Jak anulować subskrypcję Instacart

Instacart zawiera członkostwo premium znane jako Instacart +. Członkostwo Instacart+ zapewnia dodatkowe rabaty i inne ekskluzywne korzyści związane z zamówieniem. Chociaż tak naprawdę nie potrzebujesz członkostwa, aby zamówić zakupy spożywcze z Instacart. Członkostwo dodaje tylko korzyści do Twoich zamówień. Jeśli nie masz członkostwa Instacart, nadal możesz zamówić artykuły spożywcze i jedzenie na wyciągnięcie ręki. Jeśli masz już członkostwo i chcesz anulować członkostwo Instacart, bądź na bieżąco do końca. W tym artykule z pewnością dowiesz się, jak anulować subskrypcję Instacart i wszystkie inne pytania z nią związane.

Jak anulować subskrypcję Instacart

Możesz anulować członkostwo Instacart z menu Instacart Express w aplikacji i na stronie internetowej. Przeczytaj do końca, aby poznać kroki demonstrujące to samo dogłębnie, korzystając z obrazów, aby lepiej zrozumieć.

Uwaga: Instacart jest dostępny tylko dla klientów z Stany Zjednoczone i Kanada.

Czy Instacart jest bezpłatny bez członkostwa?

Tak, Instacart jest całkowicie darmowy bez członkostwa. Jeśli nie masz członkostwa Instacart+, nadal możesz zamówić jedzenie i artykuły spożywcze i otrzymać je tego samego dnia na wyciągnięcie ręki. Instacart ma wiele lokalnych sklepów połączonych z nimi w całych Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, co ułatwia im dostarczanie świeżej żywności i artykułów spożywczych w ciągu kilku godzin. Zamawiając jedzenie, na pewno dostaniesz świeże.

Czy subskrypcja Instacart Premium jest warta subskrypcji?

Tak, warto zapisać się do tych, którzy regularnie zamawiają jedzenie i artykuły spożywcze. Subskrypcja premium Instacart pozwala zaoszczędzić średnio 7 USD na jednym zamówieniu. Otrzymasz bezpłatną dostawę przy każdym zamówieniu o łącznej wartości 35 USD lub większej. Premium Instacart może również przynieść korzyści w postaci obniżonych opłat za usługi. W rezultacie posiadanie członkostwa Instacart+ przyniesie korzyści tylko w postaci zaoszczędzenia dużej ilości pieniędzy.

Dlaczego chcesz anulować subskrypcję Instacart?

Niektórzy użytkownicy nie zamawiają zbyt często jedzenia i artykułów spożywczych na Instacart, a niektóre z ich zamówień nie przekraczają minimalnej kwoty 35 USD, aby otrzymać bezpłatną dostawę. W takim przypadku subskrypcja Instacart nie jest zbyt korzystna dla tych użytkowników i mogą oni rozważyć anulowanie subskrypcji Instacart.

Czy istnieją jakieś zasady anulowania dla Instacart?

Tak, w Instacart obowiązują zasady anulowania. Jeśli chcesz anulować członkostwo Instacart+, powinieneś je anulować w ciągu pierwszych 15 dni bez składania zamówień, aby otrzymać pełny zwrot kwoty zapłaconej za członkostwo Instacart+. Jeśli chcesz anulować zamówienie podczas procesu zakupów lub dostawy, zostaniesz obciążony opłatą za anulowanie w wysokości 15 USD.

Czy anulowanie subskrypcji Instacart wiąże się z opłatami za anulowanie?

Nie, rezygnacja z członkostwa Instacart nie wiąże się z żadnymi opłatami za anulowanie. Jeśli chcesz otrzymać pełny zwrot pieniędzy, powinieneś anulować członkostwo w ciągu pierwszych 15 dni od opłaconego członkostwa Instacart+. Ale nie powinieneś składać żadnych zamówień w tym czasie, aby skorzystać z pełnego zwrotu pieniędzy. Jeśli anulujesz je w innym czasie, nie otrzymasz żadnego zwrotu, ale możesz korzystać z zalet członkostwa Plus do końca okresu rozliczeniowego.

