8 mobilnych partnerów pomiarowych (MMP) do użytku w 2022 r.

Potrzebujesz wiarygodnego partnera ds. pomiarów mobilnych (MMP), jeśli chcesz zwiększyć popularność i zaangażowanie swojej aplikacji mobilnej oraz utrzymać wzrost dzięki prowadzeniu kampanii reklamowych. Ponieważ MMPs pomagają w odpowiedniej analizie danych atrybucji mobilnej.

Te czasy już dawno minęły, gdy użytkownicy szukali w sklepach internetowych lub detalicznych gier, w które uwielbiali grać na PC lub PlayStation. W przeszłości było mniej opcji do wyboru. W dzisiejszych czasach istnieją tysiące aplikacji do gier. Ta praktyka dotyczy również wszelkich innych aplikacji mobilnych, takich jak eCommerce, nauczanie online, wiadomości, media społecznościowe itp.

Dziś aplikacje docierają do wszystkich miejsc, w których znajduje się grupa docelowa, a najlepszym nośnikiem są reklamy. Ale skąd wiesz, czy Twoje reklamy są skuteczne? Odpowiedzią są dane atrybucji mobilnej analizowane przez MMP w celu stworzenia mapy podróży użytkownika łączącej każdy punkt kontaktu. Czytaj dalej, aby odkryć niektóre zaufane i niezawodne platformy MMP, z których korzystają wiodące firmy zajmujące się tworzeniem aplikacji mobilnych.

Co to jest atrybucja mobilna?📉

Atrybucja mobilna to technologia analizy danych marketingowych online, która łączy kropki między przyczyną a skutkiem w branży aplikacji mobilnych. Na przykład prowadzisz kampanię na Facebooku lub Google Ads, aby promować aplikację do gier opracowaną przez Twój zespół.

Rozważmy teraz wzrost liczby instalacji aplikacji. W branży marketingowej nie można tego po prostu powiązać z kampanią reklamową. Musisz zebrać kilka danych o reklamie (przyczyna) i odpowiedzi użytkownika (skutek) i przyporządkować je sobie nawzajem za pomocą punktów danych.

Atrybucja kampanii reklam mobilnych pozwala odkryć intrygujące fakty dotyczące Twojej aplikacji mobilnej, które zachęcają użytkowników do instalacji, skierowań, zakupu produktów, subskrypcji usług itp. Gdy już wiesz, co najbardziej intryguje Twoich użytkowników, możesz zainwestować w tę część aplikacji mobilnej, aby zatrzymać klientów zaręczony.

Ta technika marketingowa ma na celu maksymalizację przychodów z aplikacji poprzez zwiększenie liczby instalacji lub poprowadzenie użytkownika do podjęcia decyzji o zakupie przez lejek sprzedaży.

Dlaczego potrzebujesz atrybucji mobilnej?

Marketerzy aplikacji mobilnych i liderzy ds. rozwoju aplikacji mobilnych muszą korzystać z tej techniki marketingowej z następujących powodów:

Popraw strategie retargetingu

Atrybucja danych kampanii reklam mobilnych może ujawnić ważne punkty danych, takie jak przerwane łańcuchy na ścieżce użytkownika, gdy użytkownik trafił na stronę Twojej aplikacji, aby ją zainstalować, ale tego nie zrobił. Możesz wyodrębnić takie raporty, aby zaimprowizować podróż użytkownika i przekierować użytkowników, aby pozyskać nowych klientów lub subskrybentów.

Zapobiegaj oszustwom reklamowym

Narzędzie partnera ds. pomiarów mobilnych może przeprowadzić dogłębną analizę danych kampanii reklamowych, aby wykryć fałszywe kliknięcia lub instalacje. Dostawca MMP zgłosi te źródła, abyś mógł podjąć kroki w celu powstrzymania oszustw reklamowych.

Testuj skuteczność lejka sprzedaży

Załóżmy, że płacisz również za dowolną strategię lejka sprzedaży, aby zwiększyć liczbę zakupów lub subskrypcji produktów. Możesz łatwo przetestować jego skuteczność, gdy analiza danych marketingowych wykaże, że lejek sprzedażowy jest również częścią podróży użytkowników.

Oblicz ROI

W rzeczywistości, płacąc za kampanie reklamowe, inwestujesz w rozwój swojej aplikacji. Dlatego inwestorzy firmowi mogą chcieć poznać zwrot z inwestycji (ROI) z takich wydatków. Dane atrybucji reklam mobilnych pomagają uzyskać dane ROI.

