7 narzędzi marketingowych na Twitterze, które pomogą Ci rozwinąć Twoje konto

Sprawdź najlepsze platformy marketingowe na Twitterze, dzięki którym będziesz na bieżąco z grą na Twitterze.

Marketing na Twitterze może być dość trudny w porównaniu z innymi platformami społecznościowymi, takimi jak Facebook, Instagram, Pinterest i LinkedIn, ponieważ Twitter jest bardziej platformą medialną.

Nie powinieneś jednak pozwolić, aby powstrzymało Cię to przed używaniem go. Twoja obecna sytuacja biznesowa może zostać całkowicie odwrócona przez marketing na Twitterze.

Utrzymanie pasa spójności nie jest już wyzwaniem dla platform marketingowych Twittera. Chociaż na rynku dostępnych jest wiele opcji, powinieneś upewnić się, że wybierzesz tę, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

Skuteczna platforma marketingowa na Twitterze może być Twoim punktem kompleksowej obsługi dla wszystkich Twoich tweetów, od tworzenia po zbieranie danych analitycznych, i sprawić, że te 280-znakowe posty będą się liczyły.

Oto kilka statystyk Hootsuite na temat Twittera, dzięki którym zrozumiesz, że nie powinieneś przegapić szansy na sprzedaż na Twitterze: –

  • 5,8% światowej populacji powyżej 13 roku życia widzi reklamy na Twitterze.
  • Dziewiątą najpopularniejszą stroną na świecie jest Twitter.com.
  • Twitter jest siódmym najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie.
  • Przewiduje się, że będzie ponad 329 milionów aktywnych użytkowników Twittera.
  • Jednym z liberalnych kanałów mediów społecznościowych jest Twitter.
  • Średni dochód użytkowników Twittera jest wyższy.
  • 54% użytkowników Twittera chętniej dokona zakupu nowych produktów.
  • First View na Twitterze wydłuża czas oglądania filmów o 1,4x.
  • 77% użytkowników Twittera ma bardziej przychylną opinię o firmach traktujących priorytetowo społeczność i społeczeństwo.

Powyższe statystyki to tylko sedno tego, „co cuda twitterowy marketing może zrobić dla Twojej marki za pomocą platform marketingowych Twittera.

Narzędzia marketingowe na Twitterze służą nie tylko do planowania postów lub publikowania masowego, ale także podsuwają pomysły na kurację treści.

Ponadto dostępnych jest wiele internetowych platform marketingowych na Twitterze, które pomogą Ci osiągnąć cele marketingowe.

Poniżej znajdują się niektóre z najlepszych narzędzi marketingowych na Twitterze i ich funkcje, dzięki czemu możesz wybrać je zgodnie z własnymi potrzebami.

Ale zanim omówimy platformy marketingowe na Twitterze, najpierw sprawdźmy, jak marki podchodzą do Twittera w celu rozwoju biznesu i jakie treści należy publikować na Twitterze.

Jak marki podchodzą do Twittera?

Marketing Twojej firmy jest łatwy dzięki odpowiedniej strategii i odpowiednim narzędziom. Dziś marki stają się coraz mądrzejsze i próbują się wyróżnić na wszelkie możliwe sposoby.

Korzystając z marketingu na Twitterze, marki wchodzą w interakcję ze swoimi obserwującymi, dowiadują się więcej o swoich klientach i retweetują tweety swoich obserwujących na swojej stronie marki, aby zwiększyć lojalność klientów.

Co więcej, marki wiedzą teraz, że Twitter działa jako kanał medialny, każdy kontrowersyjny post (dobry lub zły) może stać się wirusowy w ciągu kilku minut, w przeciwieństwie do jakiejkolwiek innej platformy mediów społecznościowych. Dlatego zły lub dobry tweet o dowolnej marce może zmienić „jak ludzie postrzegają markę”.

W tym przypadku platformy marketingowe na Twitterze pomagają szybko powrócić do dowolnego tweeta i ułatwiają odpowiadanie na zapytania klientów.

Ponadto popularne marki, takie jak Starbucks, Samsung i McDonald’s, nigdy nie przegapią okazji, aby tweetować o wartościach swojej marki, wchodzić w interakcje z obserwującymi i odpowiadać swoim klientom. Tym samym działania te z pewnością pomogą markom w zaznaczeniu Twojej marki i zwiększeniu sprzedaży.

