9 platform do zbierania referencji wideo od użytkowników

Rekomendacje wideo pozwalają klientom powiedzieć, co myślą o Twoich towarach lub usługach. Te komentarze od klientów są bardziej przekonujące i pomogą Ci zdobyć zaufanie Twoich klientów.

Pomyśl o następującej sytuacji: Prowadzisz małą firmę i próbujesz znaleźć nowych klientów. Udało Ci się już przyciągnąć tłumy, utrzymać ich zainteresowanie Twoją witryną i zachęcić ich do śledzenia Twoich kont w mediach społecznościowych. Jednak nie są jeszcze gotowe do zakupu. Jak możesz zmienić tych potencjalnych klientów w rzeczywistych klientów, nie będąc nachalnym?

Marketing wideo to najlepszy sposób na zachęcenie ludzi do zrobienia czegoś, czego potrzebujesz, aby ich przekonać. Mimo że większość formatów wideo będzie pomocna w tej sytuacji, ponieważ wideo jest ogólnie cennym narzędziem, wiele firm decyduje się na wykorzystanie referencji klientów jako strategii marketingowej, ponieważ zwiększają prawdopodobieństwo, że klient kupi i przyniesie więcej pieniędzy.

Znaczenie postrzegania marki przy podejmowaniu od kogoś decyzji zakupowej

Jeśli zastanowisz się przez chwilę nad tym, jak robisz zakupy, prawdopodobnie dojdziesz do wniosku, że większość rzeczy, które kupujesz, opiera się na tym, jak myślisz o różnych markach. Nie tylko Ty patrzysz na markę przy podejmowaniu decyzji o zakupie. 77% klientów B2C robi to samo.

Robiąc zakupy spożywcze, ludzie wybierają jedną markę sosu do spaghetti, a nie inną w oparciu o wrażenie, jakie ma konkretna firma. To wrażenie składa się z ich myśli i uczuć dotyczących tej firmy.

Gdy klienci już zdecydują, co myślą o marce, trudno jest zmienić zdanie. Z tego powodu firmy ciężko pracują, aby ludzie mieli dobre myśli o swojej marce, a nie tylko neutralne lub złe.

Kiedy wiesz, co ludzie myślą o Twojej marce, znacznie łatwiej jest kształtować jej reputację, pomagać klientom zrozumieć, co odróżnia ją od konkurencji i budować wartość Twojej firmy. Możesz to rozgryźć, pytając klientów, co myślą o marce i śledząc, jak myślą o niej z biegiem czasu.

Jak ważne są referencje w budowaniu zaufania i percepcji?

Jak myślisz, kto byłby lepszym przedstawicielem Twojej firmy? Ty lub zadowolony klient, który kupił u Ciebie? Nawet jeśli jasne jest, że dużo wiesz o tej dziedzinie, klienci nie będą Ci zbytnio ufać, dopóki nie udowodnisz, że jesteś prawdziwym interesem. Nie można więc wystarczająco powiedzieć, jak ważne są referencje.

Przed zakupem czegokolwiek większość ludzi szuka potwierdzenia przez stronę trzecią w formie referencji. Ludzie nie ufają już mediom ani ludziom, których uważają za „influencerów”.

Dlatego nie zwracają zbytniej uwagi na twierdzenia detalistów, które mają przyciągnąć ich uwagę. Z tego powodu klienci i marketerzy powinni przykładać dużą wagę do referencji podczas budowania relacji.

W świecie biznesu bardzo ważna jest dobra reputacja. Która firma z większym prawdopodobieństwem przyciągnie Twoją uwagę: ta, która nie ma żadnych ocen, czy ta, która ma setki pozytywnych opinii? Bingo. Właśnie dlatego referencje są tak ważne, aby najwięksi fani Twojej marki pomogli Ci zbudować reputację.

Zbieranie referencji w sposób ręczny: Jakie są wyzwania?

Ręczne zbieranie referencji może wiązać się z różnymi wyzwaniami i wadami. Niektóre z najważniejszych wymieniono poniżej.

