Zarządzanie zapasami jest kluczową częścią Twojej firmy, niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy duże przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją, sprzedażą hurtową, detaliczną lub jakąkolwiek inną branżą.
Spełnianie oczekiwań klienta i dostarczanie towarów we właściwym czasie to Twoja odpowiedzialność, która wymaga sprawnego zarządzania zapasami i śledzenia. Staje się to nawet kłopotliwe i trudne, jeśli nie jest wykonywane z ostrożnością.
W rezultacie może to wpłynąć na zdolność realizacji zamówień i koszty magazynowania. Możesz nawet zaryzykować poważną inwestycję w akcje, które się nie sprzedają.
Ale nie martw się; istnieje rozwiązanie tych problemów.
I jest to oprogramowanie do zarządzania zapasami.
Zapewnia sprawne i skuteczne rozwiązywanie tych problemów dzięki unikalnym i przydatnym funkcjom, które usprawniają wszystko i oszczędzają ryzyko.
Dowiedzmy się więcej o tym oprogramowaniu i o tym, jak może pomóc Twojej firmie odnieść sukces.
Spis treści:
Co to jest zarządzanie zapasami?
Oprogramowanie do zarządzania zapasami zarządza bieżącymi zapasami firmy i kontroluje je, w tym zapasami, zakupami i sprzedażą. Pomaga śledzić wszystkie informacje, utrzymuje efektywne zapasy i upraszcza wycenę produktów.
Oprogramowanie może ułatwić zarządzanie logistyką produktów i zautomatyzować różne procesy, takie jak handel, zamawianie, transport, kosztorysowanie, przechowywanie, montaż, wysyłka i dostawa.
Eliminuje również potrzebę wykonywania zadań ręcznych, jednocześnie poprawiając wydajność, obniżając koszty i oszczędzając czas. Oprócz tego zapewnia cenne informacje, które pomogą Ci przyspieszyć sukces biznesowy.
Teraz na rynku można znaleźć zaawansowane oprogramowanie do zarządzania zapasami, które ma różne typy i aplikacje w zależności od branży, rodzaju działalności i rodzaju zapasów. Oprogramowanie do zarządzania zapasami w chmurze jest jeszcze bardziej przydatne i może być aktualizowane i synchronizowane w czasie rzeczywistym.
Kluczowe cechy nowoczesnego oprogramowania do zarządzania zapasami to:
- Optymalizacja zapasów
- Śledzenie zasobów
- Organizowanie magazynu
- Identyfikacja produktu
- I więcej
Jakie są jego rodzaje?
Oprogramowanie do zarządzania zapasami może zintegrować wiele zadań organizacji przy użyciu najlepszych technologii przechowywania, zamawiania, kupowania, wysyłki, otrzymywania, ponownego zamawiania, śledzenia i obrotu.
Dostępne różne rodzaje oprogramowania, które służą różnym celom, takie jak:
- Oprogramowanie do zarządzania zapasami na miejscu
- Systemy okresowe dla małych firm, które muszą okresowo przesyłać dane i utrzymywać mniejszą ilość produktów
- Systemy kodów kreskowych do wyszukiwania i przenoszenia zapasów bez wysiłku i skutecznie
- Systemy SaaS, które są hostowane na serwerze dostawcy z określoną płatną subskrypcją
- Oprogramowanie do tagowania RFID do skanowania produktów i zarządzania nimi z większą wydajnością, ale jest to kosztowne
- Systemy wieczyste są idealne dla większych firm, które muszą stale rejestrować dane o zapasach.
- Oprogramowanie hostowane w chmurze jest najlepsze dla firm każdej skali, ponieważ jest niedrogie i można do niego uzyskać dostęp z dowolnego miejsca, bez konieczności konserwacji i aktualizacji z Twojej strony.
Tutaj porozmawiamy o tym ostatnim: oprogramowaniu do zarządzania zapasami w chmurze, które stało się obecnie dość popularne z wymienionych powodów.
Ale możesz pomyśleć,
Jakie jest zapotrzebowanie na oprogramowanie do zarządzania zapasami?
Oto odpowiedź.
Ważne jest, aby zapasy były odpowiednie dla rozwijającej się firmy. A cały ten proces nie jest taki łatwy. Od przechowywania, magazynowania, handlu, wysyłki i organizacji po śledzenie zasobów zajmuje dużo czasu, siły roboczej i wysiłku.
