Czy możesz zobaczyć, kto oglądał Twoje? Instagram Reels? Nie!

Udostępnij teraz w social media:

Jeśli chcesz poprawić swoją grę na Instagramie i zdobyć więcej obserwujących, tworzenie reels to świetny sposób, aby to zrobić. Te krótkie, ekscytujące filmy pozwolą Ci zdobyć popularność, a nawet mogą Cię odkryć, jeśli masz konto publiczne.

Podczas tworzenia Instagram Reels, jedną z rzeczy, które mogą Cię zainteresować, jest to, kto je ogląda. Jeśli chcesz dowiedzieć się, kto oglądał Twoje Instagram Reels, ten artykuł jest dla Ciebie. Omówimy to pytanie szczegółowo i dostarczymy ważnych informacji na temat statystyk Reel na Instagramie.

Czy możesz zobaczyć, kto ogląda twoje? Reels na Instagramie?

Niestety, Instagram nie pozwala zobaczyć, kto oglądał Twoje Instagram reels. Istnieje kilka potencjalnych powodów.

Po pierwsze, jeśli masz konto publiczne i publikujesz szpulę, prawdopodobnie będzie ona miała tysiące wyświetleń. Dostarczenie listy wszystkich widzów potencjalnie spowodowałoby trudności techniczne dla Instagrama. Co więcej, z czasem ta funkcja stałaby się nużąca. Wyobraź sobie przewijanie tysięcy nazwisk tylko po to, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć jedną lub dwie konkretne osoby, które oglądały Twój bęben.

Kolejną rzeczą do rozważenia jest prywatność. Chociaż możesz chcieć wiedzieć, kto oglądał twoją reelspomyśl o sytuacji odwrotnej. Kiedy przeglądasz reels a ty oglądasz jeden, możesz nie chcieć, aby ktokolwiek wiedział, że go oglądałeś. Zachowanie prywatności podczas przeglądania reels jest zaletą, a nie wadą.

Nawet jeśli nie widzisz, kto oglądał twoją reelsmożesz zobaczyć, ile osób je obejrzało:

  • Otwórz aplikację Instagram i przejdź do reels Sekcja.
  • Znajdź rolkę, dla której chcesz zobaczyć liczbę wyświetleń.
  • Stuknij numer pod ikoną serca.
  • Zobaczysz, ile razy Twój bęben był odtwarzany.
  • Oprócz tego możesz zobaczyć listę osób, które polubiły lub skomentowały Twoją reels:

  • Otwórz aplikację Instagram i przejdź do reels Sekcja.
  • Znajdź rolkę, dla której chcesz zobaczyć listę osób, które ją polubiły lub skomentowały.
  • Aby wyświetlić listę osób, które go polubiły, dotknij numeru pod ikoną serca. Aby wyświetlić listę osób, które skomentowały rolkę, stuknij liczbę pod dymkiem.
  • Ponieważ nie ma bezpośredniego sposobu, aby zobaczyć, kto oglądał twoją reels, możesz użyć jednej z alternatyw, aby przynajmniej zobaczyć, kto ją polubił lub skomentował, co może dać ci pewien wgląd. Te metody nie są niezawodne, ale mogą pomóc.

      Jak dodać GIF do swojej historii na Instagramie

    Inną metodą sprawdzenia, kto polubił lub skomentował, jest opublikowanie rolki w swojej historii. Jeśli udostępnisz swoją rolkę swojemu Instagram stories również będziesz mógł zobaczyć, kto go oglądał. Po zakończeniu nagrywania wystarczy dotknąć Dodaj szpulę do swojej historii.

    Następną metodą, która może pomóc Ci dowiedzieć się, kto oglądał Twój bęben, jest sprawdzenie sekcji z opowiadaniami. Zwykle kilka pierwszych osób w sekcji to osoby, z którymi często się kontaktujesz. Oczywiście nie oznacza to, że ci ludzie rzeczywiście oglądali Twój bęben, ale może to dać ci wyobrażenie o tym, kto najprawdopodobniej go widział.

