13 najlepszych narzędzi do testowania A/B w celu poprawy konwersji w 2022 r.

W tym artykule powiemy Ci, czym dokładnie są testy A/B, podamy przykład i przedstawimy 13 narzędzi, które możesz wykorzystać do łatwego testowania A/B swojej witryny.

Według Truelist, 77% organizacji wykorzystują testy A/B dla swojej witryny, a 60% A/B testuje strony docelowe.

Jak mówi się w świecie fizycznym – „Ciężka praca jest kluczem do sukcesu”. Jednak w wirtualnym świecie „Testowanie jest kluczem do sukcesu”.

Więc zacznijmy!

Czym są testy A/B i dlaczego są potrzebne?

Testy A/B to metoda, w której dwie lub więcej odmian strony internetowej o tym samym celu są porównywane jednocześnie w celu znalezienia najlepszej wersji.

Chociaż jest to powszechnie kojarzone ze stronami internetowymi i aplikacjami, jest to dość stara szkoła, ale jedna z najskuteczniejszych praktyk, aby wiedzieć, co działa, a co nie.

Testy A/B eliminują wszelkie domysły, umożliwiając podejmowanie decyzji opartych na danych i zapewniając pozytywne skutki. Niezależnie od tego, testy A/B nie były takie same, gdy rynek przyjął je pod koniec lat 90-tych.

Obecnie marketerzy używają tej samej koncepcji do testowania, ale w wysoce niestabilnym środowisku wirtualnym i w czasie rzeczywistym.

Marketerzy B2B zmagają się z pozyskiwaniem kwalifikowanych leadów, sklepy e-commerce borykają się z wysokimi wskaźnikami porzucania koszyków, a media cyfrowe cierpią z powodu niskiej oglądalności.

To tutaj pojawia się A/B. Pomoże Ci zidentyfikować wyciek w ścieżce konwersji.

Oto niektóre z głównych zalet, które można uzyskać, testując witrynę A/B:

1. Popraw zaangażowanie treści

Za każdym razem, gdy przeprowadzasz testy A/B treści, lepiej rozumiesz, co działa, a co nie.

Twoje współczynniki konwersji mogą być niskie z powodu nieefektywnego języka, nieatrakcyjnych tytułów blogów lub zawartości witryny, która nie jest wystarczająco dobra, aby przyciągnąć użytkowników.

Testy A/B pomogą Twojej witrynie przetestować różne wersje dla wszystkich Twoich problemów i ostatecznie dadzą Ci tę, która działa najlepiej.

2. Zmniejszony współczynnik odrzuceń

Testy A/B rozpoznają działania użytkowników w Twojej witrynie.

Pomaga zidentyfikować kombinację elementów, które sprawiają, że użytkownicy dłużej pozostają w Twojej witrynie, co ostatecznie prowadzi do wyższych konwersji.

Może być kilka przyczyn wysokich współczynników odrzuceń Twojej witryny, takich jak zbyt dużo tekstu, skomplikowana nawigacja, trudne do znalezienia wezwanie do działania i tak dalej.

Jednak przeprowadzenie testu A/B może pomóc w zidentyfikowaniu problemów użytkowników i poprawić ogólne wrażenia użytkowników. W ten sposób pomagając w efektywnym oprawieniu treści witryny i zmniejszeniu współczynników odrzuceń.

3. Zwiększone współczynniki konwersji

Niektóre aspekty Twojej witryny przyciągają klientów i przynoszą wysokie konwersje.

Testy A/B pomagają w ustaleniu, jakie elementy angażują odbiorców i przekształcają ich w kupujących.

Dzięki tej taktyce marketingowej łatwo jest dowiedzieć się, co działa dla Twoich odbiorców, a co nie.

Oto studium przypadku marki Groove wykorzystującej testy A/B do maksymalnego potencjału.

Jak Groove zoptymalizował konwersję strony docelowej

Bramka

Groove zobaczył jedną ze swoich stron docelowych z konwersją zaledwie 2,3%. Więc ich cel był jasny: zwiększyć ich konwersja strony docelowej.

Zaczęli rozmawiać z ekspertami ds. marketingu, aby znaleźć przyczynę niskiej konwersji.

Wtedy firma zorientowała się, że przekaz na landing page’u nie był tak skuteczny, jak powinien.

