13 najlepszych narzędzi marketingu treści dla wzrostu i zaangażowania

Eksperci od marketingu cyfrowego nie kłamią, gdy mówią: Treść jest królem. Treść jest siłą napędową tej nowej ery danych i informacji.

Firmy o ugruntowanej pozycji lub dobrze zapowiadające się firmy wymagają regularnych treści publikowanych online i offline, aby informować i informować masy o swoich produktach.

Ponieważ każda firma generuje treści, rodzi się oczywiste pytania: Co interesuje odbiorców i jak tworzysz takie treści? Ponieważ można by uciec po prostu tworząc treści, gdyby to były lata 90., ale tak nie jest. W erze bezwzględnej rywalizacji w przestrzeni treści musisz generować organiczne, odpowiednie, regularne i ekscytujące treści, które również trafią w gusta widzów/czytelników.

Na szczęście na rynku dostępnych jest wiele narzędzi, które bez wątpienia pomogą Twojej firmie w podróży treści. Eksperci zbudowali je w przestrzeni po skrupulatnym rozważeniu wszystkich czynników, aby stworzyć dobre treści.

Zanim jednak przejdziemy do poznawania tych nowych narzędzi i zrozumienia ich działania, najpierw edukujmy się z podstaw content marketingu i jego niuansów. Zapoznajmy się z pojęciem content marketingu i wszystkim, co się w nim kryje.

Czym jest marketing treści?

Na pierwszy rzut oka termin ten jest oczywisty i luźno wyjaśnia, w jaki sposób możesz promować swoją firmę poprzez generowanie treści. Jeśli jednak zagłębisz się w głąb, content marketing to znacznie więcej niż tworzenie świeżych treści.

Marketing treści obejmuje generowanie treści, analizę treści, optymalizację mediów społecznościowych, generowanie leadów i wiele więcej. Elementarną częścią content marketingu, Search Engine Optimization, jest ukończenie całej szkoły.

W jaki sposób marketing treści pomaga firmom?

Wszystko w Internecie jest oznaczone słowami kluczowymi; w ten sposób internet rozróżnia produkty kosmetyczne od części samochodowych i przedstawia najwłaściwsze wybory, gdy wyszukujesz w wyszukiwarce Google.

Firmy walczą o to jedno małe słowo kluczowe, a może kilka, aby znaleźć się na górze wyników wyszukiwania, określane jako SERP w żargonie przestrzeni treści. Zdziwiłbyś się, gdybyś wiedział, że pierwszy link w Twoim wyniku Google ma 31,9% szans na kliknięcie, podczas gdy drugi link ma 15% szans na odwiedzenie. A żeby osiągnąć nawet te 15% miejsca, musisz być na szczycie swojej gry. To jeden z powodów, dla których potrzebujesz content marketingu dla swojego biznesu.

Wyzwania w marketingu treści

Marketing treści, jak każda inna dziedzina, nie jest pozbawiony wyzwań. Ponieważ każda firma pędzi na szczyt, istnieje wiele nadużyć, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się skrótem, ale mogą być przyczyną stałej lub tymczasowej kary dla Twojej witryny.

Właściciele firm muszą pamiętać o wytycznych dotyczących marketingu treści, aby uchronić swoją działalność online przed takimi karami. Na szczęście wszystkie omówione poniżej narzędzia pomogą usunąć linki spamowe i złe SEO z Twoich stron internetowych. Dowiedzmy się więcej o tych narzędziach.

Semrush

Semrush polega na zwiększeniu widoczności online we wszystkich krytycznych kanałach za pomocą jednej platformy. Oznacza to, że możesz zarządzać wszystkimi swoimi utworami na różnych portalach społecznościowych bez konieczności codziennego logowania i wylogowywania się z wielu platform. Czy to nie cudowne?

Portal zawiera ponad 50 narzędzi marketingu treści w zakresie SEO, badań konkurencji, PPC i marketingu w mediach społecznościowych, aby szybciej przyciągnąć i zwiększyć liczbę odbiorców Twojej firmy w Internecie.

Za pomocą narzędzia SEO online możesz odkryć miliony krajowych i lokalnych słów kluczowych specyficznych dla Twoich odbiorców, niezależnie od tego, czy sprzedajesz swój produkt w całym kraju, czy lokalnie w Twoim mieście. Możesz także przeanalizować profil linków zwrotnych konkurencji, zapewniając sobie ogromne i dogłębne zrozumienie technik OFF SEO konkurencji, które możesz naśladować w swojej witrynie.

