Co powinieneś wiedzieć o Pardot

Pardot to rozwiązanie do automatyzacji marketingu należące do rodziny Salesforce.

Marketerzy znajdują sposoby na zwiększenie wysiłków marketingowych w celu zaspokojenia potrzeb klientów na wysokim poziomie oraz poprawy wydajności i przychodów.

A rosnąca konkurencja wymaga od nich skuteczności na każdym kroku, aby wyprzedzić konkurencję.

Tak więc, gdyby korzystali z tradycyjnych ręcznych sposobów wykonywania swoich działań marketingowych, byłby to czasochłonny i żmudny proces.

W tym miejscu Pardot przydaje się marketerom.

To popularne oprogramowanie marketingowe pomaga im zautomatyzować działania marketingowe dzięki funkcjom analitycznym i sztucznej inteligencji. Łączy również zespoły sprzedaży i marketingu w celu zwiększenia ogólnej wydajności i potencjalnych klientów.

W tym artykule omówię Pardot, jego alternatywy i więcej.

Zaczynajmy!

Co to jest pardot?

Pardot, obecnie nazywany Salesforce Marketing Cloud Account Engagement (SMCAE), to wybór dla wielu klientów Salesforce, którzy szukają narzędzia do automatyzacji B2B. W rzeczywistości jest to platforma do generowania i pielęgnowania potencjalnych klientów, która oferuje wiele funkcji i korzyści, które zwiększają Twoje działania marketingowe.

Pardot umożliwia organizacjom mierzenie i śledzenie skuteczności komunikacji, uzyskanie pełnego wglądu w zachowanie odbiorców i personalizowanie odpowiednich treści w kampaniach w oparciu o szereg kryteriów.

Dzięki Pardot marketerzy mogą przenieść swoich klientów przez bezpieczny lejek sprzedaży. Narzędzie bardzo ułatwia projektowanie skutecznych wiadomości e-mail i angażowanie odbiorców docelowych odpowiednią treścią.

Ponadto możesz mieć pewność, że wchodzisz w interakcję z właściwymi odbiorcami we właściwym czasie i we właściwym tonie. Pomaga to przedstawicielom handlowym zamknąć więcej transakcji na podstawie dostępnych informacji.

Co więcej, marketerzy będą mieli niesamowitą okazję do efektywnego i szybkiego nawiązania współpracy z zespołem sprzedaży przy użyciu funkcji Pardot. Możesz śledzić każdy krok użytkowników i rejestrować zwrot z inwestycji w marketing. W ten sposób możesz poprawić obsługę klienta i bazę klientów, jednocześnie generując więcej rozwiązań opartych na danych, aby odnotować większy wzrost.

Pardot jest ściśle zintegrowany z podstawowymi obiektami Salesforce. Cena czyni go bardziej dostępnym dla różnych organizacji.

Przydaje się do wielu przypadków użycia, w tym do marketingu e-mailowego, formularzy, historii zaangażowania, segmentacji, oceniania, punktacji, kwalifikacji potencjalnych klientów, marketingu w wyszukiwarkach, analityki marketingowej, marketingu wielokanałowego i innych.

Marketing Automation z MCAE

Pardot lub MCAE pozwala zautomatyzować powtarzające się zadania i zaoszczędzić czas, aby skupić się na dużych celach. MCAE oferuje zespołom marketingowym niekończące się funkcje, aby usprawnić ich działalność poprzez zwiększenie bazy klientów.

Możesz odkryć kompletny zestaw narzędzi do automatyzacji, aby generować więcej lejków sprzedaży, wzmacniać sprzedaż i tworzyć odpowiednie połączenia, aby szybciej zamykać więcej transakcji.

Oto, w jaki sposób automatyzacja marketingu B2B może pomóc Ci zwiększyć sprzedaż, zwiększyć liczbę potencjalnych klientów i zwiększyć produktywność, aby przekształcić Twój biznes.

