Co mogę zrobić z aplikacją nie można pobrać Błąd (495) [Android]


Android to świetna platforma dla smartfonów; jest wytrzymały i zbudowany z myślą o przekraczaniu granic. Jest również podatny na najdziwniejsze błędy. Nawet jeśli masz całkowicie podstawowe urządzenie, które nie zostało w żaden sposób zrootowane ani dostosowane, nadal będziesz doświadczać niektórych z tych problemów. Częstym błędem, który może napotkać wielu użytkowników, jest błąd Nie można połączyć się z aparatem. Innym nieco mniej powszechnym, ale wyjątkowo frustrującym problemem jest błąd (495), który uniemożliwia pobieranie aplikacji ze sklepu Google Play. Błąd może mieć prostą poprawkę lub może to być coś znacznie bardziej skomplikowanego, ale oto dwie rzeczy, które możesz spróbować rozwiązać.

błąd-495

Ten błąd pojawia się i wyłącza na moim Nexusie 5, gdy był zarówno zrootowany, jak iw stanie waniliowym. Błędy pojawiają się i znikają same, więc jeśli zainicjowałem pobieranie z mojego komputera, rozpocznie się i zakończy losowo. W innych przypadkach po prostu nie uda się pobrać aplikacji lub zainstalować aktualizacji do istniejących. Oto dwie poprawki, z których obie zadziałały.

Wyczyść pamięć podręczną i dane aplikacji

Przejdź do aplikacji Ustawienia i dotknij Aplikacje. Przejdź do zakładki „Wszystkie” i poszukaj najpierw Menedżera pobierania. Kliknij Wyczyść dane. Następnie wróć do karty „Wszystkie” i poszukaj Sklepu Google Play. Wyczyść pamięć podręczną i uruchom ponownie urządzenie. Teraz powinieneś móc pobrać aplikację.

menadżer pobierania play_store

Problemy z siecią

Aplikacje, które nie są pobierane, mogą mieć coś wspólnego z siecią, z którą jesteś połączony, i jest to problem trudniejszy do rozwiązania. Możesz łatwo pobierać aplikacje, jeśli przełączysz się do innej sieci, ale łatwiej to powiedzieć, a potem zrobić. Wypróbuj jedną z tych dwóch opcji; Zamiast korzystać z sieci operatora, użyj połączenia Wi-Fi lub jeśli to sieć operatora sprawia Ci problemy, użyj Wi-Fi.

Jeśli żadna z opcji nie działa, połącz się z siecią Wi-Fi i zresetuj router. Aby to zrobić, przytrzymaj przycisk zasilania przez kilka sekund, zanim go zwolnisz. Włącz go po trzydziestu sekundach i ponownie uruchom urządzenie, aby uzyskać dobry pomiar. W większości przypadków powinno to rozwiązać problem.