Jednym z trudnych obszarów dla każdej firmy jest wzmocnienie procesu komunikacji wewnętrznej.
Informacja jest paliwem dla każdej organizacji, a niechlujny system komunikacji może opóźnić przepływ informacji między pracownikami. W rezultacie powoduje zamieszanie, zakłóca przepływ pracy i zmniejsza wydajność siły roboczej.
Pandemia uświadomiła nam, jak ważne jest budowanie komunikacji i zaangażowania pracowników w nowym świecie. Na szczęście wiele dostępnych na rynku platform angażujących pracowników może skutecznie radzić sobie ze złożonością i wyzwaniami, które utrudniają komunikację i zaangażowanie pracowników pracujących zdalnie. Dowiedzmy się o nich więcej.
Spis treści:
Co to jest platforma komunikacji pracowniczej?
W środowisku pracy zdalnej korzystanie z oddzielnego narzędzia do uzyskiwania dostępu do różnych rodzajów informacji może być dla pracowników przytłaczające. Na szczęście mamy platformy komunikacji z pracownikami, aby uratować sytuację!
Wdrażając te platformy, organizacje usprawniają komunikację i pomagają swoim pracownikom łączyć się, komunikować i komunikować się ze sobą. Platformy te usprawniają komunikację dwukierunkową, zachęcając do interaktywności i współpracy, zwiększając w ten sposób wydajność pracowników.
W przeciwieństwie do poczty elektronicznej lub komunikatora, pełnoprawna platforma komunikacji wewnętrznej gwarantuje stały przepływ informacji w czasie rzeczywistym. Użytkownicy mogą rozmawiać ze sobą, komunikować się przez połączenie wideo lub audio, a nawet wymieniać pliki i dokumenty w bezpieczny sposób.
Dobra platforma komunikacji z pracownikami składa się z kilku cech, które w znacznym stopniu upraszczają proces komunikacji wewnętrznej. Spójrzmy.
Na co zwrócić uwagę w platformie komunikacji pracowniczej?
Poniżej przedstawiamy czynniki, które należy wziąć pod uwagę przed wyborem platformy komunikacji pracowniczej dla Twojego przedsiębiorstwa.
- Wiadomości błyskawiczne: funkcje czatu ułatwiają pracownikom natychmiastowe łączenie się i rozwiązywanie codziennych problemów.
- Zarządzanie przepływem pracy: możliwość interakcji w czasie rzeczywistym pomaga zmniejszyć niepewność operacji, zwiększając produktywność.
- Udostępnianie treści: twórz ogłoszenia firmowe i udostępniaj dokumenty w kanałach wiadomości i biuletynach e-mail.
- Integracje stron trzecich: integracja oprogramowania stron trzecich, takiego jak lista płac lub przechowywanie w chmurze, zapewnia wygodę członkom zespołu.
- Plan próbny: Sprawdź, czy platforma oferuje plan próbny, aby przetestować funkcje, które twierdzą, że oferują.
Więc bez marnowania czasu, sprawdźmy platformy komunikacji z pracownikami, na których możesz polegać, aby usprawnić komunikację w Twojej organizacji.
Baza pracowników
Baza pracowników to potężna wielokanałowa platforma komunikacji z pracownikami, która oferuje wszystko, od intranetu i biuletynu e-mailowego po kanał informacyjny, który ułatwia planowanie, komunikację i maksymalizację zaangażowania między członkami wewnętrznego zespołu.
Przyjrzyjmy się kluczowym ofertom Staffbase:
- Wsparcie aplikacji dla dostępnej komunikacji
- Wspiera adopcję i identyfikację
- Powiadomienia push zwiększające zaangażowanie
- Ukierunkowany kanał informacyjny dla zespołu
- Wiele języków i automatyczne tłumaczenie
- Inteligentny czat wspierający komunikację równorzędną, grupową i zespołową
- Integracja z platformami Slack, Salesforce i Microsoft 365
- Narzędzia takie jak kalendarze, ankiety i wbudowany katalog pracowników
WorkVivo
WorkVivo jest nowym graczem w dziedzinie komunikacji z pracownikami, którego misją jest przekształcenie komunikacji w miejscu pracy poprzez zbliżenie zdalnych zespołów i pozostanie na bieżąco, zaangażowanym i połączonym. Oferując więcej niż tradycyjne narzędzia komunikacyjne, dąży do zbudowania naturalnej i znaczącej więzi między członkami zespołu.
