6 rozwiązań do zarządzania tagami w celu optymalizacji tagów

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, czym jest zarządzanie tagami i dlaczego z niego korzystać? Oto krótki przewodnik i narzędzia, na które należy uważać.

Najwyższym priorytetem specjalistów SEO lub marketerów jest utrzymanie wydajności witryny. Od szybkości witryny po ruch, ranking i utrzymanie witryny, za wszystko odpowiadają marketerzy. Tagi to jeden ze znaczących sposobów na utrzymywanie witryny bez żadnych problemów.

Potraktuj tag jako fragment kodu zaimplementowany w celu zbierania danych z narzędzi marketingu cyfrowego i narzędzi analitycznych. Ten kod jest osadzony w aplikacjach mobilnych, stronach internetowych i innych kanałach cyfrowych w celu zbierania odpowiednich danych do tworzenia list remarketingowych i zachowań związanych z użytkowaniem. Tag może umożliwiać użytkownikom uruchamianie funkcji produktu, takich jak czat i reklama.

Wcześniej zespół musiał wysłać zgłoszenie, aby zaktualizować lub wdrożyć tag, co wymaga czasu, aby specjaliści ds. danych uzyskali szybsze wyniki. Jednak dzięki Tag Management Systems można to zrobić natychmiast, bez angażowania zespołu IT. Może też wdrożyć kod kontenera zamiast wdrażać każdy tag.

Firmy polegają na rozwiązaniach do zarządzania tagami, aby analizować wyniki i postępować zgodnie z najlepszymi praktykami. Powstaje pytanie: co to jest rozwiązanie do zarządzania tagami i dlaczego jest używane.

Co to jest zarządzanie tagami?

Rozwiązanie/oprogramowanie/system zarządzania tagami (TMS) umożliwia marketerom wdrażanie tagów za pomocą pojedynczego tagu kontenera w witrynie lub aplikacji mobilnej. Platforma używa wyzwalaczy lub definiuje reguły w interfejsie podczas uruchamiania tagów, aby przyspieszyć wczytywanie strony. Marketerzy mogą określić, co oznacza tag przed jego uruchomieniem, na przykład przesyłanie formularzy, wyświetlenia strony itp.

Oferuje zarządzanie danymi, dostosowywanie, wsparcie techniczne oraz kontrolę prywatności i bezpieczeństwa. Wraz z tym użytkownik może śledzić całą ścieżkę kliknięć, utrzymanie tagów i standaryzować proces aktualizacji tagów. Oprogramowanie do zarządzania tagami jest używane, ponieważ:

  • Umożliwienie marketerom natychmiastowej aktualizacji tagów
  • przyspieszanie ładowania stron internetowych
  • Szybkie testowanie
  • Oszczędność pieniędzy podczas usuwania duplikatów tagów
  • Tagi śledzenia
  • Dojrzały krajobraz
  • Monitoruj i śledź zaangażowanie użytkowników

Mając to na uwadze, oto popularne rozwiązania do zarządzania tagami na rynku.

Tealium iQ

Tealium iQ Rozwiązanie do zarządzania tagami umożliwia firmom zarządzanie i kontrolowanie ich danych na urządzeniach IoT, mobilnych, internetowych i innych podłączonych urządzeniach. Tealium iQ TMS oferuje kilka funkcji, takich jak:

  • Ujednolicone źródła danych klientów wykorzystujące podejście Universal Data Layer pozwalają marketerom opracować plan działania. Umożliwi marketerom połączenie nazewnictwa i standardowych definicji w celu wyjaśnienia interakcji.
  • Chroń dane i prywatność, aby zrozumieć surowe dane. Mimo to ważne jest, aby wiedzieć, kto korzysta z danych i w jaki sposób umożliwia opracowywanie zasad gromadzenia danych, audytowanie gromadzenia danych i oferowanie odwiedzającym witrynę wygodnego wyboru.
  • Największy w branży ekosystem integracyjny, który przyspiesza czas i zwiększa wydajność dzięki ponad 1300 integracji „pod klucz”, 50 rozszerzeniom oraz elastycznemu podejściu opartemu na przeglądarce lub chmurze.
  • Najszybsza sieć dostarczania tagów zapewniająca większą niezawodność i szybkość zapewnia stałą wysoką wydajność obsługi inteligentnych dostawców i globalną architekturę multi-CDN.
  • Oferuje możliwość dziedziczenia właściwości, takich jak konfigurowanie wielu środowisk wdrożeniowych, przypisywanie uprawnień na poziomie użytkownika, profile witryn, nieautoryzowany dostęp do przychodów itp.