Robienie wszystkiego ręcznie ogranicza produktywność i opóźnienia, a jako firma nigdy nie chciałbyś wyprzedać swoich produktów ani mieć zaległych zamówień. Może to wpłynąć na sprzedaż i przychody.
To jest powód, dla którego potrzebujesz wydajnego rozwiązania do zarządzania zapasami, aby uzyskać następujące korzyści:
Automatyzacja zadań inwentaryzacyjnych
Oprogramowanie może zautomatyzować cały proces zarządzania za pomocą zaawansowanych narzędzi. Możesz zintegrować, aby zarządzać i śledzić zakupy, sprzedaż, ewidencję magazynową oraz liczbę produktów na stanie.
Zwiększa produktywność
Kiedy dobrze znasz swój magazyn ze statusem produktu i jesteś w stanie śledzić wskaźniki, dowiesz się, jak rozwija się Twoja firma. Możesz zaoszczędzić dużo czasu traconego na powtarzalne zadania i metody ręczne, co z kolei zwiększa Twoją produktywność.
Satysfakcja konsumenta
Dzięki wszystkim informacjom dostępnym po Twojej stronie będziesz w stanie lepiej służyć swoim klientom. Możesz kupować zapasy we właściwym czasie, przyjmować więcej zamówień i szybciej, wysyłać i dostarczać produkty wcześniej.
W związku z tym zwiększa satysfakcję klientów dzięki szybkiemu przetwarzaniu ich zamówień i prawdopodobnie wróci i dokona kolejnego zakupu, aby stać się lojalnym klientem.
Lepsze zarządzanie produktem
Aby sprostać wymaganiom klientów, zawsze musisz mieć zapasy. Z powodu niewłaściwego zarządzania produktami firmy mogą narażać się na nadmierne zapasy produktów.
W ten sposób mogą ograniczyć zasoby gotówkowe, stworzyć straty, ponieść koszty magazynowania i tak dalej. Oprogramowanie do zarządzania zapasami zajmuje się tymi sprawami, kontrolując produkty, eliminując blokowanie zasobów i utrzymując właściwe ceny.
Poza tymi korzyściami oprogramowanie eliminuje problemy z pamięcią masową, przyspiesza powtórne zakupy, przeprowadza dokładną księgowość finansową, monitoruje wysyłkę, zakupy i transfery zapasów, tworzy precyzyjne raporty, powoduje niewielkie incydenty kradzieży i nie tylko.
Jakie branże potrzebują do utrzymania zapasów?
Dzisiejszy rynek jest szybszy i bardziej konkurencyjny. Dlatego jeśli chcesz odnieść sukces w swoim biznesie, potrzebujesz oprogramowania do zarządzania zapasami.
Różne branże, które potrzebują tego oprogramowania to:
- Dystrybucja żywności
- Firmy eCommerce
- Urządzenia elektryczne
- Artykuły konsumenckie dla sportu, zdrowia, urody, artykułów gospodarstwa domowego, niezbędnych artykułów kuchennych i nie tylko
Kiedy badasz więcej na temat oprogramowania do inwentaryzacji, możesz zobaczyć wiele dostępnych opcji oprogramowania, co może być czasochłonnym i stresującym zadaniem.
Oszczędzaj energię i czas, patrząc na wymienione poniżej oprogramowanie do zarządzania zapasami, aby wybrać odpowiednie dla swojej firmy w oparciu o jej unikalne potrzeby.
Porządnie
Sortly może być najłatwiejszym wyjściem z irytującego zarządzania zapasami.
Jest to idealne dla małych firm narzędzie do inwentaryzacji oparte na kodach QR (lub kodach kreskowych), które umożliwia bezproblemowe śledzenie, kategoryzowanie i aktualizowanie nawet najmniejszych elementów.
Możesz szybko zacząć od importu istniejących zapasów za pomocą pliku CSV. Poza tym Sortly umożliwia inteligentną pracę zespołową z poziomami dostępu opartymi na rolach.
Cała inwentaryzacja jest synchronizowana wszędzie z chmurą lub można wybrać zarządzanie w trybie offline. Dodatkowo otrzymujesz automatyczne alerty o niskim stanie zapasów i możesz ustawić przypomnienia, aby otrzymywać informacje na czas.
Ponadto możesz sprawdzić aktualny stan zapasów i generować raporty oparte na aktywności, które można wyeksportować w formacie PDF, CSV itp.
