7 kursów online, które musisz znać

Ponieważ wszystko dzieje się w Internecie, media społecznościowe zyskują ogromną atrakcyjność.

W tej chwili, 97% firm z listy Fortune 500 polegać na platformach mediów społecznościowych w celu rozwoju. Każdy jest obecny na platformach społecznościowych, od klientów po interesariuszy.

Każda firma stara się wykorzystać siłę mediów społecznościowych, aby rozwijać swoją markę. Firmy mogą rozwijać kontakty ze swoimi potencjalnymi klientami na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Twitter itp.

Od budowania marki po tworzenie świadomości marki, możesz to wszystko zrobić w mediach społecznościowych. Wszystko, co musisz zrobić, to opracować solidną strategię marketingową w mediach społecznościowych na rzecz wzrostu.

Niezależnie od tego, czy zakładasz małą firmę, czy prowadzisz duże przedsiębiorstwo, media społecznościowe przynoszą znaczące korzyści dla Twojej firmy. Wystarczy zastosować odpowiednią strategię dla swojej firmy, aby uzyskać wyniki.

Przyjrzyjmy się niektórym z najważniejszych korzyści, jakie media społecznościowe mają dla firm.

Korzyści z mediów społecznościowych dla firm

Przystępność

Nawet jeśli Twoja firma ma ograniczony budżet, możesz pracować na swój sposób, aby osiągnąć doskonałą rozpoznawalność marki w mediach społecznościowych. Rozpoczynając mały biznes, w początkowej fazie nie trzeba wydawać na płatne reklamy. Lepiej zacząć od marketingu organicznego dla swojej marki.

Media społecznościowe to platforma, na której możesz pracować na swój sposób poprzez marketing organiczny. Po pierwsze, na początek możesz stworzyć stronę na Facebooku lub Instagramie dla swojej marki za darmo. Później możesz pomyśleć o płatnych reklamach po uzyskaniu dobrego zasięgu organicznego.

Docelowy zasięg

Media społecznościowe mogą pomóc Ci dotrzeć do określonej grupy odbiorców, aby uzyskać lepsze wyniki. Możesz wyświetlać płatne reklamy w serwisach społecznościowych, takich jak Instagram i Facebook, aby dotrzeć do docelowych odbiorców. Możesz nawet dostosować te reklamy według różnych kryteriów, takich jak lokalizacja, wiek, płeć i wynagrodzenie. Umożliwi to zwiększenie konwersji, ponieważ będziesz kierować reklamy na określone segmenty klientów. Zwiększy to również Twoje przychody.

Brak limitu godzin pracy

Jeśli prowadzisz tradycyjny biznes, musisz ustalić godziny pracy. Ale jeśli prowadzisz swój biznes za pomocą mediów społecznościowych, to nie ma ograniczeń co do godzin pracy. Nawet gdy śpisz, Twoja firma nie śpi. Ponieważ profil Twojej firmy jest dostępny online w dowolnym momencie, ludzie mogą sprawdzić Twoją ofertę biznesową i skorzystać z Twoich usług w dowolnym momencie.

Dzięki dostępności i dostępności 24/7 możesz skupić się na rozwoju swojej firmy i przeniesieniu jej na wyższy poziom. Najlepsze jest to, że możesz nawet skonfigurować automatyczne odpowiedzi lub chatboty, aby obsługiwać klientów, gdy Ty i Twoi pracownicy nie macie czasu.

Ulepszona obsługa klienta

Platformy społecznościowe wypełniły lukę między klientami a markami. Teraz marki mogą bezpośrednio komunikować się ze swoimi klientami. To rozwinie lepsze poczucie więzi, a także zwiększy poziom zadowolenia klientów. Obsługa klienta odgrywa kluczową rolę w budowaniu lojalności wobec marki. Dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych małe firmy i duże przedsiębiorstwa mogą skupić się na obsłudze klienta i połączeniu w celu budowania wiarygodności i lojalności.

Rozwój społeczności marki

Rozwijając swoją markę w mediach społecznościowych, budujesz także społeczność ludzi o wspólnych zainteresowaniach. Przy większej liczbie osób w Twojej społeczności możesz spodziewać się ogromnych możliwości rozwoju. Co więcej, ci członkowie społeczności mogą potencjalnie generować treści i pełnić funkcję ambasadorów marki.

To jedne z kluczowych korzyści z mediów społecznościowych w rozwoju każdej firmy.

Media społecznościowe nigdzie się nie wybierają. Jego użycie będzie z czasem wzrastać. Jeśli myślisz o zautomatyzowaniu procesu zarządzania mediami społecznościowymi, to nadal będą wady. To jest coś, w czym będziesz potrzebować ludzkich wysiłków.

Mając to na uwadze, firmy starają się znaleźć najlepszych menedżerów mediów społecznościowych, aby zwiększyć wzrost swojej działalności. Obecnie istnieje wiele ofert pracy dla menedżerów mediów społecznościowych w każdej dziedzinie.