Niska dokładność danych

Pozyskiwanie opinii klientów ręcznie lub na papierze prawie zawsze prowadzi do mniej dokładnych danych. W przypadku ręcznego lub odręcznego zbierania opinii klientów, przedstawiciel handlowy lub członek personelu będzie musiał poprosić klientów i odwiedzających o wniesienie ich wkładu i powiedzenie, co myślą o swoich doświadczeniach, jakości usług i towarów lub cokolwiek innego.

Kosztuje dużo pieniędzy i zajmuje dużo czasu i środków

Zbieranie odręcznych lub ręcznych informacji zwrotnych od klientów jest bardzo kosztowne, zajmuje dużo czasu i wymaga dużej ilości zasobów. Firma musi zatrudniać stałych pracowników, którzy kontaktują się z klientami i gośćmi oraz regularnie proszą o opinie tych grup. Oznacza to, że wielu pracowników zawsze będzie zaangażowanych w opinie klientów.

Jakość danych zależy wyłącznie od pracowników, ale nie jest bezpieczna i nie zawsze jest właściwa.

Ręczny i odręczny sposób uzyskiwania informacji zwrotnych od klientów nie jest zbyt bezpieczny, a ich bezpieczeństwo zależy od pracowników. Członek personelu, który prosi klientów o informacje zwrotne, może również wpływać na to, co mówią klienci, a członek personelu, który wprowadza dane, może również popełniać błędy, co powoduje, że wyniki są mniej dokładne.

Tworzenie raportów, analizowanie danych i udostępnianie informacji jest trudne

Trudno jest tworzyć raporty, analizować dane i współpracować na danych, gdy klienci wprowadzają informacje ręcznie lub ręcznie. Pierwszą rzeczą, którą należy zrobić, to zadbać o dokumenty i formularze. Następnie dane należy wprowadzić do systemu. Później dane te można analizować lub udostępniać.

Teraz byłoby całkiem jasne, że ręczne zbieranie referencji nie jest właściwym wyborem.

Oto niektóre z najlepszych platform do automatyzacji zbierania referencji wideo.

Referencje.do

Oprogramowanie testimonial to kompleksowy produkt z podstawowymi funkcjami, takimi jak pojedynczy pulpit nawigacyjny, analityka, dedykowana strona docelowa, czat wideo i wiele innych.

Zawiera specjalistyczną stronę docelową, która może gromadzić referencje wideo za pośrednictwem poczty e-mail, wiadomości tekstowej lub mediów społecznościowych. Wszystkie referencje zebrane na jednym pulpicie nawigacyjnym można zobaczyć w łatwym do nawigacji formacie.

Ponadto możesz lepiej zrozumieć sukces filmów w wielu kanałach marketingowych, korzystając z wszechstronnych analiz. Nagrywanie sesji wideoczatu bezpośrednio na koncie Testimonial jest proste, a także łatwe jest wstawienie pojedynczej linii kodu na dowolnej stronie internetowej.

Wykrzyczeć

Platforma Shoutout ułatwia przekształcenie posiadanego już społecznego dowodu w piękną „ścianę miłości”. Możesz zrobić ścianę posortowanych i opublikowanych zdjęć w mniej niż trzy minuty. Możesz wypróbować usługę za darmo przez tydzień bez konieczności posiadania karty kredytowej.

Możesz zaoszczędzić czas, umieszczając w jednym miejscu wszystkie dowody społecznościowe o wysokim sygnale z wzmianek na Twitterze. Możesz zwiększyć liczbę sprzedaży pochodzących z Twojej witryny, zamieniając tweety w „ściany miłości” i umieszczając je tam. Możesz rozwijać naturalną społeczność wierzących, chwaląc ludzi, którzy korzystają z Twojej platformy z największą pasją, energią i głosem.

