8 najlepszych platform do zaangażowania w sprzedaż, które zmienią Twój proces sprzedaży

Potrzebujesz jednego interfejsu do planowania, obsługi, monitorowania, mierzenia i optymalizowania rozmów między zespołem sprzedaży a potencjalnymi potencjalnymi klientami? Powinieneś już teraz sprawdzić te najlepsze narzędzia internetowe do zaangażowania w sprzedaż.

Narzędzie do zaangażowania w sprzedaż hostowane w chmurze lub w siedzibie firmy zapewnia ujednoliconą platformę dla każdego działania związanego z zespołem sprzedaży Twojej organizacji. Tutaj potencjalni klienci mogą tworzyć strategię dla zespołów sprzedaży, podczas gdy agenci sprzedaży mogą wysyłać promocyjne e-maile do klientów lub omawiać oferty.

Aplikacja pomaga głównie w następujących kwestiach:

  • Zautomatyzuj działania zespołu sprzedaży, takie jak wysyłanie e-maili lub wiadomości tekstowych
  • Gromadź wszystkie leady i dane klientów w jednej bazie danych
  • Tworzenie preferowanych kanałów dotarcia do klientów

Korzyści z korzystania z platformy Sales Engagement

Podstawową korzyścią płynącą z zastosowania narzędzia do zaangażowania w sprzedaż jest automatyzacja całego kanału sprzedaży. Znajdź poniżej inne godne uwagi korzyści płynące z używania takich narzędzi:

  • Zorganizuj dane klientów, potencjalnych klientów i gości w jednym miejscu, aby cały zespół sprzedaży miał dostęp do tych danych i docierał do potencjalnych nabywców.
  • Większość z tych narzędzi zawiera szablony potoków sprzedaży. W ten sposób możesz stworzyć zautomatyzowany przepływ pracy w celu szybszej konwersji leada.
  • Zabezpiecz plany sprzedaży, dane klientów, zabezpieczenia sprzedaży i nie tylko dzięki szyfrowaniu SSL.
  • Korzystając z takich narzędzi, możesz nawiązać kontakt z potencjalnym nabywcą, zanim zrobi to jakakolwiek konkurencyjna firma.
  • Łatwiej jest zoptymalizować istniejącą operację sprzedaży, ponieważ narzędzie wskazuje błędy w planowaniu sprzedaży.

Niezbędne funkcje platformy Sales Engagement

Znajdź poniżej cechy najlepszego narzędzia do zaangażowania w sprzedaż:

# 1. Scentralizowana baza danych

Twoja platforma zaangażowania w sprzedaż powinna mieć centralne centrum danych, z którego zespoły mogą łatwo uzyskać dostęp do informacji niezbędnych do komunikacji.

#2. Zabezpieczenia sprzedaży

Rozwiązanie powinno również składać się ze standardowych narzędzi do zarządzania treścią sprzedażową, takich jak szablony wiadomości e-mail, skrypty do telefonów komórkowych, skrypty do call center itp.

#3. Integracja CRM

Platforma zaangażowania sprzedażowego powinna być zintegrowana z Twoim natywnym CRM i innymi narzędziami, z których korzystasz. Usprawni to współpracę w zespole i wyeliminuje ryzyko błędów synchronizacji.

#4. Automatyzacja przepływu pracy

Oprogramowanie powinno również wspierać automatyzację przepływu pracy. Powinien umożliwiać skonfigurowanie akcji wyzwalających dla powtarzalnych zadań i uwolnić cenny czas twoich przedstawicieli.

#5. Kategoryzacja leadów

Niezawodna i solidna aplikacja do zaangażowania w sprzedaż pozwala wyszukiwać i kategoryzować leady. Jest również wyposażony w system punktacji potencjalnych klientów, dzięki czemu dyrektorzy ds. sprzedaży mogą wiedzieć, którzy potencjalni klienci są najlepiej wykwalifikowani.

#6. Zasięg wielokanałowy

Wielokanałowy zasięg to kolejna istotna cecha tych rozwiązań. Pomaga to w wysyłaniu spersonalizowanych wiadomości do wszystkich potencjalnych klientów za pośrednictwem różnych kanałów.

#7. Analiza wydajności

W przypadku platformy zaangażowania w sprzedaż ważne jest, aby zapewnić firmom analizę wydajności ich przedstawicieli i zespołów. Aby wizualizować analitykę, narzędzie musi udostępniać dashboard sprzedażowy, aby łatwo monitorować działania.

Teraz znajdź poniżej najlepsze narzędzia do zaangażowania w sprzedaż, które musisz sprawdzić:

IQ sprzedaży Zoho

Zoho SalesIQ to futurystyczne rozwiązanie do obsługi klienta, które zapewnia wszystkie niezbędne narzędzia dla zespołu sprzedaży. Dzięki temu mogą komunikować się z klientami na każdym etapie ich życia. Pozwala proaktywnie nawiązywać kontakty z potencjalnymi klientami w celu szybkiej konwersji potencjalnych klientów.