Tealium iQ pozwala marketerom wybrać najbardziej skalowalne rozwiązania do zarządzania tagami, obsługuje szybsze tagi i lepsze rozwiązania dla złożonych wymagań. Jest wyposażony w warstwę danych API, która umożliwia uniwersalny obiekt danych do zdalnego zarządzania.

Menedżer tagów Google

Menedżer tagów Google wyeliminowało konieczność edycji kodu do zarządzania tagami witryny. Zapewnia marketerom łatwe, niezawodne i proste rozwiązania za darmo. Oprogramowanie pomaga zwiększyć elastyczność w zrozumieniu analizy witryny, konwersacji itp. Oprócz tego istnieje kilka funkcji zarządzania tagami Google, takich jak:

  • Łatwo jest zintegrować Menedżera tagów Google ze wszystkimi tagami innych firm i Google.
  • Prosta współpraca z zespołem w całej firmie.
  • Istotne funkcje obejmują szczegółową kontrolę dostępu, obszary robocze i obsługę testowania w wielu środowiskach.
  • Aby zarządzać tagami, można przejść do szybkiego ładowania tagów, funkcji bezpieczeństwa i sprawdzania błędów.
  • Oferuje gotowe szablony i tagi innych firm, aby ułatwić zarządzanie tagami.

Rozwiązanie do zarządzania tagami oferuje wyzwalacze zdarzeń automatycznych, narzędzia do debugowania lub podglądu oraz przyjazny dla użytkownika interfejs. Łatwo jest również bezproblemowo projektować tagi innych firm, aby zwiększyć wydajność i zaoszczędzić czas. Narzędzie TMS jest idealne dla Google Ads, oferując remarketing dynamiczny, remarketing podstawowy i funkcje śledzenia konwersji.

Uruchomienie platformy Adobe Experience

Adobe słynie niemal ze wszystkiego, od projektowania po marketing. Jeśli chcesz uzyskać wyjątkowe doświadczenia, Uruchomienie platformy Adobe Experience może być pierwszym krokiem. Jest pełen zintegrowanych i ujednoliconych narzędzi do obsługi danych, które umożliwiają łączenie się z wieloma technologiami i uzyskiwanie najwyższej jakości doświadczeń. Korzyści z uruchomienia platformy Adobe Experience Platform to:

  • Wdrażaj szybciej i automatycznie, aby pisać skrypty przy użyciu potężnych otwartych interfejsów API
  • Uproszczone gromadzenie danych w celu uzyskania przydatnych informacji
  • Rozwijająca się technologia umożliwiająca tworzenie najlepszych integracji przy użyciu zewnętrznych inżynierów
  • Zunifikowana technologia zapewnia lepsze wrażenia

Platforma TMS oferuje wzbogacone dane, elastyczne wdrożenia, bardziej niezawodne zarządzanie danymi, lepszą wydajność i jest przyszłościowe. Obsługuje również OTT, urządzenia mobilne i Internet, dając zespołom marketingowym, programistom i członkom działu IT oraz ujednolicać rozbieżne dane, automatyzować procesy i uwzględniać nowe funkcje. Czasochłonne zadania mogą się uspokoić, korzystając z projektów opartych na interfejsie API, aby opublikować przepływ pracy i zautomatyzować wdrażanie.

Ustawa o dowódcach

Ustawa o dowódcach Rozwiązanie do zarządzania tagami korporacyjnymi to oczywiste rozwiązanie, które zapewnia ochronę danych dla marketerów. Zwiększa zwinność zespołu i wyjaśnia strategie cyfrowe dla zespołów biznesowych, technicznych i prawnych. Ponadto oprogramowanie przestrzega zarządzania danymi, aby zoptymalizować przechowywanie, gromadzenie i aktywację, oferując bezpieczną strukturę.

