8 narzędzi do śledzenia ruchu w witrynie na żywo do wykorzystania w 2022 r.

Znajomość odbiorców i ich zachowań jest tak samo ważna, jak każda strategia marketingowa. Nie ma znaczenia, czy jesteś właścicielem małej firmy, czy masz duże przedsiębiorstwo, potrzebujesz śledzenia witryny w czasie rzeczywistym dla swojej witryny biznesowej.

Ruch w witrynie w czasie rzeczywistym pomaga zrozumieć odwiedzających i podejmować ważne decyzje na podstawie danych.

Korzystanie z odpowiedniego narzędzia jest bardzo ważne, aby śledzić dane witryny na żywo, a tutaj podajemy listę narzędzi do sprawdzania witryn w czasie rzeczywistym, które nie tylko chronią prywatność danych, ale także zapewniają dokładne dane.

Kiedy mówimy o śledzeniu ruchu w witrynie na żywo, najważniejszym narzędziem, które przychodzi nam do głowy, jest Google Analytics. Jest to narzędzie, do którego każdy właściciel witryny może śledzić swoich użytkowników (lub użytkowników na żywo w swojej witrynie).

Ale Google Analytics teraz się zmienił. Google wprowadził już swoją nową wersję GA4, która różni się od Universal Analytics (lub GA3), zwłaszcza jeśli chodzi o dane w czasie rzeczywistym.

Czytaj dalej, aby poznać zmiany wprowadzone przez Google i narzędzia do śledzenia ruchu w witrynie na żywo.

Dlaczego konieczne jest korzystanie z narzędzia do sprawdzania ruchu w czasie rzeczywistym w Twojej witrynie?

Zrozumienie odwiedzających witrynę i ich interakcji z witryną w czasie rzeczywistym pozwala szybko podejmować decyzje i zapewnia lepszą obsługę klienta.

Kluczowe zalety narzędzia do sprawdzania ruchu w czasie rzeczywistym są następujące:

  • Pomaga zbudować ulepszoną strategię treści i SEO.
  • Zarządzanie danymi staje się przydatne.
  • Pomaga w zarządzaniu danymi w czasie rzeczywistym.
  • Wykorzystaj dane do podejmowania decyzji.
  • Daje wgląd w to, jak odwiedzający porusza się po Twojej witrynie.
  • Transmisja na żywo najpopularniejszych produktów i ofert sprzedaży.

Analiza ruchu w czasie rzeczywistym i GA4: co to jest nowa aktualizacja?

Google Analytics wprowadził znaczące zmiany w swojej nowej wersji, takie jak analizy i prognozy oparte na sztucznej inteligencji, ulepszona integracja odbiorców, raportowanie oparte na cyklach życia klienta itp. Z drugiej strony Google Analytics 4 nie obsługuje widoków niestandardowych jako Universal Analytics czy.

Jak działają widoki niestandardowe w Universal Analytics?

Wyświetlenia strony są używane do tworzenia unikalnego segmentu danych, który można filtrować zgodnie z wymaganiami. Może to wykluczyć ruch wewnętrzny lub odfiltrować ruch z określonej subdomeny. Pomaga to właścicielom firm ustalać cele i konwersje dla określonego widoku.

Widok raportowania GA4 umożliwia tylko filtrowanie ruchu wewnętrznego, a nie tworzenie widoku niestandardowego, jak to ma miejsce w przypadku Universal Analytics. W GA4 istnieją strumienie danych i filtry danych.

Teraz pytanie brzmi, jak to działa.

  • Filtrowanie danych wydarzenia będzie trwałe i nie będziesz mieć dostępu do poprzednich danych.
  • Każda właściwość GA4 pozwala na maksymalnie dziesięć filtrów danych.
  • Testowanie filtrów stanie się bardziej istotne, ponieważ GA4 nie pozwala na konfigurację widoków, jak to ma miejsce w przypadku uniwersalnej analityki.