#1. Marketing Automation

Dzięki potężnej automatyzacji Marketing Automation możesz odciążyć ręczną pracę z zadań sprzedażowych i marketingowych i pomóc swojemu zespołowi przyspieszyć proces marketingowy poprzez:

  • Szybsze zamykanie większej liczby transakcji dzięki inteligentnemu lead nurturingowi: wysyłaj wiadomości e-mail automatycznie i wykonuj wszystkie zadania marketingowe w oparciu o wyzwalacze, takie jak interakcje użytkowników, czas i inne niestandardowe parametry.
  • Wysyłaj skuteczne wiadomości z dynamiczną treścią: wykorzystuj zbiorcze dane, aby zapewnić lepszą obsługę klienta, płynnie opracowuj ścieżki pielęgnacyjne i e-mailowe, wyświetlaj ukierunkowane oferty i nie tylko.
  • Nawiąż kontakt ze swoimi klientami we właściwym momencie: odpowiadaj potencjalnym klientom i dowiedz się, co dzieje się między sprzedażami. Otrzymuj alerty w czasie rzeczywistym, aby kontaktować się z potencjalnymi klientami, gdy ma to znaczenie, i zwracać uwagę na działania potencjalnego klienta.
  • Szczegółowy widok aktywności potencjalnego klienta: twórz odpowiednie rozmowy i kieruj więcej ofert sprzedażowych za pomocą szczegółowych danych o aktywności potencjalnych klientów.

#2. Generowanie leadów

MCAE daje przydatne opcje usprawnienia procesu gromadzenia wysokiej jakości leadów. Możesz tworzyć strony docelowe z integracją i niestandardowymi układami za pomocą kreatora stron docelowych. Dzięki MCAE możliwe jest dodawanie formularzy do stron w celu zebrania niezbędnych informacji kontaktowych o użytkownikach.

Otrzymasz pełne statystyki dotyczące płatnych i organicznych wyników wyszukiwania, skuteczności słów kluczowych itp., dzięki czemu możesz przeanalizować każdy punkt i poprawić działania SEO i SEM. Poza tym uzyskasz pełny obraz kampanii marketingowych w mediach społecznościowych i interakcji z odbiorcami, dzięki funkcjonalności Pardot.

#3. Zarządzanie ołowiem

MCAE umożliwia kontakt z użytkownikami za pośrednictwem wiadomości opartych na wyzwalaczach, w tym czasie, interakcjach i innych parametrach niestandardowych. Dzięki temu narzędziu marketingowemu możesz zbierać najgorętsze kontakty do potencjalnych klientów na podstawie ocen i scoringów dotyczących użytkowników.

Narzędzie automatycznie dzieli potencjalnych klientów na dynamiczne i ukierunkowane listy. Pomaga również śledzić zainteresowania i zachowania klientów, aby oferować odpowiednie treści.

#4. Marketing e-mailowy

MCAE pomaga w skutecznym i wydajnym przeprowadzaniu kampanii e-mail marketingowych. Dzięki wizualnemu i przyjaznemu dla użytkownika kreatorowi wiadomości e-mail możesz tworzyć responsywne, a także jasne wiadomości e-mail dostosowane do życzeń klienta.

Jego przydatne funkcje, takie jak opcja harmonogramu, autorespondery, wizualne płótno pielęgnacyjne i inne, pomagają wysyłać klientom odpowiednie wiadomości i zbierać statystyki dotyczące najlepiej działających treści.

#5. Dostosowanie do rozwoju

Zaletą korzystania z MCAE/Pardot jest to, że pozwoli połączyć przedstawicieli handlowych i marketingowych, aby osiągnąć wspaniałe wyniki w kampaniach relacji z klientami. Możesz łatwo śledzić wiadomości wysyłane przez Gmaila, komunikować się z głównymi potencjalnymi klientami i natychmiast otrzymywać alerty w czasie rzeczywistym.

#6. Raportowanie ROI

Możesz analizować wpływ działań sprzedażowych i marketingowych na przychody. Pardot tworzy wiele raportów, takich jak raportowanie cyklu życia, raportowanie ROI i zaawansowane raportowanie e-mail. Ponadto możliwe jest teraz łączenie różnych narzędzi marketingowych i zarządzanie interakcjami z klientami w różnych kanałach.

7. Sztuczna inteligencja

MCAE integruje się ze sztuczną inteligencją, aby usprawnić działania sprzedażowe i marketingowe, a także zaangażować więcej potencjalnych klientów. Korzystając z narzędzia Einstein, możesz monitorować i analizować zachowanie klientów, ocenę potencjalnych klientów, wgląd w kampanie marketingowe i aktywność związaną z zaangażowaniem użytkowników.