Obecność intranetu, narzędzi komunikacyjnych i aplikacji mobilnej w jednym pakiecie pozwala firmom zapewnić swobodę i elastyczność pracownikom, a jednocześnie mieć ich na oku. Platforma obnosi się ze znanym UX sieci społecznościowej, którą użytkownicy mogą łatwo dostosować.
LumApps
Z ponad 7 milionami użytkowników na całym świecie, LumApps to w pełni rozwinięta platforma doświadczeń pracowników, która łączy ich z narzędziami, ludźmi i informacjami, poprawiając w ten sposób ich produktywność i wydajność.
LumApps zwraca szczególną uwagę na specyficzne potrzeby każdego pracownika i jest dostępny w dowolnym języku lub urządzeniu. Godne uwagi cechy są następujące:
- Połącz i zaangażuj wszystkich swoich pracowników oraz zapoznaj ich z kulturą Twojej firmy.
- Zapewnij pracownikom dostosowane do ich potrzeb środowisko, aby poprawić produktywność i komunikację niezależnie od lokalizacji.
- Śledź użytkowników, projekty i aktualizacje wiadomości bezpośrednio z kanału informacyjnego.
- Szukaj współpracowników według umiejętności, lokalizacji i zespołów oraz angażuj się bardziej w działania społeczne.
LumApps to idealny wybór dla średnich i dużych przedsiębiorstw, które zmagają się z cyfrową skalą lub transformacją swoich pracowników.
Rozmawiaj swobodnie
Rozmawiaj swobodnie to elastyczna i łatwa do wdrożenia platforma komunikacji z pracownikami, która zaszczepia pozytywną kulturę pracy w Twojej firmie.
TalkFreely pomaga w następujących kwestiach:
- Promuj uznanie i docenianie środowiska.
- Zachęcaj pracowników do angażowania się w dyskusje na temat firmy za pomocą dwukierunkowych narzędzi komunikacji i kanałów informacji zwrotnej.
- Zwiększ innowacyjność i zapewnij platformę do dzielenia się pomysłami i spostrzeżeniami.
- Dostarcz wiadomość w jasnym i zrozumiałym formacie do wszystkich pracowników.
Umożliwia dużym przedsiębiorstwom komunikowanie się z pracownikami w dużych grupach i dostarczanie dostosowanych treści. Możliwe jest również przesyłanie filmów, zdjęć i innych mediów w celu zwiększenia zaangażowania.
DąbZaangażowanie
DąbZaangażowanie to zaawansowana, kompleksowa usługa intranetowa, która pomaga firmom angażować się i łączyć z pracownikami i współpracownikami. Większość tradycyjnych intranetów jest zbyt skomplikowana lub zapewnia słabą obsługę. Na szczęście Oak Engage ułatwia współpracę i udostępnianie treści, eliminując złożoność komunikowania strategicznych, taktycznych i związanych z sytuacjami kryzysowymi wiadomości w celu zwiększenia produktywności.
Oak Engage pomaga wykonywać następujące funkcje:
- Kontrola dostępu
- Przyznaj uprawnienia
- Uzyskaj dostęp do kanału informacyjnego
- Udostępnij blogi
- Burza mózgów
- Zarządzanie kalendarzem
- Narzędzia współpracy
- Zarządzanie zawartością
- Konfigurowalny branding
- Zarządzanie polityką
- Zarządzanie projektami
- Czat w czasie rzeczywistym
Platforma ta jest łatwa w zarządzaniu i wysoce intuicyjna, a jej kompleksowy zestaw narzędzi pomaga organizacjom podejmować lepsze i bardziej świadome decyzje w podróży lub przy biurku.
