści z oprogramowania do zarządzania usługami terenowymi

Główne korzyści płynące z używania oprogramowania do zarządzania usługami terenowymi obejmują:

  • Wzrost wydajności poprzez automatyzację i usprawnienie codziennych procesów, takich jak planowanie, zarządzanie zleceniami pracy i dyspozytornie.
  • Ulepszona kontrola i wgląd w wydajność, status zadania i poziomy zapasów.
  • Zwiększone przychody dzięki umożliwieniu kontrahentom dokładniejszego przygotowywania faktur, zmniejszając wysiłek i czas potrzebny do ręcznego wystawiania faktur.
  • Większa satysfakcja klientów dzięki szybkiej obsłudze zleceń serwisowych, przydzielaniu zadań, zapewnianiu dostępu do pracowników w czasie rzeczywistym i nie tylko, aby oferować spersonalizowaną i szybszą obsługę.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa i zgodności pracowników poprzez umożliwienie im stałego kontaktu, bycie na bieżąco z procedurami pracy i błyskawiczne komunikowanie problemów.

Teraz omówimy dobre oprogramowanie do zarządzania usługami w terenie.

Wysiłek

Uzyskaj łatwą w użyciu, samodzielną i bezkodową platformę SaaS dla swojej firmy, która umożliwia automatyzację i cyfryzację aspektów zarządzania procesami, operacji terenowych i zarządzania przepływem pracy. Wysiłek pomaga dostosować przepływy pracy zależne od lokalizacji i czasu, aby uprościć operacje w terenie.

Cechy i zalety:

  • Usprawnij zarządzanie zasobami i zespołem dzięki logowaniu i wylogowywaniu, sprawdzaniu geotagów i odległości, śledzeniu odległości na podstawie aktywności, planom tras, bazie wiedzy, czatowi, planom dnia, rozpoznawaniu twarzy, liściom, przypisywaniu klientów i nie tylko.
  • Popraw możliwości gromadzenia danych za pomocą powtarzalnych sekcji, wielu języków, walidacji, pól obliczeniowych, wielu stron, pól zdalnych, logiki warunkowej, obsługi kodów kreskowych, publicznych lub prywatnych, kart wyników, geotagowania, kreatora raportów formularzy, bramki płatności, obsługi poleceń głosowych, Bluetooth drukarka i nie tylko.
  • Zwiększ wydajność swojej firmy dzięki lepszym przepływom pracy, w tym przepływom zatwierdzania, przepływom działań warunkowych, ewidencjonowaniu pracy, podzadań, załącznikom, przepływom list kontrolnych, botom dostarczającym dane, botom dostarczającym decyzje, automatycznej alokacji warunkowej, zewnętrznym akcjom publicznym, macierzom eskalacji, przesyłanie, tworzenie pracy w oparciu o REST i nie tylko.
  • Zwiększ wydajność organizacji dzięki powiadomieniom, integracjom, studiu danych Google, konfiguratorowi, aplikacji mobilnej offline, Web Lite i Web App.

Wypróbuj wysiłek za darmo.

Freshdesk

Zbuduj dochodową organizację usług terenowych dzięki kompleksowemu rozwiązaniu Freshdesk, które zapewnia wszystkie możliwości potrzebne do pomocy klientom. Zwiększ lojalność i zaufanie klientów, zwiększając spójność operacyjną, wydajność i szybkość.

Cechy i zalety:

  • Nawiązuj kontakt z klientami za pośrednictwem preferowanych kanałów, buduj lepsze relacje z klientami, umawiaj spotkania i nie tylko dzięki wielokanałowej obecności marki.
  • Rozszerz obszary usług, zapewnij narzędzia swoim zespołom i skróć czas reakcji w terenie, aby wzmocnić pozycję członków zespołu.
  • Uprość złożone przepływy pracy i łatwo reaguj na potrzeby klientów za pomocą botów bez kodu, aby szybciej i lepiej rozwiązywać zadania serwisowe.
  • Solidny pulpit do planowania ułatwia równoważenie obciążeń, reagowanie na sytuacje awaryjne i zarządzanie spotkaniami, poprawiając w ten sposób wydajność i oszczędzając czas.
  • Freddy AI pomaga w interakcji z klientami, umawianiu spotkań i automatycznym odpowiadaniu na zapytania, oszczędzając Ci ręcznych i powtarzalnych zadań.
  • Zezwól pracownikom terenowym na dostęp do informacji o klientach i zapewniaj lepszą obsługę w dowolnym miejscu za pośrednictwem aplikacji na Androida i iOS.

