6 najlepszych programów do zarządzania PPC dla marketerów cyfrowych newsblog.pl

Przedstawiamy jedne z najlepszych programów do zarządzania PPC, które zwiększają skuteczność Twoich płatnych kampanii marketingowych.

Reklama PPC (płatna za kliknięcie) to najlepszy wybór dla płatnego marketingu cyfrowego. Jednak prowadzenie takiego projektu marketingowego jest trudne, ponieważ trzeba zarządzać różnymi komponentami. Czasami agencje marketingowe rekrutują wiele zespołów do prowadzenia jednego projektu PPC.

Możesz jednak zredukować dużą liczbę pracowników i koszty zainwestowane w kampanie PPC, uzyskując oprogramowanie do zarządzania PPC.

W tym artykule przedstawiono podstawy reklamy pay-per-click oraz wypróbowane i przetestowane oprogramowanie do zarządzania PPC, które jest niezawodne w kampaniach marketingu cyfrowego.

Co to jest PPC?

Model reklamy w Internecie znany jest jako pay-per-click (PPC). Dostawcy usług reklamowych, tacy jak Microsoft Ads, Google Ads itp., umożliwiają reklamodawcom umieszczanie reklam w miejscu reklamowym.

Te miejsca reklamowe znajdują się głównie na stronach wyników wyszukiwania, witrynach internetowych, platformach mediów społecznościowych, witrynach do udostępniania wideo itp.

Gdy klient kliknie reklamę i przejdzie do strony docelowej reklamodawcy, agencja reklamowa płaci dostawcom usług. Następnie ci dostawcy usług dzielą się przychodami z właścicielami spotów reklamowych.

Na platformach do licytowania reklam, marketerzy cyfrowi zawsze licytują docelowe słowa kluczowe, dla których chcą umieścić reklamy. Jest to najwygodniejsze źródło dochodów dla każdego, kto zajmuje się tworzeniem stron internetowych i treści.

Co to jest zarządzanie PPC?

Zarządzanie PPC to zintegrowany przepływ pracy, który nadzoruje Twoją strategię reklamową typu pay-per-click i wydatki. Menedżerowie ds. marketingu wykorzystują zarządzanie PPC do nadzorowania wszystkich ruchomych części wielu kampanii PPC. Celem jest optymalizacja każdego kroku, aby powstrzymać wyciek wydatków i zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI).

Podstawowe zarządzanie PPC obejmuje następujące oddzielne zadania:

  • Badanie słów kluczowych
  • Analiza reklamy i słów kluczowych konkurencji
  • Uczestnictwo w wyszukiwaniu ofert na słowa kluczowe i składanie ofert
  • Tekst reklamy, grafika lub tworzenie wideo
  • Optymalizacja zasobów medialnych reklamy
  • Publikowanie reklam
  • Monitorowanie skuteczności kampanii PPC
  • Uczenie się na podstawie wyników z przeszłości i optymalizacja przyszłych

Na początku firmy zatrudniały agencje marketingu cyfrowego do prowadzenia kampanii PPC w imieniu firmy. Agencje zatrudniają wielu specjalistów PPC lub ekspertów Google Ads do zarządzania kampaniami PPC dla swoich klientów.

W dzisiejszych czasach istnieją wyrafinowane aplikacje internetowe, które mogą zarządzać wszystkimi składnikami reklamy typu pay-per-click. Wszystko, co musisz zrobić, to usiąść na miejscu przełożonego i być na straży.

Teraz poznaj zalety PPC i jego biznesowe przypadki użycia. Następnie dowiesz się również, jak uzyskać przewagę nad konkurencją, korzystając z oprogramowania do zarządzania PPC.

