8 sposobów na naprawienie złego błędu połączenia w klubie

Clubhouse to aplikacja społecznościowa, w której możesz rozpocząć lub odsłuchać rozmowy. Możesz zachować prywatność swoich rozmów lub transmitować je do innych osób. To wyjątkowa platforma społecznościowa. Jednak ostatnio wielu użytkowników boryka się z błędem połączenia w aplikacji Clubhouse. Jeśli napotykasz ten sam błąd SSL w aplikacji Clubhouse, nie martw się! Dajemy Ci doskonały przewodnik, który nauczy Cię, jak rozwiązać problem ze słabym połączeniem z aplikacją Clubhouse na Twoim urządzeniu. Więc czytaj dalej!

Sposoby naprawienia złego błędu połączenia w aplikacji Clubhouse

Zanim zastosujesz metody rozwiązywania problemów w celu naprawienia słabego połączenia, spróbuj znaleźć silniejszy problem z sygnałem na swoim urządzeniu, musisz upewnić się, że serwery aplikacji są uruchomione. Odwiedź klub Świergot stronę, aby sprawdzić, czy są jakieś problemy z serwerem, czy nie. Jeśli nastąpi awaria serwera, nie możesz nic zrobić, tylko poczekać, aż serwery ponownie przejdą w tryb online.

Ale jeśli nie ma problemów z serwerem, postępuj zgodnie z tymi metodami, aby naprawić błąd SSL w aplikacji Clubhouse na smartfonie.

Uwaga: ponieważ telefony z Androidem nie mają takich samych ustawień, a te ustawienia różnią się w zależności od marki, kroki wymienione poniżej mogą się nieznacznie różnić w zależności od urządzenia. Pokazaliśmy kolejne kroki ze smartfona Honor Play.

Metoda 1: Uruchom ponownie urządzenie

Ponowne uruchomienie smartfona jest najważniejszą i podstawową opcją rozwiązania problemu słabego połączenia aplikacji Clubhouse na smartfonie. Oto nasz przewodnik dotyczący ponownego uruchamiania lub ponownego uruchamiania telefonu z Androidem.

Metoda 2: Wyłącz VPN lub serwer proxy

Wykonaj podane kroki, aby wyłączyć VPN na swoim smartfonie.

1. Uruchom ustawienia urządzenia i dotknij Ustawienia bezprzewodowe i sieci.

2. Następnie dotknij opcji VPN.

3. Teraz wybierz podłączony VPN i dotknij opcji ROZŁĄCZ, aby wyłączyć VPN.

Metoda 3: Ponownie zaloguj się do klubu

Słabe połączenie, próba znalezienia silniejszego błędu sygnału, może wpłynąć na dane użytkownika w aplikacji Clubhouse. Dlatego będziesz musiał ponownie zalogować się do aplikacji, aby rozwiązać wszelkie błędy lub błędy związane z kontem użytkownika. Poniżej wymieniliśmy kroki, aby wylogować się z aplikacji Clubhouse i ponownie zalogować się do aplikacji, aby naprawić błąd połączenia w Clubhouse.

1. Otwórz aplikację Klub.

2. Stuknij w menu Profil.

3. Tutaj wybierz ikonę koła zębatego, aby otworzyć Ustawienia.

4. Teraz dotknij opcji Wyloguj się, aby wylogować się z aplikacji Clubhouse.

5. Na koniec ponownie zaloguj się na swoje konto.

Metoda 4: Rozwiązywanie problemów z połączeniem internetowym

Nieprawidłowa konfiguracja internetu może również spowodować błąd SSL w aplikacji Clubhouse. Aby rozwiązać ten problem, musisz upewnić się, że masz stabilne połączenie sieciowe. Może być wiele czynników, które wpływają na połączenie internetowe. Na szczęście udostępniliśmy już doskonały przewodnik, który pomoże Ci naprawić połączenie sieciowe. Nasz najlepszy przewodnik rozwiązywania problemów ze smartfonami z Androidem pomoże Ci znaleźć metodę rozwiązywania problemów z łącznością sieciową.

Obraz Dariusz Staniszewski z Pixabay

Metoda 5: Zmień serwer DNS

Jeśli Twój serwer DNS tworzy błąd SSL w aplikacji Clubhouse, musisz zmienić adres serwera na swoim urządzeniu. Często ustawienie prywatnego DNS może naprawić ten słaby błąd połączenia w Clubhouse w następujący sposób:

Uwaga: pokazaliśmy kroki dla urządzenia Oneplus.