Aby zostać menedżerem mediów społecznościowych, musisz zrozumieć algorytm różnych platform. Gdy zdobędziesz wiedzę, musisz zacząć stosować je na swoich kontach osobistych i rozwijać. Wtedy ludzie uznają cię za wiarygodnego.

Możesz znaleźć wiele wskazówek, jak zostać menedżerem mediów społecznościowych, ale najważniejszą wskazówką jest skupienie się na nauce. Zanim będziesz mógł wyjść i eksperymentować, musisz poznać tajniki platform mediów społecznościowych.

Na rynku dostępnych jest wiele kursów online, dzięki którym można zostać menedżerem mediów społecznościowych. Przejrzyjmy niektóre z najlepszych kursów.

Ten kurs jest idealny dla początkujących. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z marketingiem w mediach społecznościowych, powinieneś rozważyć udział w tym kursie Udemy. Kurs obejmie wszystkie podstawy, które każdy certyfikowany menedżer mediów społecznościowych musi znać.

Ponieważ jest to kurs dla początkujących, nie jest wymagana żadna wcześniejsza wiedza ani doświadczenie. Kurs koncentruje się bardziej na start-upach i firmach, które nie mogą się doczekać odkrywania możliwości na różnych platformach mediów społecznościowych.

Czego się nauczysz?

  • Poznaj podstawy marketingu B2B i B2C swoich produktów i usług w mediach społecznościowych.
  • Znajdowanie nieograniczonej liczby leadów i przekształcanie ich w sprzedaż
  • Automatyzacja całej kariery marketingowej
  • Sprzedaż online z marketingiem cyfrowym za pośrednictwem różnych platform
  • Skalowanie reklam w celu automatyzacji sprzedaży

Najlepszą rzeczą w tym kursie jest to, że twórca aktualizuje kurs co kilka tygodni. Możesz więc spodziewać się wartościowych treści, które są stale monitorowane i aktualizowane zgodnie z trendami.

Jeśli interesujesz się zarządzaniem mediami społecznościowymi, marketingiem cyfrowym, strategiami sprzedaży cyfrowej i innymi aspektami marketingu, możesz wziąć udział w tym kursie.

Ten Kurs zarządzania mediami społecznościowymi by Coursera pomoże Ci dowiedzieć się o tworzeniu treści oraz umiejętnościach jej zarządzania. Dowiesz się, jak tworzyć atrakcyjne treści w mediach społecznościowych i promować swoją markę w Internecie. Ponadto dowiesz się, jak skonfigurować kalendarz treści i zarządzać postami w mediach społecznościowych.

Jest to kurs online z elastycznymi terminami. Nie musisz się więc martwić o czas, ponieważ możesz go wykorzystać w zależności od czasu. Ponieważ jest to kurs dla początkujących, nie ma potrzeby wcześniejszej znajomości domeny.

Czego się nauczysz?

  • Ustanowienie i utrzymanie obecności w mediach społecznościowych
  • Tworzenie marki, tonu i głosu dla Twojej obecności w mediach społecznościowych
  • Zarządzanie kalendarzem treści
  • Ocena wydajności Twoich treści na różnych platformach

Dzięki temu kursowi zdobędziesz różne umiejętności, takie jak kuracja treści, zarządzanie treścią, marketing w mediach społecznościowych i marketing treści.

Jeśli myślisz o budowaniu swojej kariery w obszarze marketingu w mediach społecznościowych, powinieneś rozważyć podjęcie tego Kurs Meta Social Media Marketing na Coursera. Dzięki temu będziesz gotowy do pracy w branży ze wszystkimi niezbędnymi umiejętnościami i odpowiednimi referencjami. Do podjęcia tego kursu nie jest wymagany żaden stopień ani wcześniejsze doświadczenie.

Kurs przygotuje Cię do podstawowej roli w dziedzinie marketingu w mediach społecznościowych. Gdy zorientujesz się w różnych platformach społecznościowych, dowiesz się, jak budować obecność w Internecie, tworzyć codzienne treści do publikowania i zarządzać kontami w mediach społecznościowych.

Czego się nauczysz?

  • Nauczysz się opracowywać skuteczną kampanię reklamową dla grupy docelowej, a także analizować wyniki.
  • Obsługa wszystkiego, co jest związane z reklamami na Facebooku, od tworzenia po rozwiązywanie problemów
  • Budowanie obecności w Internecie dzięki publikowaniu treści
  • Zarządzanie kontami na różnych platformach społecznościowych

Dzięki temu kursowi zdobędziesz różne umiejętności, w tym marketing cyfrowy, reklamę wydajnościową, marketing w mediach społecznościowych, tworzenie treści, zarządzanie reklamami i wiele innych.

The Kurs strategii mediów społecznościowych to kurs dla początkujących na Skillshare. Bez względu na to, jakie są Twoje wymagania, potrzebujesz zrównoważonej strategii dla swojej marki, aby uzyskać właściwe wyniki. Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć świadomość marki, zwiększyć sprzedaż czy zwiększyć ruch w witrynie, będziesz potrzebować solidnej strategii w mediach społecznościowych, aby to się stało.