Pszczelarz
Pszczelarz to platforma komunikacyjna stworzona specjalnie dla pracowników pierwszej linii, zapewniająca wszystkie narzędzia niezbędne do zaangażowania i komunikacji w jednym miejscu. Wpaja poczucie zaangażowania wśród pracowników pierwszej linii, zwiększając w ten sposób zaangażowanie, produktywność i bezpieczeństwo biznesowe.
BookKeeper oferuje następujące korzyści:
- Szybkie ankiety i ankiety na opinie
- Przepływy pracy oparte na wyzwalaczach i wewnętrzne wiadomości do automatyzacji zadań.
- Funkcje udostępniania plików dla różnych typów plików, w tym obrazów i dokumentów.
- Szyfrowanie danych w celu bezpiecznego przesyłania wiadomości.
Kanały wiadomości błyskawicznych i narzędzia kampanii BeeKeeper umożliwiają firmom zebranie wszystkich pracowników z każdego działu.
Unily
Wspieranie przedsiębiorstw w zapewnianiu lepszych możliwości komunikacji w celu osiągnięcia lepszej produktywności i zaangażowania, Unily to kolejna platforma na tej liście. Będąc platformą komunikacyjną opartą na chmurze, zapewnia szerokie doświadczenia cyfrowe, łącząc ludzi i narzędzia.
Szybko wdrażalny, Unily może z powodzeniem działać jako intranet, platforma do komunikacji lub współpracy lub dowolny inny rodzaj portalu, zapewniając godne pochwały doświadczenia użytkowników na wszystkich urządzeniach.
Unily oferuje system zarządzania treścią z widżetami typu „przeciągnij i upuść”, tłumaczeniami 1:1, segmentacją urządzeń i użytkowników oraz innymi funkcjami. Jest to uzupełnione spójnymi funkcjami specyficznymi dla mediów społecznościowych, takimi jak segmentowane rozmowy, kanały prywatne i inne.
Happeo
Happeo oferuje intranet w celu poprawy jakości komunikacji wewnętrznej w firmie. Oprogramowanie integruje się z pakietem G i umożliwia użytkownikom dostęp do funkcji zarządzania treścią i analizy zaangażowania pracowników. Po wdrożeniu Happeo oferuje intranet, narzędzia do współpracy i funkcje sieci społecznościowych w jednym pakiecie.
Możliwe jest również dostosowanie wyglądu platformy i wybranie preferowanego języka, tak aby odzwierciedlał tożsamość Twojej marki i był zgodny z kulturą Twojej firmy. Dostęp do Happeo można również uzyskać za pośrednictwem aplikacji mobilnej na obu; Smartfony z systemem iOS i Android.
Uprość
Korzystając z funkcji Live EX, Uprość pomaga przedsiębiorstwom lepiej łączyć się, komunikować i więzi z pracownikami. Co więcej, umożliwia administracji dostęp w czasie rzeczywistym do istotnych informacji na temat dostosowania i nastrojów pracowników.
Istotne cechy to:
- Urzekający projekt UI/UX, który może zwiększyć zaangażowanie użytkowników
- Obsługiwane przez użytkowników biznesowych o minimalnych umiejętnościach informatycznych
- Możliwość integracji z aplikacjami w miejscu pracy
- Możliwość szybkiego wdrożenia
- Obsługuje inteligentne wyszukiwanie
- Dostarcza spersonalizowaną treść i doświadczenie
- Zapewnia dostęp do analiz, przepływów pracy i najlepszych praktyk.
Zaufany przez duże marki na całym świecie, Simpplr pomaga swoim klientom uzyskać wymierną produktywność, większe zaangażowanie pracowników i przyspieszenie wydajności biznesowej.
Haiilo
Haiilo to wiodąca platforma angażująca i promująca pracowników, która zapewnia wgląd w wpływ Twojego przedsiębiorstwa i pomaga pracodawcom docierać do pracowników, angażować ich i rozumieć.
- Aplikacje mobilne zorientowane na pracowników pomagają rozpowszechniać ważne wiadomości za pośrednictwem kanałów Cohen.
- Social Intranet z powodzeniem łączy wszystkich pracowników w jeden zaufany cyfrowy dom.