Korzyści z używania Semrusha nie kończą się na narzędziach SEO. Portal oferuje również szereg narzędzi content marketingowych. Dzięki regularnym audytom i raportom w czasie rzeczywistym możesz znaleźć tematy, które przemawiają do odbiorców i uzyskać praktyczne wskazówki, jak tworzyć treści przyjazne SEO, aby zwiększyć zasięg treści i przekształcić odbiorców w klientów. Inne funkcje oferowane przez Semrush obejmują badania rynku, reklamy i wgląd w media społecznościowe.

Kampanie Zoho

Zoho to potężny pakiet oprogramowania, który będzie obsługiwać całą Twoją firmę. Oferuje kompletną platformę CRM (Customer Relationship Management), kompleksowe, w pełni konfigurowalne rozwiązanie dla rozwijających się firm i przedsiębiorstw. Zoho to coś więcej niż tylko zarządzanie Twoimi treściami. Pomaga również w zarządzaniu zaangażowaniem i publicznością.

Dzięki CRM uzyskasz dostęp do inteligentnego zarządzania zasobami ludzkimi, możliwość tworzenia niestandardowych aplikacji, dostęp do najnowocześniejszej platformy finansowej, która rozwinie Twój biznes, oraz wielokanałowego rozwiązania do obsługi klienta.

I to nie to. Zoho oferuje również środowisko pracy online dla zespołów, zapewniające bezproblemową komunikację, przechowywanie plików i współpracę. Zespoły mogą teraz pracować międzyfunkcyjnie, pomagając sobie nawzajem w sprintach i silosach.

To, co wyróżnia Zoho, to funkcja pakietu Zoho One. Zoho One oferuje ponad 45 ogromnych zintegrowanych aplikacji do zarządzania, łączenia i automatyzacji procesów biznesowych w całej organizacji. Obejmuje CRM Plus, Finance Plus, Workplace, People Plus, IT Management i Marketing Plus.

Kanwa

Canva jest jednym z pionierów, którzy zauważyli przejście w kierunku branży treści wizualnych. I wszystko działa, aby pomóc swoim użytkownikom w tworzeniu najbardziej kreatywnych, najbardziej przyjaznych treści i zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek banerów, jakie kiedykolwiek widział internet. A zrobienie ich jest bardzo łatwe.

Życzę tysięcy szablonów dostępnych w swoim arsenale; Canva ma wiele do zaoferowania każdemu rodzajowi biznesu. Te szablony zostały stworzone przez profesjonalistów i kreatywnych ekspertów, którzy są w branży od dłuższego czasu. Dzięki tak szerokiej gamie kreacji do wyboru użytkownicy mają przewagę nad swoimi rówieśnikami w oferowaniu klientom czegoś wyjątkowego.

Współpraca między zespołami nigdy nie była tak łatwa. Dawno minęły czasy, kiedy projektanci musieli podążać za swoimi menedżerami, aby uzyskać zgodę na projekty. Teraz za pomocą jednego kliknięcia projektanci mogą udostępniać banery, plakaty, zaproszenia na wielu kanałach i uzyskiwać opinie bez opuszczania platformy ani na chwilę.

Wersja premium serwisu Canva, znana pod nazwą Canva Pro, jest liderem w marketingu treści wizualnych, pomagając klientowi zarządzać zasobami marki, zostawiać i uzyskiwać opinie, uzyskiwać aprobatę i skalować treści wizualne do pożądanych wymiarów.

Serwisowi Canva ufają zarówno artyści indywidualni, jak i przedsiębiorstwa. Wielkie nazwiska, które ufają serwisowi Canva w zakresie niemal wszystkich potrzeb dotyczących zawartości wizualnej, to m.in. Intel, Paypal, UCDavis, Baxter, Gucci i Dannon.

HubSpot

HubSpot to kolejna wiodąca platforma CRM, dzięki której możesz odpowiedzieć na wszystkie potrzeby związane z marketingiem treści, począwszy od generowania świeżych treści organicznych po badanie i badanie architektury treści konkurencji.

Jest to jeden z najpotężniejszych CRM, który jest najdokładniejszy, a jednocześnie łatwy w użyciu. Posiada wszystkie narzędzia i integracje użytkowników do marketingu, sprzedaży, zarządzania treścią i obsługi klienta. HubSpot chwali się, że każde urządzenie na jego platformie jest wystarczająco mocne, ale prawdziwa magia zaczyna się, gdy wszystkie spotykają się dla Ciebie.

