9 najlepszych programów do zarządzania zapasami w chmurze dla małych i dużych firm

Zarządzanie zapasami jest kluczową częścią Twojej firmy, niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy duże przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją, sprzedażą hurtową, detaliczną lub jakąkolwiek inną branżą.

Spełnianie oczekiwań klienta i dostarczanie towarów we właściwym czasie to Twoja odpowiedzialność, która wymaga sprawnego zarządzania zapasami i śledzenia. Staje się to nawet kłopotliwe i trudne, jeśli nie jest wykonywane z ostrożnością.

W rezultacie może to wpłynąć na zdolność realizacji zamówień i koszty magazynowania. Możesz nawet zaryzykować poważną inwestycję w akcje, które się nie sprzedają.

Ale nie martw się; istnieje rozwiązanie tych problemów.

I jest to oprogramowanie do zarządzania zapasami.

Zapewnia sprawne i skuteczne rozwiązywanie tych problemów dzięki unikalnym i przydatnym funkcjom, które usprawniają wszystko i oszczędzają ryzyko.

Dowiedzmy się więcej o tym oprogramowaniu i o tym, jak może pomóc Twojej firmie odnieść sukces.

Co to jest zarządzanie zapasami?

Oprogramowanie do zarządzania zapasami zarządza bieżącymi zapasami firmy i kontroluje je, w tym zapasami, zakupami i sprzedażą. Pomaga śledzić wszystkie informacje, utrzymuje efektywne zapasy i upraszcza wycenę produktów.

Oprogramowanie może ułatwić zarządzanie logistyką produktów i zautomatyzować różne procesy, takie jak handel, zamawianie, transport, kosztorysowanie, przechowywanie, montaż, wysyłka i dostawa.

Eliminuje również potrzebę wykonywania zadań ręcznych, jednocześnie poprawiając wydajność, obniżając koszty i oszczędzając czas. Oprócz tego zapewnia cenne informacje, które pomogą Ci przyspieszyć sukces biznesowy.

Teraz na rynku można znaleźć zaawansowane oprogramowanie do zarządzania zapasami, które ma różne typy i aplikacje w zależności od branży, rodzaju działalności i rodzaju zapasów. Oprogramowanie do zarządzania zapasami w chmurze jest jeszcze bardziej przydatne i może być aktualizowane i synchronizowane w czasie rzeczywistym.

Kluczowe cechy nowoczesnego oprogramowania do zarządzania zapasami to:

  • Optymalizacja zapasów
  • Śledzenie zasobów
  • Organizowanie magazynu
  • Identyfikacja produktu
  • I więcej

Jakie są jego rodzaje?

Oprogramowanie do zarządzania zapasami może zintegrować wiele zadań organizacji przy użyciu najlepszych technologii przechowywania, zamawiania, kupowania, wysyłki, otrzymywania, ponownego zamawiania, śledzenia i obrotu.

Dostępne różne rodzaje oprogramowania, które służą różnym celom, takie jak:

  • Oprogramowanie do zarządzania zapasami na miejscu
  • Systemy okresowe dla małych firm, które muszą okresowo przesyłać dane i utrzymywać mniejszą ilość produktów
  • Systemy kodów kreskowych do wyszukiwania i przenoszenia zapasów bez wysiłku i skutecznie
  • Systemy SaaS, które są hostowane na serwerze dostawcy z określoną płatną subskrypcją
  • Oprogramowanie do tagowania RFID do skanowania produktów i zarządzania nimi z większą wydajnością, ale jest to kosztowne
  • Systemy wieczyste są idealne dla większych firm, które muszą stale rejestrować dane o zapasach.
  • Oprogramowanie hostowane w chmurze jest najlepsze dla firm każdej skali, ponieważ jest niedrogie i można do niego uzyskać dostęp z dowolnego miejsca, bez konieczności konserwacji i aktualizacji z Twojej strony.

Tutaj porozmawiamy o tym ostatnim: oprogramowaniu do zarządzania zapasami w chmurze, które stało się obecnie dość popularne z wymienionych powodów.

Ale możesz pomyśleć,

Jakie jest zapotrzebowanie na oprogramowanie do zarządzania zapasami?

Oto odpowiedź.

Ważne jest, aby zapasy były odpowiednie dla rozwijającej się firmy. A cały ten proces nie jest taki łatwy. Od przechowywania, magazynowania, handlu, wysyłki i organizacji po śledzenie zasobów zajmuje dużo czasu, siły roboczej i wysiłku.

