7 najlepszych programów do czatu na żywo typu open source do rozmów z klientami

Obsługa klienta jest jednym z najważniejszych aspektów prowadzenia firmy, a jeśli masz czat na żywo, to jest to wisienka na torcie.

Posiadanie opcji czatu na żywo w Twojej witrynie może natychmiast pomóc klientom, zamiast zmuszać ich do czekania na wiadomości e-mail. Może również pomóc w zwiększeniu przychodów, ponieważ 38% klientów chętniej kupują od firmy, która oferuje wsparcie na czacie na żywo.

Ta pojedyncza statystyka powinna wystarczyć, aby przekonać Cię do natychmiastowego skonfigurowania czatu na żywo na swojej stronie internetowej. Możesz wybrać rozwiązanie SaaS lub samoobsługowe rozwiązanie open source, jeśli chcesz zaoszczędzić na kosztach i mieć większą swobodę.

Sprawdźmy niektóre z najlepszych dostępnych opcji.

Chatwoot

Dołącz do ponad 1000 organizacji, które korzystają Chatwoot aby zapewnić wsparcie na czacie na żywo. To fantastyczne rozwiązanie pomoże Ci zarządzać rozmowami i budować relacje, jednocześnie utrzymując klientów w dobrym nastroju.

Widżet czatu na żywo ma bardzo intuicyjny wygląd i można go dostosować w dowolny sposób, aby pasował do Twojej marki. Obsługuje ponad dziesięć języków, ma emotikony 😃, umożliwia załączniki i daje wskaźniki pisania, aby poprawić wrażenia użytkownika. Aby było wygodnie, otwiera się w małym wyskakującym okienku.

Umożliwia tworzenie wielu skrzynek odbiorczych dla Twojej marki, a także możesz ustawić różne poziomy dostępu, aby dopasować odpowiedniego agenta obsługi klienta w danym czasie.

Chatwoot zapewnia raporty w czasie rzeczywistym, które zapewniają natychmiastowy wgląd w wydajność systemu czatu po stronie zaplecza. Ponieważ jest to rozwiązanie typu open source, daje możliwość dostosowywania i rozszerzania go do potrzeb biznesowych.

Live Helper Czat

Prosty w konfiguracji nawet dla początkujących, Live Helper Czat ma wiele funkcji na poziomie korporacyjnym, które w zupełności służą obsłudze klienta.

Pozwala zintegrować z nim dowolny interfejs API REST innej firmy bez konieczności grzebania w kodowaniu. Co więcej, ich czat na żywo obsługuje udostępnianie wideo, głosu i ekranu, a możesz go użyć do synchronizacji z oprogramowaniem AI, takim jak Rasa i DeepPavlov, aby jeszcze bardziej zwiększyć wydajność.

Niektóre inne fajne funkcje Live Helper Chat obejmują:

  • Mowa do tekstu
  • Zrzuty ekranu
  • Przeciągnij i upuść przesyłane pliki
  • Rozszerzenie do Chrome
  • Obsługa komunikatora Telegram i Facebook
  • Śledzenie odwiedzających w całej domenie
  • Opcje niestandardowych atrybutów formularza lub wstępne wypełnienie istniejących wpisów

Z punktu widzenia programisty ma wiele świetnych funkcji, w tym framework CSS bootstrap 4, czysty kod i szybkie poprawki błędów.

Pomocy

To samoobsługowe oprogramowanie do czatu na żywo o nazwie Pomocy może pomóc w obsłudze klientów w czasie rzeczywistym, i to zbyt efektywnie. Nawet jeśli akurat nie ma Cię w pobliżu, aby porozmawiać, możesz kontynuować rozmowę przez e-mail, gdy tylko masz trochę czasu.

Daje możliwość zbierania e-maili klientów i kilku innych danych, z którymi możesz skontaktować się później, zamiast tracić potencjalnych klientów. Możesz także przypisać określone zapytania na czacie do określonych członków zespołu pomocy, którzy mogą być bardziej zaznajomieni z problemem. W ten sposób pomoże Ci zapewnić najlepsze możliwe wsparcie dla Twoich klientów.

Bardzo wygodną funkcją Helpy jest to, że powiadamia Cię e-mailem, gdy pojawi się nowa wiadomość lub nowy czat zostanie rozpoczęty przez klientów. Zawiera również widżet, który dostarcza klientom odpowiednią kontekstowo treść z bazy wiedzy, gdy tylko zajdzie taka potrzeba.

Istnieje również wiele innych funkcji, o których nie wspomniałem, więc skorzystaj z ich 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego i wypróbuj wszystko.

Papierowe kubki

Papierowe kubki ułatwia zarządzanie czatem, e-mailami i SMS-ami z jednego miejsca. Możesz odpowiadać i prowadzić rozmowy z klientami za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak Slack lub ich aplikacja mobilna.

