8 najlepszych testerów linii tematycznych wiadomości e-mail do użycia przed wysłaniem biuletynów

Stworzenie idealnego biuletynu wymaga wiele wysiłku. Spędzasz dużo czasu nad idealną kopią wiadomości e-mail, osadzając prawidłowe linki, odpowiednio je projektując i strategicznie umieszczając wezwanie do działania, aby zachęcić subskrybentów do podjęcia działania.

Ale wszystko może pójść na marne, jeśli wiadomość e-mail nie zostanie nawet otwarta. Badania pokazują 33% odbiorców e-maili decyduje się otworzyć wiadomość e-mail na podstawie jej tematu. Inne 69% respondentów przyznało, że zgłosi wiadomość e-mail jako spam po przeczytaniu samego tematu.

Dlatego ważne jest, aby we wszystkich e-mailach umieszczać dobrze przemyślane tematy. Świetnym przykładem chwytliwych tematów są biuletyny Glitter Guide. Firma wysyła swoim subskrybentom biuletyny związane ze stylem życia.

Biorąc pod uwagę, że każdego dnia pojawia się nowy trend, Glitter Guide identyfikuje potrzebę świeżości we wszystkich związanych z nim treściach. Łączy więc nagłówki biuletynów z najnowszymi wiadomościami, aby zapewnić czytelnikom, że biuletyn jest odpowiedni i godny kliknięcia.

Podobnie musisz dobrze przestudiować swoich odbiorców i przetestować, co im odpowiada. Ale uniwersalnym faktem jest to, że większość skrzynek odbiorczych, w których ląduje Twój biuletyn, jest już przepełniona e-mailami. Musisz więc zadbać o to, by Twój nagłówek wyróżniał się wśród nich.

Świetny wiersz tematu zawiera liczby lub dane, unikalne uzasadnienie, informacje proszące o uwagę i obietnicę. Aby stworzyć chwytliwy nagłówek biuletynu, musisz zrównoważyć kreatywność z wiedzą o klientach, aby uzyskać optymalne wyniki.

Jeśli to wszystko brzmi jak za dużo pracy, technologia Cię obejmuje. Testery wiersza tematu wiadomości e-mail to narzędzia, które mają różne funkcje i wykorzystują zaawansowaną technologię, aby pomóc Ci szybko napisać najlepsze nagłówki. Te narzędzia uwzględniają wiele aspektów nagłówka, które mają wpływ na odbiorców.

Mierzą użycie emocjonalnych słów, trzymają na dystans słowa, które uruchamiają filtry spamu i sugerują idealną długość nagłówka. wdzzwdz odkrywa osiem niesamowitych narzędzi:

CoSchedule

Jest to oprogramowanie do marketingu treści, ale znane jest również na rynku z oferowania testera wiersza tematu wiadomości e-mail. Narzędzie koncentruje się głównie na tworzeniu tematów, które są powiązane i bardziej konwertują.

CoSchedule ocenia Twój wiersz tematu na podstawie słów, które zwiększają współczynniki otwarć wiadomości e-mail. W szczególności promuje używanie pozytywnych słów, które można łatwo wybrać z ekskluzywnego Banku Słów. Analizator nagłówków wiadomości e-mail CoSchedule sugeruje usunięcie negatywnych terminów.

Narzędzie daje nawet informacje zwrotne na temat sprawy, która najlepiej sprawdza się w przypadku wierszy tematu biuletynu. Poza tym możesz uzyskać inne istotne szczegóły, takie jak liczba znaków, liczba słów i liczba emotikonów.

Analizator wiersza tematu wiadomości e-mail CoSchedule oferuje również podgląd wyglądu, który pomaga zobaczyć, jak wiersz tematu będzie wyglądał na komputerze i telefonie komórkowym. Czy to nie niesamowite?

Omnisend

The Omnisend Narzędzie podaje wynik (procent) nagłówka biuletynu oparty na danych. Narzędzie ocenia Twoją kopię, aby wygenerować wynik i zaleca ulepszenia w tym zakresie. Poniżej znajduje się analiza tematu „Aktualizacja bloga z przepisami: przychody wzrosły o 45% w porównaniu z ubiegłym rokiem”.

