Contact Center stara się ułatwić grupowe wysyłanie wiadomości [iOS]

Każdy ma w telefonie jeden numer ICE (w nagłych wypadkach), ale mamy też grupę osób, przyjaciół czy rodzinę, z którymi musimy być w stałym kontakcie. Nazywaj ich swoimi w tłumie, nazywaj ich dokuczliwymi rodzicami lub nazywaj ich swoimi rówieśnikami, ale musisz pozostawać w stałym kontakcie z określoną grupą ludzi. iOS nie jest zbyt elastyczny, jeśli chodzi o wiadomości grupowe, dlatego warto poszukać lepszej opcji udostępniania dużych grup. Contact Center to bezpłatna aplikacja na iOS, która pozwala bardzo szybko skontaktować się z grupą. Umożliwia wysyłanie im wiadomości grupowych za pośrednictwem domyślnej aplikacji do obsługi wiadomości, grupowego e-maila i wykonywanie szybkich połączeń telefonicznych z dowolnymi osobami w grupie, a także wysyłanie im GIF-ów.

Centrum kontaktowe zawiera reklamy, które można usunąć po uaktualnieniu za 2,99 USD. Reklamy nie są zbyt nachalne, więc jeśli zdecydujesz się korzystać z aplikacji za darmo, nie będą Ci zbytnio przeszkadzać. Zacznij od utworzenia grupy osób, do których musisz często wysyłać wiadomości. Aplikacja automatycznie wybierze Twoje ulubione kontakty. Twoja grupa i ulubione zostaną dodane do skrótów na ekranie głównym aplikacji. Możesz je dodawać lub usuwać, dotykając przycisku edycji w prawym górnym rogu.

Centrum Kontaktu Skróty w Contact Center

Grupową wiadomość e-mail i wiadomość grupową można wysłać do jednej z grup lub wybrać jeden z kontaktów i wysłać im szybką wiadomość, zadzwonić, wysłać wiadomość e-mail i wysłać zdjęcie. Działania grupowe są ograniczone do wysyłania e-maili i wiadomości, chociaż pojawiają się również inne akcje, ale nie działają dla całej grupy.

Możesz dodać nowy folder lub skrót do ekranu głównego, dotykając przycisku edycji u góry. Skróty służą do wysyłania wiadomości e-mail, nawiązywania połączeń z określonym kontaktem i uzyskiwania dostępu do klawiatury.

Folder Contact Center Contact Center nowy skrót

Pod względem koncepcyjnym aplikacja stara się ułatwić grupowe wysyłanie wiadomości i ma na celu zapewnienie szybszego dostępu do ulubionych kontaktów. Kiedy już zawiesiłem aplikację, pierwszym pytaniem, które zadałem sobie, było, dlaczego miałbym używać jej zamiast domyślnej aplikacji Telefon, w której mogę uzyskać dostęp do Kontaktów, a także wysyłać im e-maile i wiadomości. Contact Center nie radzi sobie dobrze z tym, co wydaje się dobrym pomysłem i nadmiernie komplikuje sprawę. Interfejs nie jest tym, co kiedykolwiek nazwałbyś intuicyjnym. W ostrym porównaniu możesz spojrzeć na Mingle, który, choć nieco skomplikowany w użyciu, dodaje pewne funkcje, których nie mają kontakty i aplikacja na telefon. Aby Contact Center było warte uaktualnienia, musiałoby drastycznie poprawić sposób pracy z grupami.

Zainstaluj Control Center z App Store

przez Lifehacker