Aby wiedzieć, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, firma podniosła poprzeczkę i zaczęła rozmawiać z prawdziwymi użytkownikami.

Testowanie

W wariancie testowym A/B firma w pierwszej kolejności skupiła się na swoim przekazie. Wykonali konkretną i wyraźną kopię, a następnie zaprojektowali inne elementy.

Wynik

Dzięki zoptymalizowanej kopii strony internetowej firma prawie podwoiła liczbę konwersji. Wzrósł z 2,3% do 4,3%.

Oto obraz ich strony docelowej przed testami i po nich.

Przyjrzyjmy się teraz niektórym z najlepszych narzędzi do testowania A/B.

VWO

VWO to wiodąca na świecie platforma do testowania stron internetowych i optymalizacji konwersji, która umożliwia firmom podejmowanie decyzji opartych na danych i wspieranie rozwoju.

Cechy VWO

  • Potężny edytor dla marketerów i programistów: Potężny edytor VWO zapewnia nieograniczone możliwości dostosowywania, dynamiczne funkcje i sugestie kopiowania oparte na sztucznej inteligencji
  • Niestandardowe widżety gotowe do użycia: Wzbogać swoją witrynę o gotowe niestandardowe widżety, takie jak banery, modal, liczniki czasu i nie tylko
  • Przetestuj swoje hipotezy: Połącz proces testowania z ustalonymi hipotezami, aby ustalić, czy wyniki testu są zgodne z Twoimi oczekiwaniami
  • Analizuj wydajność: Uzyskaj innowacyjne i konfigurowalne raporty za pomocą zaawansowanego narzędzia do raportowania VWO i uzyskaj lepszy wgląd w jeden pulpit nawigacyjny
  • Zintegrowane spostrzeżenia behawioralne: bez wysiłku integruj i porównuj spostrzeżenia z zachowań użytkowników w czasie rzeczywistym z danymi i wynikami testowymi

Pomogło 2500 marek w ponad 90 krajach, aby przeprowadzić do tej pory ponad 600 000 eksperymentów.

Narzędzie cieszy się zaufaniem czołowych marek, takich jak Vodafone, Toyota, Samsung i eBay.

AB Smaczne

Jeśli chodzi o eksperymentowanie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, personalizację i optymalizację produktów, AB Smaczne jest jedną z 10 najlepszych firm w kategorii A/B Testing.

Cechy AB Smaczne

  • Segmenty docelowe: bezboleśnie twórz doskonałe, spersonalizowane segmenty za pomocą wbudowanych szablonów do zarządzania odbiorcami i ich zainteresowaniami treściowymi
  • Twórz odmiany: łatwo dostosuj swoją witrynę za pomocą wyskakujących okienek, widżetów i innych dodatków dzięki niezwykle wydajnemu edytorowi przeciągania i upuszczania
  • Ustaw cele: śledź eksperymenty i twórz wiele kombinacji celów, aby oceniać wydajność za pomocą solidnych wskaźników KPI
  • Przydziel ruch: łatwo wybierz segment odbiorców, z którym chcesz poeksperymentować, aby uzyskać wiarygodne punkty danych i wyniki
  • Stos danych: Analizuj z 360-stopniowego widoku podróży użytkownika i przesyłaj dane dotyczące wydajności do dowolnego narzędzia analitycznego za pomocą jednego kliknięcia

W przeszłości obsługiwał 39 000 stron internetowych, a ponad 18 000 stron internetowych wspiera swój rozwój dzięki AB Tasty.

Konwertować

Konwertować wspiera rozwój firm dzięki sprawdzonemu narzędziu do testowania A/B.

Convert to kolejne 10 najlepszych na świecie narzędzi w kategorii testów A/B.

Funkcje konwersji

  • Nieograniczone testowanie: brak ograniczenia liczby przeprowadzanych testów lub liczby odmian, które tworzysz i z którymi eksperymentujesz
  • Bezproblemowa integracja: łatwo integruj dowolne narzędzie innych firm i przeprowadzaj nieograniczone testy A/B
  • Zaawansowane kierowanie: Segmentuj odwiedzających na podstawie lokalizacji geograficznych, historycznych zachowań lub zdarzeń JS, aby uzyskać dokładne wyniki testów
  • Testowanie dynamiczne: Twórz spersonalizowane testy w edytorze JS i miej pełną kontrolę nad JS, jQuery i CSS swojej witryny
  • Zaawansowane profilowanie DMP: Wyodrębnij unikalne identyfikatory, takie jak lead scores, z rozproszonych baz danych, aby ulepszyć swoją strategię testowania i podejmować decyzje oparte na danych

Pomógł ponad 50 000 stron internetowych w optymalizacji ich obsługi dla klientów.

