Czytaj najpopularniejsze wiadomości z całego świata przez Twitter

To właśnie wiadomości zmusiły mnie do dołączenia do Twittera; to miejsce, w którym wiadomości szybko się psują i nie musisz ich zbyt często szukać. Osoby, które obserwujesz, mówią o popularnych wiadomościach, hashtagi znajdują powiązane rozmowy, a każdy przełom lub aktualizacja odnajduje siebie. W idealnym przypadku jest to całkiem niezłe, ale zależy to od dwóch bardzo nieprzewidywalnych czynników; osoby, które obserwujesz, i używane hashtagi. Otwieranie Twittera, oglądanie wielu popularnych hashtagów i nie posiadanie pojęcia, z czym są związane, jest całkowicie normalne. Znalezienie odpowiedniego tweeta, takiego, który wyjaśnia, co oznacza tag, wymaga czasu, a ludzie, których obserwujesz, mogą pogorszyć sprawę, jeśli źle go zinterpretują. Zasadniczo masz Twittera, który jest świetnym miejscem na wiadomości, ale masz też hashtagi i trendy, które mogą powodować wiele zamieszania. Moments to próba rozwiązania tego wszystkiego przez Twittera; to nowa funkcja wprowadzona przez usługę zarówno w wersji internetowej, jak i aplikacjach mobilnych, która pokazuje popularne historie z czterech różnych kategorii.

Dostęp do Momentów można uzyskać za pomocą ikony błyskawicy w aplikacji mobilnej lub z karty Chwile w Internecie. Jest podzielony na pięć kategorii; Dziś wiadomości, sport, rozrywka i zabawa.

Zakładka Dzisiaj pokazuje podsumowanie historii, o których aktualnie rozmawiamy, i możesz śledzić każdą z nich. Jeśli interesuje Cię konkretny typ historii, np. Wydarzenie sportowe lub wręczenie nagród, możesz przełączyć się na zakładkę Sport lub Rozrywka, aby ją śledzić. Moments znajduje popularne wydarzenie, przedstawia jego krótkie podsumowanie, umożliwia śledzenie go i kieruje do autentycznego źródła wiadomości na dany temat.

Momenty na Twitterze

Chwile odświeżają się, aby uwzględnić aktualizacje, i możesz osadzić moment w witrynie internetowej.

moment osadzenia na Twitterze

Moje pierwsze przemyślenia na temat tej funkcji są takie, że Twitter stara się, aby wiadomości były bardziej autentyczne, a nie tylko niepoprawne informacje, które zyskują na popularności, ponieważ są często publikowane na Twitterze. Myślę, że to dobrze, że starają się pomóc ludziom znaleźć autentyczne wiadomości, zamiast po prostu promować trendy wirusowe i pozwalać, aby społeczne moby dyktowały rozmowy.

Jest to również dobre dla firm, które reklamują się na Twitterze. W przeszłości hashtagi, za które firmy płaciły, odbijały się od ludzi porywających je i nadających firmie zły rozgłos. Dzięki Moments prawdopodobnie znajdzie się sposób na wprowadzenie pewnej kontroli nad tym, o czym jest hashtag.

Chwile pojawiają się powoli dla użytkowników, a jeśli jeszcze ich nie widzisz, daj im kilka dni.