6 narzędzi do śledzenia hashtagów do analizy Twojej firmy w mediach społecznościowych

Hashtagi stały się integralną częścią rozmów online i marketingu treści w mediach społecznościowych. Pozwalają użytkownikom odkrywać posty związane z ich zainteresowaniami i ułatwiają wchodzenie w rozmowy i eksplorowanie dowolnego tematu.

Prawidłowo używane hashtagi mogą pomóc markom zwiększyć ruch, zwiększyć zaangażowanie, poprawić widoczność marki w Internecie i budować świadomość marki.

Nastąpił gwałtowny wzrost wykorzystania hashtagów w mediach społecznościowych, co sprawia, że ​​ważne jest, aby firmy były na bieżąco i nadążały za tym, co mówi się o ich marce lub produktach.

Tutaj z pomocą przychodzą narzędzia do śledzenia hashtagów. Dzięki narzędziom do śledzenia hashtagów można odkryć wszystkie istotne rozmowy wokół określonego hashtagu i uzyskać wgląd w dowolny pożądany temat.

Dowiedzmy się, czym jest narzędzie do śledzenia hashtagów i co może zrobić dla Twojej marki.

Co to jest narzędzie do śledzenia hashtagów?

Narzędzie do śledzenia hashtagów umożliwia wyszukiwanie hashtagów związanych z dowolnym produktem, usługą, marką lub tematem.

To narzędzie służy do odkrywania opinii lub poglądów ludzi na określony temat, poziomu zaangażowania w dany hashtag oraz uzyskiwania cennych informacji na temat docelowych odbiorców i najlepszych sposobów dotarcia do nich.

Narzędzia do śledzenia hashtagów działają jako nieocenione zasoby dla marek i zapewniają im dostęp do danych w czasie rzeczywistym na temat sukcesu ich kampanii i strategii. Korzystanie z narzędzia do śledzenia hashtagów umożliwia monitorowanie trendów i pojawiających się rozmów na tematy związane z Twoją marką lub branżą.

Mając dostęp do tych informacji, marki mogą zawsze być na bieżąco z dyskusjami w mediach społecznościowych i szybko odpowiadać na opinie klientów, promować nadchodzące produkty i usługi oraz identyfikować nowych potencjalnych klientów.

Możesz optymalizować swoje treści w oparciu o zainteresowania ich odbiorców, aby zwiększyć ich zasięg, zbudować lojalność klientów i osiągnąć lepszy zwrot z inwestycji.

Omówmy niektóre korzyści płynące z integracji narzędzia do śledzenia hashtagów!

Korzyści z narzędzi do śledzenia hashtagów

Poznaj opinie swoich odbiorców

Śledzenie i analizowanie odpowiednich hashtagów może pomóc markom dowiedzieć się, co ludzie myślą o ich produktach, usługach lub marce. Wiedza o tym, jak klienci postrzegają Twoją firmę, może pomóc w tworzeniu przemyślanych strategii i podejmowaniu natychmiastowych działań w przypadku wykrycia jakichkolwiek negatywnych opinii.

Regularne monitorowanie hashtagów pozwala obserwować zmiany w nastrojach klientów i określać, jaki rodzaj treści generuje większe zaangażowanie wśród docelowych odbiorców, dzięki czemu możesz doskonalić strategie biznesowe, aby skutecznie kultywować.

Zidentyfikuj grupę docelową

Monitorowanie hashtagów związanych z Twoją branżą, produktem lub usługą pozwala lepiej zrozumieć, kto jest zainteresowany Twoją marką. Zrozumiesz też, jak inni postrzegają Twoją firmę i jak o niej mówią.

Narzędzia do śledzenia hashtagów umożliwiają dostęp do wielu spostrzeżeń na temat docelowych odbiorców, tematów, o których rozmawiali, ich języka i rzeczy, na których im zależy, dzięki czemu możesz udoskonalić swoje działania marketingowe.

Możesz przeanalizować te informacje, aby zrozumieć, kto angażuje się w Twoje treści i jak tworzyć ukierunkowane treści, które będą z nimi rezonować.

