7 najlepszych programów do śledzenia konwersji dla menedżerów

Jeśli prowadzisz firmę, z pewnością zastosujesz kilka taktyk marketingu cyfrowego, aby zwiększyć swoją obecność w Internecie.

Może poprawić ruch organiczny, płatną wydajność i obecność w mediach społecznościowych. Oczywiście będziesz musiał mierzyć skuteczność swoich kampanii marketingowych.

Śledzenie konwersji to praktyka polegająca na mierzeniu wydajności mediów displayowych i marketingu w mediach wyszukiwania. Śledzenie konwersji śledzi wszystkie działania, które zamieniły się w konwersje.

Oprócz śledzenia liczby konwersji pomaga również analizować działania i zachowania klientów wobec Twojej marki.

Korzyści ze śledzenia konwersji

Śledzenie konwersji jest kluczem do doskonalenia strategii marketingowych, ponieważ pokazuje skuteczność Twoich planów reklamowych. Ma kilka zalet do zaoferowania dla każdej firmy. Przyjrzyjmy się kilku z nich.

  • Pomaga określić zwrot z inwestycji za pomocą parametrów, takich jak konwersje, przychody itp.
  • Pomaga w skutecznym retargetowaniu potencjalnych klientów i nowych użytkowników wykazujących zainteresowanie Twoimi reklamami.
  • Dane takie jak dane demograficzne, lokalizacje geograficzne, słowa kluczowe, linki itp. pomagają skupić się na korzystnych segmentach.
  • Z pomocą spostrzeżeń możesz efektywniej alokować budżet marketingowy.
  • Śledzenie konwersji pomaga również udoskonalić Twoją witrynę, aplikacje lub platformy, aby zwiększyć wygodę użytkowników.

Porozmawiajmy teraz o tym, dlaczego śledzenie konwersji jest tak ważne.

Dlaczego śledzenie konwersji jest ważne?

Śledzenie konwersji jest ważne zarówno dla sieci reklamowych, jak i reklamodawców. Pomaga im zidentyfikować, skąd pochodzi potencjalna sprzedaż lub konwersja w zakresie zakupu, instalacji itp.

Dzięki temu mogą wiedzieć o jakości tego źródła. Pomaga to lepiej zrozumieć wyniki kampanii, co ostatecznie pomaga w dalszych optymalizacjach.

Jak działa śledzenie konwersji?

Najbardziej podstawowym krokiem w śledzeniu konwersji jest utworzenie określonych działań powodujących konwersję. Te działania powodujące konwersję pomagają mierzyć następujące typy działań.

  • Działania w witrynie: Obejmuje to rejestracje, zakupy, instalacje lub inne działania, które odwiedzający wykonują w Twojej witrynie lub aplikacjach.
  • Połączenia telefoniczne: kliknięcia Twojego numeru w portalu mobilnym, bezpośrednie połączenia z Twoich reklam lub połączenia z numerem podanym w Twojej witrynie.
  • Aplikacja instaluje instalację Twoich aplikacji na iOS lub Androida lub zakup jakichkolwiek innych usług w tych aplikacjach.
  • Działania lokalne: obejmują działania podejmowane zawsze, gdy ludzie wchodzą w interakcję z Twoimi reklamami.
  • Import: Aktywność klientów, która zaczyna się online, ale kończy offline.

W Internecie dostępnych jest wiele narzędzi do śledzenia konwersji. Przyjrzyjmy się zatem kilku dobrym opcjom, których możesz użyć do śledzenia konwersji w kampanii.

Dowolny utwór

AnyTrack to platforma śledzenia konwersji, która pomaga śledzić, przypisywać i rozpowszechniać dane konwersji na różnych platformach reklamowych.

Dostarcza wiarygodnych danych w czasie rzeczywistym, wykorzystując sygnały z lejków marketingowych. Ponadto wysyła wszystkie zebrane dane do Google Ads API, API konwersji Facebooka itp.

Dzięki temu możesz śledzić więcej konwersji. Pozwala śledzić i synchronizować konwersje z Google Ads, Facebookiem i Google Analytics.