Robienie wszystkiego ręcznie ogranicza produktywność i opóźnienia, a jako firma nigdy nie chciałbyś wyprzedać swoich produktów ani mieć zaległych zamówień. Może to wpłynąć na sprzedaż i przychody.

To jest powód, dla którego potrzebujesz wydajnego rozwiązania do zarządzania zapasami, aby uzyskać następujące korzyści:

Automatyzacja zadań inwentaryzacyjnych

Oprogramowanie może zautomatyzować cały proces zarządzania za pomocą zaawansowanych narzędzi. Możesz zintegrować, aby zarządzać i śledzić zakupy, sprzedaż, ewidencję magazynową oraz liczbę produktów na stanie.

Zwiększa produktywność

Kiedy dobrze znasz swój magazyn ze statusem produktu i jesteś w stanie śledzić wskaźniki, dowiesz się, jak rozwija się Twoja firma. Możesz zaoszczędzić dużo czasu traconego na powtarzalne zadania i metody ręczne, co z kolei zwiększa Twoją produktywność.

Satysfakcja konsumenta

Dzięki wszystkim informacjom dostępnym po Twojej stronie będziesz w stanie lepiej służyć swoim klientom. Możesz kupować zapasy we właściwym czasie, przyjmować więcej zamówień i szybciej, wysyłać i dostarczać produkty wcześniej.

W związku z tym zwiększa satysfakcję klientów dzięki szybkiemu przetwarzaniu ich zamówień i prawdopodobnie wróci i dokona kolejnego zakupu, aby stać się lojalnym klientem.

Lepsze zarządzanie produktem

Aby sprostać wymaganiom klientów, zawsze musisz mieć zapasy. Z powodu niewłaściwego zarządzania produktami firmy mogą narażać się na nadmierne zapasy produktów.

W ten sposób mogą ograniczyć zasoby gotówkowe, stworzyć straty, ponieść koszty magazynowania i tak dalej. Oprogramowanie do zarządzania zapasami zajmuje się tymi sprawami, kontrolując produkty, eliminując blokowanie zasobów i utrzymując właściwe ceny.

Poza tymi korzyściami oprogramowanie eliminuje problemy z pamięcią masową, przyspiesza powtórne zakupy, przeprowadza dokładną księgowość finansową, monitoruje wysyłkę, zakupy i transfery zapasów, tworzy precyzyjne raporty, powoduje niewielkie incydenty kradzieży i nie tylko.

Jakie branże potrzebują do utrzymania zapasów?

Dzisiejszy rynek jest szybszy i bardziej konkurencyjny. Dlatego jeśli chcesz odnieść sukces w swoim biznesie, potrzebujesz oprogramowania do zarządzania zapasami.

Różne branże, które potrzebują tego oprogramowania to:

  • Dystrybucja żywności
  • Firmy eCommerce
  • Urządzenia elektryczne
  • Artykuły konsumenckie dla sportu, zdrowia, urody, artykułów gospodarstwa domowego, niezbędnych artykułów kuchennych i nie tylko

Kiedy badasz więcej na temat oprogramowania do inwentaryzacji, możesz zobaczyć wiele dostępnych opcji oprogramowania, co może być czasochłonnym i stresującym zadaniem.

Oszczędzaj energię i czas, patrząc na wymienione poniżej oprogramowanie do zarządzania zapasami, aby wybrać odpowiednie dla swojej firmy w oparciu o jej unikalne potrzeby.

Porządnie

Sortly może być najłatwiejszym wyjściem z irytującego zarządzania zapasami.

Jest to idealne dla małych firm narzędzie do inwentaryzacji oparte na kodach QR (lub kodach kreskowych), które umożliwia bezproblemowe śledzenie, kategoryzowanie i aktualizowanie nawet najmniejszych elementów.

Możesz szybko zacząć od importu istniejących zapasów za pomocą pliku CSV. Poza tym Sortly umożliwia inteligentną pracę zespołową z poziomami dostępu opartymi na rolach.

Cała inwentaryzacja jest synchronizowana wszędzie z chmurą lub można wybrać zarządzanie w trybie offline. Dodatkowo otrzymujesz automatyczne alerty o niskim stanie zapasów i możesz ustawić przypomnienia, aby otrzymywać informacje na czas.