Zacznij bezpłatnie korzystać z Freshdesk.

Zuper

Poznaj inteligentne oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi z Zuper, które pomaga w planowaniu usług, zarządzaniu kartami czasu pracy, zarządzaniu zleceniami pracy, fakturowaniu, raportowaniu zadań, szacowaniu, wysyłaniu i nie tylko. Pomoże również w automatyzacji działań serwisowych.

Cechy i zalety:

  • Możesz dodawać notatki, komunikować się z zespołem zaplecza i dołączać obrazy w kolejności słów.
  • Zarządzanie zleceniami pracy pomaga technikom zarządzać ich zmianami, wnioskami o urlop i harmonogramami z aplikacji mobilnej w dowolnym miejscu i czasie.
  • Z łatwością kieruj techników do następnej lokalizacji serwisowej dzięki analizie lokalizacji.
  • Konfiguruj i ustawiaj statusy, powiadomienia, alerty, przepływy pracy i listy kontrolne.
  • Usprawnij procesy fakturowania
  • Zapewnij swojemu klientowi możliwość płatności i samoobsługi
  • Zintegruj Zuper z wiodącymi aplikacjami Help Desk, CRM i innymi aplikacjami biznesowymi, aby zwiększyć swoją produktywność
  • Zautomatyzuj szacowanie, płatności i fakturowanie, aby uzyskać szybsze płatności

Umów się na prezentację lub rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Jobber

Zorganizuj swoje operacje serwisowe z Jobber i zaimponuj swoim klientom lepszymi usługami. Pomaga zarządzać komunikacją z klientami i biznesem w jednym miejscu. Utrzymuje również porządek w sprawach biznesowych na każdym etapie pracy, dzięki czemu możesz jednym spojrzeniem wizualizować szczegóły klienta.

Cechy i zalety:

  • Wysyłaj profesjonalnie wyglądające wyceny za pośrednictwem wiadomości tekstowych lub e-maili i śledź niezbędne dane do przeglądu i zatwierdzenia.
  • Szybciej sprawdzaj dostępność technika i przydzielaj lub planuj serwis na czas.
  • Pozwól technikowi pracującemu w terenie kliknąć opcję „zakończ”, aby automatycznie wygenerować i wysłać fakturę. Możesz także śledzić zaległe faktury.
  • Akceptuj różne opcje płatności, takie jak automatyczne obciążanie kart kredytowych, płatności offline i inne opcje płatności online.

Wypróbuj Jobber za darmo i uzyskaj dostęp do wszystkich funkcji przez 14 dni. Od komunikacji z klientami po śledzenie zleceń i fakturowanie — korzystaj z lepszych operacji i rozwoju swojej firmy.

Microsoft Dynamics365

Aplikacja do zarządzania usługami w terenie firmy Microsoft Dynamics 365 zapewnia, że ​​pracownicy pracują w określonej lokalizacji proaktywnie i zwracają uwagę na problemy klienta z wydajnością.

Cechy i zalety:

  • Dynamics 365 to kompletne rozwiązanie do zarządzania usługami w terenie dla całej firmy, które wykorzystuje wbudowane zdalne monitorowanie, mieszany laik, inteligencję i nie tylko w celu optymalizacji działań w terenie.
  • Oprogramowanie łączy cykl życia operacji serwisowych z analizą, inteligencją i automatyzacją.
  • To rozwiązanie do obsługi terenowej zapewnia zintegrowany system, który śledzi i zarządza wszystkimi funkcjami biznesowymi w terenie.
  • Może przekształcić operacje na miejscu w oparciu o instalacje, opiekę domową, naprawy na miejscu, sprzątanie, kształtowanie krajobrazu i konserwację.