Zwiększ zaangażowanie marki

Kiedy wiesz, które funkcje i usługi aplikacji zachwycają użytkowników i przyciągają skierowania do większej liczby instalacji, możesz improwizować te elementy lub agresywnie je reklamować. Ostatecznie zwiększy to obecność i zaangażowanie Twojej marki w Internecie.

Inwestuj mądrze i zarabiaj więcej

Płatna kampania reklamowa to kosztowny element marketingowy. W związku z tym wystarczy wyświetlać reklamy na właściwej platformie i bazie użytkowników, z których będzie pobierać wyniki. Możesz to zrobić tylko wtedy, gdy masz dane atrybucji danych reklam mobilnych od dostawcy usług MMP — ostatecznie przychody rosną wraz ze spadkiem kosztów marketingu.

Mobilne modele atrybucji

#1. Model pierwszego dotknięcia mówi, że początkowy punkt kontaktu, w którym klient kliknął i ostatecznie przekształcił się w sprzedaż lub instalację, otrzyma atrybucję.

#2. Wręcz przeciwnie, model ostatniego dotknięcia przypisze ostateczną reklamę, którą klienci kliknęli, aby kupić produkt z Twojej aplikacji lub zainstalować aplikację. Jest to najczęściej stosowany model atrybucji wśród marketerów aplikacji mobilnych.

#3. Istnieje również model atrybucji multi-touch. Przypisuje ważony procent kredytów do każdego nośnika lub platformy, która skłania użytkownika do zainstalowania lub kupienia aplikacji w kilku krokach.

Czym zajmują się partnerzy ds. pomiarów mobilnych?

#1. Platformy MMP zapewniają jeden zintegrowany zestaw do tworzenia oprogramowania reklamowego (SKD) dla wszystkich wydawców reklam i sieci do gromadzenia danych. Dzięki temu nie musisz instalować osobnych pakietów SDK dla różnych sieci reklamowych i obciążać aplikacji mobilnej niepotrzebnymi kodami.

#2. MMP to jedyne źródło bezstronnych danych do atrybucji mobilnej. Platformy te dostarczają przejrzysty raport, który w prostym języku pokazuje skuteczność kampanii reklamowych, co poszło nie tak, gdzie należy poprawić itp.

#3. Niektóre platformy MMP mogą udostępniać narzędzia do blokowania oszustw reklamowych, takich jak podszywanie się pod SDK, zalewanie kliknięć, spamowanie kliknięciami, przejmowanie instalacji, wstrzykiwanie kliknięć, układanie reklam i tak dalej.

Oto niektóre z najlepszych MMP dla udanych mobilnych kampanii reklamowych.📱

Ulotka aplikacji

Ulotka aplikacji to jedno z wiodących narzędzi do śledzenia atrybucji reklam mobilnych. Zawiera zaawansowane funkcje, takie jak retargeting atrybucja, atrybucja multi-touch, konfigurowalne okna atrybucji itp. Takie funkcje umożliwiają marketerom aplikacji mobilnych bezproblemową realizację celów marketingowych.

Narzędzie MMP zawiera trzy różne plany subskrypcji odpowiednie dla szerokiej kategorii firm, takich jak mikro, małe, średnie, start-upy i przedsiębiorstwa. Możesz zacząć od planu Zero, jeśli masz ograniczony budżet reklamowy. Obejmuje usługi takie jak 30-dniowy bezpłatny okres próbny płatnych dodatków, precyzyjne linki, przekierowania klientów, inteligentne banery, podstawowe analizy marketingowe itp.

Appsflyer doskonale nadaje się do zaawansowanych raportów, takich jak raporty dotyczące retencji i analizy kohortowe. Możesz też spersonalizować te raporty na podstawie źródła, kraju, nieprzetworzonych danych użytkownika i wersji aplikacji. Ponadto możesz łatwo eksportować te raporty do narzędzi do wizualizacji danych i analizy biznesowej, takich jak Power BI.

Dostosować

Dostosować to kolejna zaufana nazwa w niszy atrybucji kampanii reklamowych. Oferuje kompleksowe rozwiązanie wykraczające poza zarządzanie atrybucją.

Acquired.io, jedna z wiodących platform agregacji danych, jest teraz z Adjust, aby zaoferować pojedynczy i łatwy w użyciu pulpit marketingowy dla wszystkich mobilnych kampanii reklamowych. Jest to w pełni zautomatyzowany produkt do analityki marketingowej pod nazwą handlową Adjust Automate. Umożliwia tworzenie samoczynnie działających przepływów pracy do zarządzania stawkami, alokacji budżetu marketingowego itp.