Podsumowując, Google Analytics się zmienia. Universal Analytics przestanie przetwarzać dane od 1 lipca 2023 r. Zawsze warto mieć plan tworzenia kopii zapasowych, jeśli nadal chcesz widzieć ruch w witrynie w czasie rzeczywistym. Możesz przełączyć się na alternatywę dla Google Analytics.

Przyjrzyjmy się narzędziom do sprawdzania ruchu w witrynie w czasie rzeczywistym, które mogą być dobrą alternatywą dla Google Analytics 4 (GA4).

Czas rzeczywisty

Czas rzeczywisty to jedno z najlepszych narzędzi do śledzenia witryn. Oferuje najlepsze funkcje, o które może poprosić narzędzie do śledzenia witryn. Wykorzystuje CDN jako kod śledzenia, który pomaga uzyskać dane co sekundę.

Kluczowe funkcje w czasie rzeczywistym

  • Konfiguracja jest szybka i prosta.
  • Do zrozumienia narzędzia nie są potrzebne żadne samouczki.
  • Pulpit analizy witryny na żywo:
  • Na życzenie dostęp do API w czasie rzeczywistym
  • Dane użytkownika są przechowywane tylko przez 15 minut bez plików cookie.
  • Wykresy historyczne z ostatnich trzech godzin z użytkownikami w czasie rzeczywistym na stronę

Dlaczego Realtime Analytics jest dobrą alternatywą dla Google Analytics (GA4)?

Jest prosty i łatwy w nawigacji, w przeciwieństwie do Google Analytics (GA4). Będziesz mógł uzyskać dane w czasie rzeczywistym (nawet dane milisekundowe), których brakuje w GA4. Być może napotkałeś błędy w GA, co nie jest dobre dla twoich ważnych danych, ale w czasie rzeczywistym nie ma błędów.

Obecnie narzędzie jest w trybie beta, a usługa jest bezpłatna podczas zamkniętej bety.

Pojąć

Fathom przynosi rewolucję w analityce stron internetowych. Jest łatwy w użyciu i zapewnia ochronę danych odwiedzających.

Kluczowe cechy w Pojąć

  • Zachowaj przepisy dotyczące prywatności, takie jak RODO, ePrivacy, CCPA i PECR.
  • Wyświetlaj odwiedzających Twoją witrynę w czasie rzeczywistym, nawet jeśli korzystasz z narzędzia do blokowania reklam.
  • Osadzone dane ładują się szybciej; dlatego jest łatwy w instalacji.
  • Ponieważ nie przechowuje danych osobowych, nie wymaga powiadomień o plikach cookie.

Dlaczego Fathom jest dobrą alternatywą dla Google Analytics (GA4)?

Fathom używa lekkiego skryptu, który jest szybszy, szybszy i lepszy; nigdy nie zwalnia. Bez względu na liczbę odwiedzających, Twoja witryna i panel nawigacyjny nigdy nie spowalniają, co jest najlepsze dla SEO Twojej witryny. Fathom powiadomi Cię o odnowieniach certyfikatów i wygeneruje certyfikaty SSL dla domen niestandardowych.

Analiza witryny Fathom zapewnia 7-dniowy bezpłatny okres próbny, a następnie ceny zaczynają się od 14 USD/miesiąc na podstawie miesięcznych odsłon.

Matomo

Matomo to kolejna alternatywa dla Google Analytics. Jest to narzędzie do analizy witryn typu open source. Daje Ci kontrolę, ponieważ Matomo jest zainstalowane na Twoim serwerze, do którego możesz łatwo uzyskać dostęp za pośrednictwem Matomo API.

Kluczowe cechy Matomo

  • Zrozumienie i optymalizacja zachowań użytkowników
  • Zarządzaj całym śledzeniem w jednym miejscu.
  • Zidentyfikuj wyszukiwane hasła, których używają Twoi użytkownicy.
  • Dostępne są niestandardowe wymiary i segmentacja.
  • Dane są całkowicie dokładne.

