5 najlepszych analizatorów nagłówków do użycia przed opublikowaniem następnego wpisu na blogu

Jeśli chcesz, aby Twój post na blogu działał dobrze i miał większy ruch, musisz stworzyć atrakcyjny nagłówek.

Czytelników przyciąga magnetyczny nagłówek. Twój współczynnik konwersji wzrośnie dzięki przyciągającemu wzrok nagłówkowi, ponieważ w ten sposób wpisujesz się w umysł czytelnika. Bez względu na rodzaj lub niszę Twojego artykułu, musisz opracować przyciągający wzrok nagłówek, aby przyciągnąć publiczność.

Zgodnie ze statystykami KopiujBloggerzauważono, że 80% odbiorców przeczyta nagłówek, a tylko 20% z nich przeczyta cały artykuł. To pokaże, jak ważne jest wymyślanie najlepszych nagłówków.

Nagłówki często zawodzą, gdy nie odnoszą się do tematu artykułu lub nie pasują do pisanej treści. Jeśli długość nagłówka przekracza 60 znaków, wyszukiwarki go zignorują. Może to bardzo mocno wpłynąć na współczynniki konwersji.

Przed zapoznaniem się z analizatorem przyjrzyjmy się kilku przydatnym wskazówkom, aby tworzyć przyciągające wzrok nagłówki, które konwertują.

Wskazówka nr 1 – użyj liczb lub konkretnych danych w nagłówkach

Skuteczność Twojego nagłówka ma ogromny wpływ na rozwój Twojego bloga lub treści. Jeśli nie możesz sprawić, by nagłówek był klikalny i przyciągał wzrok, to każdy kolejny krok marketingowy będzie stratą czasu. Kiedy oznaczysz w nagłówkach konkretne liczby lub dane, staje się to bardziej kuszące dla czytelników.

To jest powód, dla którego większość nagłówków zawiera pewne liczby.

Jeśli zauważyłeś nagłówki, zauważyłbyś, że wirusowe posty na blogu zawierają liczby nieparzyste. Zamiast używać słowa „siedem”, lepiej użyć cyfry „7”, ponieważ przyciąga to wzrok odbiorców. Jeśli zauważyłeś, znajdziesz większość artykułów z cyfrą „7” w nagłówku. Współczynniki klikalności wzrosły wykładniczo dzięki użyciu cyfry „7” w tytule.

Wskazówka nr 2 – skorzystaj z unikalnego uzasadnienia

Użycie „racjonalności” oznacza dodanie w nagłówku czegoś, co instruuje odbiorców, aby wykonali działanie. Musisz dać odbiorcom powód do przeczytania Twoich treści.

Oto niektóre z najlepszych przesłanek, których możesz użyć w swoich nagłówkach:

  • Wydziwianie
  • Porady
  • Lekcje
  • Strategie
  • Hacki
  • Tajniki
  • Sposoby

Porada #3 – Przyciągnij uwagę widzów

Jedynym celem stworzenia atrakcyjnego nagłówka jest przyciągnięcie uwagi widzów. Twój nagłówek powinien prosić czytelnika o pełną uwagę i skupienie się na danym zadaniu. Należy pamiętać, że czytelnicy to ludzie, a ich uwaga jest rozproszona z kilku powodów. Musisz dać im powód, aby w pełni skupili się na Twojej witrynie.

Głównym celem nagłówka jest sprawienie, by widz przeczytał pierwsze zdanie Twojego posta na blogu. Cała reszta byłaby obsługiwana przez wprowadzenie, wypunktowanie i opowiadanie historii w poście na blogu.

Aby tworzyć nagłówki zorientowane na uwagę, musisz skupić się na kilku wskazówkach.

Unikalne nagłówki

Ilekroć znajdziesz świetny temat, możesz pomyśleć o poprawieniu nagłówka i napisaniu go. Ale musisz upewnić się, że nagłówek, który wymyślisz, jest wyjątkowy. Możesz upewnić się, że Twój nagłówek jest niepowtarzalny, wyszukując go w Google i umieszczając nagłówek w podwójnych cudzysłowach. Jeśli w wyszukiwarce nie ma innych wyników, Twój nagłówek jest unikalny.

Całkowicie konkretne nagłówki

Odbiorcy szukają odpowiedzi, a Ty możesz im podać odpowiedni nagłówek i odpowiedzi na pytania. To przekształci ich w lojalnych czytelników, ponieważ ludzie będą chcieli czytać więcej twoich treści.