Marki wiedzą również, że obserwowanie tweetów konkurencji jest równie ważne, jak budowanie strategii marketingowej dla tweeterów dla ich marki. Korzystają z narzędzi marketingowych na Twitterze, aby sprawdzić, co tweetuje konkurent, w jaki sposób wchodzą w interakcję z klientami i jak działają ich tweety.

Tak więc, jeśli chcesz zbudować markę i zwiększyć ROI, Twitter jest właściwym miejscem, aby poinformować naszych klientów o Twojej marce i odpowiedzieć na ich pytania. Platformy marketingowe na Twitterze ułatwiają pracę.

Jaka treść działa najlepiej na Twitterze?

Niektóre rodzaje treści mogą korzystnie wpływać na ruch i markę na Twitterze.

Oto porównanie każdego rodzaju treści z innymi. Możesz jednak publikować dowolne treści na Twitterze, takie jak filmy, obrazy i tekst.

Oto porównanie każdego rodzaju treści z innymi przez Quick Sprout.

  • Filmy są mniej skuteczne niż obrazy.
  • Obrazy zazwyczaj otrzymują ponad dwa razy więcej retweetów niż filmy.
  • Tekst działa lepiej niż obrazy i
  • Cytaty przewyższają pytania. Jednak pytania miały więcej odpowiedzi niż cytaty. Pytania na ogół otrzymują 1050% więcej odpowiedzi.

Uwaga: Memy nie są wielką rzeczą wśród użytkowników Twittera. Na Twitterze nie ma tylu memów, co na Facebooku i Instagramie. Stanowią one bardzo małą część tweetów na Twitterze.

Teraz, patrząc na te fakty, możesz się zastanawiać: „Jakie treści powinienem publikować na Twitterze?”

Cóż, to nie jest nauka o rakietach; niezależnie od treści, które publikujesz, pamiętaj o zachowaniu głosu i spójności marki. Tutaj narzędzia marketingowe na Twitterze pomogą Ci wybrać popularne tematy i rodzaj popularnych treści.

Sprawdźmy najlepsze dostępne narzędzia marketingowe na Twitterze.

Najlepsze narzędzia marketingowe na Twitterze

Odbiorcy

Audiense to narzędzie marketingowe na Twitterze, które działa jak klejnot, jeśli chcesz skupić się na Twitterze i zbudować społeczność. To narzędzie pomaga lepiej poznać odbiorców.

Możesz sprawdzić dane demograficzne, zainteresowania i osobowość swoich odbiorców za pomocą zarządzania społecznością i analiz. Ponadto funkcja Chatboty i transmisje automatyzuje proces łączenia się bezpośrednio z Twoimi obserwującymi (lub klientami).

Podstawowe cechy.

  • Informuje, kiedy najlepiej publikować posty na Twitterze, aby zwiększyć zaangażowanie.
  • Odfiltruj potencjalnych użytkowników i obserwujących oraz wykrywaj spamerów i nieaktywnych użytkowników.
  • Poznaj swoją społeczność na Twitterze, pobierając dane demograficzne swoich obserwujących.
  • Uzyskaj przejrzystą analizę narzędzi.
  • Funkcja identyfikacji influencera może sprawdzić, które osoby wpływają na Twoją markę.
  • Klienci mogą wykorzystywać dane do planowania i kreatywnego rozwoju na każdym etapie, od prezentacji po ocenę po kampanii.

Za pomocą tego narzędzia możesz porównać swoje konto na Twitterze z kontem konkurencji, aby sprawdzić, co działa dla nich i jak reagują na to ich obserwujący, co z pewnością pomoże Ci w wymyśleniu treści.

W ten sposób utrzymuje Cię przed konkurencją.

SocialPilot

SocialPilot to nie tylko kolejne narzędzie marketingowe na Twitterze, ale pełny pakiet, który usprawnia marketing na Twitterze i pozwala szybciej osiągnąć cele marketingowe. Możesz obsługiwać wiele kont na Twitterze i planować ponad 500 tweetów jednocześnie, dzięki czemu Ty i Twoja marka jesteś na bieżąco.