Wypróbuj oprogramowanie już dziś.

Connecteam

Zarządzaj operacjami obsługi terenowej za pomocą aplikacji Connecteam dla pracowników terenowych, aby komunikować się i szkolić pracowników w jednej aplikacji.

Cechy i zalety:

  • Wysyłaj zlecenia swoim pracownikom jednym kliknięciem.
  • Dołącz niezbędne informacje, aby Twoi pracownicy używali danych do wykonania pracy.
  • Użyj śledzenia GPS, aby śledzić wykorzystanie sprzętu i czas pracy.
  • Pozbądź się papieru i długopisu oraz zautomatyzuj regularne procesy za pomocą internetowych list kontrolnych, raportów o zagrożeniach i formularzy zgłoszeń.
  • Udostępniaj przepisy firmowe, procedury bezpieczeństwa, zasady firmowe, instrukcje obsługi sprzętu itp. za pośrednictwem czatu, aby mieć pewność, że wszystkie osoby pracujące w terenie są na tej samej stronie.

Rozpoczęcie pracy z Connecteam jest łatwe i proste. Wystarczy najpierw zarejestrować się, aby otrzymać bezpłatny okres próbny, założyć konto firmowe, zaprosić pracowników do zainstalowania aplikacji i zarządzać operacjami w drodze.

Pole Promax

Zdobądź mobilną zintegrowaną aplikację do zarządzania usługami terenowymi z Field Promax i uprość najtrudniejsze zadania w proste i łatwe operacje.

Cechy i zalety:

  • Field Promax pomaga standaryzować i usprawniać procesy serwisowe, zarządzać technikami, przetwarzać zlecenia pracy, komunikować się z klientami i rozwijać działalność w terenie.
  • Dzięki funkcji szybkiego planowania zarządzanie zleceniami pracy jest znacznie prostsze, dzięki czemu można natychmiast tworzyć zlecenia pracy, a także konwertować zgłoszenia serwisowe na nowe zlecenia pracy.
  • Działa na różnych urządzeniach i systemach, dzięki czemu technicy mogą aktualizować postęp pracy w terenie, a przełożeni mogą śledzić ruch w czasie rzeczywistym.
  • Ma lepszą funkcję pomiaru czasu, która pomaga zarabiać na wszystkich zasobach, w tym na godzinach zapisanych zadań bez papieru, szybkiej konwersji zamówienia, pracy każdego technika i nie tylko.
  • Korzystając z Field Promax, możesz uzyskać wiele korzyści, takich jak niedrogie rozwiązanie, silna obsługa klienta, obniżone koszty pracy, szybsze otrzymywanie płatności, rozwiązania branżowe, szkolenie zespołów terenowych i nie tylko.

Wypróbuj Field Promax za darmo i usprawnij całe operacje biznesowe.

Housecall Pro

Uzyskaj dostęp do wszystkich niezbędnych funkcji potrzebnych do prowadzenia działalności usługowej dzięki Housecall Pro. Zapewnia wiele przydatnych funkcji, które oszczędzają czas i przyspieszają rozwój firmy.

Cechy i zalety:

  • Housecall Pro sprawia, że ​​fakturowanie jest bardzo proste dzięki cyfrowemu fakturowaniu jednym kliknięciem, integracji z QuickBooks i automatycznemu przypomnieniu dla klientów.
  • Oferuje natychmiastowe finansowanie w celu śledzenia płatności i szybszego otrzymywania płatności.
  • Łatwo ustawiaj nowe lub powtarzające się zadania, organizuj kalendarz, zarządzaj szczegółami zadań i powiadamiaj techników o szczegółach.
  • Konwertuj więcej leadów, zarządzając lejkiem sprzedaży za pomocą tablicy do zarządzania przepływem pracy. Pomaga także konwertować szacunki na zadania z solidną automatyzacją.
  • Pozwala odbierać lub wykonywać połączenia, upraszczać proces przyjmowania, śledzić źródło leadów itp. Dzięki funkcjom śledzenia połączeń i VoIP. To pomoże Ci rozwinąć Twój biznes.
  • Otrzymasz dodatkowe funkcje, takie jak pomoc HCP, usługi lokalne Google, raportowanie, marketing e-mailowy, wysyłanie, szacowanie, rezerwacja online, rezerwacja ceny, kalkulacja kosztów pracy, śledzenie GPS i wiele innych.