Kolejnym czynnikiem, który skłoni Cię do rozważenia tego narzędzia MMP, są aktywne moduły do ​​zapobiegania oszustwom reklamowym. Po pierwsze, blokuje złośliwe kody i skrypty przed wejściem do ekosystemu kampanii reklamowych klienta jako pierwsza obrona.

Adjust zlikwidowało również bezpieczeństwo cybernetyczne Unbotify poprzez przejęcie firmy. W ten sposób platforma MMP eliminuje również boty do oszustw reklamowych, które w jakiś sposób wchodzą do aplikacji klienta jako fałszywi użytkownicy lub subskrybenci.

Oddział.io

Oddział.io to także popularna platforma atrybucji i linkowania dla marketerów aplikacji mobilnych. Jeśli cenisz sobie wiedzę na temat aplikacji i doświadczenia klientów związane z korzystaniem z aplikacji, musisz wypróbować Branch. Pomaga wykorzystać istniejące kanały sprzedaży dla zadowolenia użytkowników i zwiększenia przychodów.

Raport na temat zintegrowanych aplikacji Branch sugeruje, że marketerzy korzystający z tej platformy mobilnego partnera pomiarowego mogą spodziewać się nawet 3,5-krotnie większej wartości klienta (LTV), do 48% w stosunku do roku wzrostu ich aplikacji mobilnych i do 200 % wzrost przychodów z aplikacji mobilnych.

Narzędzie oferuje linki do zaangażowania docelowych odbiorców Twojej aplikacji mobilnej. Takie działania oparte na linkach prowadzą do potencjalnych potencjalnych klientów do zainstalowania lub zakupu aplikacji. Dlatego Branch nie jest tylko narzędziem do analizy konwersji. Pomaga również w zwiększaniu zakupów, subskrypcji i instalacji aplikacji mobilnych.

Lokalizacje

Czy chcesz łączyć się z użytkownikami aplikacji w bardziej znaczący sposób? Czy chcesz zwiększyć zaangażowanie użytkowników w swoją aplikację mobilną, dostarczając spersonalizowane kampanie reklamowe? Możesz spróbować Lokalizacjenarzędzie do marketingu i analizy aplikacji mobilnych nowej generacji.

To oprogramowanie MMP jest w stanie obsłużyć złożone dane kampanii reklamowych z różnych sieci reklamowych i zróżnicowanego zestawu klientów z następujących nisz:

  • Handel detaliczny i eCommerce
  • Podróże i gościnność
  • Media i rozrywka
  • Usługi finansowe i ubezpieczenia
  • Telekomunikacja

Localytics umożliwia również integrację innych łączników danych lub narzędzi analitycznych innych firm. Na przykład połącz Movable Ink z narzędziem, aby dostarczać spersonalizowane obrazy lub filmy, które preferuje użytkownik.

Koczawa

Niektórzy marketerzy aplikacji mogą tak powiedzieć Koczawa to nowy gracz w ekosystemie atrybucji danych marketingowych. Ale ta platforma MMP jest mocno niedoceniana w porównaniu z jej możliwościami i ofertą technologii marketingowych. Kochava ściga się, aby stać się powszechną nazwą atrybucji danych aplikacji, oferując wiele usług marketingowych w aplikacjach.

Ten dostawca usług dla partnerów zajmujących się pomiarami urządzeń mobilnych opracował już wewnętrzny indeks ruchu w aplikacjach dla osób prowadzących kampanie reklamowe i sprzedawców aplikacji. Teraz możesz łatwo wybrać wysokiej jakości sieci marketingowe, kanały marketingowe online o niskim ryzyku oszustw i wiarygodne bazy klientów do kolejnych kampanii reklamowych. Oszczędzasz dużo produktywnego czasu, odwołując się do indeksu ruchu Kochava.

Oprócz usług analizy atrybucji marketingowej Kochava oferuje również usługi o wartości dodanej, takie jak testy wielowymiarowe A/B do eksperymentowania ze strategią marketingową. Możesz także łatwo zwiększyć zaangażowanie w aplikację, wysyłając powiadomienia push do użytkowników aplikacji mobilnej za pośrednictwem Kochava.