Uczenie maszynowe umożliwia znajdowanie wykwalifikowanych potencjalnych klientów, stosowanie podejścia zorientowanego na klienta, przeglądanie pól wpływu i odkrywanie nowych odbiorców. Poza tym istnieją inne funkcje, które pomagają skalować Twój biznes i automatyzować marketing. Są to:

  • Tworzenie spersonalizowanych i dynamicznych e-maili oraz stron docelowych za pomocą tylko kliknięć, a nie kodu
  • Zapewnienie przedstawicielom handlowym pełnego wglądu w zaangażowanie klientów i płynne przekazywanie potencjalnych klientów
  • Łatwe segmentowanie na podstawie zaangażowania w ankietę, aplikacje wideo i webinarium
  • Pozyskiwanie analityki marketingowej B2B, aby zobaczyć prognozy, aby połączyć marketing z powrotem ze statystykami ROI
  • Scoring oparty na koncie, aby pomóc w dostosowaniu sprzedaży i marketingu do kluczowych klientów

Dlaczego Pardot (MCAE)?

Salesforce nie zastępuje Pardota (MCAE), ale korzysta z tych samych cech i funkcjonalności wraz z cenami i opakowaniem. Rozumiemy, dlaczego Pardot został zmieniony na Marketing Cloud Account Engagement.

  • Łatwe do rozpoznania spójność i funkcjonalność: Salesforce zmienia nazwy swoich produktów, aby były bardziej opisowe. Pomoże ludziom wybrać odpowiedni produkt dla ich działalności i łatwo rozpoznać zastosowania produktu.
  • Ujednolicenie platformy: Salesforce dzieli każdy produkt na sekcje platformy, aby klienci mogli łatwo wyszukiwać swoje wymagania. Główną ideą jest umieszczenie każdego rozwiązania w określonej sekcji.
  • Elastyczność i wytrzymałość: Stworzenie doskonałej nazwy, która w skrócie opisuje funkcjonalność produktu poprzez samą nazwę, nie wymaga dalszych zmian w przyszłości.

Firmy korzystają z MCAE z następujących powodów:

  • Identyfikacja, zarządzanie i kwalifikacja potencjalnych klientów lub potencjalnych klientów
  • Zarządzanie kampanią, historia i hierarchie
  • Funkcjonalność dla mediów społecznościowych, marketingu ukierunkowanego i poczty e-mail
  • Standardy procesu i udoskonalanie poprzez szablony, segmentację i automatyzację
  • Strony docelowe i formularze, które automatycznie łączą dane z rekordami potencjalnego klienta
  • Raportowanie dla połączonych aplikacji, kampanii, cyklu życia potencjalnego klienta i zasobów marketingowych ze śledzeniem rzeczy, takich jak wpływ na potok i skuteczność kampanii

Co więcej, MCAE pomaga znaleźć więcej potencjalnych klientów, zautomatyzować marketing, zidentyfikować najgorętszych potencjalnych klientów, zmaksymalizować zwrot z inwestycji w marketing, zarządzać danymi, uzyskać zaawansowane integracje i nie tylko.

Ceny MCAE

Duże firmy i przedsiębiorstwa mogą rozwijać się jeszcze szybciej dzięki różnym edycjom oferowanym przez Salesforce MCAE, które pasują do Twoich procesów biznesowych. Do wyboru są następujące opcje cenowe:

  • Wzrost: kosztuje 1250 USD miesięcznie. Obejmuje takie funkcje, jak generowanie leadów, kwalifikacja, zarządzanie, marketing e-mailowy, personalizacja e-maili, limity do 10 000 kontaktów, nieograniczone opcje marketingu e-mailowego, 50 formularzy i stron docelowych, kalendarz marketingowy, testy A/B i wiele innych.
  • Dodatkowo: kosztuje 2500 USD miesięcznie i obejmuje zaawansowaną automatyzację marketingu, generowanie potencjalnych klientów, kwalifikację, zarządzanie, personalizację poczty e-mail i zaawansowaną analitykę.
  • Zaawansowane: kosztuje 4000 USD miesięcznie za 10 000 kontaktów. Jest to najpopularniejszy przedział cenowy, który oferuje te same funkcje, co pakiet Plus, z dodatkową opcją piaskownic deweloperskich, jednostek biznesowych i sztucznej inteligencji do marketingu i sprzedaży.
  • Premium: korzystaj z funkcji gotowych do pracy w przedsiębiorstwie, spersonalizowanej pomocy technicznej dla produktów i analiz predykcyjnych za 15 000 USD miesięcznie dla 75 000 kontaktów.