Freshworks

Freshworks to solidna platforma dla wszystkich Twoich eksperymentalnych potrzeb.

Cechy Freshworks

  • Łatwe do zbudowania strony docelowe: Twórz wiele odmian swojej witryny, od prostych zmian tekstu po zaawansowane kody za pomocą indukcyjnego edytora Freshworks
  • Optymalizuj pod kątem przychodów: zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem przychodów dzięki celom śledzenia przychodów i zwiększ wartość eksperymentów konwersji
  • Segmentacja odbiorców: Śledź atrybuty behawioralne odwiedzającego i generuj unikalne spostrzeżenia, aby zoptymalizować witryny pod kątem tego, co jest najlepsze dla odwiedzających
  • Analizuj testy: odkryj unikalne statystyki, takie jak konwersja w czasie, poszczególne konwersje i wyniki osiągnięte w jednym panelu, aby zrozumieć wpływ swoich testów
  • Zintegrowane mapy ciepła: dowiedz się o aktywności odwiedzających i o tym, co działa dla Ciebie dzięki wbudowanym mapom ciepła

Więcej niż 9000 stron internetowych wypróbowali już i zaufali eksperymentalnym usługom Freshwork.

Optymalizuj

Optymalizuj to platforma Digital Experience, której zaufały miliony klientów ze względu na atrakcyjne treści, handel i optymalizację.

Funkcje Optimizely

  • Kierowanie i personalizacja: Twórz zwycięskie doświadczenia dla swoich odbiorców, włączając spersonalizowane wiadomości, oferty i odpowiednie treści
  • Edytor wizualny: samodzielnie dostosuj swoje strony internetowe za pomocą atrakcyjnej zawartości tekstowej lub widżetów bez pomocy technicznej
  • Zaawansowane eksperymenty: przeprowadzaj wiele eksperymentów na tej samej stronie z pierwszymi w branży funkcjami, takimi jak grupa wykluczeń
  • Testy CDN A/B: Przeprowadzaj testy i eksperymenty dla każdego aspektu obsługi klienta bez ograniczania wydajności i szybkości witryny
  • Zarządzanie programem: Zarządzaj produktywnością swojego zespołu za pomocą potężnych narzędzi do tworzenia pomysłów, zarządzania i raportowania

Ma ponad 1 milion stron internetowych jako klienci i jest jedną z 5 najlepszych witryn testujących A/B na świecie.

SiteSpect

SiteSpect pomaga w projektowaniu i testowaniu A/B witryny bez konieczności posiadania wiedzy o kodowaniu. Obiecuje szybszą wydajność witryny i wyższe współczynniki konwersji. Chroni również Twoją witrynę przed botami i innym ruchem spamerskim. Jest to jeden z 10 najlepszych platform testowych A/Bs na całym świecie.

Funkcje SiteSpect

  • No-Flicker: solidna architektura stworzona, aby uniknąć migotania i zapewnić niezrównaną prędkość na wszystkich urządzeniach
  • SPA Testing: Agnostyczne podejście wspierające optymalizację aplikacji jednostronicowych (SPA) i szeroko stosowanych technologii, w tym Angular, React i innych
  • Automatyczna optymalizacja: łatwo analizuj kampanie i odmiany, aby podejmować decyzje na podstawie danych i poprawiać ogólne wrażenia użytkownika
  • Zaawansowany pulpit nawigacyjny: obszerny pulpit nawigacyjny do mierzenia kluczowych wskaźników i określania wiarygodnych wyników testów i kampanii
  • Edytor wizualny: Pracuj z SPA i szybko dostosuj swoją stronę internetową za pomocą potężnej funkcji przeciągania i upuszczania w SiteSpect

Niektórzy z jej głównych klientów to Quill.com, Build.com i Cabela’s.

Optymalizacja Google

Optymalizacja Google pomaga zaangażować odwiedzających witrynę, tworząc spersonalizowane doświadczenia i przeprowadzając testy witryny bez żadnych kosztów.