Jego ujednolicona platforma odbiorców pomaga identyfikować segmenty klientów, organizować odbiorców zgodnie z ich interakcjami w aplikacji, aktywować klientów aplikacji i optymalizować kampanie marketingowe. Najlepszą zaletą tego narzędzia jest to, że możesz korzystać z większości podstawowych funkcji za darmo, jeśli udostępniasz dane o ruchu w aplikacji firmie Kochava.

Pojedynczy

Pojedynczy to kompleksowa platforma marketingowa z wyróżniającymi się funkcjami analizy marketingowej i atrybucji. W ramach usług MMP oferuje wyselekcjonowane produkty, takie jak Mobile Attribution, Deep Linking, SKAdNetwork Attribution i Fraud Prevention.

Usługi atrybucji aplikacji pozwalają mierzyć dane reklam w prawie wszystkich kanałach kampanii reklamowych, takich jak SMS-y, aplikacje mobilne, witryny, telewizja, skierowania i e-maile. Ponadto może generować raporty dotyczące ponownego zaangażowania i pozyskania na różnych platformach reklamowych za pomocą atrybucji typu „internet-aplikacja”, na różnych urządzeniach i precyzyjnych linków.

Na potrzeby analizy wydajności marketingowej łączy atrybucje punktów styku z zewnętrznymi łącznikami danych. W ten sposób otrzymujesz bogate i rozbudowane dane o skuteczności każdego słowa kluczowego, kampanii, zasobu kreacji i wydawcy reklam.

Tapstream

The Tapstream zespół programistów sprzedaje produkt jako kompletny zestaw narzędzi do marketingu aplikacji mobilnych. Niektóre z wiodących na świecie aplikacji mobilnych, takich jak Hootsuite, WebMD, Microsoft, Twitch, SPRING itp., używają tego dostawcy usług MMP do przypisywania udziału w urządzeniach mobilnych.

Aby raportować kampanie marketingowe aplikacji klienta i generować konwersje, Tapstream oferuje zestaw produktów, takich jak Analytics, Deep Links, App Invites i Campaign Landers. Będąc marketerem aplikacji, możesz używać modułu Analytics do mierzenia sukcesu kampanii reklamowej i odkrywania źródeł ruchu.

Następnie możesz użyć narzędzia Deep Links, aby skierować istniejących lub nowych użytkowników do płatnych treści w aplikacji i zwiększyć przychody z każdej konwersji. Co więcej, możesz pozyskać nowych użytkowników, projektując niestandardowe strony docelowe do zakupu aplikacji lub kampanii instalacyjnych. Na koniec możesz wykorzystać moduł zaproszeń do aplikacji do zachęcania użytkowników, gdy polecają aplikację innym.

Tenjin

Możesz też dać Tenjin wypróbuj, gdy musisz zoptymalizować budżet marketingowy lub uzyskać dostęp do danych na poziomie użytkownika w celu ulepszeń kampanii reklamowych. Posiada oddzielne moduły serwisowe takie jak:

  • Pozyskiwanie użytkowników w celu zwiększenia liczby instalacji lub zakupów aplikacji
  • Panel przychodów z reklam do wizualizacji ROI, LTV i przychodów z reklam w jednym miejscu
  • Platforma i nauka DataVault, która przechowuje miliony danych na poziomie użytkownika, które mogą wykorzystać marketerzy aplikacji do ulepszania swoich aplikacji i usług

W zależności od budżetu i strategii kampanii marketingowej możesz uzyskać subskrypcję Advanced lub Pro od Tenjin. Jeśli jednak jesteś nowym programistą aplikacji lub początkującym sprzedawcą aplikacji, możesz zacząć od bezpłatnego planu podstawowych usług.

Ostatnie słowa💻

Teraz, gdy znasz już najskuteczniejszych partnerów zajmujących się pomiarami urządzeń mobilnych, możesz bez trudu dokonać wyboru. Większość z powyższych narzędzi oferuje standardową usługę: analizę danych atrybucji mobilnej i raportowanie wydajności aplikacji.

Możesz jednak znaleźć narzędzia oferujące dodatkowe funkcje, łatwość obsługi, przystępne ceny, skalowalne pakiety subskrypcji itp. Wybierz więc to, które pasuje do strategii rozwoju Twojej aplikacji mobilnej.

Oprócz MMP potrzebujesz również ochrony przed oszustwami związanymi z kliknięciami, które sprawiają, że Twoje kampanie marketingowe aplikacji mobilnych wykraczają poza budżet, nie przynosząc oczekiwanego rezultatu.