- Moduły rzecznictwa pracowników zapewniają, że Twoi pracownicy rozpowszechniają informacje i podnoszą wartość Twojej marki w mediach społecznościowych.
- Inteligentne Ankiety Zaangażowania pomagają uzyskać całościowy wgląd w potrzeby i aspiracje Twojego zespołu.
Platforma ta składa się z czterech różnych modułów, które wspólnie pracują nad podniesieniem jakości komunikacji i wartości marki Twojej organizacji.
LudzieJeden
Następnie mamy LudzieJeden, rewolucyjne rozwiązanie intranetowe, które pomaga organizacjom ożywić ich kulturę przestrzeni roboczej w konfiguracji zdalnego biura. Opracowany do pracy z Microsoft SharePoint, oferuje wysoki poziom bezpieczeństwa, jednocześnie umożliwiając członkom zespołu w organizacji lepszą komunikację, współpracę i łączność.
PeopleOne umożliwia:
- Bez wysiłku udostępniaj informacje za pośrednictwem wielu kanałów każdemu pracownikowi.
- Zapewnij swoim pracownikom spójną platformę do dzielenia się swoimi przemyśleniami z innymi i nadaj swojej organizacji cel.
- Zaoferuj swoim pracownikom naprawdę fascynujące doświadczenia, które sprawią, że poczują się poszukiwani i cenione.
- Zapewnij pracownikom możliwość skutecznego wyszukiwania i udostępniania informacji.
PeopleOne może być doskonałym wyborem dla organizacji poszukujących kompleksowej platformy do komunikacji i zaangażowania, która umożliwi bezproblemową komunikację, współpracę i zaangażowanie z dowolnego miejsca.
HubZaangażowanie
HubZaangażowanie oferuje intuicyjną platformę Employer Experience, która umożliwia organizacjom angażowanie się i komunikowanie się w ramach organizacji. Platforma jest wyposażona w zaawansowane funkcje komunikacyjne, które działają w połączeniu z narzędziami do głębokiej segmentacji i dogłębnymi funkcjami analitycznymi.
HubEngage korzysta z aplikacji iOS i Android, intranetów na komputery stacjonarne, wiadomości e-mail i wyświetlaczy cyfrowych, aby wdrożyć wielokanałowe podejście w organizacji, dzięki czemu można w dowolnym momencie dotrzeć do dowolnego członka zespołu.
HubEngage jest wyposażony w zaawansowane funkcje, takie jak czat / wiadomości, katalog pracowników, zarządzanie wiedzą, ankiety i opinie oraz inne narzędzia, dzięki czemu jest kompletnym internetowym systemem komunikacji z pracownikami.
SnapComms
SnapComms to jedyna platforma komunikacji pracowniczej na świecie, która zapewnia kompleksowe funkcje zarządzania zdarzeniami o znaczeniu krytycznym. Stworzone z myślą o potrzebach miejsc pracy każdej wielkości, dynamiczne i wizualne narzędzia oprogramowania zapewniają 100% czytelnictwa wiadomości na komputerze stacjonarnym, telefonie komórkowym lub dowolnym innym wyświetlaczu cyfrowym.
Oprogramowanie oferuje konfigurowalne funkcje, aby zapewnić, że pracownicy pracujący w biurze lub korzystający ze zdalnej konfiguracji otrzymają wiadomość we właściwym czasie. SnapComms pomaga usprawnić komunikację wewnętrzną, oferując kilka sposobów informowania i angażowania pracowników, zmniejszania przeciążenia poczty elektronicznej i redukcji hałasu w miejscu pracy. Wyraźne alerty i paski, potężne wygaszacze ekranu i interaktywne ankiety zapewniają pracownikom świadomość, rozrywkę i zaangażowanie.
Wniosek
Komunikacja jest kluczowym czynnikiem sukcesu i rozwoju organizacji, zwłaszcza w erze po pandemii. Możesz wdrożyć dowolną z niezawodnych platform komunikacji z pracownikami wymienionych powyżej, aby wzmocnić komunikację i zaangażowanie między zdecentralizowanymi i zdalnymi pracownikami Twojej organizacji.