Plusy reklamy PPC

  • Reklamy PPC to ukierunkowane teksty i wizualizacje związane ze słowem kluczowym, które Twoi odbiorcy właśnie wyszukiwali w Bing lub Google. W związku z tym prawdopodobnie może przenieść klienta na Twoją stronę docelową bardziej niż jakakolwiek inna technika marketingu organicznego.
  • Ponieważ klient kliknął reklamę PPC, istnieje większa szansa, że ​​oceni wiele powiązanych produktów w Twojej witrynie, doda kilka do koszyka, a nawet kupi jeden, jeśli Twój produkt jest naprawdę korzystny i atrakcyjny.
  • Dzięki reklamom PPC Twój budżet na marketing cyfrowy trafia we właściwe miejsce, z którego widać zwiększoną konwersję w postaci leadów i zakupów.
  • Jeśli chcesz sprzedać swoje zasoby mediów online, takie jak strony internetowe, strony mediów społecznościowych, kanały YouTube itp., Możesz uruchomić kampanie PPC, aby zwiększyć nagły ruch i przyciągnąć kupujących.
  • PPC może pomóc Ci znaleźć właściwy kierunek dla Twojej organicznej strategii marketingowej, takiej jak SEO. Możesz prowadzić krótkie kampanie PPC dla zestawu słów kluczowych. Przeanalizuj dane kampanii, aby zdecydować, czy słowa kluczowe są dobre dla długoterminowych inwestycji w SEO i tworzenie treści.

Jak PPC może pomóc firmom?

#1. Promocja marki

Jeśli jesteś nowym biznesem w branży, w której najwięksi gracze zdobyli już monopol, masz mniejsze szanse na promocję marki za pomocą marketingu organicznego. Musisz prowadzić kampanie reklamowe PPC przez kilka miesięcy, aby zwiększyć rozpoznawalność i odwiedziny na stronie.

#2. Zwiększ ranking treści

Trudno będzie uszeregować witrynę Twojej firmy w Google SERP, nawet jeśli stworzysz niesamowite treści, które naprawdę pomogą Twoim odbiorcom. Google będzie miał trudności z promowaniem Twoich treści we wszystkich istniejących firmach, które już zdobyły ogromny autorytet.

W związku z tym PPC może pomóc Twojej firmie natychmiast zwiększyć ruch w witrynie i wpłynąć na wyszukiwarkę Google w celu pozycjonowania treści.

#3. Zwiększyć sprzedaż

Dla firm, które chcą zdobyć rynek zwiększając sprzedaż bez myślenia o zysku przez kilka miesięcy lub lat, agresywne PPC pomoże. Gdy zdobędziesz przyczółek na rynku i klienci lubią korzystać z twoich usług lub produktów, możesz zmniejszyć budżet PPC.

W jaki sposób narzędzia do zarządzania PPC przynoszą korzyści marketerom?

Oto dlaczego potrzebujesz oprogramowania do zarządzania PPC, jeśli jesteś firmą lub agencją, której przychody opierają się na kampaniach reklamowych typu „płatność za kliknięcie”:

#1. Obniż koszty prowadzenia kampanii PPC

Jeśli prowadzisz niezależną firmę i zatrudniasz kilku ekspertów Google Ads do prowadzenia kampanii PPC, Twoje wydatki kapitałowe drastycznie wzrosną.

Jeśli zlecisz kampanię marketingową agencji, agencja otrzyma od Ciebie premię, niezależnie od wyniku kampanii.

Najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z oprogramowania do zarządzania PPC i zatrudnienie jednego eksperta Google Ads lub zrobienie wszystkiego samemu i duże oszczędności.

#2. Zwiększ kontrolę nad kampaniami marketingowymi

W agencji marketingowej każdy zaangażowany w kilka kampanii pracuje niezależnie. Jest mniej współpracy, a więcej pracy w milczeniu. Będąc menedżerem lub właścicielem agencji, musisz łączyć się z każdym członkiem zespołu osobno, aby upewnić się, że wszystkie kampanie PPC są realizowane.

Zamiast tego użyj oprogramowania do zarządzania PPC wymienionego w tym artykule, aby nadzorować wszystkie projekty klientów z jednej prostej aplikacji.

#3. Bezpieczeństwo i poufność

Jeśli nie chcesz zlecać na zewnątrz swoich kampanii PPC, aby zapobiec wyciekowi tajemnic biznesowych, możesz subskrybować dowolne z poniższych narzędzi i uruchamiać PPC bez ujawniania tajemnic biznesowych osobom trzecim.

Pozwól nam poznać jedne z najlepszych programów do zarządzania PPC, których możesz użyć, aby obniżyć koszty i zwiększyć wydajność kampanii PPC. Nie możesz po prostu się pomylić, jeśli korzystasz z którejkolwiek z tych platform:

Optmyzr

Każdy marketer chce uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji z wydatków na reklamę PPC. Chociaż ręczne zarządzanie kampaniami reklamowymi stało się trudne, Optmyzr pomaga zespołom marketingu cyfrowego zachować kontrolę nad kampaniami na całym świecie.