Wreszcie, możesz skorzystać z bezpłatnego poziomu Sortly z ograniczonymi funkcjami lub skorzystać z jego 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego w płatnych subskrypcjach.
Cin7
Tysiące detalistów i sprzedawców ufa Cin7 ponieważ pomaga im efektywnie zarządzać całym zapasem, zwiększać sprzedaż i rozwijać działalność.
Cin7 to potężne narzędzie do łączenia towarów, lokalizacji magazynowych, kanałów sprzedaży, zamówień, przepływów pracy, magazynów, raportów itp. w jedno zautomatyzowane rozwiązanie. Zapewnia menedżerom zajmującym się finansami, operacjami, handlem elektronicznym i magazynem odpowiednie narzędzia, których potrzebują do efektywnej pracy.
Pozwala sprzedawać produkty wieloma kanałami, niezależnie od tego, czy chcesz je online, detalicznie czy hurtowo, z elastycznymi funkcjami. Zarządzaj wszystkim precyzyjnie i wydajnie zaopatruj się w zakupy, produkcję kontraktową lub prostą produkcję.
Ustaw dokładne ceny, warunki płatności i oferty; dostarczaj unikalne katalogi produktów i pomagaj swoim klientom B2B bardziej, gdy robią zakupy w Twojej hurtowni. Uzyskaj pełną kontrolę nad każdą transakcją, od zamówień EDI po zakupy hurtowe.
Cin7 organizuje Twój magazyn z konfigurowalną realizacją, gdy otrzymujesz zamówienia zakupu i przetwarzasz wysyłkę. Pomaga firmom handlu elektronicznego zmniejszyć stres związany ze sprzedażą dzięki automatycznemu śledzeniu zapasów, zarządzaniu zamówieniami i wysyłce.
Oprogramowanie obsługuje ponad 550 integracji do zarządzania zamówieniami, wysyłką, zapasami, przepływami pracy i księgowością. Niektóre z popularnych narzędzi, które można zintegrować z Cin7, to Salesforce, Amazon, Shopify, Xero, QuickBooks, Accent, Synnex, 3PL Center, Shippit, PayPal i inne.
Veeqo
Pojedyncza platforma Veeqo oferuje pełną kontrolę nad stanem magazynowym, niezależnie od liczby magazynów i kanałów sprzedaży, z których prowadzisz działalność. Jest wyposażony w najlepsze w swojej klasie funkcje, które pomogą Ci zapewnić klientom doskonałe wrażenia.
Zachowaj dokładność pełnego asortymentu w wielu witrynach, sklepach fizycznych i na rynkach w czasie rzeczywistym. Sprzedawaj w dowolnym miejscu i natychmiast otrzymuj aktualizacje stanów magazynowych. Veeqo zapewnia wielokanałowe funkcje inwentaryzacji, takie jak synchronizacja zapasów, routing dla wielu magazynów, prognozy zapasów i inne.
Zarządzaj zamówieniami w ramach całej sprzedaży za pomocą jednej platformy, dzięki czemu nigdy nie będziesz musiał przegapić swoich zamówień ani ich ponownie sprzedać. Otrzymujesz funkcje, takie jak zarządzanie zwrotami, integracje z helpdeskiem, aplikacja na smartfony i zarządzanie hurtowe.
Zwiększ produktywność swojego magazynu dzięki łatwej w obsłudze platformie Veeqo, która pomaga bezproblemowo pakować, wybierać, zarządzać i wysyłać produkty. Zawiera dodatkowe funkcje, takie jak skaner kodów kreskowych, automatyzacja kompletacji, skaner Veeqo i raportowanie magazynowe.
Szybko wysyłaj zamówienia hurtowe z różnych kanałów sprzedaży, śledź dostawy i automatyzuj wszystkie powtarzalne zadania w jednym miejscu. Obejmuje drukowanie etykiet wysyłkowych, śledzenie paczek, wybór przewoźnika samochodowego i zintegrowane etykiety wysyłkowe.
Integracja Veeqo z ponad 40 rozwiązaniami, w tym platformami eCommerce, ponad 20 przewoźnikami, 3 programami księgowymi, systemami POS, 3PL i nie tylko.
