14 Potężne API SEO dla marketerów i firm

Czy jesteś marketerem skoncentrowanym na danych, który chce jak najlepiej wykorzystać SEO? Jeśli tak, musisz wybrać odpowiedni SEO API dla swojej firmy.

Marketing i rozwój biznesu stają się coraz trudniejsze, ponieważ do wyścigu dołącza coraz więcej firm. Dzięki narzędziom SEO możesz przewyższyć konkurencję i zwiększyć widoczność witryny i artykułów swojej firmy. Istnieją jednak interfejsy API dla narzędzi SEO, które firmy mogą wykorzystać do szybkiego i wygodnego wykonywania swoich zadań.

Co to jest SEO?

SEO odnosi się do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Marketingowcy cyfrowi wykorzystują ten proces, aby zwiększyć widoczność i ranking witryn w różnych wyszukiwarkach, takich jak Google, Bing i Yahoo. SEO ma na celu uzyskanie większego i lepszego ruchu z wyszukiwarek na stronach internetowych. SEO API może sprawić, że zadania SEO staną się bardziej produktywne.

Co to jest API w SEO?

SEO API oznacza interfejsy API lub interfejsy programowania aplikacji, których marketerzy używają do zbierania danych z różnych platform lub aplikacji do własnego interfejsu. Korzystając z API do SEO, marketerzy mogą szybko uzyskać żądane dane bez przechodzenia przez interfejs narzędzia.

Przypadki użycia SEO API

Oto kilka typowych przypadków użycia API dla SEO:

1. Analiza konkurencji: za pomocą interfejsu API firmy mogą gromadzić wszystkie istotne dane w witrynach konkurencji.

2. Badanie słów kluczowych: interfejsy API SEO pomagają marketerom w uzyskiwaniu danych dotyczących liczby wyszukiwań, trudności słów kluczowych, powiązanych słów kluczowych itp.

3. Kuracja treści: interfejsy API są bardzo zdolne do znajdowania popularnych tematów i najskuteczniejszych artykułów.

4. Monitor linków zwrotnych: Dzięki temu API SEO marketerzy mogą analizować link zwrotny dowolnej witryny wraz z innymi danymi, takimi jak tekst kotwicy, linki dofollow lub nofollow oraz utracone linki.

5. Witryna DA: interfejsy API są również przydatne do wyszukiwania autorytetu domeny witryny.

Sprawdź listę najlepszych interfejsów API SEO dla firm i marketerów.

Semrush

Semrush API pozwala uzyskać przydatny wgląd w cyfrowe działania marketingowe konkurencji bez konieczności otwierania interfejsu narzędzia Semrush. Interfejs API jest dostępny do łatwej integracji z dowolnym pulpitem nawigacyjnym, widżetem i aplikacją wewnętrzną.

Dzięki niemu otrzymujesz tylko istotne dane konkurencji. Dzięki temu nie musisz tracić cennego czasu na przeglądanie ton niepotrzebnych danych. Możesz go również użyć do analizy strategii konkurencji, sprawdzając ich linki zwrotne, reklamy i ranking w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Ahref

Czy chcesz użyć Ahref indeksować dane, aby wzmocnić użytkowników? Jeśli tak, skorzystaj z API dostarczonego przez Ahref. Ten interfejs API dla SEO wykorzystuje przełomowe technologie, aby zapewnić swoim użytkownikom cały czas świeży indeks.

Ma dedykowanego robota indeksującego o nazwie AhrefsBot, który codziennie odwiedza 6 miliardów stron internetowych. Do tej pory zindeksował ponad 90 miliardów unikalnych stron, z których można znaleźć potrzebne dane z niesamowitą prędkością. API stale się poprawia pod względem rozmiaru indeksu, jakości i szybkości.

Mozscape

Mozscape SEO API pozwala podejmować mądrzejsze decyzje biznesowe dotyczące marketingu, zdobywając dane i dane o linkach. Ten interfejs API umożliwia dostęp do wymaganych danych z zasobów ponad 40,7 biliona łączy.

Marketerzy i firmy wiedzą, jak ważne są dane linków, dlatego powinni używać tego API do SEO. Dostarcza kluczowych metryk, takich jak domain authority, page authority, tekst zakotwiczenia, linkowanie domen głównych, dofollow, nofollow i linki zewnętrzne.