To narzędzie marketingowe na Twitterze nie tylko pozwala na inteligentne tweetowanie, ale także dostarcza pomysłów na treści dzięki funkcji kuratorskiej, która spodoba się Twoim odbiorcom.

Ponadto możesz publikować obrazy, filmy i tekst oraz personalizować je za pomocą emotikonów i niestandardowych pól. W ten sposób możesz ustawić swój punkt odniesienia i pozwolić odbiorcom docelowym Cię zapamiętać.

Ponadto SocialPilot umożliwia wykonywanie następujących czynności:

  • Uzyskaj kompleksowy widok wszystkich zaplanowanych tweetów dla danego konta codziennie, z tygodnia na tydzień i co miesiąc.
  • Dostosuj swoje tweety do konkretnego konta.
  • Zwiększ dostępność obrazów i GIF-ów, dodając tekst alternatywny.
  • Udostępniaj odpowiednie linki za pomocą wbudowanych skracaczy adresów URL.
  • Analizuj wydajność tweetów na podstawie polubień, retweetów, zaangażowania itp. dzięki raportom analitycznym.

Oprócz marketingu na Twitterze SocialPilot służy do różnych celów, takich jak analiza mediów społecznościowych na Facebooku, LinkedIn, Instagramie i Google Business.

tweepi

Marketing na Twitterze jest trudny, ale nie z Tweepi. Pomaga przenieść marketing na Twitterze na wyższy poziom. Sztuczna inteligencja Tweepi zasila Tweepi i czyni go jednym z najlepszych narzędzi marketingowych na Twitterze.

Załóżmy, że masz tysiące obserwujących. Będą one bez znaczenia, jeśli nie będziesz z nimi wchodzić w interakcję i nie odpowiesz na ich pytania. Ale zaangażowanie się w kontakt z każdym obserwującym i czekanie na odpowiedź kilku zajmuje dużo czasu.

Co więcej, poniższe funkcje usprawniają Twój marketing.

  • Przeanalizuj swoją listę obserwowanych i zidentyfikuj nieaktywne, nieistotne lub niechciane konta, aby móc podjąć odpowiednie działania.
  • Znajdź odpowiednie hashtagi i te, których używają Twoi konkurenci.
  • Uzyskaj wyobrażenie o możliwościach płatniczych lub wartości społecznej odbiorców.
  • Zwiększ wskaźnik zaangażowania dzięki zaawansowanym funkcjom Tweepi.
  • Śledź konkretnych użytkowników lub konkurentów.
  • Pozyskaj użytkowników odpowiednich do interesującego Cię tematu i dopasuj swoje zaangażowanie.

Tweepi ułatwia marketing na Twitterze.

Tweethunter

Zarabiaj na swoim koncie na Twitterze z Tweethunter jak nigdy dotąd. Pozwala opublikować 100 harmonogramów do 100 tweetów w mniej niż 60 minut. Jest wyposażony w technologię AI, która rozumie Twoją markę i docelowych odbiorców oraz zapewnia szeroki zakres pomysłów na treści i trendy rynkowe.

Oprócz tego z Tweethunterem możesz wykonać następujące czynności:

  • Znajdź popularne tweety i uzyskaj inspirację
  • Otrzymuj codziennie spersonalizowane sugestie dotyczące tweetów, przepisuj tweety, które lubisz, i utrzymuj wątki treści.
  • Uzyskaj przejrzystą i zwięzłą analizę tweetów swoich poprzednich tweetów i posortuj je zgodnie z własnymi preferencjami.
  • Uzyskaj większy zasięg i obserwujących dzięki automatyzacji.
  • Sprawdź, który tweet działa dobrze.
  • Możesz również sprawdzić odwiedziny profilu.

Co więcej, to narzędzie poprowadzi Cię do znalezienia potencjalnych potencjalnych klientów i ich danych.

Postawa społeczna

Dotrzyj do sedna rzeczy dzięki temu potężnemu narzędziu analitycznemu Twittera, które umożliwia lokalizowanie i filtrowanie obserwujących według czynników, takich jak lokalizacja, dane demograficzne lub zaangażowanie.

Jeśli próbujesz narzędzia marketingowego na Twitterze, wybierz Social Bearing i dowiedz się, jak działają narzędzia marketingowe na Twitterze, ponieważ to narzędzie zapewnia 7-dniowy bezpłatny okres próbny.