Pozwala łączyć się z różnymi źródłami konwersji, takimi jak Woocommerce, Shopify itp.

ConversionFly

ConversionFly to kolejne świetne oprogramowanie do śledzenia konwersji, które pomaga skutecznie optymalizować kampanie marketingowe. Wspiera Twoje strategie za pomocą przydatnych wskaźników, które pomogą Ci ulepszyć Twój biznes.

To oprogramowanie zapewnia najwyższą dokładność podczas opisywania całego raportu konwersji. Jest to jednopikselowe rozwiązanie, które sprawdzi się w przypadku konwersji i śledzenia. Możesz śledzić ruch organiczny, bezpośredni, polecający i płatny w czasie rzeczywistym.

Wykorzystuje skuteczny format raportowania porównawczego z ponad 21 wskaźnikami marketingowymi.

TruConversion

Jeśli szukasz prostego oprogramowania do śledzenia konwersji, które może dostarczać dokładne raporty, TruConversion jest właściwą opcją.

Działa jako kompleksowe oprogramowanie do analiz i informacji zwrotnych, które pomaga analizować działania odwiedzających. Dzięki temu możesz zmieniać strategie kampanii i zwiększać konwersje.

Obejmuje zaawansowane kierowanie na strony, opcje pobierania danych, zarządzanie wieloma domenami itp.

Pixelfy.me

Pixelfy.me zapewnia skuteczny sposób ponownego targetowania klientów, a tym samym zwiększania sprzedaży. To oprogramowanie umożliwia wydajne śledzenie kliknięć, śledzenie kampanii, głębokie linkowanie, testy A/B, kierowanie geograficzne itp.

Pomaga również w retargetowaniu klientów, którzy klikają linki z odpowiednimi reklamami. Oferuje szczegółowe statystyki; w rezultacie możesz zaoszczędzić czas na analizie danych.

Poprawnie

Improvely to oprogramowanie do śledzenia konwersji, które umożliwia monitorowanie i optymalizację skuteczności kampanii marketingowych.

Ma wbudowane narzędzia do testowania A/B, funkcję monitorowania oszustw związanych z kliknięciami, interfejs API dla programistów i wiele więcej. Możesz śledzić wszystkie dane w czasie rzeczywistym. Jest to łatwy w użyciu pulpit nawigacyjny, który oferuje przegląd wszystkich danych.

Dzięki temu narzędziu możesz zidentyfikować najlepsze możliwości, a tym samym wykorzystać je w celu uzyskania najlepszych zwrotów z inwestycji marketingowych.

Śledzik Marin

Chcesz zmierzyć skuteczność swoich reklam? Wypróbuj Marin Tracker jako narzędzie do śledzenia konwersji, ponieważ zapewnia ono doskonałą optymalizację kampanii.

Posiada zaawansowane funkcje, takie jak ujednolicone raportowanie, automatyczne tagowanie, wgląd w czasie rzeczywistym, atrybucja, śledzenie aplikacji mobilnych, śledzenie połączeń itp.

Pozwala analizować całą podróż klienta przez wszystkie środki marketingowe. W rezultacie możesz jeszcze bardziej poprawić swoje wysiłki.

Analityka Adobe

Jeśli szukasz oprogramowania do śledzenia konwersji, które jest czymś więcej niż narzędziem do raportowania, Adobe Analytics jest idealną opcją.

Zapewnia praktyczne spostrzeżenia i dogłębną analizę, aby lepiej zrozumieć zachowanie klientów. Możesz optymalizować swoje kampanie na podstawie inteligentnych informacji, aby zapewnić użytkownikom lepsze wrażenia.

Ostatnie słowa

Śledzenie sukcesu lub porażki kampanii marketingowej może skutecznie pomóc w ulepszeniu strategii. Jeśli więc chcesz, aby Twoje kampanie były skuteczne, wypróbuj dowolne z tych narzędzi do śledzenia konwersji.

Możesz także zapoznać się z różnymi narzędziami do retargetowania, aby zwiększyć świadomość marki i konwersje.