Analizator nagłówków Omnisend wyświetla długość wraz z podziałem liczby słów i znaków. Zawiera sugestie, jak zastąpić hasła wyzwalające spam bezpieczniejszymi słowami. Dodatkowo sprawdza styl kapitalizacji i użycie liczb.

Możesz również sprawdzić podgląd tematu swojego biuletynu na komputerach i urządzeniach mobilnych, dzięki czemu jest to stosunkowo wszechstronne narzędzie w użyciu, podobnie jak Omnisend.

Wyślij Sprawdź to

Wyślij Sprawdź to oferuje dogłębne narzędzie do testowania tematów wiadomości e-mail. Porównuje nagłówek Twojego biuletynu z ponad 100 000 e-maili marketingowych. Wyniki generowane przez narzędzie są oparte na tym porównaniu. Daje wynik, który okazał się skuteczny.

Oprócz wyniku zawiera zalecenie, jak ulepszyć wiersz tematu. Ocenia Twój wiersz tematu na 16 parametrach. Wyślij czek Sprawdza nagłówek pod kątem długości i czytelności. Narzędzie oferuje również podgląd wiadomości e-mail w skrzynce odbiorczej Twojej grupy docelowej.

Obejmuje to, jak nagłówek wiadomości e-mail i nazwa nadawcy mogą wyglądać w widokach mobilnych i stacjonarnych. Możesz również przeprowadzić dogłębną analizę sentymentu w temacie swojego biuletynu.

Narzędzie pomaga określić emocję (pozytywną, negatywną lub neutralną), którą Twój temat wywoła u czytelników. Narzędzie przeprowadza pełną kontrolę, w tym skanowanie słów, które mogą oznaczać filtry spamu.

Na przykład sprawdza fałszywe „RE:” lub „FWD:” na początku twojego tematu, które mogą tymczasowo zwiększyć twoje otwarć.

Oprócz sprawdzania poziomu oceny narzędzie sprawdza prawidłowe użycie interpunkcji, wielkich liter i emotikonów. Narzędzie pomaga między innymi w personalizacji treści biuletynu w celu zwiększenia wskaźnika otwarć.

Mizy

Uruchomiono Automizy Mizy aby ułatwić tworzenie treści. Mizy to bot oparty na sztucznej inteligencji, który pomaga znaleźć idealny temat wiadomości e-mail do biuletynu. Narzędzie jest przeznaczone do rankingu nagłówków, porównując je z istniejącymi kampaniami.

Porównuje skuteczność tych kampanii i sugeruje godne kliknięcia wiersze tematu, aby poprawić współczynniki otwarć Twojego biuletynu. Mizy korzysta z Deep Learning, aby pomóc Ci pisać lepsze nagłówki do biuletynu.

Uzyskuje dostęp do bazy danych e-maili w celu analizy współczynników otwarć i klikalności. Spostrzeżenia sprawiają, że oparta na sztucznej inteligencji Mizy klasyfikuje kampanie na te, które są skuteczne i te, które są słabsze.

Bot generuje ocenę nagłówka opartą na wydajności i ocenia ją na 100. Zawiera również wskazówki, jak ulepszyć kopię. Jedyną rzeczą jest to, że Mizy jest nadal w fazie beta i mogą wystąpić błędy i problemy, które napotkasz podczas korzystania z bota.

Niemniej jednak jest to interesujący tester poczty e-mail z dużym potencjałem, który zapewnia wiersze tematu tak, jakbyś je napisał.

Zurb

Dostawca rozwiązań projektowych i brandingowych Zurb oferuje narzędzie o nazwie Test Subject, które służy do sprawdzania wyglądu nagłówków na urządzeniach mobilnych. Większość ludzi uzyskuje dostęp do poczty e-mail za pośrednictwem urządzeń mobilnych, a ich liczba z pewnością wzrośnie wraz z wykładniczym wzrostem adopcji cyfrowej.

Zurb zdał sobie sprawę, że tematy wiadomości e-mail i podgląd są obcinane na tych urządzeniach. Słabe wyświetlanie nagłówków może zniechęcić czytelnika. Niepełne zdania i nieodpowiednie frazy mogą zepchnąć wszystkie twoje wysiłki na marne.

