6 najlepszych narzędzi do słuchania w mediach społecznościowych dla rozwijającego się biznesu

Chcesz rozwijać swój biznes w mediach społecznościowych? Najlepiej zacząć od narzędzi społecznościowych.

W ciągu ostatnich kilku lat media społecznościowe stały się podstawowym sposobem, w jaki firmy mogą kontaktować się z klientami i promować swoje firmy. Faktem jest, że reputacja marki może wzmocnić biznes lub pozwolić mu umrzeć.

Wszystko sprowadza się do tego, jak dobrze można go wypromować na rynku, od opinii klientów po wizerunek marki. Media społecznościowe stały się dla firm potężnym narzędziem do wzmacniania wizerunku marki i rozpowszechniania dobrych słów. Umożliwiło generowanie zysków i utrzymanie stabilnego biznesu.

Jak śledzić klientów mediów społecznościowych? Po co spędzać godziny na platformach społecznościowych, jeśli nie możesz śledzić swoich klientów i ich opinii.

Kilka narzędzi ułatwiło firmom poprawę świadomości marki, udostępnianie treści, oferowanie wsparcia lub usług, zwiększanie konwersji i tak dalej na rynku mediów społecznościowych.

Jednym z potężnych narzędzi jest nasłuchiwanie w mediach społecznościowych, które ma znaczący wpływ na rynek. Narzędzia te mogą analizować wzmianki o marce na różnych platformach społecznościowych, aby uzyskać wgląd w wizerunek.

Po prostu zapnij pasy z filiżanką gorącej kawy i ciesz się jazdą.

Co to jest słuchanie społecznościowe?

Zanim przejdziemy do narzędzi, zrozummy, czym jest social listening.

W social listeningu użytkownicy mogą zrozumieć lub zagłębić się w wzmianki o marce na platformach społecznościowych. Social listening obejmuje wszystko, czego mogą potrzebować marketerzy, od dostrzegania trendów po zrozumienie wymagań marki.

Narzędzia social listeningu mogą gromadzić i analizować dane online dotyczące marek i ich konkurentów. Pomoże marketerom lub właścicielom firm śledzić i monitorować platformy do rozmów i wzmianek, pomagając im odkryć wymagane działania. Wzmianki o marce można poznać za pomocą odpowiednich słów kluczowych, tagów i wiadomości DM, aby uzyskać bezpośrednią informację zwrotną.

Jaka jest różnica między nasłuchiwaniem w mediach społecznościowych a śledzeniem w mediach społecznościowych?

Śledzenie mediów społecznościowych monitoruje media społecznościowe pod kątem komentarzy i wiadomości, aby na nie odpowiedzieć.

Słuchanie mediów społecznościowych to dostęp do pełnego spektrum rozmowy na dowolny temat, markę lub rynek w celu poprawy strategii kampanii i zrozumienia odbiorców.

Mając to na uwadze, pozwól nam przeprowadzić Cię przez niektóre z najlepszych narzędzi do słuchania w mediach społecznościowych.

kiełkować towarzyski

Szybko uzyskaj informacje o krytycznym znaczeniu dla firmy dzięki kiełkować towarzyski poprawić kondycję marki i zidentyfikować luki w branży. Odwołuje się do globalnej rozmowy społecznej, aby lepiej zrozumieć publiczność i podjąć świadomą decyzję.

Narzędzie do słuchania Sprout Social oferuje kilka funkcji, takich jak:

  • Bezproblemowo integruj się z innymi platformami i strategiami, aby uzyskać głębszy wgląd.
  • Współpracuj z liderami rynku i identyfikuj osoby mające wpływ, aby generować pomysły na treści, usługi i produkty.
  • Udoskonalaj strategie marketingowe, rozwój produktów i obsługę klienta za pomocą spostrzeżeń.
  • Łatwo jest uzyskać dostęp i wykorzystać informacje o konkurencji, marce i branży, aby przeanalizować rozmowę i zrozumieć stan marki lub nastroje klientów.
  • Identyfikuj luki rynkowe, odkrywaj nastroje konsumentów i wykorzystuj możliwości, aby dokonać zmian, które mogą pomóc wyprzedzić konkurencję.

Narzędzie do nasłuchiwania społecznościowego może śledzić i monitorować rozmowy dotyczące marki, aby uzyskać dostęp do niefiltrowanych opinii, opinii i przemyśleń. Obejmuje tematy o znaczeniu krytycznym dla firmy, aby uzyskać wyniki, podejmować świadome decyzje i modernizować strategie. Użyteczne dane pomagają uzyskać informacje o odbiorcach i katalogować prawdziwe rozmowy, aby uzyskać możliwości marki, trendy branżowe i nastroje.