Jeśli chcesz opracować narzędzie do marketingu przychodzącego, skorzystaj z tego interfejsu API.

Serpstack

To SEO API Serpstack zapewnia superszybkie i dokładne wyniki Google SERP. Dzięki solidnej infrastrukturze chmurowej nie musisz czekać w kolejce, aby uzyskać wyniki dla swoich żądań API.

Możliwe jest również dostosowanie zapytań za pomocą filtrów, takich jak język, urządzenie i lokalizacja. Nie musisz używać żadnej sieci VPN ani przechodzić przez denerwujące CAPTCHA, ponieważ ten interfejs API zapobiegnie tym problemom. Ten interfejs API obsługuje również bezproblemową integrację.

Serpstack API wykorzystuje 256-bitowe szyfrowanie SSL, aby w pełni zabezpieczyć wymieniane dane. Interfejs API REST obsługuje wszystkie języki programowania i jest dostępny w formatach JSON i CSV. Zawiera również szczegółową dokumentację interfejsu API, która pomaga rozpocząć w ciągu kilku minut.

Metryki wyszukiwania

Ci, którzy szukają szybkich danych na temat słów kluczowych, rankingu, treści organicznych i konkurencji dla swojego narzędzia lub aplikacji, powinni wybrać Metryki wyszukiwania API. Możesz łatwo dodać dane SEO i PPC pobrane przez ten interfejs API do swoich pulpitów nawigacyjnych, raportów lub aplikacji BI.

Interfejs API oferuje metryki i dane, w tym słowa kluczowe, pomysły na treść, listy linków zwrotnych, rankingi bezpłatnych wyników wyszukiwania, rankingi płatnych wyszukiwań i płatną widoczność. Firmy mogą zintegrować go ze swoimi narzędziami raportowania, takimi jak Google Data Studio, Excel i Amazon S3.

czysta SEO

Szukasz niezawodnego API SEO, które zapewni Ci śledzenie pozycji i dane o wynikach SERP? Jeśli tak, czysta SEO API powinno być twoją opcją. Pozwala śledzić pozycję dowolnej witryny w Google i Bing.

Korzystając z niego, możesz uzyskać zlokalizowane wyniki wyszukiwania z ponad 40 krajów na całym świecie. Możesz nawet wpisać tutaj kod pocztowy, aby uzyskać lokalne rankingi Google. Co więcej, ten interfejs API dla SEO obsługuje również ranking mobilny.

Dane dla SEO

Programiści narzędzi SEO mogą wykorzystać Dane dla SEO API jako źródło uporządkowanych danych SERP. Zbierają one dane SERP w czasie rzeczywistym z prędkością błyskawicy. Możesz użyć interfejsów API, aby uzyskać dane wyników wyszukiwania z Google, Yahoo, Bing i Yandex, niezależnie od języka i lokalizacji.

Niektóre z jego popularnych interfejsów API to API słów kluczowych, API linków zwrotnych, API laboratoriów DataForSEO, API na stronie i API danych biznesowych.

MojaWitrynaAudytor

Korzystanie z interfejsu API SEP firmy MojaWitrynaAudytor, możesz włączyć do swojego oprogramowania najwyższej klasy audyty SEO. Ten interfejs API audytu SEO umożliwia zlecanie audytu strony docelowej dla dowolnego konkretnego słowa kluczowego.

Dzięki temu możesz wykorzystać dane kontrolne do optymalizacji strony docelowej, którą zamierzasz utworzyć dla produktu lub reklamy. Podczas żądania audytu możesz, ale nie musisz, podać stronę konkurenta.

Audyty potrwają mniej niż minutę. Interfejs API wyśle ​​wyniki na adres URL wywołania zwrotnego, który wymieniłeś w formatach JSON i PDF. Ponadto wspiera programistów produktów white label, udostępniając ich dane do oferowanych przez nich produktów.

Seobility

Seobility oferuje wiele interfejsów API SEO, które firmy mogą zintegrować ze swoim systemem i narzędziem. Jego interfejs API REST zapewnia dane, z których mogą korzystać nawet sprzedawcy i producenci białej etykiety.