Cechy

  • Twórz spersonalizowane chatboty do odpowiadania na podstawowe zapytania z odpowiednimi odpowiedziami
  • Analityka zaangażowania klientów w celu uzyskania historycznego przeglądu każdej komunikacji z potencjalnymi klientami
  • Agenci segmentu, którzy przekierowują tropy do najbardziej kompetentnych kierowników ds. wsparcia
  • Natychmiastowa opcja połączenia telefonicznego jednym kliknięciem z okien czatu na żywo
  • Dwukierunkowa integracja Zoho CRM w celu uzyskania dostępu do leadów i danych kontaktowych
  • Dodaj kod osadzania SalesIQ w wiadomościach e-mail, aby inicjować sesje czatu na żywo

Co więcej, Zoho SalesIQ obsługuje tłumaczenie czatu w czasie rzeczywistym podczas czatu na żywo między językiem angielskim a językiem ojczystym klientów. Pozwala także nadawać priorytety potencjalnym klientom dzięki dostosowanym regułom punktacji.

CRM Freshsales

Freshsales CRM to niezawodna platforma do zaangażowania w sprzedaż, która oferuje wgląd w klienta w ramach CRM. Pomaga budować silne relacje z klientami poprzez stałe spersonalizowane zaangażowanie i pielęgnację.

Cechy

  • Wszystkie dane klientów w jednym miejscu dla zwiększenia produktywności sprzedaży
  • Dane z analizy sprzedaży w celu zrozumienia potencjalnych klientów
  • Odpowiedni kontekst dla głębszej komunikacji i planowania większej liczby spotkań
  • Dostosuj kontynuacje zorientowane na działanie w zależności od odpowiedzi klienta
  • Wizualny potok ofert do prognozowania przychodów
  • Lepszy wgląd w skuteczne podejścia do konwersji leadów
  • Wstępnie zaprojektowane szablony przepływu pracy do automatyzacji rutynowych zadań
  • Automatycznie przypisuj potencjalnych klientów do kierowników sprzedaży w różnych zespołach i lokalizacjach

Oprócz powyższej funkcji, ten CRM pozwala mieć chronologiczny widok osi czasu, dzięki czemu firmy mogą śledzić swoje wiodące działania z poziomu CRM.

Siły sprzedaży

Sales Cloud to platforma automatyzacji sprzedaży od Salesforce. Jego automatyzacja oparta na sztucznej inteligencji pozwala zmaksymalizować wydajność dzięki analizie danych. Funkcja cyfrowej sprzedaży w czasie rzeczywistym tej platformy jest idealna dla firmy dowolnej wielkości i branży.

Cechy

  • Oparte na danych spostrzeżenia zapewniające silną i spersonalizowaną relację z każdym potencjalnym klientem
  • Uzyskaj pełny wgląd w każdego potencjalnego klienta na każdym etapie jego podróży
  • Inteligentna sztuczna inteligencja w czasie rzeczywistym do przewidywania przychodów i podejmowania mądrzejszych decyzji biznesowych
  • Śledź najlepsze praktyki w zespołach i zwiększaj ich skalę
  • Zautomatyzuj procesy biznesowe za pomocą wizualnego przepływu pracy typu „przeciągnij i upuść”.
  • Pełny widok historii działań, komunikacji z klientami i dyskusji wewnętrznych
  • Uważnie śledź swoje transakcje, aby stale optymalizować kampanie

Sales Cloud może również przekształcić Twoje urządzenie mobilne w przenośne biuro, dzięki czemu dyrektorzy sprzedaży mogą pracować wydajnie w podróży.

Odpowiedz.io

Szukasz oprogramowania, które może automatycznie tworzyć nowe możliwości dla Twojej firmy na dużą skalę? Sprawdź Reply.io, rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które zwiększa przychody dzięki lepszemu zaangażowaniu społecznościowemu. Możesz go używać zarówno do sprzedaży przychodzącej, jak i wychodzącej.

Cechy

  • Baza danych kontaktów B2B z ponad 10 filtrami dla ukierunkowanych list potencjalnych klientów
  • Dostosowane sekwencje wielokanałowe dla różnych przypadków
  • Rozpocznij sensowne rozmowy od podstawowych odpowiedzi na zapytania klientów
  • Łatwe planowanie spotkań w celu szybkiego zaangażowania
  • Połączenia w chmurze, SMS-y, komunikatory i komunikacja w mediach społecznościowych
  • Raporty i analizy poprawiające wydajność zespołu

Reply.io obsługuje również integrację z kilkoma aplikacjami innych firm, w tym LeadBoxer, G2, Slack, Sendspark, Hubspot, Salesforce, Pipedrive, Gmail Outlook i wieloma innymi.