Aplikacja Veeqo jest dostępna zarówno na iOS, jak i Androida i pozwala zarządzać wszystkim za pomocą palców. Zapewniają również skaner kodów kreskowych klasy korporacyjnej – skaner Veeqo, który pomoże Ci jeszcze bardziej.
Uwolniony
Uzyskaj natychmiastową przejrzystość swojej produkcji, zapasów, dostawców i klientów oraz kontroluj je efektywnie, używając Uwolniony. Ta platforma jest świetna dla dystrybutorów, hurtowników, a nawet producentów.
Pomagają zarządzać wszystkim dzięki szerokiej gamie funkcji, aby zaoszczędzić czas, poprawić wydajność i zwiększyć zyski. Zapewniają ciągłą kontrolę zapasów, dzięki czemu będziesz w pełni świadomy, ile zapasów jest pod ręką w danej lokalizacji.
Utrzymuj ewidencję i poziom zapasów w sposób oszczędny i szybki, niezależnie od liczby zarządzanych magazynów i produktów. Unikaj braków zapasów, głównych marż, podnoś szybkie zamówienia sprzedaży, stosuj strategiczne ceny, kontroluj zapasy na całym świecie w różnych łańcuchach dostaw i nie tylko, wykorzystując moc Unleashed.
Zapewnij większą przejrzystość skomplikowanego procesu produkcyjnego dzięki śledzeniu numeru seryjnego i numeru partii, rachunków za produkty, automatycznych złożeń i złożeń. Utrzymuj zdrowe marże zysku i przeglądaj dokładne koszty produkcji.
Unleashed pomaga dystrybutorom i hurtownikom w łatwym zarządzaniu magazynami w wielu lokalizacjach za pomocą jednego systemu, uproszczeniu inwentaryzacji, zakupach i sprzedaży w wielu walutach oraz wykorzystaniu skanowania kodów kreskowych. Śledź wyniki swojej firmy za pomocą zaktualizowanych wskaźników KPI, korzystając z narzędzi Business Intelligence.
Możesz przeglądać i zagłębiać się w swoje dane biznesowe dzięki ponad 20 raportom na temat swoich operacji, aby analizować rzeczy, które działają dla Ciebie i gdzie musisz zoptymalizować. Użyj aplikacji Unleashed Sales, aby zapewnić administratorom i sprzedawcom precyzyjne dane o zapasach, których potrzebują.
Umożliw swoim klientom handlowym pomoc w obsłudze sklepu B2B i skróć czas poświęcony na indywidualną sprzedaż. Unleashed chroni Twoje dane biznesowe i informacje o klientach za pomocą zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa, w tym dostępu użytkownika kontrolowanego przez konto i dwuetapowego uwierzytelniania. Zautomatyzuj funkcje, integrując się z Xero, Salesforce, Prospect CRM itp.
Jasna perła
Cyfrowe oprogramowanie operacyjne Jasna perła jest dostosowany do potrzeb handlu detalicznego i zbudowany, aby wspierać sprzedawców Omnichannel i ich sprawność operacyjną. Pomaga im zwiększyć sprzedaż, reagować na zmieniającą się dynamikę rynku i przekraczać oczekiwania klientów.
Brightpearl oferuje rozbudowaną infrastrukturę, która pomaga zautomatyzować i scentralizować krytyczne operacje, takie jak zapasy, obsługa posprzedażowa, zarządzanie zamówieniami, realizacja, magazynowanie, wysyłka, księgowość, zakupy, POS, CRM, analiza biznesowa i zarządzanie dostawcami.
Scentralizuj swoje kanały sprzedaży offline i online, dostawców, lokalizacje magazynowe i klientów w jednym systemie, aby zaoszczędzić czas i obniżyć koszty. Zautomatyzuj pracochłonne inne krytyczne procesy w całym przepływie pracy, od wysyłki, realizacji zamówień, alokacji zapasów, zakupów i fakturowania po księgowość.
Przekształć dane dotyczące działalności biznesowej w przydatne, dające się wykorzystać spostrzeżenia z widokami finansowymi, analizami w czasie rzeczywistym oraz prognozami dotyczącymi produktów, klientów i kanałów sprzedaży, aby podejmować lepsze i szybsze decyzje biznesowe.
Umożliwiają szybkie dostosowania w przypadku nieoczekiwanych zmian na rynku, ekspansji biznesowej i rosnących wymagań konsumentów. Zwinne funkcje Brightpearl pomagają w łatwym skalowaniu bez narażania operacji biznesowych lub opóźnień.