Powyższy nagłówek pokazuje, czym jest czarna lista adresów URL i jak ją naprawić.

Będąc całkowicie konkretnym w nagłówkach, będziesz w stanie przyciągnąć uwagę czytelników. Unikaj tworzenia niejasnych i dziwacznych nagłówków, które są trudne do zrozumienia dla czytelników. Dowiedz się więcej o swoich odbiorcach i pisz nagłówki, które mogą przyciągnąć ich do Twoich treści.

Rozwiń poczucie pilności

Musisz stworzyć wśród odbiorców poczucie pilności, w przeciwnym razie po prostu dodadzą Twoje treści do zakładek i nigdy nie wrócą. Twoi odbiorcy muszą czuć, że straciliby coś, jeśli nie przeczytają teraz Twojego artykułu. Z poczuciem pilności zmuszasz ich do kliknięcia treści w tym momencie i przeczytania jej.

Spraw, aby Twój nagłówek był przydatny dla czytelników

Powyższe trzy punkty mogą okazać się skuteczne tylko wtedy, gdy czytelnicy uznają Twój nagłówek za przydatny. Jeśli Twój nagłówek nie jest przydatny dla czytelników, Twoi widzowie nie przejdą dalej, aby przeczytać całą treść. Przez użyteczną oznacza to, że treść musi być korzystna, informacyjna, pomocna i wartościowa pod każdym względem.

Jeśli będziemy kontynuować ze wskazówkami, które poprawią Twoje nagłówki, liczba hacków nie będzie się kończyć. Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek, przekonasz się, że współczynnik klikalności znacznie wzrośnie.

Gdy już masz pomysł, dobrze byłoby go przeanalizować za pomocą poniższych narzędzi i poprawić tam, gdzie to możliwe.

CoSchedule

The Analizator nagłówków CoSchedule zna znaczenie nagłówków i chce, aby Twoje nagłówki były idealne. Gdy odwiedzisz witrynę CoSchedule Headline Analyzer, zobaczysz pole do wpisania nagłówka. Tutaj musisz wpisać nagłówek, o którym myślałeś w swoim blogu.

Po umieszczeniu nagłówka analizator rozpocznie pracę i podpowie odpowiednią propozycję słów. Dowiesz się również, jak zoptymalizować długość nagłówka i sprawić, by był bardziej angażujący odbiorców. Niektóre z aspektów, w których analizowane są Twoje nagłówki, to sentyment, dobór słów, przeglądanie, liczba słów, przejrzystość i typ nagłówka.

Najlepszą rzeczą w tym narzędziu jest to, że możesz z niego korzystać za darmo. Wystarczy się zarejestrować, podając podstawowe informacje, aby zacząć z nim pracować. Powodem, dla którego musisz się zarejestrować, jest zapisanie danych użytych nagłówków. To kolejna doskonała część tego narzędzia. Wszystkie nagłówki, które wykorzystałeś, są przechowywane w bazie danych. Pomaga to zrozumieć, w jaki sposób ewoluowałeś, jeśli chodzi o pisanie nagłówków.

Poza tym otrzymasz również linki do artykułów, które pomogą Ci poprawić nagłówki. Można więc powiedzieć, że nagłówek, który tworzysz po użyciu tego narzędzia, byłby znacznie lepszy ze względu na analizę.

Możesz nawet pobrać rozszerzenie Headline Studio Browser, aby szybko i łatwo sprawdzić swój główny wynik i go przeanalizować.

Udostępnianie

Jeśli bardziej interesuje Cię projekt interfejsu użytkownika i interfejs narzędzi, powinieneś spojrzeć na Analizator nagłówków udostępniania. Nie tylko interfejs, ale także wiele przydatnych wyników, które mogą ci pomóc. Będziesz mógł umieścić wynik nagłówka, aby wiedzieć, jak dobrze będzie sobie radził Twój nagłówek.

Narzędzie analizuje nagłówki i przedstawia wszystkie mocne i słabe strony danego nagłówka. Otrzymasz również pewne sugestie dotyczące ulepszenia nagłówka i uczynienia go idealnym. Nie musisz wydawać ani grosza, aby przeanalizować swój nagłówek w tym narzędziu. Głównym celem tego narzędzia jest pomoc blogerom, marketerom i reklamodawcom.