Funkcje Optymalizacji Google

  • Edytor wizualny: łatwo twórz odmiany swoich stron internetowych bez kodowania z Google WYSIWYG (To, co widzisz, jest tym, co dostajesz) redaktor
  • Dostosowania: Wyodrębnij dane znajdujące się w całej witrynie, aby zrozumieć grupę docelową i dostosować witrynę w oparciu o wyniki oparte na danych
  • Raportowanie: Przejrzyste i zorientowane na działanie wyniki eksperymentów, które pomogą Ci podejmować mądrzejsze decyzje dla Twojej firmy
  • Integracje: kluczowe integracje z Google Analytics, Google Adwords i innymi rozwiązaniami Google, aby uzyskać głębszy wgląd i zapewnić odpowiednie wrażenia właściwemu klientowi
  • Zarządzanie projektami: Zarządzaj eksperymentami i łatwo śledź działania dzięki wbudowanym funkcjom zarządzania

Optymalizacja Google jest odpowiednia dla osób z minimalną wiedzą na temat kodowania, a także dla zaawansowanych użytkowników, którzy mogą dostosowywać elementy HTML i JavaScript do testów A/B.

Adobe Target

Cel Adobe jest wyposażony w potężny silnik optymalizacji.

Funkcje Adobe Target

  • Optymalizacja mobilna: zapewnia wrażenia, których potrzebują użytkownicy mobilni, dzięki unikalnym możliwościom optymalizacji mobilnej
  • Testowanie wielorękich bandytów: Automatycznie przekieruj maksymalny ruch w kierunku zwycięskiej odmiany, aby uzyskać dokładne i przydatne wyniki testów
  • Zaawansowane raportowanie: gotowe raporty obejmujące każdy aspekt podczas eksperymentu, a następnie prezentujące je w łatwy do zrozumienia sposób za pomocą wykresów, map cieplnych i nie tylko
  • Testowanie wielowymiarowe: Przetestuj wiele elementów jednocześnie, aby zrozumieć wkład każdego elementu

Ten silnik pomaga w testowaniu, personalizacji i automatyzacji wspomaganych przez sztuczną inteligencję wszystkiego w jednym miejscu.

Jego unikalny silnik optymalizacji pomógł ponad 200 000 stron internetowych aby generować wysokie konwersje i zwiększać przychody.

Szalone Jajko

Szalone Jajko to łatwe w użyciu narzędzie, które nie wymaga znajomości kodowania. Pomaga testować strony docelowe, strony produktów na stronach internetowych i umożliwia przeglądanie wyników w czasie rzeczywistym.

Cechy Crazy Egg

  • Super-prosta konfiguracja: dodaj unikalny, szalony fragment kodu do strony internetowej, którą chcesz przetestować w swojej witrynie, i gotowe
  • Wbudowany kreator testów: wybierz element do przetestowania, dodaj swoje pomysły i utwórz nowy test w ciągu kilku minut
  • Optymalizacja w czasie rzeczywistym: sprawdzaj wyniki testów w czasie rzeczywistym i dodawaj warianty, kiedy i gdzie jest to wymagane, aby uzyskać najlepsze wyniki
  • Bezproblemowa integracja: z łatwością zintegruj wszystkie aplikacje i usługi, aby konfiguracja była szybka i bezproblemowa

Zaspokaja 800 000+ stron internetowych ulepszać to, co działa, naprawiać to, co nie działa, i umożliwiać witrynom eksperymentowanie z nowymi pomysłami.

Omnikonwert

Omnikonwert wspiera rozwój biznesu dzięki niezwykle potężnym narzędziom opartym na danych. 5000+ stron internetowych wykorzystać Omniconvert.

Funkcje Omniconvert

  • Podziel adres URL: Twórz różne odmiany strony i testuj je na różnych adresach URL, aby określić, która strona i adres URL wygenerowały wyższe konwersje
  • Testy skumulowane: Przyspiesz proces optymalizacji, wykorzystując zwycięską odmianę testu A/B jako punkt odniesienia dla przyszłych testów
  • Dostosowania: użyj edytora wizualnego, aby szybko tworzyć proste eksperymenty, a zaawansowanego edytora do skomplikowanych testów front-end
  • Zaawansowane raporty: Wykorzystaj kalkulator statystyczny i inne zaawansowane narzędzia, aby tworzyć skuteczne i przydatne raporty
  • Wiele statystyk: wybierz jeden z najlepszych modeli statystycznych do analizowania i raportowania eksperymentów oraz uzyskiwania pożądanych wyników

Narzędzie cieszy się zaufaniem najlepszych marek, takich jak Whirlpool, Samsung, WWF i innych.