Pomaga zarządzać wieloma kontami w krótszym czasie, czyniąc cały proces zarządzania PPC mniej skomplikowanym.

Tutaj można szybko tworzyć kampanie wyszukiwania i zakupy, które przyciągają odbiorców. Możesz także testować swoje kampanie i monitorować ich wyniki, korzystając z praktycznych informacji. Optmyzr umożliwia również użytkownikom przeglądanie możliwości w oparciu o zastrzeżone algorytmy i najlepsze praktyki branżowe.

Niezależnie od tego, czy wyświetlasz reklamy w Google, Microsoft czy Amazon, możesz wprowadzić do nich zmiany jednym kliknięciem. Aby wyświetlić wyniki kampanii, umożliwia także tworzenie niestandardowych raportów. Co więcej, narzędzie oferuje unikalne wizualizacje do wyświetlania danych raportu, które marketerzy PPC mogą łatwo zrozumieć.

NinjaSEM

NinjaSEM to oprogramowanie do zarządzania PPC do zarządzania grupami reklam, kampaniami PPC itp. Tutaj możesz uzyskać nieograniczone rekomendacje słów kluczowych z liczbą wyszukiwań na podstawie podstawowego słowa kluczowego. Najważniejsze cechy tej platformy to:

  • Zakładanie i zarządzanie nieograniczoną liczbą kont reklamowych
  • Utwórz atrakcyjny tekst reklamy, aby uzyskać wyższy współczynnik konwersji
  • Identyfikacja w czasie rzeczywistym słów kluczowych kierowanych na konkurencję
  • Rekomendator słów kluczowych do analizy reklam konkurencji

Ponadto NinjaSEM obsługuje przepływy pracy oparte na wyzwalaczach do zarządzania kopiami reklam i słowami kluczowymi. Tutaj można tworzyć spersonalizowane grupy reklam dla różnych produktów. Raporty AdWords, tworzenie reklam produktowych, zarządzanie stawkami itp. to niektóre z potężnych funkcji zarządzania PPC tego narzędzia.

Analiza

Chcesz w inteligentny sposób przyspieszyć rozwój PPC? Wybierz Adalysis, narzędzie do automatyzacji Google i Microsoft Ads, które pozwala prowadzić więcej rozmów w krótkim czasie i przy niższych kosztach.

Ta oparta na danych platforma umożliwia bezproblemowe przeprowadzanie dogłębnej analizy. Oferuje ponad 40 narzędzi, które spełnią wszystkie Twoje potrzeby związane z kampaniami. Jego strategie automatyzacji zmniejszają liczbę zadań wykonywanych ręcznie i zapewniają więcej wolnego czasu.

Każdego dnia Adalysis przeprowadza ponad 50 automatycznych kontroli audytowych, aby umożliwić Ci przekazanie pełnych danych o wydajności PPC. Inne wyróżnione funkcje obejmują sugestie i śledzenie stawek, prognozowanie budżetu, testowanie reklam, wykrywanie wąskich gardeł w ustawieniach kampanii oraz analizę wyniku jakości.

Adtomiczny

Adtomic to oprogramowanie PPC oparte na sztucznej inteligencji, które może zmaksymalizować zwrot z inwestycji w reklamę Amazon. Wybór tej platformy do zarządzania PPC oznacza zwiększony ruch na Twojej stronie, lepszą sprzedaż i więcej czasu w rękach Twoich dyrektorów marketingu.

Dzięki następującym funkcjom można bez wysiłku tworzyć, zarządzać i optymalizować kampanie PPC:

  • Optymalizacja na poziomie zaawansowanym, aby zwiększyć skuteczność kampanii reklamowych
  • Maksymalna automatyzacja, aby pominąć złożoność reklamy Amazon
  • Przejrzyste i przydatne analizy umożliwiające podejmowanie przejrzystych decyzji dotyczących wydajności
  • Gromadzenie niezbędnych danych dla lepszego zrozumienia wysiłków PPC w celu zwiększenia sprzedaży

W Adtomic możesz wybierać spośród trzech różnych szablonów kampanii i dostosowanych algorytmów ustalania stawek zgodnie z Twoim celem i poziomem doświadczenia w PPC. Jego potężna sztuczna inteligencja oferuje dokładne sugestie dotyczące stawek za słowa kluczowe, które zapewniają najwyższą widoczność produktu.

