8 USUNIĘTE Wiadomości e-mail programu Outlook zniknęły

Aplikacja Outlook to klient poczty e-mail. Działa z wszystkimi usługami e-mail, w tym z własną usługą pocztową Outlook. Jako klient poczty e-mail pobiera wiadomości e-mail z serwera, na którym przechowywane są wiadomości. Serwer synchronizuje w obie strony; wiadomości e-mail usunięte w programie Outlook zostaną również usunięte z serwera, z którego pochodzą, np. z serwera Gmail. Dlatego jeśli otworzysz program Outlook do pustej skrzynki odbiorczej, w której jest dosłownie zero wiadomości e-mail, jest to powód do niepokoju.

Wiadomości e-mail programu Outlook zniknęły (FIX)

1. Usuń / Dodaj konto

Zacznij od czegoś podstawowego, takiego jak usunięcie konta e-mail i dodanie go z powrotem.

  1. otwarty Perspektywy.
  2. Iść do Plik i wybierz Ustawienia konta.
  3. Kliknij „AUstawienia konta„W menu ponownie.
  4. Otworzy się nowe okno. Wybierz swoje konto w Zakładka e-maili kliknij Usunąć.
  5. Zamknij i ponownie otwórz program Outlook.
  6. Iść do Plik i kliknij Dodaj konto przycisk.
  7. Skonfiguruj swoje konto ponownie i pozwól mu zsynchronizować wiadomości e-mail.

2. Nowy profil programu Outlook

Możliwe, że domyślny profil programu Outlook jest uszkodzony. Utworzenie nowego może potencjalnie zsynchronizować wiadomości z powrotem do programu Outlook.

  1. Zamknij program Outlook jeśli jest otwarty.
  2. otwarty Panel sterowania i sortuj elementy według Duże ikony z menu rozwijanego w prawym górnym rogu.
  3. Szukać Poczta.
  4. Kliknij 'Pokaż profile…„W obszarze Profile.
  5. Wpisz nazwę profilu w polu „Nowy profil„Okno, które się otworzy i kliknij ok.
  6. Skonfiguruj konto e-mail dla nowego profilu.
  7. Z powrotem w oknie poczty otwórz menu pod „Zawsze używaj tego profiluI kliknij ok.
  8. Otwórz program Outlook i zezwól na synchronizację wiadomości.

3. Zmień bieżące ustawienia widoku

Możesz dostosować skrzynkę odbiorczą, aby wyświetlać wiadomości w określony sposób. Może to utrudniać wyświetlanie wiadomości. Możesz zresetować ustawienia bieżącego widoku.

  1. Otwórz program Outlook i wybierz skrzynkę odbiorczą to jest puste.
  2. Idź do Zobacz kartę i otwórz Lista rozwijana bieżącego widoku.
  3. Wybierz Ustawienia widoku.
  4. W oknie, które zostanie otwarte, kliknij „Zresetuj bieżący widokI sprawdź, czy Twoje e-maile się pojawiają.

4. Pokaż wszystkie foldery

Jeśli korzystasz z konta IMAP, możesz nie widzieć wiadomości e-mail ze wszystkich folderów / etykiet. Aby to sprawdzić, wykonaj poniższe czynności.

  1. otwarty Perspektywy i kliknij skrzynkę odbiorczą prawym przyciskiem myszy.
  2. Z menu kontekstowego wybierz Foldery IMAP.
  3. W oknie, które zostanie otwarte, upewnij się, że „Podczas wyświetlania hierarchii w Outlooku opcja „Pokaż tylko subskrybowane foldery” nie jest zaznaczona.
  4. Kliknij ok.

5. Uruchom program Outlook w trybie awaryjnym

Wierzcie lub nie, Outlook ma tryb awaryjny. Jest tak, ponieważ możesz zainstalować wtyczki / dodatki do aplikacji, a gdy powodują one problemy, potrzebujesz sposobu, aby je rozwiązać. Uruchom go w trybie awaryjnym i sprawdź, czy komunikaty się pojawiają.

  1. Stuknij w Win + R. skrót klawiaturowy, aby otworzyć okno uruchamiania.
  2. Wprowadź następujące informacje i dotknij Enter.
outlook.exe /safe
  1. Wybierz swój domyślny profil programu Outlook.
  2. Kiedy otworzy się Outlook, zrobi to otwórz w trybie awaryjnym. Sprawdź, czy pojawiają się wiadomości e-mail.

6. Sprawdź usługę e-mail

Jeśli używasz programu Outlook z usługą e-mail inną niż sam Outlook, sprawdź jego interfejs online / internetowy, aby sprawdzić, czy są tam Twoje e-maile. Możliwe, że usługa ma własne problemy. Jeśli tak, musisz poczekać na ich rozwiązanie, a następnie ponownie zsynchronizować wiadomości w programie Outlook.

Sprawdź stronę stanu usługi w celu uzyskania aktualizacji.

7. Napraw uszkodzone pliki PST

Jeśli pliki danych programu Outlook są uszkodzone, uniemożliwi to wyświetlanie e-maili, starych i nowych. Microsoft zawiera wbudowane narzędzie do naprawy uszkodzonych plików PST.

  1. otwarty Przeglądarka plików.
  2. Przejdź do następującej lokalizacji.
For 32-bit Windows: C:Program Files (x86)Microsoft OfficerootOffice16  For 64-bit Windows: C:Program FilesMicrosoft OfficerootOffice16
  1. Poszukaj pliku o nazwie SCANPST.EXE i uruchom to.
  2. Kliknij Przeglądaj i przejdź do następującej lokalizacji.
C:UsersYourUserNameAppDataLocalMicrosoftOutlook
  1. Wybierz Plik OST tutaj. Zostanie nazwany na podstawie Twojego konta e-mail.
  2. Kliknij Początek. Aplikacja przeskanuje plik w poszukiwaniu błędów i naprawi je.

8. Usuń i zainstaluj ponownie program Outlook

Jeśli wszystko wygląda dobrze i możesz przeglądać wiadomości e-mail w przeglądarce, być może coś jest nie tak z Outlookiem pod maską. Najszybszym i najłatwiejszym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest usunięcie programu Outlook z systemu i zainstalowanie go ponownie.

  1. Otworzyć Menu Start i poszukaj Perspektywy na liście aplikacji.
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy Outlook i wybierz Odinstaluj z menu kontekstowego.
  3. Po odinstalowaniu przejdź do Microsoft Store i ponownie pobierz program Outlook.
  4. Skonfiguruj swoje konto i zezwalaj na synchronizację wiadomości e-mail.

Wniosek

Outlook to solidna aplikacja. Jednak nie pęka łatwo. Minęło już wystarczająco dużo czasu, aby móc dobrze współpracować z najbardziej niejasnymi usługami e-mail. Jeśli uważasz, że ma problem z określoną usługą e-mail, możesz wypróbować innego klienta e-mail i sprawdzić, czy działa. Jeśli wiadomości e-mail zostaną zsynchronizowane z innym klientem e-mail, program Outlook powinien być w stanie je wyświetlić. Przyjrzyj się ustawieniom usługi e-mail i upewnij się, że konto jest poprawnie skonfigurowane.