Znajdź odpowiednich influencerów

Marketing wpływowy zyskuje ostatnio na popularności, ponieważ oferuje firmom lepszy zwrot z inwestycji niż jakiekolwiek inne działania marketingowe.

Śledzenie hashtagów pozwala markom identyfikować odpowiednich influencerów do ich marketingu, oceniać udostępniane przez nich treści, mierzyć poziom zaangażowania w ich treści i budować relacje z osobami zainteresowanymi tematami najbardziej istotnymi dla Twojej firmy.

Analizuj swoich konkurentów

W przypadku każdego rodzaju i wielkości firmy obserwacja konkurencji jest niezbędna podczas próby uzyskania przewagi konkurencyjnej.

Śledzenie hashtagów polega na monitorowaniu i analizowaniu działań konkurencji w mediach społecznościowych przy użyciu odpowiednich hashtagów w celu uzyskania cennych informacji na temat działań i wskaźników sukcesu.

Śledząc odpowiednie hashtagi, uzyskujesz dostęp do kluczowych punktów danych o tym, co robią Twoi konkurenci, co dla nich działa i jakie są pułapki. Na tej podstawie możesz udoskonalić swoje strategie i wyprzedzić konkurencję.

Popraw obsługę klienta

Nie jest tajemnicą, że śledzenie hashtagów może znacznie poprawić obsługę klienta i usprawnić działania marketingowe. Dostęp do hashtagów pomaga lepiej zrozumieć, co klienci mówią o Twoich produktach, a także jakie wyzwania mogą napotkać.

Skuteczne korzystanie z niej może pomóc w budowaniu silniejszych relacji z klientami, zwiększaniu zaangażowania i zwiększaniu lojalności klientów. Regularne monitorowanie hashtagów związanych z Twoją marką pozwoli Ci być na bieżąco, natychmiast rozwiązując wszelkie problemy klientów.

Śledź kampanie marketingowe

Dzięki skutecznemu śledzeniu hashtagów możesz mierzyć, co działa, a co nie dla Twojej marki, co można wykorzystać do optymalizacji strategii w celu dalszej poprawy skuteczności.

Metryki, takie jak polubienia, udostępnienia i komentarze, stanowią bogactwo informacji, które są wykorzystywane do uzyskiwania cennych informacji na temat wyników ich kampanii i odpowiedniego dostosowywania przyszłych działań.

Sprzyja również markom w tworzeniu treści, które ich odbiorcy mogą uznać za najbardziej odpowiednie, i pozostawaniu na bieżąco z wszelkimi pojawiającymi się trendami w branży.

Mierz świadomość marki

Śledzenie hashtagów to potężne narzędzie, którego firmy mogą używać do mierzenia świadomości marki i zwiększania widoczności. Hashtagi to świetny sposób, aby marki mogły monitorować, jak często ich treści są udostępniane w mediach społecznościowych i jak radzą sobie wśród różnych odbiorców.

Dysponując dokładnymi danymi na wyciągnięcie ręki, możesz łatwo podejmować świadome decyzje dotyczące najskuteczniejszych treści związanych z marką w celu zaangażowania klientów i zwiększenia widoczności.

Tutaj przedstawiamy najlepsze narzędzia do śledzenia hashtagów dla Twojej firmy.

Śledźmyhashtag

Jeśli szukasz intuicyjnego, ale łatwego w użyciu narzędzia do śledzenia hashtagów na Twitterze, warto przyjrzeć się Trackmyhashtag. Trackmyhashtag to narzędzie online zaprojektowane w celu dostarczania szczegółowych analiz i spostrzeżeń związanych z hashtagami używanymi na Twitterze.

Dzięki Trackmyhashtag śledzenie hashtagów nie będzie już chaosem. Za pomocą jednego łatwo dostępnego pulpitu nawigacyjnego możesz uzyskać mnóstwo informacji o dowolnym hashtagu.