Jak możesz anulować członkostwo Instacart?

Aby anulować członkostwo Instacart za pomocą aplikacji mobilnej. Wystarczy wykonać następujące kroki,

Opcja I: w aplikacji mobilnej

Wykonaj poniższe kroki, aby anulować subskrypcję Instacart w aplikacji mobilnej.

Uwaga: zarówno dla urządzeń z systemem Android, jak i iOS.

1. Otwórz aplikację Instacart na swoim telefonie.

2. Stuknij ikonę Hamburger w lewym górnym rogu ekranu.

3. Stuknij w Instacart Express.

4. Stuknij w Anuluj członkostwo > Kontynuuj, aby anulować, aby potwierdzić proces anulowania.

5. Wybierz żądany powód opuszczenia, a następnie dotknij Wybierz.

6. Na koniec dotknij Anuluj, aby anulować członkostwo Instacart.

Opcja II: w przeglądarce

Możesz również anulować członkostwo Instacart z witryny Instactart w przeglądarce.

Uwaga: Poniższa metoda działa w każdej przeglądarce.

1. Odwiedź witrynę Instacart w swojej przeglądarce.

2. Kliknij Zaloguj w prawym górnym rogu.

3. Wprowadź swój adres e-mail i hasło w odpowiednich polach i kliknij Zaloguj się.

4. Kliknij opcję menu rozwijanego Konto w prawym górnym rogu ekranu, jak pokazano poniżej.

5. Kliknij Instacart Express.

6. Przewiń w dół i kliknij Zakończ członkostwo.

7. Kliknij Kontynuuj, aby anulować, aby anulować subskrypcję Instacart.

Uwaga: możesz odzyskać członkostwo w ciągu 3 dni od anulowania.

Jak uzyskać zwrot pieniędzy po anulowaniu?

Wykonaj czynności wymienione poniżej, aby otrzymać zwrot pieniędzy po anulowaniu przedmiotu Instacart.

1. Otwórz aplikację Instacart i dotknij ikony Hamburger.

2. Stuknij w Twoje zamówienia.

3. Stuknij w Uzyskaj pomoc dla żądanego elementu.

4. Następnie wybierz żądane sprawy z listy.

5. Jeśli obciążono Cię za wybrane pozycje, stuknij w Tak, zostałem obciążony. W przeciwnym razie dotknij Nie, opłata nie została naliczona.

6. Wybierz żądane przedmioty, za które chcesz otrzymać zwrot pieniędzy i dotknij Kontynuuj.

7. Stuknij w Zwrot do oryginalnej metody płatności, aby rozpocząć proces zwrotu.

Czy możesz korzystać z Instacart nawet po anulowaniu subskrypcji?

Tak, możesz korzystać z Instacart nawet po anulowaniu subskrypcji Instacart. Instacart jest dostępny do bezpłatnego pobrania w Sklepie Play i Apple App Store. Aby z niego korzystać, nie jest wymagane członkostwo. Jest darmowy i możesz zamówić dowolne artykuły spożywcze i żywność w dowolnym miejscu w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Posiadanie członkostwa daje kilka dodatkowych korzyści, takich jak bezpłatna dostawa przy zamówieniach powyżej 35 USD i niższe opłaty za usługi.

Czy łatwo jest zrezygnować z Instacarta bez członkostwa?

Tak, łatwo jest zrezygnować z Instacarta bez członkostwa. Jeśli masz członkostwo, musisz najpierw anulować członkostwo, a następnie usunąć swoje konto Instacart. Jeśli nie masz żadnego członkostwa, wystarczy usunąć swoje konto i gotowe. Ale najpierw upewnij się, że nie masz żadnych złożonych ani przychodzących zamówień.

***

Mamy nadzieję, że zrozumiałeś kroki, aby anulować subskrypcję Instacart i udało Ci się je pomyślnie wykonać. Możesz usunąć swoje pytania dotyczące tego artykułu i sugestie tematów dla przyszłych artykułów w sekcji komentarzy poniżej.