Sprzedaż

Będąc jedną z wiodących platform do zaangażowania w sprzedaż, Salesloft pomaga w poszerzaniu obecnej bazy klientów poprzez pozyskiwanie nowych potencjalnych klientów i odnawianie istniejących klientów. Teraz możesz wykonywać każdą interakcję, rozmowę, spotkanie i e-mail z jednej platformy i synchronizować wszystkie działania z Twoim CRM.

Cechy

  • Wiadomości wielokanałowe w celu zwiększenia wskaźnika odpowiedzi
  • Wgląd w możliwości i stan rurociągów, aby wygrać więcej transakcji
  • Przewodnik krok po kroku i dokładna prognoza przyszłych kroków
  • Śledź rozmowy sprzedażowe i uzyskaj transkrypcję rozmowy na potrzeby coachingu
  • Pełny wgląd we wszystkie interakcje na ścieżce klienta

Niezależnie od tego, czy jesteś liderem sprzedaży, kierownikiem sprzedaży, agentem sprzedaży czy dyrektorem ds. sukcesu klienta, ta aplikacja pomoże Ci z łatwością sprostać wyzwaniom biznesowym.

Apollo

Profesjonaliści ds. sprzedaży na całym świecie kochają Apollo i jest ku temu powód. Ta aplikacja pozwala dotrzeć do potencjalnych nabywców z bazy danych zawierającej ponad 250 milionów kontaktów. Posiada kolekcję ponad 150 milionów zweryfikowanych adresów e-mail i numerów kontaktowych, które są często odświeżane.

Cechy

  • Platforma typu „wszystko w jednym” do precyzyjnego targetowania potencjalnych klientów
  • Automatyzacja przepływu pracy z popularnymi narzędziami do zaangażowania w sprzedaż
  • Analityka sprzedaży i testy porównawcze w celu podejmowania decyzji dotyczących poszukiwania klientów na podstawie danych
  • Ponad 200 punktów danych do oceniania i kierowania rozmów
  • Wiele niedrogich planów, które pasują do Twojego budżetu

Apollo jest również wyposażony w rozszerzenie Chrome, dzięki czemu możesz korzystać z tej platformy w dowolnym miejscu, aby znaleźć nowych potencjalnych klientów dla swojej firmy.

Automatyczne zamykanie

Przedsiębiorcy i zespoły sprzedaży poszukujące szybkiego zamknięcia transakcji mogą wybrać Autoklose. Poza tym, że jest narzędziem angażującym sprzedaż, jest także bankiem danych B2B. W związku z tym możesz wykorzystać zweryfikowane leady B2B, aby znaleźć odpowiednich potencjalnych klientów za pomocą wielu filtrów.

Cechy

  • Wysyłaj wysoce spersonalizowane e-maile, aby zamienić potencjalnych klientów w klientów
  • Dostrajanie kampanii w czasie rzeczywistym w celu uzyskania lepszych wyników
  • Automatyzacja procesu sprzedaży, aby uwolnić agentów od przyziemnych zadań
  • Monitoruj skuteczność kampanii za pomocą analizy raportów na pulpicie nawigacyjnym
  • Zarządzaj lepiej swoimi zespołami, śledząc indywidualne wyniki
  • Mają wyższe współczynniki otwierania i klikalności wiadomości e-mail

Ogólnie rzecz biorąc, pozwala dostosować komunikację z potencjalnymi klientami w celu uzyskania najlepszych wyników.

Ograć

Outplay to platforma, która ma wszystko, czego potrzebuje Twój zespół sprzedaży, aby się rozwijać. Korzystanie z funkcji takich jak wielokanałowy zasięg, śledzenie potencjalnych klientów i automatyzacja sprzedaży sprawia, że ​​Twój zespół sprzedaży staje się bardziej wydajny.

Cechy

  • Wzbogacone raporty o informacje o najlepszym sprzedawcy, zespole i sekwencji
  • Bezpłatne rozszerzenie Chrome do migracji potencjalnych klientów z Gmaila i LinkedIn
  • Twórz niestandardowe sekwencje sprzedaży, w tym dowolne kombinacje
  • Zautomatyzuj przenoszenie leadów do innej sekwencji na podstawie ich działań
  • Śledź obecność potencjalnego klienta na swojej stronie internetowej w czasie rzeczywistym
  • Inteligentny chatbot do rozpoczęcia rozmowy z leadami z dowolnej strony internetowej

Jeśli należysz do rozwijającego się zespołu sprzedażowego, przyda Ci się funkcja integracji Outplay. Obsługuje głęboką integrację z Microsoft 365, Pipedrive, Salesforce, Zoho, Zapier, Hubspot, Slack i Vidyard.

Ostatnie słowa

Teraz znasz cechy i funkcjonalności popularnych i popularnych platform angażujących sprzedaż. Wypróbuj dowolne z powyższych narzędzi, aby poprawić wydajność swojego zespołu ds. sprzedaży i marketingu.

Następnie sprawdź najlepsze narzędzia lejka sprzedażowego do generowania leadów.