Narzędzie społecznościowe śledzi konwersację, bada preferencje odbiorców, identyfikuje liderów lub osoby mające wpływ, zawiera dane konsumenckie, bada nastroje konsumentów, analizuje trendy i porównuje konkurencję.

Wzmianka

Posłuchaj, co mówią o Tobie Twoi klienci, aby budować strategie w mediach społecznościowych z Mention. Pomaga znaleźć odpowiednie tematy, zidentyfikować osoby mające wpływ i uzyskać dogłębny wgląd w wymagania klientów.

Wzmianka przechodzi przez wszystkie platformy mediów społecznościowych, takie jak Instagram, Facebook, Forum, Twitter i LinkedIn, aby zidentyfikować temat lub produkt, o którym ktoś mówi. Wraz z tym narzędzie może zagłębić się w dane konkurencji, aby śledzić jego wydajność i reputację marki.

Nasłuchuje danych z mediów społecznościowych z wielu źródeł w celu filtrowania, analizowania i ulepszania strategii. Celem jest pomiar wpływu marki na rynek w celu stworzenia strategii rozwoju biznesu. Mierzy nastroje klientów, aby uzyskać pełny obraz marki i przyspieszyć lub zmniejszyć proces wizualizacji danych.

Zoho Social

Zarządzaj swoją marką na platformach społecznościowych, monitoruj wizerunek, planuj nieograniczoną liczbę postów i twórz niestandardowe raporty z Zoho Social. Głęboko zagłębia się w dane, aby analizować wydajność mediów społecznościowych, oszczędzając czas i wysiłek.

Zoho Social jest wyposażony w kilka funkcji, takich jak:

  • Istnieje możliwość zaplanowania postów w zależności od czasu aktywności klientów. Marketerzy mogą tworzyć swój harmonogram publikacji, korzystając z przewidywań dotyczących najlepszego czasu.
  • Twórz lub wizualizuj potok treści, aby organizować posty za pomocą intuicyjnego kalendarza publikacji
  • Korzystaj z panelu monitorowania, aby być na bieżąco z klientami i kontaktować się z nimi.
  • Zanurz się głęboko w analitykę społecznościową, aby tworzyć raporty przy użyciu gotowych szablonów lub funkcji niestandardowych.
  • Monitoruj wszystko, od słuchania pulpitu nawigacyjnego po transmisję na żywo, bezpośrednie wiadomości po posty.
  • Współpracuj z zespołem, aby zdefiniować przepływ pracy, dyskusje zespołowe oraz zdefiniować role lub uprawnienia.
  • Popraw i analizuj wydajność marki za pomocą statystyk, kluczowych wskaźników, raportów niestandardowych i raportów harmonogramu.

Użytkownicy mogą zintegrować Zoho Social z Facebook Leads Ad, LinkedIn Lead Ads, Zoho CRM, zShare Browser, Canva i Zoho Desk. To świetne narzędzie do budowania obecności w mediach społecznościowych w kilka sekund i wyróżniania się na tle konkurencji.

Wzmianki o marce

Jeśli rozumiesz znaczenie wzmianek o marce, najlepiej zacząć od narzędzia o nazwie BrandMentions, kalambur rzeczywiście. Użytkownicy mogą znaleźć odpowiednie wzmianki i zagłębić się w dane, aby pomóc Ci rozwinąć firmę i pozostawić ślad na rynku.

BrandMentions pozwalają marketerom budować zaangażowaną relację z klientami i kluczowymi influencerami, aby uzyskać informacje, które mogą pomóc. Pozyskuje i utrzymuje klientów, aby tworzyć produkty w oparciu o ich podstawowe zainteresowania i zaspokajając ich pragnienia.

Marketerzy mogą zarządzać reputacją marki, aby chronić i rozumieć konkurencyjny rynek, jednocześnie utrzymując swoją reputację. Może monitorować:

  • Nasłuchiwanie w serwisach społecznościowych i internetowych monitoruje wiele źródeł jednocześnie i uzyskuje wszechstronną analizę sentymentu.
  • Szpieguj swoich konkurentów, aby analizować ich strategie i rozwój rynku, aby uczyć się, dostosowywać i rozwijać.
  • Otrzymuj powiadomienia w czasie rzeczywistym, takie jak nowe linki lub alerty e-mail, gdy zwiększają ruch.

Analizuj każdy zakątek Internetu, aby odkryć wzmianki o marce. Działa jako analiza i badanie wzmianek społecznościowych w czasie rzeczywistym, tracker marki do monitorowania jego wydajności, hashtag tracker do monitorowania wydajności hashtagów i zrozumienia konkurencji.