Możesz zarejestrować się, aby wziąć udział w BEZPŁATNEJ wycieczce, aby dokładnie zrozumieć, jak to działa.

Alternatywy dla Salesforce MCAE

#1. Centrum marketingowe HubSpot

HubSpot oferuje oprogramowanie marketingowe, które pomaga marketerom i przedstawicielom handlowym przyciągnąć więcej odbiorców, przekształcić odwiedzających w odpowiednich klientów i prowadzić pełne kampanie marketingowe na dużą skalę. HubSpot Marketing Hub to łatwa w użyciu i potężna platforma.

Platforma pozwala przyciągnąć odwiedzających za pomocą reklam, kampanii w mediach społecznościowych, blogów i nie tylko. Śledzi ROI dzięki raportowaniu atrybucji. Wszystkie dane i narzędzia marketingowe znajdują się teraz pod jednym dachem, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas i uzyskać kontekst, którego potrzebujesz, aby zaoferować spersonalizowane doświadczenie.

Możesz tworzyć treści, których pożądają Twoi odbiorcy i uczynić je atrakcyjnymi, aby Twoi potencjalni klienci nie przegapili ofert.

Stwórz skalowalną strategię, aby przyciągać coraz więcej odwiedzających i przekształcać ich w potencjalnych klientów. HubSpot Marketing Hub zapewnia popularne funkcje, takie jak analizy marketingowe, niestandardowe obiekty, integracja z Salesforce i inne.

HubSpot oferuje proste pulpity nawigacyjne i nowoczesny interfejs, który jest bardziej przyjazny dla użytkownika niż Pardot. Daje Ci możliwość szkolenia i wsparcia, takiego jak Akademia HubSpot, gdzie rozwijasz swoje umiejętności korzystania z mocy zaawansowanych funkcji.

Pod względem automatyzacji, raportowania i obsługi klienta HubSpot ma przewagę. Jego struktura cenowa jest bardzo prosta. Będziesz mógł z niego korzystać za darmo, ale znajdziesz branding HubSpot.

Podstawowa cena, w której nie znajdziesz żadnego brandingu, zaczyna się od 45 USD/miesiąc. Uzyskaj bezpłatne demo dla wszystkich edycji premium. Pardot nie zapewnia bezpłatnego okresu próbnego, ale możesz wziąć udział w bezpłatnej wycieczce. Pardot może być poza zasięgiem małych firm ze względu na wysokie ceny.

#2. Adobe Marketo Zaangażowanie

Ułatw sobie podróż klienta dzięki Adobe Marketo Engage. Pomoże Ci śledzić każde zachowanie Twoich klientów i zaangażować właściwego klienta. Możesz szybko skalować kampanie marketingowe i określić, jak kanały i marketing wpływają na przychody Twojej firmy.

Wykorzystaj wbudowaną inteligencję, wyrafinowane przepływy podróży i dane behawioralne, aby identyfikować, przyspieszać i angażować najlepsze opcje, aby podróż kupującego przebiegała płynniej.

Adobe Marketo Engage oferuje personalizację treści, automatyzację, analizę wpływu, środowisko danych marketingowych, partnerstwo handlowe, zaangażowanie w wielu kanałach i nie tylko.

Zapoznaj się ze spersonalizowaną demonstracją, aby poznać rozwiązania z zakresu marketingu angażującego i szczegółowe funkcje produktów obejmujące pielęgnowanie, automatyzację, marketing e-mailowy i nie tylko. Otrzymasz proste i bogate w możliwości pakiety, które pomogą Ci podnieść jakość obsługi klienta i rozwinąć Twój biznes.

Marketo Engage zapewnia różne szablony z kombinacjami zmiennych, modułów, elementów i kontenerów, których możesz użyć. Ponadto otrzymasz BEZPŁATNIE szablony wiadomości e-mail zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych. Zmiany wprowadzone w szablonie można przeglądać w formatach stacjonarnych i mobilnych.

Możesz tworzyć, przeglądać i zatwierdzać formularze, a także usuwać lub zmieniać kolejność pól i dodawać je z menu rozwijanego. Na podstawie reguł widoczności masz możliwość pokazania lub ukrycia swoich formularzy.