Potężne wizualizacje i możliwości śledzenia Trackmyhashtag zapewniają cenny wgląd w skuteczność Twojego hashtagu i pozwalają lepiej zrozumieć trendy związane z Twoim tematem.

Trackmyhashtag pozwala użytkownikom śledzić nie tylko ich hashtagi, ale także te używane przez ich konkurencję.

Oferuje również funkcje, takie jak wykrywanie influencerów, pełne dane użytkownika, obszerne dane dotyczące zaangażowania, najważniejsze powiązane hashtagi, chmura słów, najpopularniejsze/retweetowane/lubiane tweety oraz analiza osi czasu tweetów.

Trackmyhashtag oferuje cztery płatne plany i podstawowy plan zaczynający się od 49 USD miesięcznie.

Marka24

Brands24 to potężne narzędzie, które może pomóc Ci śledzić hashtagi na Twitterze, Instagramie i innych stronach internetowych, aby zrozumieć zasięg i wpływ Twojej marki.

Brands24 oferuje użytkownikom kompleksową analitykę hashtagów, która pozwala na monitorowanie rozmów związanych z określonym hashtagiem w różnych sieciach społecznościowych. Za pomocą tego potężnego narzędzia możesz monitorować nastroje klientów, uzyskując dostęp do odpowiednich danych, takich jak polubienia, komentarze i udostępnienia związane z danym hashtagiem.

Pomaga być na bieżąco z rozmowami klientów na temat Twoich produktów lub usług w czasie rzeczywistym, a także analizować i optymalizować kampanie za pomocą hashtagów.

Korzystając z określonych hashtagów, możesz oszacować zasięg w mediach społecznościowych, użyć śledzenia hashtagów, aby znaleźć szacunkowy zasięg w mediach społecznościowych i uzyskać dostęp do najbardziej wpływowych profili w mediach społecznościowych.

Brands24 oferuje cztery płatne plany, zaczynając od indywidualnych w cenie 49 USD miesięcznie.

Dziurka

Dzięki szczegółowym metrykom, wizualizacjom i łatwemu w użyciu interfejsowi narzędzie do śledzenia Keyhole Hashtag sprawia, że ​​śledzenie kampanii hashtagowych jest łatwe i bezstresowe.

Ta potężna platforma analityczna zapewnia firmom głęboki wgląd w skuteczność ich hashtagów w różnych sieciach społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram, Tik Tok, YouTube, Facebook itp.

Funkcje dziurki od klucza oferują użytkownikom szereg spostrzeżeń, w tym liczbę hashtagów w czasie, podział postów według sieci, najbardziej zaangażowanych użytkowników hashtagu, dane dotyczące zasięgu i zaangażowania, najlepsze posty ze zdjęciami i filmami, analizę użytkowników (osoby wpływowe), filtrowanie słów kluczowych i funkcja wyszukiwania i wiele więcej.

Te dogłębne analizy mogą pomóc w identyfikacji wzorców konwersacji i opracowaniu nowych strategii w oparciu o te informacje. Ponadto możesz wykorzystać dane Keyhole do monitorowania kampanii konkurencji lub porównania skuteczności swoich kampanii z ich kampaniami.

Niezależnie od tego, czy chcesz zrozumieć nastroje użytkowników, czy też śledzić wpływ swoich hashtagów w sieciach społecznościowych – Keyhole to doskonały wybór, jeśli chcesz być na bieżąco z sukcesami swojej kampanii.

Keyhole ma szeroką gamę płatnych planów, zaczynając od 79 USD miesięcznie, od słuchania mediów społecznościowych, przez analizę profilu, po śledzenie influencerów. Oferują również dostosowany plan.

Awario

Awario to potężne narzędzie do śledzenia hashtagów, które pozwala firmom śledzić ich reputację online, identyfikować trendy i lepiej współpracować z klientami.

Funkcja Awario obejmuje możliwość monitorowania hashtagów na różnych platformach, takich jak Twitter, Instagram, YouTube i Reddit, aby uzyskać pełny obraz rozmowy dotyczącej marki lub tematu.