Narzędzie analizuje nagłówek i podaje różne sugestie, takie jak słowa kontekstowe, język pasywny, słowa ostrzegawcze i długość nagłówka. Otrzymasz również pewne konkretne sugestie, takie jak dodanie celebryty lub nazwy Twojej marki, aby stworzyć lepsze nagłówki. Twój wynik zaangażowania i wyświetleń będzie składał się na Twój wynik nagłówka, dzięki czemu będziesz mieć jasny obraz swojego nagłówka.

Informacje o potworach

MonsterInsights to dość znana wtyczka analityczna do WordPressa, która pomaga rozwijać się kilku firmom. Z powodzeniem dostarczają raporty e-commerce, analizy w czasie rzeczywistym, rankingi SEO i wiele więcej. Analizator nagłówków MonsterInsights to kolejne skuteczne narzędzie oferowane przez nich.

Znają wartość SEO i przywiązują do niej najwyższą wagę nawet podczas pisania nagłówków. To narzędzie pomaga pisać nieodparte nagłówki SEO, aby przekształcić odbiorców w klientów i zwiększyć ruch w Twojej witrynie.

Najlepszą rzeczą w tym analizatorze nagłówków jest to, że otrzymujesz również bank słów na sugestie słów. Ta sekcja okazuje się całkiem niesamowita, ponieważ pomaga w stworzeniu idealnego nagłówka do następnego posta na blogu. Słowa są rozmieszczone w oparciu o różne kategorie i wskazane jest uwzględnienie przynajmniej jednej z nich.

Więc na co czekasz? Stwórz doskonały nagłówek za pomocą tego niesamowitego narzędzia.

Wielkie litery w moim tytule

Wielkie litery w moim tytule wykorzystuje około 50 różnych aspektów do analizy nagłówka i uzyskania wyniku. Ogólny wynik nagłówka jest podawany na podstawie SEO, sentymentu i czytelności.

Jeśli spojrzymy na aspekt czytelności, to Twój nagłówek jest analizowany na podstawie pospolitych i łasych słów. Dzięki niemu dowiesz się, jak bardzo Twój nagłówek jest czytelny dla odbiorców.

Jeśli przyjrzymy się aspektowi SEO, Twój nagłówek zostanie przeanalizowany na podstawie użycia słów mocy, liczby znaków, liczby słów, słów kluczowych i szerokości pikseli SEO. Pomoże Ci to uzyskać lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania Google za pomocą nagłówka.

Aspekt sentymentu jest oceniany na podstawie użycia pozytywnych i negatywnych słów w nagłówkach. Użycie emocjonalnych słów w nagłówku z pewnością bardzo pomoże w zwiększeniu współczynników klikalności.

Ogólny wynik nagłówka uzyskany po szczegółowej analizie pomoże Ci w pracy nad nagłówkami. Poznasz również obszary nagłówków, nad którymi musisz popracować, aby dotrzeć na szczyt wyników wyszukiwania Google.

Wiersz zawartości

Wiersz zawartości opracował innowacyjny sposób analizy nagłówków. Wszystkie Twoje nagłówki są analizowane na podstawie wielu kryteriów, w tym doboru słów, długości nagłówka, sentymentu, mocnych słów i wielu innych. Dzięki temu analizatorowi nagłówków dowiesz się, gdzie znajduje się Twój nagłówek.

Analizator przeanalizuje nagłówek i wskaże wszystkie mocne strony Twoich nagłówków. Pomoże Ci to śledzić, kiedy jesteś na dobrej drodze. Po wskazaniu mocnych stron będziesz wiedział, że te aspekty będą zawsze uwzględniane w nagłówkach.

Na koniec otrzymasz kilka sugestii, dzięki którym możesz poprawić swoje nagłówki. Dzięki praktycznym wskazówkom będziesz mógł we właściwy sposób zoptymalizować swoje nagłówki.

Możesz więc wymyślić idealny nagłówek, analizując nagłówek, wykonując te trzy kroki.

Końcowe przemyślenia

Każdy będzie chciał używać różnych analizatorów nagłówków zgodnie z ich przeznaczeniem. Zamiast polegać na czyichś radach, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to wypróbować wszystkie wyżej wymienione analizatory nagłówków, aby znaleźć idealny dla siebie. Gdy użyjesz analizatora nagłówków, będziesz wiedzieć, w jakim stopniu Twój nagłówek może pomóc Ci uzyskać pozycję w wynikach wyszukiwania Google.

Następnie przeczytaj o narzędziach wykorzystujących sztuczną inteligencję do optymalizacji treści.