Przede wszystkim HubSpot CRM oferuje swoje usługi w pięciu głównych obszarach: Marketing, Sprzedaż, Usługi, CMS i Operacje. Oprogramowanie marketingowe dostarczane przez HubSpot pomaga zwiększać ruch, przekształcać odbiorców w klientów i prowadzić wiele kampanii marketingowych przychodzących w witrynie. Popularne funkcje centrum marketingu obejmują generowanie potencjalnych klientów, automatyzację marketingu i analitykę.

Centrum sprzedaży HubSpot pomaga w uzyskaniu głębszego i podstawowego wglądu w cele w potencjalnych klientach, a tym samym zautomatyzuje powtarzalne zadania, które nie wymagają częstej interwencji, dzięki czemu możesz poświęcić więcej czasu na aspekty, które to robią. Popularne funkcje centrum sprzedaży HubSpot obejmują zaawansowany CRM, planowanie spotkań, wyceny.

Services Hub of HubSpot łączy Cię z klientami jak nigdy dotąd, przewyższając ich oczekiwania i czyniąc z nich promotorów, którzy rozwijają Twój biznes. Popularne funkcje centrum usług obejmują bilety, opinie klientów, bazę wiedzy.

CMS Hub of HubSpot oferuje unikalną mieszankę elastycznego oprogramowania dla marketerów i wystarczająco potężnego dla programistów, oferując im miejsce na tworzenie spersonalizowanych i bezpiecznych środowisk dla użytkowników. Popularne funkcje CMS Hub to: edytor przeciągania i upuszczania, rekomendacje SEO i motywy stron internetowych.

Operations Hub wykonuje za Ciebie całą pracę w tle, na przykład synchronizację aplikacji, czyszczenie i pielęgnację danych klientów oraz automatyzację procesów, dzięki czemu systemy i zespoły współpracują ze sobą. Popularne funkcje Operations Hub obejmują synchronizację danych, automatyzację programowalną i automatyzację jakości danych.

HubSpot istnieje w tej przestrzeni od dawna. W ciągu tych lat firma dogłębnie zrozumiała wymagania i wymagania marketerów i znalazła idealne miejsce, w którym spotykają się oba. Witrynie CRM zaufało ponad 128 000 klientów, z których jednymi z wiodących są WWF, Trello, Suzuki, Survey Monkey, VMware i wiele innych.

BigMailer

BigMailer to fantastyczne narzędzie do zarządzania kampaniami e-mailowymi. Możesz zarządzać nieograniczoną liczbą marek i zapewniać kontrolę dostępu użytkownikom bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Obsługuje kropelki kampanii, e-maile transakcyjne, wywołania API i aktualizacje kanałów RSS. Możesz także śledzić swoje kampanie e-mailowe, dostosować stronę rezygnacji z subskrypcji i preferencje dotyczące e-maili. Zapewnia jeden pulpit nawigacyjny do zarządzania wszystkimi markami, które są dalej podzielone na listy, kampanie, szablony i formularze. Zarządzaj nieograniczoną liczbą użytkowników i przydzielaj im różne role i uprawnienia.

BigMailer można zintegrować z setkami aplikacji, takich jak Shopify, PayPal, Slack, Google Forms i wieloma innymi za pomocą Zapier. Oferuje również niestandardowe szablony, narzędzie do przeciągania i upuszczania z nieograniczonym hostingiem obrazów.

Słowny

Wordable przydaje się, gdy lubisz pisać w Dokumentach Google i publikować bezpośrednio w WordPress, Medium i Hubspot.

To sprytne narzędzie wyczyści Twoje pliki dokumentów ze znaczników rozpiętości i czcionki, niepotrzebnych podziałów wierszy, spacji itp., dzięki czemu będzie gotowe do publikacji i eksportu jednym kliknięciem.

Poza tym działa to nie tylko ze słowami, ale także z obrazami i tabelami. Wordable kompresuje obrazy, automatycznie generuje kompatybilne tabele, pomaga ustawić polecane obrazy i teksty alternatywne, osadza łącza wideo i może praktycznie działać jako wszechstronny asystent wydawniczy.

Co więcej, możesz eksportować dokumenty (pojedyncze lub zbiorcze) jako posty na żywo lub wersje robocze.

Wreszcie możesz zobaczyć to wszystko w akcji dzięki 7-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu.

KingSumo

KingSumo to najlepsza platforma do generowania leadów w Internecie. Pomagają użytkownikom generować mnóstwo potencjalnych klientów dla ich firmy i marki dzięki wirusowym prezentom. Pomagają w generowaniu leadów za ułamek kosztów reklam na Facebooku, influencerów na Instagramie i innych kanałów marketingowych.