Zaawansowany pulpit analityczny narzędzia pozwala użytkownikom śledzić wskaźniki zaangażowania dla każdego hashtagu w czasie i porównywać różne tagi w celu zidentyfikowania potencjalnych trendów lub wpływowych osób w danej przestrzeni.

Awario posiada również potężną funkcję alertów słów kluczowych, która powiadamia użytkowników, gdy słowo kluczowe jest wymienione na dowolnej monitorowanej platformie, dzięki czemu mogą szybko i skutecznie zareagować. Intuicyjny interfejs ułatwia konfigurowanie kampanii i monitorowanie rozmów.

Możesz śledzić każde zdarzenie, uzyskiwać szczegółowe raporty z wyników analizy hashtagów i analizować swoje kampanie marketingu społecznościowego w jednym miejscu.

Awario oferuje trzy płatne plany, plan startowy kosztuje 24 USD miesięcznie, a plan biznesowy do 249 USD miesięcznie.

Wyszukiwarka społecznościowa

Narzędzie do śledzenia hashtagów Social Searcher to kolejne potężne narzędzie, które pozwala użytkownikom mierzyć zasięg i zaangażowanie hashtagów poprzez śledzenie wzmianek na wielu platformach, takich jak Twitter, Instagram i Youtube.

Umożliwia monitorowanie mediów społecznościowych w czasie rzeczywistym za pomocą przydatnych analiz społecznościowych i informacji o odbiorcach. Dzięki Social Searcher marki mogą identyfikować popularne hashtagi i uzyskiwać dostęp do analizy nastrojów.

Wyszukiwarka społecznościowa zapewnia również wygodny pulpit nawigacyjny do przeglądania wszystkich istotnych punktów danych związanych z śledzonym hashtagiem. Dzięki tym danym łatwo zrozumieć, jak skuteczne są wybrane hashtagi w rozpowszechnianiu wiadomości lub kampanii wśród docelowych odbiorców.

Oprócz tego Social Searcher ma wiele innych ekscytujących funkcji, takich jak aktywność influencerów, monitorowanie marki premium, eksport danych, interfejs API monitorowania mediów społecznościowych i natychmiastowe powiadomienia e-mail.

Social Searcher oferuje bezpłatne i trzy płatne plany z 14-dniowym bezpłatnym okresem próbnym.

Pojemnik na tagi

Taggbox umożliwia prowadzenie, publikowanie i zwiększanie skali kampanii hashtagowych w różnych kanałach marketingowych.

Oprócz śledzenia i analizowania hashtagów, Taggbox zapewnia również różne inne funkcje, które mogą pomóc poprawić wydajność Twoich kampanii.

Na przykład pozwala tworzyć atrakcyjne ekrany, umożliwiając dostosowywanie tła, dodawanie logo, używanie animacji i nie tylko. W razie potrzeby możesz nawet moderować zawartość, aby upewnić się, że na ekranie wyświetlana jest tylko odpowiednia treść.

Kompleksowa analityka Taggbox pozwala zrozumieć, jak dobrze każdy hashtag radził sobie z zasięgiem i zaangażowaniem. Interfejs użytkownika jest łatwy w nawigacji; ponadto zawiera pomocne samouczki, które ułatwiają rozpoczęcie pracy.

Taggbox oferuje elastyczny zakres płatnych planów obejmujących różnorodne oferty.

Podsumowanie

Możesz wybrać dowolne narzędzie do śledzenia hashtagów wymienione w tym artykule na podstawie swoich wymagań. Prawie wszystkie z nich oferują bezpłatny okres próbny, więc skorzystaj z niego przed zakupem płatnego planu, aby sprawdzić, czy jest on zgodny z Twoimi potrzebami.

Niektóre z tych narzędzi oferują również bezpłatne plany. Jeśli jednak szukasz zaawansowanych funkcji, płatne plany byłyby dla Ciebie lepszą opcją!

Możesz także skorzystać z wyszukiwania zaawansowanego na Twitterze, aby usprawnić marketing i budowanie marki.