Test Temat to narzędzie, które pomoże Ci rozwiązać te problemy. Gwarantuje, że nagłówki wiadomości e-mail są zgodne ze wszystkimi najnowszymi wyświetlaczami smartfonów na rynku. Narzędzie jest łatwe w użyciu i pomaga tworzyć nagłówki biuletynu dostosowane do urządzeń mobilnych.

Test Subject oferuje podgląd nagłówka, nazwy nadawcy i tekstu w nagłówku. Ten podgląd pomaga upewnić się, że wiersz tematu biuletynu jest prawidłowo wyświetlany w skrzynce odbiorczej czytelnika.

Mailshake

Mailshake to najłatwiejsza w obsłudze platforma do analizy nagłówków. Jego bezpłatne narzędzie analizuje Twoją kopię pod kątem czytelności i spamerskich słów. Analizator wiadomości e-mail ocenia Twoją wiadomość e-mail pod kątem długości, słów, które uruchamiają filtry antyspamowe i linków. Przez „kopia” rozumiemy nie tylko temat, ale także treść wiadomości e-mail.

Zawiera konkretne zalecenia dotyczące dostosowywania kopii do czasu poprawy dostarczalności i czytelności. Mailshake zaleca pisanie spersonalizowanych tematów zawierających 30 lub mniej znaków, aby osiągnąć ponadprzeciętny współczynnik otwarć.

Sugeruje nawet stworzenie poczucia pilności poprzez nagłówek e-maila, ale odradza stosowanie przynęt na klikanie. Według jego oceny, jeśli kopia wiadomości e-mail nie pasuje do nagłówka, zmniejsza to również wpływ nagłówka.

Mailshake to najlepsze narzędzie do pisania atrakcyjnych nagłówków z szybkimi wskazówkami i jest ulubionym narzędziem przedsiębiorców, marketerów i sprzedawców do masowego wysyłania niestandardowych zimnych wiadomości e-mail.

Wiersz tematu

To bezpłatne narzędzie jest najprostsze tester linii tematu który oferuje przegląd nagłówka wiadomości e-mail na najwyższym poziomie. Przydatne jest przeanalizowanie dowolnego wiersza tematu pod kątem parametrów marketingowych i wydajności, ale nie oczekuj, że Twoje wiersze tematu zostaną przeanalizowane w przypadku innych testerów.

SubjectLine.com analizuje Twój wiersz tematu pod kątem problemów z filtrowaniem i dostarczalnością. Otrzymasz ogólną ocenę swojego tematu, gdy narzędzie przeprowadzi go przez solidny proces przesiewowy. Twój nagłówek jest analizowany pod kątem 800 unikalnych reguł i punktowany za nie.

Pozwala zobaczyć, gdzie i jak poprawić nagłówek e-maila. Ocena opiera się na wydajności wiadomości e-mail wysyłanych i śledzonych przez SubjectLine.com w czasie.

To nie jest spam

To narzędzie pomaga uniknąć słów wyzwalających w nagłówku e-maila. Dzięki temu Twoje e-maile nie zostaną oznaczone przez filtry antyspamowe. To bezpłatne narzędzie oferuje obszerny raport dotyczący spamu, przeprowadzając Twoją kopię przez pięć testów.

Testy obejmują sprawdzenie SPF, sprawdzenie identyfikatora nadawcy, sprawdzenie DomainKeys, sprawdzenie DKIM i sprawdzenie SpamAssassin. Przechwytuje słowa lub frazy w temacie i treści wiadomości e-mail, które są uważane za spam.

To nie jest spam identyfikuje problemy związane ze spamem i sugeruje, jak je naprawić w swoim szczegółowym raporcie. Poza tym narzędzie do analizowania nagłówków wiadomości e-mail sprawdza również kopię wiadomości e-mail, aby upewnić się, że jest wolna od spamu.

Gotowy do pracy nad tematem wiadomości e-mail?

Wyżej wymienione narzędzia pomogą Ci stworzyć odpowiednie nagłówki do Twojego newslettera i poprawić CTR. Niektóre z nich oferują nawet dogłębny wgląd, który pomoże Ci porównać Twój biuletyn z innymi kampaniami, które działają z powodzeniem.