Szybkie Książki
Zarządzaj swoją firmą w wielu kanałach za pomocą Szybkie Książki. Pomaga umieszczać produkty na różnych platformach i łatwo nimi zarządzać, aby zwiększyć świadomość marki, jednocześnie zwiększając liczbę klientów.
Śledź realizację i zapasy w różnych lokalizacjach i kanałach sprzedaży w jednym miejscu i przejmij kontrolę nad każdą czynnością, aby upewnić się, że lista produktów, dane i zamówienia są aktualne.
QuickBooks służy jako jedno z najlepszych programów księgowych, których możesz używać do uzyskiwania wglądu w wydatki, dochody, marże zysku, przychody i nie tylko. Zautomatyzuj zadania, takie jak fakturowanie, dane finansowe, rozliczenia bankowe, budżetowanie i usuwanie wpisów danych.
Zorganizuj wszystko łatwo i przygotuj się na czas podatkowy bez mnóstwa pracy i stresu. Wystarczy przechwycić i zapisać wszystkie rachunki i być na bieżąco z ich aplikacją mobilną, aby zachować zgodność i zmaksymalizować odliczenia.
Możesz połączyć swoją kartę kredytową i konta bankowe z QuickBooks i natychmiast uzyskać lepszy wgląd w przepływy pieniężne. Przeglądaj zyski, straty i bilanse w mgnieniu oka za pomocą prostych kliknięć, jednocześnie upraszczając księgowość.
QuickBooks pozwala wielu użytkownikom korzystać z oprogramowania jednocześnie, śledząc każdą aktywność. Pomaga księgowym, księgowym i współpracownikom w sprawnym wykonywaniu ich funkcji.
QuickBooks wykorzystuje zaawansowane funkcje bezpieczeństwa klasy branżowej, aby chronić Twoje dane i automatycznie tworzyć kopie zapasowe wszystkiego, do czego masz dostęp w dowolnym miejscu i czasie za pomocą dowolnego urządzenia. Dostosuj rozwiązania księgowe za pomocą narzędzi, takich jak śledzenie czasu, księgowość w chmurze, zarządzanie zapasami, przetwarzanie płatności i nie tylko.
Ula Zamówień
Łatwe w użyciu, ale potężne oprogramowanie do zarządzania zapasami firmy Ula Zamówień pomaga usprawnić działania, dzięki czemu możesz skupić się na rozwoju firmy.
Serializuj zapasy w partiach i partiach, synchronizuj automatycznie w różnych kanałach sprzedaży i szybko je lokalizuj za pomocą oprogramowania. Uprość zarządzanie produktami bez względu na to, czy masz tysiące jednostek SKU, czy tylko jeden, wiele sklepów, czy tylko jeden, korzystając z pulpitu nawigacyjnego magazynu produktów wirtualnych.
Zarządzaj katalogami produktów oraz produktami prostymi, pakietowymi i wariantowymi. Możesz ustawić różne opcje cenowe, eksportować i importować zbiorcze dane produktów, generować i drukować kody kreskowe, zarządzać różnymi lokalizacjami zapasów i cieszyć się inteligentnym tagowaniem i kategoryzacją.
Śledź swoje zapasy, zobowiązania i terminowe dostawy w czasie rzeczywistym, synchronizuj zapasy offline i online oraz zautomatyzowane reguły. Zarządzaj numerami partii i ich wygaśnięciem, a także wieloma magazynami, takimi jak Amazon FBA i 3PL.
Zmniejsz ryzyko zaniżania lub nadmiernej sprzedaży, obserwując wychodzące i przychodzące zapasy. Ustawiaj alerty o braku i niskim stanie, poziomy ponownego zamawiania, automatyczne tworzenie PO, formularze liczenia zapasów, śledź pakowanie, kompletację i wysyłkę produktów z magazynów; zmieniaj kolejność, zamawiaj towary oczekujące i szybko dostosuj zapasy i ceny.
Bądź na bieżąco i podejmuj świadome decyzje biznesowe dzięki dokładnym raportom w czasie rzeczywistym na temat audytu zapasów, zapasów, KWS, zaległych zamówień, historii cen, historii zakupów i podsumowania ruchu. Zintegruj Orderhive z wieloma rozwiązaniami, takimi jak Amazon, eBay, Stripe, WooCommerce, Bluedart, Xero, USP, FedEx i innymi.