Umożliwia także zbieranie, sortowanie i przeglądanie potencjalnych i wykluczających słów kluczowych w ciągu kilku sekund. W ten sposób firmy mogą łatwo zminimalizować marnotrawstwo wydatków. Przede wszystkim marketerzy mogą uzyskać dostęp do metryk danych wysokiego poziomu PPC, takich jak ranking organiczny, ranking sponsorowany i koszt sprzedaży reklamy.

Powiększenie

Adzooma ma na celu uproszczenie optymalizacji PPC dla zwykłych marketerów. Dlatego ta platforma pozwala zarządzać i optymalizować Facebook, Google i Microsoft Ads z jednej platformy online. Zaletą tego narzędzia jest to, że pozwala skupić się na strategii, mając jednocześnie pełną kontrolę.

Wyróżnione cechy tej platformy to:

  • Innowacyjna automatyzacja kampanii oparta na regułach
  • Szybko wstrzymuj reklamy o niskiej skuteczności, aby zapobiec wyciekom wydatków
  • Twórz natychmiast spersonalizowane raporty PPC i zapisuj je jako szablony
  • Przyspiesz proces tworzenia reklam, poprawiając błędy ortograficzne
  • Projektuj i uruchamiaj profesjonalne kampanie w sieci wyszukiwania
  • Całodobowe monitorowanie strony docelowej dla zerowych przestojów
  • Analiza AI kampanii w celu oceny sukcesu
  • Monitorowanie konta, aby zawsze być na bieżąco

Proces korzystania z tego narzędzia jest dość prosty. Musisz otworzyć konto w Adzooma i połączyć Google, Facebook i Microsoft Ads. Następnie możesz zacząć optymalizować swoje kampanie i uzyskać docelowy ROI z reklam.

Marketerzy poszukujący zautomatyzowanej aplikacji PPC mogą wybrać ZonTools. Ta platforma reklamowa wykorzystuje sztuczną inteligencję do zarządzania Twoim PPC przy minimalnych wydatkach na reklamę i zwiększonej sprzedaży.

Optymalizuje Twoje kampanie PPC, w konsekwencji obniża ACoS i uwalnia Twój cenny czas. To narzędzie jest dla Ciebie, jeśli potrzebujesz większej kontroli i opcji dostosowywania. Ponieważ wykorzystuje otwarty algorytm, możesz bezproblemowo śledzić dowolne dane, aby przechytrzyć konkurencję.

ZonTools wykorzystuje opartą na danych strategię słów kluczowych z solidnym silnikiem optymalizacji. Stale monitoruje kampanie PPC i przeznacza więcej pieniędzy na słowa kluczowe o wysokiej konwersji i numery ASIN.

Zautomatyzowane zarządzanie kampaniami za pomocą tego oprogramowania zmniejsza nakład pracy ręcznej. Narzędzie jest wyposażone w inteligentny mechanizm ustalania stawek, który może dostosować stawki docelowe w celu zwiększenia ROI. Co więcej, jego potężna sztuczna inteligencja stale optymalizuje reklamy Twoich kampanii pod kątem maksymalnej sprzedaży.

Dzięki ZonTools możesz sprawić, że Twoje reklamy dotrą do odbiorców na całym świecie. Pozwala sprzedawać na całym rynku Amazon. Ponadto marketerzy mogą obsługiwać wiele kont sprzedawców Amazon z jednego konta ZonTools.

Ostatnie słowa

Niedawny raport Statista przewiduje, że wydatki na reklamę w wyszukiwarkach internetowych powinny wynieść 164,6 miliarda dolarów w 2022 roku i mogą wzrosnąć do 190,5 miliarda dolarów do końca 2024 roku. Te ogromne wydatki sugerują, że reklama PPC pozostanie.

Jeśli jesteś małym, średnim lub start-upowym właścicielem firmy i chcesz obsługiwać swoje kampanie PPC, możesz bardzo skorzystać z dowolnego z powyższych narzędzi do zarządzania reklamami.

Jeśli jesteś agencją marketingu cyfrowego, możesz zwiększyć swoją zdolność do prowadzenia kampanii klientów, korzystając z narzędzi wymienionych powyżej.

Możesz być również zainteresowany najlepszymi narzędziami do usuwania oszustw związanych z kliknięciami w kampaniach PPC.