Dlaczego Matomo jest dobrą alternatywą dla Google Analytics (GA4)?

Matomo bardzo poważnie traktuje prywatność odwiedzających i zapewnia 100% własności danych. Z drugiej strony GA4 nie jest zgodny z RODO. Ponadto Matoma nie używa plików cookie stron trzecich; wykorzystuje uczenie maszynowe do śledzenia danych użytkowników i zapewnia w 100% dokładne raporty.

Matomo zapewnia analitykę wideo, mapy cieplne stron (które pokazują, w jaki sposób wchodzą w interakcję odwiedzający), nagrywanie sesji, niestandardowe brandingi i tak dalej.

Platforma analityki internetowej Matomo zapewnia 21-dniowy bezpłatny okres próbny bez konieczności używania karty kredytowej. Zawiera dwa rodzaje opcji wdrażania: lokalnie i w chmurze. Wdrożenie on-premise odbywa się na kliencie-serwerze przy zerowych kosztach, a usuwanie w chmurze odbywa się na serwerach Matomo, a jego koszt zależy od liczby trafień.

ManageEngine WebAnalyzer Plus

WebAnalyzer Plus to bezpłatne rozwiązanie do analityki internetowej w czasie rzeczywistym oferowane przez ManageEngine. Zapewnia odwiedzającym witrynę w czasie rzeczywistym bez żadnej złożoności. Interfejs użytkownika jest tak prosty i łatwy do zrozumienia, w przeciwieństwie do GA4.

Kluczowe cechy ManageEngine

  • Miej oko na odwiedzających witrynę i na to, jak wchodzą w interakcję z Twoimi treściami.
  • Śledź wydajność swojej witryny.
  • Szybko reaguj na pojawiające się trendy i zmiany taktyki.
  • Zintegrowane mapy popularności pozwalają sprawdzić, gdzie odwiedzający klikają na stronie.
  • Badania zachowań klientów
  • Prywatność danych
  • Filtry, które mogą pomóc w tworzeniu niestandardowych raportów

Dlaczego ManageEngine WebAnalyzer Plus jest dobrą alternatywą dla Google Analytics (GA4)?

Integracja GA4 jest darmowa, ale za niektóre dane trzeba zapłacić. Ale WebAnalyzer Plus od ManageEngine jest całkowicie darmowy. Może więc być lepszą i tańszą alternatywą dla Google Analytics.

Wskaźniki

Wskaźniki to kolejna opcja do zastąpienia GA4. Twierdzą, że ich śledzenie witryny w czasie rzeczywistym jest tak szybkie, że nie trzeba odświeżać strony ani pulpitu nawigacyjnego. Koncentruje się na danych, które są ważniejsze dla Ciebie i Twojej firmy.

Kluczowe cechy miernika

  • Pomaga monitorować wiele witryn jednocześnie.
  • Przyjazny dla użytkownika interfejs
  • Możesz zobaczyć ruch na żywo na mapie.
  • Udostępniaj dane swojemu zespołowi za pomocą kilku kliknięć.

Dlaczego wskaźniki są dobrą alternatywą dla Google Analytics (GA4)?

Wskaźniki interfejsu użytkownika i ogólna wydajność rozwalą twój umysł. Jego dane w czasie rzeczywistym są tak dokładne, że możesz nawet sprawdzić AirTraffic, pokazując ruch na żywo do wszystkich Twoich witryn na jednej mapie.

Gauges oferuje 7-dniowy bezpłatny okres próbny, a następnie ma trzy plany: Solo (100 tys. odsłon miesięcznie), Mały (250 tys. odsłon miesięcznie) i Plus (1 mln odsłon miesięcznie).

Mixpanel

Mixpanel to jedno z najbardziej zaufanych narzędzi do analizy witryn internetowych. Dostarczając dane, dzięki którym dowiesz się, czego Twoi odwiedzający nigdy nie lubili. Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na pytania, takie jak to, co podobało się użytkownikom w Twojej witrynie, dlaczego opuścili witrynę, który produkt działa najlepiej, a także współczynnik retencji, to narzędzie dostarczy Ci dokładniejszych danych.