Zoho
Uzyskaj wszechstronne rozwiązanie do zarządzania zapasami z Zoho. Od zarządzania zamówieniami i śledzenia zapasów po obsługę podatków, pomaga firmom złagodzić problemy z zapasami.
Pojedyncza aplikacja pomaga grupować, dostosowywać i śledzić produkty w celu lepszej kontroli nad zapasami. Możesz kategoryzować produkty na podstawie ich atrybutów, zarządzać produktami w różnych lokalizacjach magazynowych, śledzić ich ruch oraz pilnować ich numerów seryjnych i dat ważności.
Utrzymuj doskonały cykl życia klienta, zarządzając operacjami od przyjmowania zamówień po wysyłkę bez wypełniania danych na każdym kroku. Twórz listy przewozowe i drukuj etykiety w żądanym formacie, konwertuj zamówienia sprzedaży na faktury, wysyłaj je pocztą e-mail i śledź status bez żadnych problemów.
Bezproblemowo zarządzaj rachunkami i transakcjami dostawców i unikaj kradzieży danych lub kompromisów w relacjach z nimi. W tym celu twórz cenniki, aktualizuj je automatycznie, śledź zapłacone i nieopłacone rachunki, twórz zamówienia zaległe, inicjuj wysyłkę i utrzymuj historię zamówień.
Rozwiń swoją firmę dzięki integracjom, takim jak wysyłka, aby zawsze informować swoich klientów; wózki sklepowe i targowiska w celu zwiększenia sprzedaży; Crossfire EDI do automatyzacji procesu przyjmowania zamówień; rozwiązania księgowe, takie jak Zoho Books; i CRM, takie jak Zoho CRM.
Korzystaj z automatyzacji dzięki funkcjom takim jak skanowanie kodów kreskowych, modyfikowanie adresów URL za pomocą haków internetowych, skryptu Potopu itp. Zoho pomaga szybko generować raporty w celu określenia wydajności biznesowej, grupować towary za pomocą generatora SKU i zmieniać kolejność punktów w przypadku niskich zapasów.
SZANOWNI SYSTEMY
DROGA to system ERP w chmurze, który pomaga firmom łączyć się z różnymi kanałami sprzedaży, zarządzać nimi i jeszcze bardziej rozwijać swoją działalność. Jest to dobre rozwiązanie do inwentaryzacji dla różnych firm, w tym produkcyjnych, hurtowych i detalicznych.
To wielomodułowe oprogramowanie do zarządzania zapasami przyspiesza rozwój Twojej firmy dzięki doskonałym funkcjom i automatyzuje proces, aby zaoszczędzić Twój czas. Usprawnia operacje poprzez konsolidację funkcji w jednym oprogramowaniu do zarządzania sprzedażą w różnych kanałach.
Podejmuj wnikliwe decyzje dotyczące produkcji, produkcji i sprzedaży dzięki rachunkom i innym danym wyraźnie widocznym na łatwym w użyciu pulpicie nawigacyjnym. Możesz zintegrować oprogramowanie inwentaryzacyjne i księgowe zgodne z podatkiem VAT, aby wyeliminować ryzyko finansowe.
Korzystaj z ich systemu sprzedaży detalicznej POS, który jest intuicyjny, łatwy do wdrożenia i potężny, aby pomóc sprzedawać na różnych platformach i organizować witrynę sklepową. Ułatw sobie realizację dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu do zarządzania magazynem (WMS) i zmniejsz koszty. Od przepływu pracy po dokładne raportowanie, DEAR wykorzystuje potężną automatyzację.
Ponadto ułatwia płatności B2B na podstawie wszystkich faktur i sfinalizowanych zamówień. Możesz sprawnie zarządzać wszystkim, np. planowaniem produkcji, planowaniem zakupów surowców i planowaniem zdolności produkcyjnych.
Wniosek
Dawno minęły czasy arkuszy kalkulacyjnych. Nowe i pojawiające się technologie umożliwiają szybkie, bezpieczne i łatwe zarządzanie zapasami.
Dlatego użyj oprogramowania do zarządzania zapasami, aby bezproblemowo zarządzać wszystkim, od zakupu zapasów, przechowywania, księgowości, zamówień, realizacji, fakturowania, płatności i śledzenia wyników firmy.
Za pomocą tych narzędzi zarządzaj zapasami za pomocą kodów kreskowych.