Dzięki KingSumo możesz sprawić, że potencjalni klienci podejmą działania, które chcesz, aby uzyskać dodatkowe wpisy, takie jak obserwowanie twoich profili społecznościowych, odwiedzanie Twojej witryny i wiele więcej. Jest uważany za najlepszy dla przedsiębiorców i przedsiębiorstw, które chcą generować nowe leady poprzez wirusowe prezenty.

Wszyscy jesteście gotowi rozdać swój produkt, produkt od partnerów, fizyczne i wirtualne odczyty, a nawet pliki PDF za pomocą prostego formularza. W niedawnej ankiecie doniesiono, że w miesiącach, w których strony internetowe prowadzą prezenty, 20% potencjalnych klientów korzysta z KingSumo.

BuzzSumo

BuzzSumo pomaga uzyskać wgląd w treść, dzięki czemu możesz generować pomysły, tworzyć niesamowite treści, monitorować wydajność i wybierać odpowiednich influencerów do swojej strategii marketingowej.

Ma 4 kluczowe elementy.

  • Odkrywanie – odkrywaj treści o wysokiej skuteczności, odpowiednie dla Twojej kategorii działalności/niszy, aby dotrzeć do odpowiednich odbiorców.
  • Badania — udoskonal swoją strategię content marketingu za pomocą miliardów punktów danych.
  • Influencerzy – Zidentyfikuj odpowiednich influencerów dla Twojej marki na podstawie Twojego produktu i strategii marketingowej.
  • Monitorowanie – Dzięki BuzzSumo możesz śledzić, w jaki sposób docelowi odbiorcy wchodzą w interakcję z Twoimi treściami i najnowszymi trendami, które należy śledzić.

Uberflip

Uberflip jest prawdopodobne, że platforma do obsługi treści zainteresuje kupujących odpowiednią treścią. Uberflip oferuje kampanie szybkiego uruchamiania, skalowanie programów ABM, zwiększanie sprzedaży i mierzone wyniki.

Wzmacnia swoją pozycję, zajmując się krytyczną luką, której brakuje większości marketerów – zaangażowaniem. Większość marketerów popełnia błąd polegający na wprowadzaniu odbiorców bez żadnej strategii ich angażowania. W tym miejscu wkracza Uberflip. Ma wszystko, co w jego mocy, aby odwiedzający Twoją platformę pozostali.

Uberflip koncentruje się na tworzeniu spersonalizowanych miejsc docelowych zamiast ogólnych stron docelowych, angażując użytkowników za pomocą odpowiednich treści, którymi rzeczywiście zainteresowani są kupujący. Za pomocą tych dostosowanych miejsc docelowych możesz przekształcić potencjalnych odwiedzających w lojalnych klientów, oferując im to, czego szukają.

Zwinność to kolejna koncepcja, którą Uberflip obejmuje zwiększenie zaangażowania. Szybkie uruchamianie kampanii dzięki automatycznemu wciąganiu, porządkowaniu i centralizacji całej biblioteki treści umożliwia oznaczanie treści w celu łatwego wyszukiwania na całej platformie. Możesz także łatwo i szybko wdrażać zawartość bez konieczności tworzenia stron internetowych lub działu IT.

Inne ważne zasady, na których Uberflip kształtuje swoje oprogramowanie, to: skalowalność, zaangażowanie w sprzedaż, inteligencja i wiele więcej. Marketerzy używają Uberflip do marketingu opartego na koncie, generowania popytu, marketingu przychodzącego, zaangażowania w sprzedaż i zaangażowania klientów.

Ścieżki kliknięć

Ścieżki kliknięć jest unikalną koncepcją na tej liście narzędzi content marketingu; szczyci się jako strona internetowa i narzędzie do budowania lejków sprzedażowych dla przedsiębiorców. Został stworzony, aby uwolnić przedsiębiorców z kajdan kodowania i programowania.

Pomaga w prowadzeniu odwiedzających krok po kroku przez cały proces sprzedaży i ostatecznie wskazuje im produkt lub usługę, której najbardziej potrzebują, aby rozwiązać ich problem.

ClickFunnels oferuje proste narzędzia i strategie potrzebne do marketingu, sprzedaży i dostarczania produktów online. Możesz użyć prostego edytora stron internetowych typu „przeciągnij i upuść”, szybko zbudować lejek sprzedaży, który konwertuje, inteligentny koszyk na zakupy z e-mailem up-sellingowym jednym kliknięciem oraz automatyzację marketingu na Facebooku.