Ponadto możesz sprawdzić aktualny stan zapasów i generować raporty oparte na aktywności, które można wyeksportować w formacie PDF, CSV itp.

Wreszcie, możesz skorzystać z bezpłatnego poziomu Sortly z ograniczonymi funkcjami lub skorzystać z jego 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego w płatnych subskrypcjach.

Cin7

Tysiące detalistów i sprzedawców ufa Cin7 ponieważ pomaga im efektywnie zarządzać całym zapasem, zwiększać sprzedaż i rozwijać działalność.

Cin7 to potężne narzędzie do łączenia towarów, lokalizacji magazynowych, kanałów sprzedaży, zamówień, przepływów pracy, magazynów, raportów itp. w jedno zautomatyzowane rozwiązanie. Zapewnia menedżerom zajmującym się finansami, operacjami, handlem elektronicznym i magazynem odpowiednie narzędzia, których potrzebują do efektywnej pracy.

Pozwala sprzedawać produkty wieloma kanałami, niezależnie od tego, czy chcesz je online, detalicznie czy hurtowo, z elastycznymi funkcjami. Zarządzaj wszystkim precyzyjnie i wydajnie zaopatruj się w zakupy, produkcję kontraktową lub prostą produkcję.

Ustaw dokładne ceny, warunki płatności i oferty; dostarczaj unikalne katalogi produktów i pomagaj swoim klientom B2B bardziej, gdy robią zakupy w Twojej hurtowni. Uzyskaj pełną kontrolę nad każdą transakcją, od zamówień EDI po zakupy hurtowe.

Cin7 organizuje Twój magazyn z konfigurowalną realizacją, gdy otrzymujesz zamówienia zakupu i przetwarzasz wysyłkę. Pomaga firmom handlu elektronicznego zmniejszyć stres związany ze sprzedażą dzięki automatycznemu śledzeniu zapasów, zarządzaniu zamówieniami i wysyłce.

Oprogramowanie obsługuje ponad 550 integracji do zarządzania zamówieniami, wysyłką, zapasami, przepływami pracy i księgowością. Niektóre z popularnych narzędzi, które można zintegrować z Cin7, to Salesforce, Amazon, Shopify, Xero, QuickBooks, Accent, Synnex, 3PL Center, Shippit, PayPal i inne.

Veeqo

Pojedyncza platforma Veeqo oferuje pełną kontrolę nad stanem magazynowym, niezależnie od liczby magazynów i kanałów sprzedaży, z których prowadzisz działalność. Jest wyposażony w najlepsze w swojej klasie funkcje, które pomogą Ci zapewnić klientom doskonałe wrażenia.

Zachowaj dokładność pełnego asortymentu w wielu witrynach, sklepach fizycznych i na rynkach w czasie rzeczywistym. Sprzedawaj w dowolnym miejscu i natychmiast otrzymuj aktualizacje stanów magazynowych. Veeqo zapewnia wielokanałowe funkcje inwentaryzacji, takie jak synchronizacja zapasów, routing dla wielu magazynów, prognozy zapasów i inne.

Zarządzaj zamówieniami w ramach całej sprzedaży za pomocą jednej platformy, dzięki czemu nigdy nie będziesz musiał przegapić swoich zamówień ani ich ponownie sprzedać. Otrzymujesz funkcje, takie jak zarządzanie zwrotami, integracje z helpdeskiem, aplikacja na smartfony i zarządzanie hurtowe.

Zwiększ produktywność swojego magazynu dzięki łatwej w obsłudze platformie Veeqo, która pomaga bezproblemowo pakować, wybierać, zarządzać i wysyłać produkty. Zawiera dodatkowe funkcje, takie jak skaner kodów kreskowych, automatyzacja kompletacji, skaner Veeqo i raportowanie magazynowe.

Szybko wysyłaj zamówienia hurtowe z różnych kanałów sprzedaży, śledź dostawy i automatyzuj wszystkie powtarzalne zadania w jednym miejscu. Obejmuje drukowanie etykiet wysyłkowych, śledzenie paczek, wybór przewoźnika samochodowego i zintegrowane etykiety wysyłkowe.

Integracja Veeqo z ponad 40 rozwiązaniami, w tym platformami eCommerce, ponad 20 przewoźnikami, 3 programami księgowymi, systemami POS, 3PL i nie tylko.