Kameleoon

Mając ponad 23 000 stron internetowych jako swoich klientów, Kameleoon jest jednym z 20 najlepszych witryn testujących A/B na calym swiecie.

Cechy Kameleoon

  • Nieograniczone testowanie: łatwo zoptymalizuj wrażenia użytkownika na wszystkich urządzeniach dzięki nieograniczonym testom i eksperymentom
  • Wbudowana symulacja: wyświetl podgląd swoich hipotez za pomocą niezwykle niezawodnego narzędzia symulacyjnego Kameloon, zanim przedstawisz je publiczności
  • Segmentacja odbiorców: segmentuj odbiorców na podstawie 25 kryteriów, w tym lokalizacji geograficznych, zachowań użytkowników i nie tylko
  • Dynamiczna alokacja ruchu: Automatycznie kieruj ruch do zwycięskiej odmiany za pomocą wielorękiego bandyty Kameloona przed zakończeniem testu
  • Przyjazny edytor kodu: Twórz złożone, ale bardziej skuteczne eksperymenty za pomocą JavaScript i nie tylko dzięki przyjaznemu dla programistów edytorowi kodu

Obsługuje wiele dziedzin, takich jak finanse, e-commerce, podróże, media, opieka zdrowotna itp.

Personyze

Personyze pomaga firmom generować wysokie konwersje dzięki potężnemu narzędziu do testowania A/B stron docelowych, treści, promocji i nie tylko.

Cechy Personyze

  • Segmentacja odbiorców: Twórz grupy kontrolne, aby uniknąć zanieczyszczeń danych i szybko testuj tę samą grupę odbiorców, aż osiągniesz perfekcję
  • API i integracja: funkcja plug-and-play Personyze umożliwia bezbłędną integrację CRM
  • Kontrola jakości i testowanie: podgląd eksperymentów przed ich udostępnieniem publiczności za pomocą potężnych symulatorów Personyze
  • Dostosowania: szybko dodawaj treści i ponad 20 bezkodowych widżetów do swojej witryny za pomocą gotowych szablonów Personyze

1500+ stron internetowych skorzystały do ​​tej pory z narzędzia do testowania A/B firmy Personyze.

Konwertuj

Konwertuj dostarcza firmom innowacyjne oprogramowanie do testów A/B, które pozwala na zwiększenie konwersji po kosztach budżetowych.

Funkcje Convertize

  • Autopilot: wbudowane algorytmy automatycznie przekierowują większą liczbę odwiedzających do najskuteczniejszej odmiany podczas przeprowadzania eksperymentów
  • Statystyki hybrydowe: Unikalna kombinacja statystyk częstotliwościowych i statystyk bayesowskich pomaga szybciej uzyskać wyniki eksperymentów
  • Tryb błyskawicy: podczas testowania odmian tryb oświetlenia sprawia, że ​​piksel JavaScript jest lżejszy i szybszy, aby uniknąć efektu migotania
  • Wydajna integracja: bezproblemowo zintegruj oprogramowanie Convertize ze swoją witryną, po prostu dodając je do swojego menedżera tagów
  • Inteligentny edytor: Twórz odmiany swoich stron internetowych bez użycia jednego wiersza kodu

Należy do 20 najlepszych witryn testujących A/B na świecie.

Wniosek

Aby strona internetowa uzyskała świetne konwersje, konieczne jest wykonanie testów A/B. Oczywiście, musisz być zadowolony z konwersji, które uzyskasz bez testów A/B, ale kiedy przeprowadzasz testy, istnieje duża szansa, że ​​możesz zwiększyć liczbę konwersji.

Wspomniane powyżej 13 narzędzi jest przetestowanych i niezawodnych. Użyj dowolnego, który odpowiada Twoim potrzebom, a co ważniejsze, zaplanuj budżet i zwiększ liczbę konwersji w czasie.

Możesz teraz przyjrzeć się, jak tworzyć strony docelowe w WordPress.