Posiada potężny i bogaty w funkcje pulpit nawigacyjny, który ułatwia usprawnienie obsługi klienta. A najlepsze w ich desce rozdzielczej jest to, że pomimo dużej liczby funkcji, pozostaje dość łatwy w nawigacji i obsłudze.

Ich widżet czatu jest wysoce konfigurowalny, co pozwala na zmianę kolorów, tekstu itp. bez uczenia się kodowania.

Papercups wykonał świetną robotę, ułatwiając zadania programistom. Obsługuje integracje HTML, React, React Native i Flutter, których konfiguracja zajmuje tylko kilka minut. Co więcej, to oprogramowanie może być wdrożone w Twojej chmurze i może obsłużyć duże zużycie dzięki niesamowitym funkcjom skalowalności.

Jeśli w dowolnym momencie napotkasz problemy podczas konfigurowania, możesz skontaktować się z ich obsługą klienta, a oni z przyjemnością to naprawią.

Chaskiq

Możesz zapewnić obsługę klienta w kilku formach za pomocą Chaskiqw tym czat internetowy, rozmowy wideo i jednorazowe wiadomości.

Oto niektóre z głównych funkcji tego oprogramowania:

  • Zaplanuj powtarzające się zadania za pomocą akcji botów, aby zaoszczędzić czas
  • Osadzaj filmy wideo, powiększaj spotkania i inne multimedia
  • Łatwo znajduj wiadomości i klientów z panelu wsparcia za pomocą atrybutów
  • Użyj filtrów segmentów, aby wysyłać wiadomości do właściwych osób
  • Zintegruj kanały mediów społecznościowych z systemem, aby komunikować się za pośrednictwem kilku źródeł
  • Stwórz swoją bazę wiedzy za pomocą artykułów
  • Wgląd w każdą kampanię i rozmowę

Chaskiq jest szyfrowany przez JWE, który pozwala tylko na odbieranie danych z zaufanych źródeł.

Tawk

Nie platforma open-source, ale Tawk jest darmowy, a biorąc pod uwagę rodzaj posiadanych funkcji, trudno było nie wspomnieć o tym na tej liście.

Bardzo łatwe w konfiguracji, to oprogramowanie do czatu na żywo zaczyna działać natychmiast po skopiowaniu i wklejeniu wiersza JavaScript na swojej stronie internetowej. Możesz go monitorować i kontrolować nawet z telefonu komórkowego, korzystając z ich aplikacji.

Posiada funkcje śledzenia postępów, monitorowania odwiedzających witrynę w czasie rzeczywistym, czatowania z klientami w ponad 45 różnych językach, szybkiego reagowania za pomocą skrótów itp. Nie wspominając o tym, że jest w pełni bezpieczny i zaufany przez najbardziej znane marki, w tym Adidas, Domino i Chevrolet.

kafelki

kafelki to kolejna doskonała opcja, którą możesz rozważyć na czacie na żywo. Jest wyposażony w zintegrowanego chatbota i możesz zapewnić obsługę zarówno przez Internet, jak i mobilnie.

Chatbot działa inteligentnie, odpowiadając klientom treścią z najczęściej zadawanych pytań, zanim przekaże kontrolę jednemu z pracowników pomocy technicznej, aby zaoszczędzić czas w przypadku powtarzających się zapytań. Świetnie sprawdza się w znajdowaniu dokładnych odpowiedzi za pomocą technik uczenia maszynowego.

Możesz używać ich aplikacji mobilnych, aby odpowiadać na pytania w podróży. Możesz także kierować problemy do określonych członków zespołu, aby znacznie lepiej poradzić sobie z problemem, zgodnie z ich wiedzą i trafnością. Niektóre inne podstawowe funkcje obejmują:

  • Opcja wysyłania plików
  • Archiwum czatów, aby później uzyskać dostęp do poprzednich czatów
  • Integracja platform AI
  • Narzędzia czatu, takie jak wskaźniki pisania, potwierdzenia dostawy itp. dla wygody

Możesz zacząć korzystać z Tiledesk zupełnie za darmo.

Wniosek 👩‍🏫

Możesz wybrać dowolne z powyższych programów do czatu na żywo i mieć pewność, że będziesz mieć od nich tylko najlepszą usługę. Większość z nich to oprogramowanie typu open source, które daje swobodę zmiany funkcjonalności i przekształcenia ich w coś, co dobrze spełnia Twoje wymagania.

Po wybraniu oprogramowania możesz uzyskać maszynę wirtualną w chmurze, aby zainstalować i skonfigurować czat na żywo dla swojej firmy online.

Szukasz rozwiązania do czatu, aby zamiast tego porozmawiać ze współpracownikami? Wypróbuj te opcje.