Udostępnij teraz w social media:

Wiele codziennych czynności porusza się w Internecie, a kraje przechodzą w pełne lub częściowe blokady z powodu COVID-19. W tym celu wiele osób uczy się o nowych narzędziach, które pomagają im w pracy online. Jeśli musisz uczestniczyć w spotkaniach online, ale starasz się zrozumieć, jak się przyłączyć, zapewniamy Ci wsparcie. Oto jak dołączyć do spotkania Google Hangouts, Zoom lub Skype.

Dołącz do spotkania Google Hangouts

Aby dołączyć do spotkania Google Hangouts, potrzebujesz linku do spotkania. Ten link musi zostać udostępniony przez każdego, kto zaprosił Cię na spotkanie. Link może być udostępniany za pośrednictwem wiadomości e-mail, wiadomości SMS lub czatu.

Sprawdź -   Jak udostępniać swoją lokalizację na żywo w Mapach Google znajomym

Jeśli otrzymasz e-mail z zaproszeniem na spotkanie Google Hangouts, będzie link, który możesz kliknąć, aby dołączyć. To naprawdę wszystko, co musisz zrobić. W niektórych przypadkach, w zależności od ustawień spotkania, może być konieczne poczekanie, aż osoba, która utworzyła spotkanie, pozwoli ci dołączyć.

Jeśli otrzymasz link do spotkania, wszystko, co musisz zrobić, to wpisać go w pasku adresu URL w przeglądarce. Nie musisz być zalogowany na swoje konto Google, aby dołączyć do spotkania.

Jeśli wiesz, że zaproszenie na spotkanie zostało wysłane na Twoje konto Google, ale nie możesz go znaleźć, odwiedź Google Hangouts. Kliknij ikonę hamburgera w lewym górnym rogu i kliknij „Zaproszenia” w kolumnie. Zobaczysz wszystkie zaproszenia, które zostały wysłane.

Sprawdź -   Jak zmienić zasady wykonywania programu PowerShell

Dołącz do spotkania Zoom

Zaproszenie na spotkanie Zoom można wysłać do Ciebie e-mailem jako link lub jako zaproszenie do kalendarza. Jeśli korzystasz z Kalendarza Google, Kalendarza Outlook lub Kalendarza Yahoo, sprawdź, czy nie ma zaproszeń. Zaproszenie będzie zawierało link, który możesz kliknąć, aby dołączyć do spotkania Zoom.

Alternatywnie możesz otrzymać link przez e-mail, wiadomość tekstową lub czat. Odwiedź link w przeglądarce.

Jeśli nigdy wcześniej nie korzystałeś z Zoomu, pojawi się monit o zainstalowanie wtyczki. Być może będziesz musiał poczekać na przybycie osoby, która zaplanowała spotkanie, zanim będziesz mógł faktycznie dołączyć do rozmowy. Zobaczysz komunikat z informacją, że musisz poczekać. Możesz również zostać zabrany bezpośrednio na spotkanie, nawet jeśli druga osoba jeszcze nie przybyła. To zależy od ustawień spotkania. Nie musisz tworzyć konta Zoom, aby dołączyć do spotkania.

Sprawdź -   Jak kompresować obrazy za pomocą Google Squoosh

Dołącz do spotkań na Skypie

Aby dołączyć do spotkania Skype, musisz mieć konto Skype i aplikację zainstalowaną na komputerze lub telefonie. Osoba zapraszająca na spotkanie będzie potrzebować Twojego identyfikatora Skype lub adresu e-mail powiązanego z identyfikatorem.

W czasie spotkania musisz zalogować się do Skype. Spotkanie to w zasadzie połączenie wielu uczestników. Gdy się rozpocznie, otrzymasz powiadomienie o połączeniu przychodzącym od osoby, która umówiła się na spotkanie. Odpowiedz, a będziesz na spotkaniu.