Możesz go użyć do audytu dowolnej witryny (swojej lub konkurencji), sprawdzenia podstawowych wskaźników SEO, śledzenia rankingów i uzyskania lokalnie analizowanych danych.

kognitywneSEO

kognitywneSEO oferuje interfejs API przydatny dla firm marketingowych, programistów i administratorów stron internetowych. Dane pobierane przez ten interfejs API dla SEO można łatwo zintegrować z dowolnym przepływem pracy lub aplikacją biznesową.

W tej chwili możesz uzyskać z niego dane dotyczące rankingu, analizy linków i widoczności w mediach społecznościowych. Ponadto pomaga przeprowadzać audyty linków, śledzić rankingi słów kluczowych, uzyskiwać uszkodzone linki i importować linki stron trzecich. Użytkownicy mogą z łatwością wykorzystać go w pełni, korzystając z pomocy dokumentacji.

Śledzenie pozycji

Śledzenie pozycji Interfejsy API są przydatne w przypadku aplikacji mobilnych, niestandardowych pulpitów nawigacyjnych i raportów analitycznych, ponieważ oferują wyniki wyszukiwania organicznego, sklepu z aplikacjami, mobilnego, wideo i lokalnego. Jego bezproblemowa konsola API ułatwia konstruowanie żądań API w celu szybkiego testowania i implementacji.

Dzięki interfejsowi API sugerowanego wyszukiwania możesz odkryć do 10 słów kluczowych sugerowanych przez Google, wpisując jedno słowo kluczowe w wyszukiwarce Google. Jego interfejsy API Tank Top 50 i Rank Top 100 mogą dostarczać dane rankingowe z Google, Bing, Yahoo, Yandex lub Baidu.

SEOoptimer

Używając SEOoptimera SEO API, firmy mogą przeprowadzać audyty na dużą skalę i integrować raporty ze swoim przepływem pracy. Twórcy stron internetowych, projektanci i marketerzy pracujący w agencjach cyfrowych mogą łatwo zintegrować ten interfejs API ze swoim CRM, aby wykorzystać dane w procesie sprzedaży.

Może audytować strony internetowe w celu analizy trendów i wglądu. Interfejs API dla SEO może błyskawicznie przeprowadzać tysiące audytów i udostępniać Ci zbiorczy raport. Co więcej, możesz go również używać do uruchamiania repostów klientów w celu śledzenia potencjalnych problemów lub ulepszeń.

PowerSuite SEO

SEO PowerSuite zapewnia API dla szeroko zakrojonych badań linków zwrotnych dla specjalistów ds. marketingu. Korzystając z zaawansowanego silnika indeksowania, ten interfejs API SEP utrzymuje ogromną kolekcję dostępnych na rynku baz danych z linkami zwrotnymi.

Ten interfejs API SEO jest idealny do przeglądania pełnych profili linków zwrotnych lub niektórych podstawowych statystyk. Firmy mogą wykorzystywać dane o linkach zwrotnych tego interfejsu API do SEO do analizy konkurencji, badania słów kluczowych, umieszczania reklam i obserwacji kampanii.

Wyświetlane parametry obejmują całkowitą liczbę linków zwrotnych, tekst kotwicy, adres strony odsyłającej, dofollow/nofollow, autorytet strony docelowej, liczbę domen odsyłających, liczbę domen edukacyjnych lub rządowych oraz utracone linki zwrotne.

JasnyLokalny

Jeśli planujesz rozwijać usługę bez kłopotów z zarządzaniem wieloma procesami gromadzenia danych, wybierz JasnyLokalny Interfejsy API SEO. Oferuje pakiet API, który może zapewnić Twojej platformie lokalny katalog aukcji, pozycje w rankingu i recenzje.

BrightLocal oferuje 8 interfejsów API, które dostarczają lokalne dane marketingowe. Posiada dedykowane interfejsy API dla dokładnej bankowości lokalnej i mobilnej, danych o firmach / NAP, organicznych wynikach wyszukiwania i danych o lokalnych cytatach. Co więcej, możesz zbierać recenzje online, lokalne cytaty i dane SEO poza witryną za pomocą tych interfejsów API.

Ostatnie słowa

Jeśli chodzi o SEO dla strony lub witryny internetowej, marketerzy cyfrowi mają wiele zadań do wykonania. Korzystając z solidnego API SEO, mogą to zrobić z łatwością.

Omówiliśmy tutaj niektóre najlepsze w branży interfejsy API dla SEO. Firmy mogą włączyć je do swojego przepływu pracy i doświadczyć rozwoju.