Kluczowe cechy Mixpanel

  • Pozwala lepiej poznać swoich odbiorców.
  • Pomaga szybko tworzyć ścieżki, statystyki i raporty dotyczące utrzymania.
  • Prostsze, łatwiejsze i szybsze.
  • Możesz tworzyć wersje próbne produktów.
  • Umożliwia personalizację produktu pod kątem różnych segmentów użytkowników.

Dlaczego MixPanel jest dobrą alternatywą dla Google Analytics (GA4)?

Mixpanel śledzi podróż użytkowników. W rezultacie możesz zobaczyć, jak użytkownicy, którzy Cię znajdują, lubią Cię w mediach społecznościowych, organicznie i poprzez płatne reklamy. Ponadto Mixpanel rozgałęzia zachowanie tych użytkowników. Google Analytics może dostarczać tylko informacje o Twojej witrynie.

Klikający

Klikający to kolejne narzędzie do analizy witryny, które jest łatwe w użyciu. Zapewnia dane w czasie rzeczywistym, na których możesz polegać.

Kluczowe cechy Clicky

  • Brak śledzących plików cookie
  • Przyjazny dla prywatności
  • Wykrywanie i blokowanie botów jest doskonałe.
  • Raporty, które są szczegółowe, ale łatwe do zrozumienia
  • Integracja z mapami ciepła

Dlaczego Clicky jest dobrą alternatywą dla Google Analytics (GA4)?

W przeciwieństwie do Google Analytics (GA4) Clicky zapewnia ochronę danych, analitykę linków zwrotnych i analitykę na stronie, które możesz zintegrować ze swoją witryną. Może również śledzić odwiedzających, którzy wyłączyli Javascript bez narażania prywatności.

Niedźwiedź panelowy

Niedźwiedź panelowy zapewnia prosty system raportowania, dzięki któremu zrozumiesz zachowanie odwiedzających bez pośpiechu.

Informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym firmy Panelbear umożliwiają:

  • Śledź ruch w swojej witrynie w czasie rzeczywistym.
  • Prostsze filtrowanie i porównywanie metryk
  • Zautomatyzowane systemy alertów i raportowania
  • Możesz udostępniać lub zachować prywatność swoich danych.
  • Prywatność odwiedzających: zakaz sprzedaży danych odwiedzających

Dlaczego Panelbear jest dobrą alternatywą dla Google Analytics (GA4)?

Panelbear to lekkie, open-source i przyjazne dla odwiedzających narzędzie. Warto wypróbować to narzędzie, jeśli potrzebujesz łatwego w użyciu narzędzia bez skomplikowanych raportów i plików cookie. GA4 jest dość skomplikowany i wymaga wysiłku, aby zrozumieć interfejs.

Jest bezpłatny na zawsze przez 1000 odsłon miesięcznie. Płatne plany zaczynające się od 29 USD są wymagane w przypadku różnych płyt drogowych powyżej tej kwoty.

Wniosek

Śledzenie ruchu w witrynie w czasie rzeczywistym jest niezbędne do zrozumienia odwiedzających, zainteresowania konsumentów i ich podróży w witrynie.

Pomaga w planowaniu treści, znajdowaniu błędów w witrynie, mierzeniu zaangażowania ludzi w witrynę i podejmowaniu decyzji, które poprawią ogólne wrażenia z witryny.

Właściciele witryn potrzebują odpowiednich narzędzi do sprawdzania ruchu w czasie rzeczywistym, ponieważ Google Analytics wprowadził pewne zauważalne zmiany w GA4 w zakresie danych w czasie rzeczywistym, które utrudniają prawidłowe śledzenie aktualnych danych w witrynach.

Oto kilka innych alternatyw Google Analytics do pomiaru ruchu.