Aplikacja Veeqo jest dostępna zarówno na iOS, jak i Androida i pozwala zarządzać wszystkim za pomocą palców. Zapewniają również skaner kodów kreskowych klasy korporacyjnej – skaner Veeqo, który pomoże Ci jeszcze bardziej.

Uwolniony

Uzyskaj natychmiastową przejrzystość swojej produkcji, zapasów, dostawców i klientów oraz kontroluj je efektywnie, używając Uwolniony. Ta platforma jest świetna dla dystrybutorów, hurtowników, a nawet producentów.

Pomagają zarządzać wszystkim dzięki szerokiej gamie funkcji, aby zaoszczędzić czas, poprawić wydajność i zwiększyć zyski. Zapewniają ciągłą kontrolę zapasów, dzięki czemu będziesz w pełni świadomy, ile zapasów jest pod ręką w danej lokalizacji.

Utrzymuj ewidencję i poziom zapasów w sposób oszczędny i szybki, niezależnie od liczby zarządzanych magazynów i produktów. Unikaj braków zapasów, głównych marż, podnoś szybkie zamówienia sprzedaży, stosuj strategiczne ceny, kontroluj zapasy na całym świecie w różnych łańcuchach dostaw i nie tylko, wykorzystując moc Unleashed.

Zapewnij większą przejrzystość skomplikowanego procesu produkcyjnego dzięki śledzeniu numeru seryjnego i numeru partii, rachunków za produkty, automatycznych złożeń i złożeń. Utrzymuj zdrowe marże zysku i przeglądaj dokładne koszty produkcji.

Unleashed pomaga dystrybutorom i hurtownikom w łatwym zarządzaniu magazynami w wielu lokalizacjach za pomocą jednego systemu, uproszczeniu inwentaryzacji, zakupach i sprzedaży w wielu walutach oraz wykorzystaniu skanowania kodów kreskowych. Śledź wyniki swojej firmy za pomocą zaktualizowanych wskaźników KPI, korzystając z narzędzi Business Intelligence.

Możesz przeglądać i zagłębiać się w swoje dane biznesowe dzięki ponad 20 raportom na temat swoich operacji, aby analizować rzeczy, które działają dla Ciebie i gdzie musisz zoptymalizować. Użyj aplikacji Unleashed Sales, aby zapewnić administratorom i sprzedawcom precyzyjne dane o zapasach, których potrzebują.

Umożliw swoim klientom handlowym pomoc w obsłudze sklepu B2B i skróć czas poświęcony na indywidualną sprzedaż. Unleashed chroni Twoje dane biznesowe i informacje o klientach za pomocą zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa, w tym dostępu użytkownika kontrolowanego przez konto i dwuetapowego uwierzytelniania. Zautomatyzuj funkcje, integrując się z Xero, Salesforce, Prospect CRM itp.

Jasna perła

Cyfrowe oprogramowanie operacyjne Jasna perła jest dostosowany do potrzeb handlu detalicznego i zbudowany, aby wspierać sprzedawców Omnichannel i ich sprawność operacyjną. Pomaga im zwiększyć sprzedaż, reagować na zmieniającą się dynamikę rynku i przekraczać oczekiwania klientów.

Brightpearl oferuje rozbudowaną infrastrukturę, która pomaga zautomatyzować i scentralizować krytyczne operacje, takie jak zapasy, obsługa posprzedażowa, zarządzanie zamówieniami, realizacja, magazynowanie, wysyłka, księgowość, zakupy, POS, CRM, analiza biznesowa i zarządzanie dostawcami.

Scentralizuj swoje kanały sprzedaży offline i online, dostawców, lokalizacje magazynowe i klientów w jednym systemie, aby zaoszczędzić czas i obniżyć koszty. Zautomatyzuj pracochłonne inne krytyczne procesy w całym przepływie pracy, od wysyłki, realizacji zamówień, alokacji zapasów, zakupów i fakturowania po księgowość.

Przekształć dane dotyczące działalności biznesowej w przydatne, dające się wykorzystać spostrzeżenia z widokami finansowymi, analizami w czasie rzeczywistym oraz prognozami dotyczącymi produktów, klientów i kanałów sprzedaży, aby podejmować lepsze i szybsze decyzje biznesowe.

Umożliwiają szybkie dostosowania w przypadku nieoczekiwanych zmian na rynku, ekspansji biznesowej i rosnących wymagań konsumentów. Zwinne funkcje Brightpearl pomagają w łatwym skalowaniu bez narażania operacji biznesowych lub opóźnień.