Skonfiguruj bezpłatną wersję próbną już dziś i rozwijaj się mądrzej, ograniczając zadania administracyjne i papierkową robotę, zwiększając przychody i przekraczając oczekiwania klientów.

Punkt pola

Wzmocnij swoją działalność w terenie dzięki aplikacji do obsługi terenowej firmy Fieldpoint. Zapewnia kilka rozwiązań, które mogą pomóc w zarządzaniu potrzebami klientów, aby operacje przebiegały płynnie, integracji biznesowej w celu uzyskania szybszych płatności, złożonych procesach i wydajności techników terenowych.

Ponadto Fieldpoint umożliwia usprawnienie procesu zamawiania tekstu, zwiększanie wydajności i optymalizację całego procesu zarządzania usługami.

Cechy i zalety:

Fieldpoint oferuje wiele funkcji dla usług terenowych.

  • Efektywne zarządzanie zleceniami pracy
  • Planowanie i wysyłanie zleceń pracy
  • Mobilna aplikacja serwisowa do zarządzania operacjami w dowolnym miejscu i czasie
  • Zarządzanie kontaktami i zarządzanie podwykonawcami
  • Zarządzanie wycenami z dokładnością przy jednoczesnym unikaniu błędów
  • Raportowanie biznesowe i wywiad
  • Kosztorysowanie projektów i zleceń
  • Wdrożenie oprogramowania FSM
  • Internet rzeczy (IoT) w celu umożliwienia automatyzacji operacyjnej
  • Mobilne listy kontrolne ułatwiające śledzenie
  • Właściwe kierowanie zasobów

Zintegruj Fieldpoint ze swoim oprogramowaniem biznesowym, w tym Dynamics GP, Microsoft Dynamics 365, QuickBooks, NetSuite i innymi, aby poprawić produktywność, zwiększyć zadowolenie klientów i zwiększyć przychody.

Krawędź pola

Szybciej wykonuj więcej zadań, zwiększ rentowność i usprawnij działania w terenie dzięki oprogramowaniu do zarządzania usługami terenowymi FieldEdge. Połącz wszystkich, od techników po zespół biurowy, i przekonaj się, jak łatwo możesz przetwarzać wszystkie zadania w terenie.

Cechy i zalety:

  • Uzyskaj pełny wgląd w biznes i zidentyfikuj najlepszych współpracowników w swojej firmie, śledząc wydajność technika i personelu biurowego.
  • Porównaj wydatki marketingowe i przychody ze sprzedaży, aby sprawdzić, ile leadów konwertuje.
  • Uzyskaj migawkę danych finansowych, aby uzyskać wgląd w czynniki generujące największe przychody.
  • Możesz uzyskać dostęp do pełnej historii klientów, którą możesz udostępnić swoim technikom, aby szybciej wykonać zadanie.
  • Łatwo planuj, wysyłaj i śledź techników na jednym ekranie.
  • Dzięki wbudowanemu systemowi płatności możesz szybciej otrzymywać płatności.

FieldEdge oferuje zarówno aplikacje stacjonarne, jak i mobilne, dzięki czemu można je synchronizować w celu śledzenia każdej akcji i informacji.

Fuzja usług

Poznaj wszechstronną aplikację do obsługi w terenie, która udostępnia wykonawcom usługi narzędzia potrzebne do maksymalizacji potencjału biznesowego. Service Fusion pozwala zarządzać procesami biznesowymi z dowolnego miejsca w przystępnej cenie.