Marketo Engage oferuje ustawienia języka oparte na lokalizacji, automatyczne wypełnianie dla potencjalnych klientów w mediach społecznościowych oraz progresywne profilowanie do przekierowywania i podglądu strony z podziękowaniami lub zewnętrznego adresu URL.

W porównaniu z Pardot/MCAE, Marketo Engage wygrywa pod względem wstępnie zbudowanych szablonów, możliwości dostosowywania, dostarczania większej liczby funkcji związanych z formularzami, kampanii w mediach społecznościowych, analiz BI, kalendarza marketingowego, SEO i innych.

#3. Zoho Marketing Plus

Marketerzy i przedstawiciele handlowi korzystają z ujednoliconej platformy Zoho Marketing Plus. Łączy wszystkie działania marketingowe i angażuje klientów w wielu kanałach. Może pomóc w zwiększeniu zwrotu z inwestycji w wydatki marketingowe i zwiększyć produktywność zespołu.

Ponieważ możesz jednocześnie zarządzać różnymi kanałami, zabezpieczeniami marketingowymi, wiadomościami, recenzjami branżowymi i nie tylko, potrzebujesz dla swojego zespołu skutecznych i nowoczesnych kampanii marketingowych.

Marketing Plus daje dostęp do odpowiedniego marketera, łącząc zespół i umożliwiając mu bezproblemową współpracę.

Marketing Plus obsługuje SMS-y, wydarzenia, media społecznościowe, prezentacje, ankiety, webinaria i e-maile, dzięki czemu możesz rozpowszechniać swoje treści w każdym kanale, w którym są już Twoi klienci. Pozwól swojemu zespołowi marketingowemu z łatwością planować i realizować kampanie z jednej platformy marketingowej.

Upewnij się, że Twoja kampania marketingowa odniesie duży sukces dzięki Marketing Plus. Możesz tworzyć działania, śledzić postępy, przypisywać własność zadań, współpracować z zespołem i dawać odbiorcom to, czego chcą w czasie rzeczywistym.

Zoho Marketing Plus to lepsza opcja dla małych firm lub startupów, ponieważ zapewnia 15-dniowy BEZPŁATNY okres próbny. Otrzymasz możliwość zarządzania marką, śledzenia konwersji, obsługi wielu użytkowników itp. w porównaniu z Pardot. Standardowe ceny są przystępne dla firm każdej wielkości.

#4. Sendinblue Marketing Automation

Zautomatyzuj swoje procesy sprzedażowe i marketingowe w mgnieniu oka dzięki Sendinblue Marketing Automation. Dzięki obsłudze wielu kanałów bądź wszędzie tam, gdzie już są Twoi klienci, np. poczta e-mail, SMS, czat, skrzynka odbiorcza i inne.

Spersonalizuj każdy krok swoich odbiorców, segmentując każdego klienta pod względem jego potrzeb, lokalizacji itp. Otrzymasz formularze rejestracji, reklamy na Facebooku i strony docelowe, aby zmienić odwiedzających w wartościowych klientów.

Interfejs Sendinblue jest bardziej przyciągający wzrok i przyjemniejszy w użyciu. To łatwiejszy proces importowania i kategoryzowania kontaktów w celu komunikacji z klientami. Oferuje bezpłatną jazdę próbną i jest dostępny dla każdego.

Notka autora

Pardot to bez wątpienia doskonała platforma do automatyzacji marketingu, która zawiera zaawansowane funkcje i oferuje wiele korzyści markerom.

Wykorzystuje moc automatyzacji i sztucznej inteligencji, aby pomóc Ci w prowadzeniu działań marketingowych od generowania i pielęgnowania leadów po marketing e-mailowy, targetowanie w mediach społecznościowych i zarządzanie kampaniami. Możesz także śledzić swoje wyniki dzięki szczegółowym analizom i raportom.

Ogólnie rzecz biorąc, platforma jest świetna dla firm i marketerów z dobrym budżetem. Jeśli jednak nie uważasz, że jest to atrakcyjne z jakiegokolwiek powodu, czy to oferty, czy wysokiej ceny, możesz poszukać wyżej wymienionych alternatyw Pardot. ’

Ostatecznie wybierz platformę do automatyzacji marketingu, która będzie odpowiadać Twoim wymaganiom i nadal mieścić się w Twoim budżecie. I zobacz, jak Twoje działania marketingowe przynoszą owoce!