Szybkie Książki

Zarządzaj swoją firmą w wielu kanałach za pomocą Szybkie Książki. Pomaga umieszczać produkty na różnych platformach i łatwo nimi zarządzać, aby zwiększyć świadomość marki, jednocześnie zwiększając liczbę klientów.

Śledź realizację i zapasy w różnych lokalizacjach i kanałach sprzedaży w jednym miejscu i przejmij kontrolę nad każdą czynnością, aby upewnić się, że lista produktów, dane i zamówienia są aktualne.

QuickBooks służy jako jedno z najlepszych programów księgowych, których możesz używać do uzyskiwania wglądu w wydatki, dochody, marże zysku, przychody i nie tylko. Zautomatyzuj zadania, takie jak fakturowanie, dane finansowe, rozliczenia bankowe, budżetowanie i usuwanie wpisów danych.

Zorganizuj wszystko łatwo i przygotuj się na czas podatkowy bez mnóstwa pracy i stresu. Wystarczy przechwycić i zapisać wszystkie rachunki i być na bieżąco z ich aplikacją mobilną, aby zachować zgodność i zmaksymalizować odliczenia.

Możesz połączyć swoją kartę kredytową i konta bankowe z QuickBooks i natychmiast uzyskać lepszy wgląd w przepływy pieniężne. Przeglądaj zyski, straty i bilanse w mgnieniu oka za pomocą prostych kliknięć, jednocześnie upraszczając księgowość.

QuickBooks pozwala wielu użytkownikom korzystać z oprogramowania jednocześnie, śledząc każdą aktywność. Pomaga księgowym, księgowym i współpracownikom w sprawnym wykonywaniu ich funkcji.

QuickBooks wykorzystuje zaawansowane funkcje bezpieczeństwa klasy branżowej, aby chronić Twoje dane i automatycznie tworzyć kopie zapasowe wszystkiego, do czego masz dostęp w dowolnym miejscu i czasie za pomocą dowolnego urządzenia. Dostosuj rozwiązania księgowe za pomocą narzędzi, takich jak śledzenie czasu, księgowość w chmurze, zarządzanie zapasami, przetwarzanie płatności i nie tylko.

Ula Zamówień

Łatwe w użyciu, ale potężne oprogramowanie do zarządzania zapasami firmy Ula Zamówień pomaga usprawnić działania, dzięki czemu możesz skupić się na rozwoju firmy.

Serializuj zapasy w partiach i partiach, synchronizuj automatycznie w różnych kanałach sprzedaży i szybko je lokalizuj za pomocą oprogramowania. Uprość zarządzanie produktami bez względu na to, czy masz tysiące jednostek SKU, czy tylko jeden, wiele sklepów, czy tylko jeden, korzystając z pulpitu nawigacyjnego magazynu produktów wirtualnych.

Zarządzaj katalogami produktów oraz produktami prostymi, pakietowymi i wariantowymi. Możesz ustawić różne opcje cenowe, eksportować i importować zbiorcze dane produktów, generować i drukować kody kreskowe, zarządzać różnymi lokalizacjami zapasów i cieszyć się inteligentnym tagowaniem i kategoryzacją.

Śledź swoje zapasy, zobowiązania i terminowe dostawy w czasie rzeczywistym, synchronizuj zapasy offline i online oraz zautomatyzowane reguły. Zarządzaj numerami partii i ich wygaśnięciem, a także wieloma magazynami, takimi jak Amazon FBA i 3PL.

Zmniejsz ryzyko zaniżania lub nadmiernej sprzedaży, obserwując wychodzące i przychodzące zapasy. Ustawiaj alerty o braku i niskim stanie, poziomy ponownego zamawiania, automatyczne tworzenie PO, formularze liczenia zapasów, śledź pakowanie, kompletację i wysyłkę produktów z magazynów; zmieniaj kolejność, zamawiaj towary oczekujące i szybko dostosuj zapasy i ceny.

Bądź na bieżąco i podejmuj świadome decyzje biznesowe dzięki dokładnym raportom w czasie rzeczywistym na temat audytu zapasów, zapasów, KWS, zaległych zamówień, historii cen, historii zakupów i podsumowania ruchu. Zintegruj Orderhive z wieloma rozwiązaniami, takimi jak Amazon, eBay, Stripe, WooCommerce, Bluedart, Xero, USP, FedEx i innymi.