Przechwałki

Pochwała to coś więcej niż tylko sposób na zebranie doświadczeń jednego klienta na raz. Możesz z niego korzystać przez cały czas prowadzenia interesów z klientem. Mogą dowiedzieć się, jak zadowoleni są Twoi klienci z Tobą i Twoją firmą, i śledzić to. Jest on dołączany do każdej interakcji jako sentyment klienta i jest używany i śledzony w całym systemie.

Każdy z podstawowych typów ocen, takich jak gwiazdki, kciuki w górę, uśmiechnięte buźki, wynik promotora netto itd., jest dalej podzielony na jedno z trzech odczuć konsumentów. Konsumenci mogą być promotorami lub pasywami, ale nigdy nie mogą być krytykami.

Możesz wykorzystać opinie innych użytkowników Boast, aby filtrować wyniki lub podejmować działania w kilku miejscach na platformie. Konstruktor formularzy jest jedną z najważniejszych części. Jeśli strona 1 formularza zawiera obszar oceny, pole wideo możesz pokazać promotorom tylko wtedy, gdy ta strona również zawiera obszar oceny.

Następnie możesz zadać nowy zestaw pytań o to, jak możesz ulepszyć usługi, które świadczysz swoim krytykom, lub jak możesz spróbować naprawić swoje relacje z nimi.

Potwierdzenie

Formularze polecające można całkowicie zmienić, aby dopasować je do potrzeb Twojej firmy i sposobu ich używania. Możesz zmienić kolory, dodać logo, zmienić tekst i wybrać informacje, które chcesz zbierać. To zajmuje tylko kilka minut, a następnie możesz przejść do następnego kroku, prosząc zadowolonych klientów o referencje.

Dzięki SuperLinks możesz już mieć informacje o kliencie w formularzu. Wypełnianie formularzy to praca, której nikt nie lubi. SuperLinki ułatwiają życie Twoim klientom, automatycznie wypełniając formularz EndoForm swoimi informacjami na ich temat. Klienci, którzy potrafią robić to, po co przyszli do Twojej firmy, i dają Ci dobre opinie, pokazują, że robisz to dobrze.

WideoPeel

VideoPeel to najlepsza platforma do zdalnego przechwytywania wideo dla firm. Pozwala im zbierać filmy od swoich klientów, odpowiadać na te filmy, analizować te filmy i udostępniać te analizy. Z pomocą VideoPeel firmy mogą uzyskać dziesięć razy więcej treści wideo generowanych przez użytkowników, co pomaga im uzyskać o 20% więcej konwersji, ruchu, zadowolenia klientów i informacji o konsumentach.

Jeśli korzystasz z tego oprogramowania, możesz sprawić, że proces uzyskiwania referencji będzie działał niezależnie. Użytkownicy mogą łatwo zbierać i wysyłać informacje, co łączy przepływ z doświadczeniem sprzedażowym.

Wystarczy wejść na ich stronę internetową, wybrać szablon, dodać logo i komunikat swojej firmy, a następnie poprosić klientów o nagranie referencji wideo na temat ich doświadczeń z Twoją firmą.

To takie proste! Dzięki wbudowanemu odtwarzaczowi Carousel VideoPeel możesz umieścić referencje wideo na swojej stronie internetowej. Jest to prawdopodobnie ta część VideoPeel, którą polubisz najbardziej. Ta funkcja ułatwia dodawanie referencji od klientów do Twojej witryny.

WideoTouch

Korzystając z Testimonials by VideoTouch, łatwo jest zbierać generowane przez użytkowników referencje wideo od klientów i przekształcać je w piękne filmy, które można publikować i udostępniać wszędzie bez pisania kodu.

Możesz stworzyć kampanię i zdecydować, czy chcesz zbierać referencje tekstowe czy wideo w trakcie tej kampanii. Możesz również dołączyć formularz, aby zebrać więcej informacji, takich jak profile w mediach społecznościowych i tytuły stanowisk. Najlepszym sposobem na zaangażowanie większej liczby klientów jest podanie im większej liczby powodów, takich jak rabaty i oferty specjalne.