Warto jednak przetestować, co działa dla Twoich odbiorców. Możesz wybrać kombinację narzędzi, które pomogą Ci zwiększyć współczynniki otwarć e-maili.

Ale co ważniejsze, musisz zainwestować w pisanie dobrze napisanych nagłówków, ponieważ przyciągają one uwagę subskrybentów, poprawiając współczynnik klikalności (CTR) wiadomości e-mail.

Pomagają uzyskać pożądane wyniki z biuletynów, takie jak zwiększony ruch w witrynie, wyświetlenia strony docelowej lub rejestracje.

Wskazówki, o których należy pamiętać, aby pisać konwertujące nagłówki e-maili

Skoro więc zdałeś sobie sprawę, jak ważny jest idealny temat wiadomości e-mail i jak ważne jest uzyskanie wyższego wskaźnika otwarć, przyjrzyjmy się, jak możesz szybko utworzyć taki temat:

#1. W wierszu tematu podaj imię i nazwisko rzeczywistej osoby

Natychmiast sprawia, że ​​treść wiadomości e-mail jest bardziej osobista. Nie chcesz, aby Twoi subskrybenci myśleli, że otrzymują e-maile od bota. W końcu jest człowiek, który rozsyła te biuletyny. Upewnij się więc, że utrzymujesz to nieformalne połączenie na stałym poziomie, używając imienia i nazwiska osoby w nagłówku — podobnie jak zrobił to Licious w e-mailu do mnie — subskrybent.

#2. Używaj mocnych słów

Absolutnie! Słowa takie jak „inspiruj”, „tylko dla ciebie” i „szybciej” mają moc, ponieważ natychmiast przyciągają uwagę odbiorcy wiadomości e-mail i tworzą dla niego poczucie pilności. Oczywiście użycie słów mocy zależy od kontekstu wiadomości e-mail. Jeśli więc uważasz, że możesz się ich pozbyć, nagłówki e-maili powinny być krótkie i proste. W przeciwnym razie możesz również użyć słów o wysokiej konwersji, jak pokazano poniżej:

#3. Przetestuj swoje wiersze tematu przed wysłaniem

Użyj dowolnego z powyższych narzędzi, o których wspomnieliśmy wcześniej, aby zoptymalizować tematy wiadomości e-mail pod kątem konwersji. Możesz mieć trochę racji i czasami pisać słabe nagłówki e-maili. Ci testerzy zapewnią, że w Twoich biuletynach będą używane wyłącznie wiersze tematyczne wysokiej jakości.

#4. Przetestuj A/B swoje wiersze tematu podczas wysyłania

Możesz wymyślić tysiąc nagłówków e-maili, ale aby upewnić się, że Twoi subskrybenci polubią je na tyle, aby otworzyć Twój e-mail, musisz je przetestować A/B. Dostawcy usług poczty e-mail, tacy jak ActiveCampaign, WyślijGridoraz PocztaChimp może przeprowadzić Cię przez proces podzielonego testowania.

#5. Nie zapomnij o emotikonach

Badania pokazują 92% konsumentów online codziennie korzysta z emotikonów. Z ponad 10 miliardów emotikony wysyłane codziennie, nie jest to wcale zaskakujące. Dlaczego więc nie używać ich z umiarem w tematach wiadomości e-mail? Skopiuj i wklej odpowiednie emotikony z witryn takich jak GetEmoji.com i używaj ich w swoich treściach.

Oczywiście nie przesadzaj z liczbą używanych emotikonów. Traktuj je jako ozdoby i dodawaj je tylko wtedy, gdy ma to sens lub gdy wspierają Twój przekaz. Chodzi o to, aby zostać zauważonym, a nie wysyłać mieszanych sygnałów do odbiorców wiadomości e-mail.

Do Ciebie

Niezależnie od branży, pisanie wysokiej jakości tematów wiadomości e-mail jest niezbędne. Na szczęście istnieją narzędzia, które pomogą Ci uporządkować i znacznie poprawić współczynniki otwarć. Tematyka wiadomości e-mail może potencjalnie zwiększyć zaangażowanie użytkowników i współczynniki udostępniania — skup się na nich, ciężko nad nimi pracuj.

Powodzenia!