Oprogramowanie Service Fusion do zarządzania usługami terenowymi to pojedyncza zorganizowana platforma do zarządzania operacjami i upraszczania codziennych zadań. Dzięki temu klienci, technicy i pracownicy są na tej samej stronie.

Cechy i zalety:

  • Twórz liczne kontakty z klientami i ich lokalizacje
  • Ustaw warunki rozliczeń i preferencje dotyczące komunikacji
  • Przechowuj publiczne i prywatne notatki, obrazy i dokumenty
  • Śledź źródła skierowań
  • Twórz i wysyłaj kosztorysy ze wstępnie wypełnionymi warunkami linii produktów
  • Nadaj priorytet różnym możliwościom i przydzielaj zadania przedstawicielom handlowym, aby obliczyć prowizję
  • Wyświetl wszystkie szacunki i zadania do przesunięcia dat i godzin za pomocą siatki wysyłek typu „przeciągnij i upuść”.
  • Wysyłaj informacje o pracy do swoich pracowników za pośrednictwem wiadomości tekstowej lub połączenia telefonicznego
  • Konwertuj pojedyncze zlecenia na wiele faktur jednym kliknięciem
  • Otrzymuj czeki, płatności kartą kredytową i gotówkę dzięki wbudowanej bramce płatności
  • Korzystaj z aplikacji mobilnych dla usług terenowych, aby łatwo odbierać utworzone zadania i zarządzać nimi bezpośrednio w terenie.

Ponadto otrzymasz również powiadomienia SMS, opcje szacowania, bezkontaktowe rozwiązania eSign, progresywne fakturowanie, przesyłanie zdjęć z pracy, śledzenie floty GPS, śledzenie połączeń, śledzenie czasu, raporty płacowe, zarządzanie zapasami i wiele więcej.

Serwis Maks

ServiceMax to specjalnie opracowane oprogramowanie dla dostawców usług terenowych, oferujące usługi, integracje i funkcje poprawiające czas pracy zasobów i usługi zdalne. Zwiększy to produktywność techników za pomocą narzędzi mobilnych.

Cechy i zalety:

  • Właściwe wskaźniki pomagają w podejmowaniu lepszych decyzji z pewnością
  • Bezpieczne rozwiązanie do komunikacji w czasie rzeczywistym, które łączy pracowników terenowych z doświadczeniem i wiedzą w celu osiągania wyników
  • Technicy mogą łączyć się z ekspertami zaplecza, kierownictwem itp., korzystając z dowolnego trybu, który działa najlepiej, w tym połączeń głosowych, połączeń wideo, transmisji, grup infolinii, wiadomości grupowych i nie tylko.
  • Środowisko planowania zapewnia wszechstronne możliwości poprawy wydajności usług, wykorzystania techników i obsługi klienta.
  • Zarządzaj zleceniami pracy w centrum działań terenowych, aby osiągać cele usługowe i zachwycać klientów.
  • KPI i pulpity nawigacyjne zapewniają wgląd w operacje serwisowe, zapewniając pełny wgląd i plan ulepszeń.
  • Uzyskaj analizy i dane dotyczące dyspozycyjności zasobów, zarządzania częściami zamiennymi, statusu zleceń pracy itp.
  • Wykorzystaj samoobsługowe pulpity nawigacyjne i raporty, aby poznać kondycję swojej firmy w terenie.

Wniosek

Twoje operacje muszą być wydajne i zorganizowane w tym napędzanym technologią świecie. Tutaj klienci nie chcą długo czekać, a przestarzałe metody mogą Cię znacznie kosztować. Właśnie dlatego korzystanie z oprogramowania do zarządzania usługami w terenie ma sens w celu poprawy wydajności operacyjnej.

W związku z tym wybierz dowolne z powyższych programów do zarządzania usługami terenowymi w oparciu o wymagania biznesowe i budżet.

Możesz teraz dowiedzieć się więcej o tym, jak prawidłowo prowadzić marketing w terenie.