Narzędzie oferuje również krajobraz cyfrowy, słuchając sygnałów udostępniania i klientów. Ma on na celu przyspieszenie gromadzenia danych z pierwszej strony i zmniejszenie zależności od przeglądarek, które wspierają organizacje. Oprogramowanie oferuje lepszą wydajność i zwiększoną produktywność, zapewniając dobry przepływ danych klientów.

Commander Act zawiera odpowiednie dane do urządzeń kampanii, aby zoptymalizować inwestycje w media i poprawić wrażenia użytkowników. Zwinne i autonomiczne inicjatywy pomagają zespołom technicznym zatrzymać dostosowywanie JavaScript i działać szybciej.

Sygnał

Sygnał Oprogramowanie do zarządzania tagami to idealne rozwiązanie dla partnerów analitycznych i marketerów. Przyspiesza inicjatywy oparte na danych w celu poprawy wydajności strony internetowej, przyspieszenia uruchomienia inicjatywy opartej na danych i ustanowienia cykli rozwoju IT. Oprogramowanie usprawnia zbieranie danych na potrzeby programów marketingowych i analitycznych, oferując więcej czasu na innowacje, a mniej na walkę z kodem.

Signal pozwala użytkownikom uzyskać szybkość i sprawność podczas zarządzania tagami, oferując mniej limitów i szybszy czas ładowania strony. TMS działa w oparciu o technologię server-direct zapobiegającą utracie danych i przycinaniu tagów. Łatwo jest aktualizować lub konfigurować tagi na osi czasu, nie tracąc więcej niż kilka minut.

Technologia oferuje parametry ciągu zapytania URL, elementy HTML i własne pliki cookie do przechowywania i przechwytywania danych dla witryny. Współpracuje z kontekstem urządzenia, identyfikatorami użytkowników i danymi behawioralnymi, aby zidentyfikować tych samych użytkowników wśród dostawców, urządzeń i przeglądarek.

Piwik PRO

Piwik Pro Menedżer tagów to świetny sposób na skupienie się na danych zamiast na tagach. Jest to usprawnione oprogramowanie, które może gromadzić dane i szczegółowo je wykorzystywać. Istotne funkcje związane z Piwik Pro to prywatność danych, bezpieczeństwo, kontrola danych, debugowanie i tworzenie tagów. Niektórzy z nich są:

  • Gotowe integracje analityczne obejmują zmienne niestandardowe, zdarzenia, konwersję celu, śledzenie formularzy i wirtualne wyświetlenia stron.
  • Zawiera bibliotekę zmiennych, wyzwalaczy i tagów bez pisania kodu JavaScript.
  • Zarządzanie stosem marketingowym dla kodu JS, pikseli i tagów dla produktów cyfrowych i stron internetowych.

TMS pomaga zwiększyć prywatność wszystkich tagów, aby zdefiniować tagi i dostosować śledzenie. Łatwo jest również debugować i testować piksele, tagi i narzędzia marketingowe w bezpiecznym środowisku, aby wykryć potencjalne problemy. Funkcje dostosowywania są korzystne dla menedżera tagów Piwik Pro, który nie musi pisać kodu JavaScript i wykorzystywać spersonalizowanej treści.

Wniosek

Na rynku dostępnych jest kilka opcji zarządzania tagami, ale jak określić właściwą. Najlepiej wziąć pod uwagę najważniejsze funkcje oprogramowania, takie jak:

  • Testowanie tagów i sprawdzanie błędów
  • Implementacja, utrzymanie i zarządzanie tagami
  • Opcje wdrażania lokalnego i w chmurze
  • Integruje się z odtwarzaczami wideo, treściami stron trzecich, widżetami mediów społecznościowych, reklamami itp.
  • Śledzenie zdarzeń
  • Biblioteka tagów, mapowanie tagów zmiennych, szablony tagów, tagi asynchroniczne, tagi niestandardowe
  • Uprawnienia użytkowników oparte na rolach
  • Monitorowanie wydajności tagów
  • Mechanizm reguł uruchamiania tagów

Przed sfinalizowaniem, marketerzy muszą wziąć pod uwagę analitykę internetową, funkcje, zyski marketingowe i tryb integracji rozwiązań do zarządzania tagami. Oprócz tego istnieje kilka narzędzi marketingowych, które można wybrać, aby zwiększyć widoczność swojej witryny na rynku.