Otrzymać odpowiedź

GetReponse robi dokładnie to, od czego został nazwany. Daje ci leady, sprzedaż, wzrost i wiele innych rzeczy. Jest to potężne i uproszczone narzędzie do wysyłania e-maili, tworzenia stron i automatyzacji marketingu Twojej firmy.

Dzięki GetResponse możesz umieścić swoją firmę w Internecie za pomocą zestawu bezpłatnych narzędzi marketingowych, które zasilą ją strumieniem świeżych, organicznych i nowych leadów. Możesz powiększać grono odbiorców, znajdując nowych klientów i budując listę e-mailową z narzędziami do generowania leadów, które zamieniają anonimowe kontakty w lojalne grupy.

Ale to nie wszystko, nie wahaj się nawiązać kontaktu z klientami i potencjalnymi klientami za pomocą ukierunkowanej komunikacji, która konwertuje i zwiększa sprzedaż oraz promuje Twój biznes poprzez dostarczanie wskazówek Xperia, które przekształcają odwiedzających w powracających klientów.

GetResponse jest uważany za najlepszy dla przedsiębiorców, marketerów internetowych, menedżerów marketingu i dużych firm. Mogą używać tego narzędzia do e-mail marketingu, budowania stron internetowych, płatnych reklam, lejka sprzedaży, formularzy wyskakujących, autoresponderów, automatyzacji marketingu, śledzenia stron internetowych, webinarów na żywo i na żądanie, e-maili transakcyjnych i dedykowanej obsługi klienta.

Chociaż większość funkcji dostępnych w bezpłatnych narzędziach do marketingu treści uzyskujesz po otrzymaniu odpowiedzi, niewiele zaawansowanych narzędzi jest zarezerwowanych dla klientów premium. Istnieją trzy plany usług oferowane przez uzyskanie odpowiedzi na dużą pulę klientów: bezpłatne na zawsze, płatne plany ustalone na 10,50 USD miesięcznie i niestandardowe plany wikariuszy Max dostosowane do potrzeb każdego klienta.

Ahrefs

Ahrefs jest ulubionym narzędziem każdego początkującego przedsiębiorcy, ponieważ nie wymaga od Ciebie bycia specjalistą od SEO, aby uzyskać wyższą pozycję w rankingu i uzyskać większy ruch. Jest to kompleksowy zestaw narzędzi SEO, który oferuje bezpłatne materiały szkoleniowe, które zapewniają swoim klientom pełne pasji wsparcie społeczności.

Jego bardzo rozreklamowany zestaw narzędzi typu „wszystko w jednym” ma wszystko, o czym można się reklamować. Całościowe podejście, jakie przyjmuje narzędzie, obejmuje optymalizację witryny, analizę konkurencji, badanie popularnych słów kluczowych w Internecie, wnioski od czołowych liderów branży oraz śledzenie postępów w rankingu.

Ahrefs jest uważany za najlepszy dla profesjonalnych SEO, content marketerów, blogerów, agencji, SAAS, e-commerce i każdej innej witryny w Internecie. Jest zaufany i używany przez niektórych gigantów rynkowych, takich jak Facebook, eBay, Tripadvisor, Shopify, LinkedIn, Netflix, Uber, Expedia, Pinterest, Huffpost, ankieta małpa i wiele innych.

Kombinezon

Kombinezon jest liderem w generowaniu odbiorców dla Twoich kanałów w mediach społecznościowych. Żyjemy w świecie, w którym ludzie łączą się w mediach społecznościowych częściej niż w prawdziwym życiu.

To sprawia, że ​​kanały mediów społecznościowych stają się jednym z krytycznych elementów Twojej firmy. Hootsuite nie tylko to rozumie, ale wykorzystuje tę relację na korzyść Twojej firmy, wdrażając innowacyjne i sprawdzone strategie, aby przekształcić Twój biznes w markę w mediach społecznościowych.

Ostatnie słowa 👩‍🏫

Początkowo content marketing to droga zamieszania, błędów i trudności dla firm, ale im dalej w dół, tym łatwiej i satysfakcjonująco. Opisane powyżej narzędzia pomogą Ci stworzyć właściwe strategie marketingowe, silniejsze powiązania i wzmocnioną bazę klientów, dzięki czemu możesz rozwijać i skalować swój biznes.

Możesz być także zainteresowany najlepszymi narzędziami do e-mail marketingu.

Sprawdź także:

15 kursów do nauki content marketingu od podstaw.

25 warunków marketingu online, które należy znać jako właściciel małej firmy.