Zoho

Uzyskaj wszechstronne rozwiązanie do zarządzania zapasami z Zoho. Od zarządzania zamówieniami i śledzenia zapasów po obsługę podatków, pomaga firmom złagodzić problemy z zapasami.

Pojedyncza aplikacja pomaga grupować, dostosowywać i śledzić produkty w celu lepszej kontroli nad zapasami. Możesz kategoryzować produkty na podstawie ich atrybutów, zarządzać produktami w różnych lokalizacjach magazynowych, śledzić ich ruch oraz pilnować ich numerów seryjnych i dat ważności.

Utrzymuj doskonały cykl życia klienta, zarządzając operacjami od przyjmowania zamówień po wysyłkę bez wypełniania danych na każdym kroku. Twórz listy przewozowe i drukuj etykiety w żądanym formacie, konwertuj zamówienia sprzedaży na faktury, wysyłaj je pocztą e-mail i śledź status bez żadnych problemów.

Bezproblemowo zarządzaj rachunkami i transakcjami dostawców i unikaj kradzieży danych lub kompromisów w relacjach z nimi. W tym celu twórz cenniki, aktualizuj je automatycznie, śledź zapłacone i nieopłacone rachunki, twórz zamówienia zaległe, inicjuj wysyłkę i utrzymuj historię zamówień.

Rozwiń swoją firmę dzięki integracjom, takim jak wysyłka, aby zawsze informować swoich klientów; wózki sklepowe i targowiska w celu zwiększenia sprzedaży; Crossfire EDI do automatyzacji procesu przyjmowania zamówień; rozwiązania księgowe, takie jak Zoho Books; i CRM, takie jak Zoho CRM.

Korzystaj z automatyzacji dzięki funkcjom takim jak skanowanie kodów kreskowych, modyfikowanie adresów URL za pomocą haków internetowych, skryptu Potopu itp. Zoho pomaga szybko generować raporty w celu określenia wydajności biznesowej, grupować towary za pomocą generatora SKU i zmieniać kolejność punktów w przypadku niskich zapasów.

SZANOWNI SYSTEMY

DROGA to system ERP w chmurze, który pomaga firmom łączyć się z różnymi kanałami sprzedaży, zarządzać nimi i jeszcze bardziej rozwijać swoją działalność. Jest to dobre rozwiązanie do inwentaryzacji dla różnych firm, w tym produkcyjnych, hurtowych i detalicznych.

To wielomodułowe oprogramowanie do zarządzania zapasami przyspiesza rozwój Twojej firmy dzięki doskonałym funkcjom i automatyzuje proces, aby zaoszczędzić Twój czas. Usprawnia operacje poprzez konsolidację funkcji w jednym oprogramowaniu do zarządzania sprzedażą w różnych kanałach.

Podejmuj wnikliwe decyzje dotyczące produkcji, produkcji i sprzedaży dzięki rachunkom i innym danym wyraźnie widocznym na łatwym w użyciu pulpicie nawigacyjnym. Możesz zintegrować oprogramowanie inwentaryzacyjne i księgowe zgodne z podatkiem VAT, aby wyeliminować ryzyko finansowe.

Korzystaj z ich systemu sprzedaży detalicznej POS, który jest intuicyjny, łatwy do wdrożenia i potężny, aby pomóc sprzedawać na różnych platformach i organizować witrynę sklepową. Ułatw sobie realizację dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu do zarządzania magazynem (WMS) i zmniejsz koszty. Od przepływu pracy po dokładne raportowanie, DEAR wykorzystuje potężną automatyzację.

Ponadto ułatwia płatności B2B na podstawie wszystkich faktur i sfinalizowanych zamówień. Możesz sprawnie zarządzać wszystkim, np. planowaniem produkcji, planowaniem zakupów surowców i planowaniem zdolności produkcyjnych.

Wniosek

Dawno minęły czasy arkuszy kalkulacyjnych. Nowe i pojawiające się technologie umożliwiają szybkie, bezpieczne i łatwe zarządzanie zapasami.

Dlatego użyj oprogramowania do zarządzania zapasami, aby bezproblemowo zarządzać wszystkim, od zakupu zapasów, przechowywania, księgowości, zamówień, realizacji, fakturowania, płatności i śledzenia wyników firmy.

Za pomocą tych narzędzi zarządzaj zapasami za pomocą kodów kreskowych.