Ten kurs pomoże Ci zidentyfikować odpowiednią platformę mediów społecznościowych dla Twojej firmy. Od marketingu organicznego po płatną reklamę, dowiesz się wszystkiego, czego potrzebujesz, aby zostać ekspertem od mediów społecznościowych.

Czego się nauczysz?

  • Wybór odpowiedniej platformy mediów społecznościowych do rozwoju Twojej firmy
  • Tworzenie i kuratorowanie skutecznych treści wizualnych
  • Korzystanie z narzędzi takich jak Buffer do planowania, analizowania i ulepszania swoich postów
  • Opracowywanie niestandardowych strategii mediów społecznościowych zgodnie z wymaganiami marki

Gdy skończysz z tym kursem, będziesz mieć pewność, że będziesz mógł przyjmować klientów. Będziesz mógł wymyślić niestandardowe strategie mediów społecznościowych, aby służyły swoim celom. Ponadto na tym kursie otrzymasz praktyczny projekt, dzięki któremu instruktor będzie mógł określić Twoje postępy.

Ten kurs na edX pomoże Ci rozwinąć ekosystemy reklamy internetowej. Po zastosowaniu koncepcji z tego kursu zauważysz ogromny wzrost zasięgu Twojej marki. Najlepsze jest to, że dowiesz się, jak analizować otrzymane spostrzeżenia i działać na ich podstawie, aby zwiększyć skuteczność swoich strategii w mediach społecznościowych.

Dowiesz się o różnych innych koncepcjach, w tym reklamie, hashtagach, reklamach w mediach społecznościowych, stronie docelowej, influencerach, generowaniu leadów, współczynniku klikalności i innych. Ten kurs pomoże Ci zbudować zrównoważoną strategię reklamową online dla Twojej marki.

Czego się nauczysz?

  • Budowanie ekosystemów reklamy internetowej
  • Ocena kampanii w mediach społecznościowych online
  • Analiza big data w mediach społecznościowych

Jeśli przedstawiasz się w dziedzinie reklamy w mediach online, marketingu marki, marketingu cyfrowego, a nawet w analizie marketingowej, ten kurs doda wartości Twojej wiedzy.

Ten kurs na Uproszczenie pomoże Ci stać się gotowym na branżę marketerem w mediach społecznościowych. Nauczysz się podnosić swoje strategie brandingowe w mediach społecznościowych i przeprowadzać różne kampanie w tym samym celu. Kurs dotyczy zaawansowanych mediów społecznościowych, zaawansowanej analityki internetowej i zaawansowanego marketingu treści.

Ponieważ jest to kurs oparty na projektach, wiele się nauczysz. Zbudujesz swoje umiejętności w mediach społecznościowych, pracując nad rzeczywistymi projektami branżowymi.

Czego się nauczysz?

  • Wzmocnienie marki w mediach społecznościowych i prowadzenie skutecznych kampanii
  • Zarządzanie reputacją w Internecie
  • Marketing treści i Influencer marketing
  • Strategie rozwoju mediów społecznościowych i analityka internetowa

Dzięki temu kursowi zdobędziesz wiedzę na temat różnych platform mediów społecznościowych, w tym Instagrama, Facebooka, Twittera, Snapchata i innych. Możesz więc pomóc swoim klientom w skalowaniu ich działalności za pośrednictwem wszystkich platform.

W tym LinkedIn poznasz podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Instruktor opowiada o korzyściach płynących z mediów społecznościowych dla firm. Dowiesz się również, dlaczego warto inwestować w media społecznościowe, aby czerpać z tego korzyści.

Firmy często są zdezorientowane co do swoich celów organizacyjnych. Ten kurs wyjaśni ci, jak określić swoje cele, a także odbiorców. Nauczysz się opracowywać spersonalizowaną strategię mediów społecznościowych dla Twojej firmy.

Czego się nauczysz?

  • Zrozumienie celów organizacyjnych i zbudowanie spersonalizowanej strategii w mediach społecznościowych
  • Wybór odpowiednich platform zgodnie z wymaganiami biznesowymi
  • Sprzedaż na platformach społecznościowych
  • Mierzenie aktywności w mediach społecznościowych

Dowiesz się nawet, jak skutecznie łączyć się w różnych serwisach społecznościowych. Biznes to nie tylko sprzedaż. Dowiesz się również, jak ważne jest tworzenie sieci.

Wniosek

Obecnie media społecznościowe to nowy trend. Tak więc, jeśli myślisz o posunięciu się naprzód w tej dziedzinie, to jest właściwy moment. Biorąc udział w którymkolwiek z wyżej wymienionych kursów, zapoznasz się z podstawami marketingu w mediach społecznościowych. Po zdobyciu odpowiednich umiejętności znajdziesz wiele możliwości pracy jako menedżer mediów społecznościowych lub marketer w mediach społecznościowych.

Możesz także spojrzeć na jedne z najlepszych pełnych kursów marketingu cyfrowego.