    Na koniec zwróć uwagę na to, kto często lubi i komentuje Twoje posty i historie. Te osoby zazwyczaj widzą Twoje reelszbyt.

    Jak sprawdzić swoje Instagram Reels Statystyki

    Oprócz podstawowych statystyk wymienionych powyżej, Instagram ma funkcję o nazwie Instagram Insights. Ta funkcja pozwala dowiedzieć się więcej o trendach dla reels nagrałeś. Możesz zobaczyć, co lubi, a czego nie lubi Twoi odbiorcy, które reels są najbardziej popularne itp. Instagram Insights pozwala wyciągnąć wnioski i dostosować strategię, aby przyciągnąć więcej widzów.

    Pamiętaj, że ta opcja jest dostępna tylko w aplikacji mobilnej Instagram. Możesz też uzyskać dostęp do tej opcji tylko wtedy, gdy masz konto biznesowe lub konto twórcy. Na szczęście możesz się na nie łatwo przełączyć. Warto wspomnieć, że jeśli masz konto prywatne, przejście na firmę lub twórcę upubliczni je.

    Wykonaj poniższe czynności, aby przełączyć się na konto firmowe lub konto twórcy:

  • Otwórz aplikację Instagram.
  • Stuknij swoje zdjęcie profilowe w prawym dolnym rogu.
  • Stuknij trzy linie w prawym górnym rogu.
  • Stuknij Ustawienia.
  • Stuknij Konto.
  • Stuknij Przełącz na konto profesjonalne.
  • Jeśli przełączasz się z konta osobistego, zobaczysz listę kategorii, które możesz wybrać, aby specjalizować swój profil. Niektóre kategorie to artysta, bloger, społeczność, edukacja, pisarz, fotograf itp.
  • Jeśli chcesz, połącz stronę na Facebooku z kontem na Instagramie.
  • Zakończ konfigurowanie konta.
  • Będziesz mieć teraz dostęp do statystyk na Instagramie. Oto jak je znaleźć w aplikacji mobilnej Instagram:

  • Otwórz aplikację Instagram.
  • Stuknij swoje zdjęcie profilowe.
  • Stuknij trzy linie w prawym górnym rogu.
  • Kliknij Statystyki.
  •   Jak odpowiedzieć na historię na Instagramie za pomocą zdjęć i tekstu

    Jeśli chcesz wyświetlić statystyki dotyczące konkretnego bębna, wykonaj następujące kroki:

  • Otwórz aplikację Instagram.
  • Stuknij swoje zdjęcie profilowe i otwórz reels Sekcja.
  • Znajdź rolkę, dla której chcesz uzyskać wgląd i dotknij trzech kropek.
  • Kliknij Wyświetl statystyki.
  • Instagram Insights pozwalają zbierać cenne informacje na temat Twojego reels oraz ogólne trendy z nimi związane. Oto, co możesz wyświetlić:

    • Osiągnięte konta — pokazuje, ile osób obejrzało Twój bęben. Zobaczysz liczbę osób, które przynajmniej raz widziały Twój bęben.
    • Odtworzenia – pokazuje, ile razy grano na Twoim bębnie. Ta liczba jest zwykle wyższa niż liczba osiągniętych kont, ponieważ niektóre osoby zobaczą Twój bęben więcej niż raz.
    • Polubienia — ten wskaźnik pokazuje, ile osób polubiło Twój bęben.
    • Komentarze – pokazuje liczbę komentarzy na bębnie.
    • Zapisy — te dane informują o tym, ile osób dodało do zakładek Twoją rolkę.
    • Udziały – ta liczba informuje, ile razy użytkownicy Instagrama udostępnili Twoją rolkę lub wysłali ją innej osobie.

    Jak wcześniej wspomniano, możesz wyświetlić te informacje dla wszystkich swoich reels i każdą rolkę. Dane pomogą Ci uzyskać szczegółowy przegląd tego, co preferują Twoi odbiorcy, co pozwoli Ci dostosować swój reels odpowiednio.

    Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z Instagram Insights i reelsmożesz wykonać kilka czynności, aby poeksperymentować i szybko dowiedzieć się, co lubią Twoi odbiorcy:

    • Wypróbuj różne style — na początku może być trudno powiedzieć, co lubi Twoja publiczność. Eksperymentując z różnymi stylami, możesz ocenić liczbę polubień, komentarzy, zapisów i udostępnień, które otrzymuje każdy styl, uzyskując w ten sposób wgląd w to, co działa dla Twoich odbiorców. Wypróbuj różne filtry i efekty. Z czasem dowiesz się, co odpowiada Tobie i Twoim odbiorcom.
    • Eksperymentuj z długościami rolek – Maksymalna długość rolki to 60 sekund. Ale to nie znaczy, że zawsze powinieneś robić swoje reels tak długo. Czasami krócej reels są bardziej efektywne. W zależności od rodzaju reels publikujesz i preferencje odbiorców, możesz wybrać optymalną długość.
    • Przetestuj różne ustawienia dźwięku – Oprócz cieszenia się samą rolką, Twoi widzowie doceniają również dobry dźwięk. Należy wziąć pod uwagę kilka rzeczy dotyczących dźwięku w Twoim reels. Przede wszystkim możesz zdecydować się na użycie oryginalnego dźwięku ze swojego filmu. To dobra opcja, jeśli jesteś na koncercie lub nagrywasz rozmowę. Zwróć uwagę na jakość dźwięku; jeśli jest kiepski, widzom prawdopodobnie się to nie spodoba. Inną opcją jest użycie narracji. Jeśli nagrywasz przepis lub wyjaśniasz proces, dobrym pomysłem jest nagranie swojego głosu i użycie go w swoim bębnie. Możesz także użyć utworu z biblioteki muzycznej Instagram. Cokolwiek wybierzesz, upewnij się, że pasuje do typu i przeznaczenia Twojego kołowrotka.
    • Spróbuj opublikować reels o różnych porach i dniach – czas jest niezbędny. Na przykład, jeśli publikujesz szpulę o 1 w nocy, najprawdopodobniej nie przyciągniesz takiej samej liczby widzów, jak publikowanie o 18:00. To samo dotyczy publikowania w różne dni: reels publikowane w poniedziałek rano nie wzbudzą takiej samej uwagi, jak te publikowane w niedzielę rano. Oczywiście nie ma uniwersalnych czasów na umieszczanie szpuli. Zależy to w dużej mierze od odbiorców, ich wieku itp. Załóżmy, że celujesz w starszych odbiorców. Jeśli opublikujesz swoją rolkę o 2 w nocy w sobotę, prawdopodobnie nie uzyskasz wielu wyświetleń.
      Jak wylogować się z konta Instagram na wszystkich urządzeniach

    Jak sprawdzić kogoś innego Instagram Reels Wyświetlenia

    Oprócz sprawdzania poglądów, polubień i komentarzy dla Twojego reels, Instagram pozwala zrobić to samo dla kogoś innego. Jeśli chcesz sprawdzić, ile osób obejrzało czyjąś rolkę na Instagramie, wykonaj poniższe czynności:

  • Otwórz aplikację Instagram.
  • Znajdź kołowrotek, dla którego chcesz sprawdzić widoki i dotknij go.
  • Stuknij numer pod ikoną serca. Zobaczysz liczbę odtworzeń i listę osób, którym podobał się bęben.
  • Przypieczętuj umowę z Reels

    Chociaż Instagram nie pozwala zobaczyć, kto konkretnie oglądał Twoje reels, pozwala zobaczyć liczbę osób, które je obejrzały. Dodatkowo zawsze możesz zobaczyć listę osób, które polubiły i skomentowały Twoje reels.

    Jeśli chcesz śledzić swoje reelstrendy i postępy, przełącz swoje konto na profesjonalne i ciesz się Insights na Instagramie. Ta funkcja pozwala zagłębić się w reels i dostosuj je zgodnie z preferencjami odbiorców.

    Czy często publikujesz? reels na Instagramie? Czy śledzisz, ile osób je ogląda? Powiedz nam w sekcji komentarzy poniżej.

    x