Dziurka

Uzyskaj analizę klasy korporacyjnej za pomocą platformy nasłuchiwania społecznościowego Keyhole i narzędzia do raportowania. Narzędzie może pomóc markom wywrzeć wpływ na rynek, nawiązać kontakt z odbiorcami, poznać trendy w branży lub konkurentów i wyprzedzić konkurencję.

Narzędzie do odsłuchu społecznościowego z dziurką od klucza oferuje widok z lotu ptaka na odbiorców, branżę i markę. Zawiera wiele funkcji, takich jak przewidywania wolumenu, analiza nastrojów oparta na sztucznej inteligencji i powiadomienia w czasie rzeczywistym o wzmiankach o marce.

Za pomocą tego narzędzia można odblokować:

  • Monitorowanie marki dla konkurencji i dla siebie
  • Influencer marketing do śledzenia i odkrywania istotnych trendów
  • Monitorowanie kampanii w celu monitorowania, informowania i analizowania kampanii
  • Analiza porównawcza i konkurencyjna w celu uzyskania dokładnych wyników z rynku
  • Śledzenie i monitorowanie zdarzeń w celu przechwytywania i wzmacniania danych dotyczących działań

Narzędzie social listeningu może identyfikować możliwości i trendy na rynku, aby pomóc markom pozostać na rynku o krok do przodu. Przeprowadza dogłębną analizę konkurencji i agreguje dane ze wszystkich kont społecznościowych, aby dostosować się do zmieniających się trendów. Celem jest optymalizacja kont w mediach społecznościowych i przekształcenie obserwujących w leady.

Użytkownicy mogą identyfikować wpływowe marki i łączyć się z nimi, aby rozwijać swoją społeczność, jednocześnie promując partnerstwa. Narzędzie social listening wzmacnia wyniki wyszukiwania i prezentuje wymagane dane w czasie rzeczywistym. Łatwo jest dostosować do wszystkich rozmiarów zespołów, elastycznych banków danych i niestandardowych planów.

Reputacja

Oszacuj nastroje klientów, aby uzyskać percepcję i poprawić wizerunek marki na rynku za pomocą Reputacji — narzędzia do nasłuchiwania, publikowania, odpowiadania i analiz w mediach społecznościowych.

Reputacja oferuje kilka funkcji, takich jak:

  • Monitoruj słowa kluczowe marki
  • Śledź wzmianki o konkurentach z wielu źródeł
  • Analizuj trendy rynkowe
  • Analizuj zaangażowanie w mediach społecznościowych
  • Analiza konkurencji w celu porównania wydajności
  • Nadzoruj kampanię treści

Za pomocą tego narzędzia marketerzy mogą planować, odpowiadać i publikować na kontach w mediach społecznościowych. Oferuje również funkcje dostosowywania wzmianek lub alertów w czasie rzeczywistym, analizowania nastrojów klientów i głębokiego nurkowania przy użyciu konkurencyjnych raportów. Narzędzie pomaga identyfikować najskuteczniejsze treści, śledzić wskaźniki zaangażowania i analizować hashtagi. Zarządza komentarzami, wiadomościami, zapytaniami Google i nie tylko.

Wniosek 👩‍💻

Zastanawiasz się, jak znaleźć markę wymienioną na obrazie? Słuchanie mediów społecznościowych jest odpowiedzią na wszystko.

Narzędzia są przeznaczone do analizowania wszystkich rodzajów treści, w tym obrazów i infografik na platformach społecznościowych, w celu uzyskania wglądu. Pomaga również właścicielom firm dowiedzieć się, czy ktoś niewłaściwie używa logo marki.

Narzędzie social listeningu zyskało ogromną popularność od małych firm po przedsiębiorstwa. Może pomóc w:

  • Ustalenie, że Twoja firma utrzymuje się na szczycie rynku i może rezonować z klientami,
  • Tworzenie głosu marki, aby przeskoczyć do najlepszych możliwości i śledzić konkurencję,
  • Identyfikuj osoby mające wpływ, aby zwiększyć zasięg biznesowy i uzyskać więcej możliwości geograficznych oraz
  • Znalezienie popularnych hashtagów, aby zwiększyć zasięg i zdobyć autorytet w tym temacie.

Chociaż nie mierzy kanałów mediów społecznościowych, może natychmiast pobierać dane z blogów, forów, komentarzy i stron internetowych. Jeśli więc chcesz wiedzieć o zaangażowaniu społecznym, przejdź do narzędzi do słuchania.

Obejrzyj poniżej wersję wideo tego artykułu.
Polub i zasubskrybuj newsblog.pl kanał Youtube.