1. Uruchom Ustawienia smartfona.

2. Przejdź do ustawień Wi-Fi i sieci.

3. Wybierz z listy Ustawienia prywatnego DNS, jak pokazano.

4. Tutaj wybierz nazwę hosta prywatnego dostawcy DNS i wpisz pod nim dns.google i dotknij opcji Zapisz.

Metoda 6: Zezwól na dostęp sieciowy do klubu

W smartfonie może być dostępna funkcja wyłączania dostępu do sieci dla określonej aplikacji. Jeśli przypadkowo wyłączyłeś dostęp sieciowy do aplikacji Clubhouse, musisz go włączyć. Zezwolenie na dostęp do sieci może naprawić błąd SSL w aplikacji Clubhouse. Poniżej przedstawiono kroki, aby zezwolić na dostęp sieciowy do aplikacji Clubhouse, aby naprawić słaby błąd połączenia w aplikacji Clubhouse.

1. Otwórz aplikację Ustawienia na swoim urządzeniu z Androidem.

2. Kliknij Ustawienia aplikacji.

3. Tutaj przejdź do listy aplikacji zainstalowanych na Twoim urządzeniu.

4. Otwórz informacje o aplikacji Clubhouse.

5. Stuknij opcję Wykorzystanie danych.

6. Teraz zezwól na dostęp sieciowy do aplikacji.

Metoda 7: Ponownie zainstaluj Clubhouse

Jeśli nadal masz słabe połączenie, spróbuj znaleźć silniejszy błąd sygnału w aplikacji Clubhouse, możesz ponownie zainstalować aplikację. Może to rozwiązać problem słabego połączenia aplikacji Clubhouse na Twoim urządzeniu.

1. Otwórz Sklep Google Play w swoim smartfonie.

2. Stuknij ikonę Profil.

3. Następnie wybierz Zarządzaj aplikacjami i urządzeniem.

4. Przejdź do zakładki Zarządzaj, zaznacz aplikację Clubhouse i dotknij ikony kosza u góry.

5. Tutaj wybierz przycisk Odinstaluj i poczekaj na odinstalowanie aplikacji Clubhouse.

6. Następnie wyszukaj Klub aplikacja.

7. Na koniec dotknij opcji Zainstaluj, aby ponownie zainstalować aplikację Clubhouse.

Metoda 8: Skontaktuj się z pomocą techniczną klubu

Na koniec, jeśli żadna z powyższych metod nie naprawi słabego błędu połączenia w Clubhouse, spróbuj skontaktować się z zespołem pomocy technicznej Clubhouse. Możesz Złożyć wniosek zespołowi wsparcia wyjaśniającego problem.

Często zadawane pytania (FAQ)

Q1. Dlaczego w aplikacji Clubhouse występuje błąd połączenia?

Odp. Jeśli masz wolne i niestabilne połączenie sieciowe, możesz napotkać ten błąd podczas przesyłania dźwięku w aplikacji Clubhouse.

Q2. Dlaczego aplikacja Clubhouse nie działa w połączeniu Wi-Fi?

Odp. Możesz wyłączyć połączenie VPN, jeśli używasz dowolnego, lub przełączyć się na dane mobilne i sprawdzić, czy aplikacja Clubhouse działa, czy nie.

Q3. Dlaczego nie mogę dołączyć do pokoju w Clubhouse?

Odp. Serwery w pokoju mogą nie zezwalać na dołączanie dodatkowych użytkowników, ponieważ użytkownicy w pokoju mogą nasłuchiwać w aplikacji Clubhouse.

Q4. Jak zaktualizować aplikację Clubhouse?

Odp. Możesz przejść do Sklepu Google Play na urządzeniu z Androidem i wyszukać aplikację Clubhouse, jeśli dostępna jest aktualizacja, a następnie dotknij opcji Aktualizuj, aby zainstalować najnowszą wersję aplikacji.

***

Mamy nadzieję, że ten przewodnik pomógł ci naprawić błąd słabego połączenia w Clubhouse. Daj nam znać, które z rozwiązań pomogło Ci rozwiązać problem ze słabym połączeniem z aplikacją Clubhouse. Jeśli masz jakieś pytania i sugestie, możesz je udostępnić w sekcji komentarzy poniżej.