Dzięki nim uzyskasz unikalny link, który możesz udostępnić za pośrednictwem poczty e-mail lub mediów społecznościowych. Twoi klienci mogą nagrywać na dowolnym komputerze stacjonarnym lub urządzeniu mobilnym bezpośrednio z przeglądarki bez logowania lub korzystania z dodatkowej aplikacji.

Gdy tylko klient prześle Ci referencję do przeczytania, otrzymasz e-maila na ten temat. Jeśli pobierzesz referencje na swój komputer, możesz udostępnić je innym. Możesz także skorzystać z ich bezpłatnej usługi, aby utworzyć link do hostowanego wideo lub niestandardowy widżet wideo dla swojej witryny.

Bohater świadectwa

Jeśli skontaktujesz się z Testimonial Hero, możesz współpracować ze strategiem, aby opracować dokładny plan, aby uzyskać pożądane wyniki. Będziesz mieć jasną ścieżkę do tworzenia treści wideo dla swoich klientów lub pracowników, które będą miały wpływ na twoje wysiłki.

Ułatwiają tworzenie wysokiej jakości referencji wideo, co pomaga zespołom sprzedaży B2B szybciej zdobywać zaufanie i wiarygodność, co przyspiesza doświadczenie kupującego.

Na każdym kroku będziesz mógł współpracować z ekspertami w tej dziedzinie, aby zapewnić jak najlepsze wykorzystanie materiału filmowego i tworzenie najlepszych treści. Pomogą Ci kierownicy projektów, producenci, montażyści i inni z dużym doświadczeniem.

Widmoniały

Vidmonials to elastyczna platforma, która daje firmom z wielu dziedzin szansę na prowadzenie biznesu. Wydajność Twojej firmy poprawi się dzięki kreatywnemu marketingowi, przyciągając więcej i lepszych odwiedzających.

Możesz dodać przekonujące wezwanie do działania do swojej witryny eCommerce, korzystając z oprogramowania do zdalnego nagrywania wideo. W rezultacie powinieneś zauważyć duży wzrost liczby osób, które kupują w Twojej witrynie.

Vidmonials sprawiają, że proces rekrutacji jest łatwiejszy w zarządzaniu i bardziej spersonalizowany. Podziel się wartością swojej firmy i spraw, by wyglądała lepiej, korzystając z oprogramowania do zdalnego nagrywania wideo, aby pokazać zadowolonych klientów. Pomoże Ci to przyciągnąć więcej klientów.

Mocne referencje

Strong Testimonial to świetna wtyczka, która doskonale robi wszystko, co powinna. Po skonfigurowaniu silnych referencji zaoszczędzisz dużo czasu w porównaniu do tego, ile czasu poświęciłbyś na ręczne zbieranie lub moderowanie referencji.

Jeśli chcesz, aby ludzie cię zauważyli, musisz zrobić coś, co się wyróżnia. Z tego powodu dodali referencje wideo, aby zwrócić uwagę ludzi na Twoje opinie.

Najważniejszą i najważniejszą rzeczą dotyczącą referencji jest to, że mogą one pomóc w zwiększeniu sprzedaży. To nie może się zdarzyć, jeśli Twoje referencje nie zawierają linków do omawianych produktów.

Tutaj przydają się silne referencje, ponieważ mają najlepszą wtyczkę z referencjami dla witryn eCommerce. Silne referencje dobrze współpracują z WooCommerce i są z nim w pełni kompatybilne.

Wniosek

Po utworzeniu strony z referencjami powinieneś poinformować o tym ludzi. Wyślij go do wybranych klientów, pracowników sprzedaży, a nawet innych klientów, jeśli uważasz, że mogą go przeczytać.

Upewnij się również, że Twoja strona główna, strona „O nas” i pasek nawigacyjny u góry ekranu zawierają linki do strony z Twoimi referencjami. Ze względu na wspaniałą pocztę pantoflową, która będzie pochodzić z tych referencji, baza klientów będzie rosła wykładniczo.