Ponadto sprawdź te cechy łożyska społecznego:

  • Dostosuj pulpit zgodnie ze swoimi preferencjami
  • Uzyskaj raporty Premium dla wszystkich opublikowanych wcześniej tweetów
  • Sprawdź, kto mówi o Tobie lub Twojej firmie.
  • Sortuj tweety według zaangażowania, języka i innych czynników.
  • Zobacz najlepsze hashtagi, wzmianki i influencerów
  • Znajdź znajomych, obserwujących i harmonogramy użytkowników.
  • Ściany z obrazkami na Twitterze
  • Analiza nastrojów tweetów
  • Filtruj wzmianki, zaangażowanie i oś czasu
  • Tweety z geotagami i mapa
  • Eksportuj dane graficzne Twittera

Co więcej, ma unikalną funkcję, która pozwala śledzić wzrost liczby obserwujących w czasie.

Twitonomy

Poznaj lepiej swoich zwolenników dzięki twetonomii. To narzędzie marketingowe na Twitterze zapewnia dogłębną analizę danych, aby pomóc Ci zrozumieć wzorce zachowań użytkowników, jak myślą i co preferują.

Twitonomy zapewnia analizę statystyczną konta użytkownika, obserwujących, kampanii, wydajności hashtagów itp.

Oto cechy Twitonomy:-

  • Uzyskaj wszechstronną i wizualną analizę tweetów, odpowiedzi, wzmianek i hashtagów. Ponadto doskonale sprawdza się w analizie, które z Twoich tweetów uzyskały najwięcej retweetów.
  • Przeglądaj, wyszukuj i filtruj osoby, które obserwujesz, oraz osoby, które Cię obserwują.
  • Tweety, retweety, wzmianki i raporty można wyeksportować do Excela i PDF za pomocą jednego kliknięcia.
  • Śledź swoje interakcje z innymi użytkownikami Twittera, w tym wzmianki, ulubione i retweety.
  • Oba eksportują przy użyciu dowolnej frazy, hashtagu, adresu URL lub @user, analizy wyszukiwania.
  • Odkrywaj informacje o ulubionych i przesyłaj tweety dowolnego użytkownika oraz pobieraj je.
  • Dowiedz się, kogo obserwujesz, ale kto nie odwdzięcza się szybko.
  • Uzyskaj dostęp do narzędzia w telefonie w dowolnym miejscu i czasie.

Świetnie sprawdza się również w analizie, które z twoich tweetów otrzymały najwięcej retweetów. Co więcej, ma unikalną funkcję, która pozwala śledzić wzrost liczby obserwujących w czasie.

Obserwator

Uzyskaj dane w czasie rzeczywistym ze wszystkimi wzmiankami, retweetami, hashtagami, obserwującymi itp. w jednym pulpicie nawigacyjnym z Follerem. Znajdź najpopularniejsze terminy na Twitterze za pomocą „chmury tagów”.

Ponadto Foller podaje dokładne dane o użytkownikach Twittera, takie jak data dołączenia, strefa czasowa i stosunek obserwujących do obserwujących. W ten sposób pomaga zdecydować, czy podążać za kimś, czy nie.

Funkcja zwięzłej tabeli Foller zapewnia najnowsze dane użytkowników, czyli ich posty, tweety, tagi, retweety i komentarze. Dzięki temu możesz szybko zidentyfikować automatyczne konta i spamerów za pomocą tych danych.

Możesz sprawdzić, w jakich godzinach użytkownicy są najbardziej aktywni. W związku z tym możesz publikować i planować swoje posty.

Wniosek

Twitter ma ogromny zakres, jeśli chcesz wypromować swoją firmę lub zrobić markę osobistą, ale potrzebujesz odpowiedniej strategii i narzędzi. Powyżej wymieniliśmy niektóre z najbardziej przydatnych i bezbłędnych narzędzi. Porównaj i przetestuj te platformy marketingowe na Twitterze i wybierz to, co Ci odpowiada.

Możesz także spojrzeć na zaawansowane wyszukiwanie na Twitterze, które pomoże Ci w marketingu i brandingu.

Kontynuuj tweetowanie!