Jak anulować subskrypcję sklepu Google Play i aplikacji na Androida

Sklep Google Play obsługuje wszystkie subskrypcje w aplikacji skonfigurowane przy użyciu urządzenia z systemem Android. Jeśli chcesz przestać płacić za tygodniowe, miesięczne lub roczne subskrypcje, oto jak anulować automatyczną płatność za pomocą telefonu z systemem Android i Sklepu Play w Internecie.

Jak anulować subskrypcję sklepu Google Play na Androida

Najłatwiejszym sposobem anulowania subskrypcji aplikacji na Androida jest użycie smartfona z systemem Android.

Zacznij od uruchomienia aplikacji „Sklep Play”. Jeśli nie możesz jej znaleźć na swoim urządzeniu, przesuń palcem w górę po ekranie głównym, aby otworzyć szufladę aplikacji, a następnie przewijaj, aż znajdziesz aplikację.

Otwórz aplikację Sklep Google Play

Następnie dotknij ikony menu hamburgera w lewym górnym rogu interfejsu.

Stuknij ikonę menu Hamburger w lewym górnym rogu

Kliknij opcję „Subskrypcje” znajdującą się w połowie listy.

Wybierz

Powinieneś teraz zobaczyć każdą subskrypcję, za którą płacisz w sklepie Google Play. Stuknij subskrypcję, którą chcesz anulować.

Wybierz subskrypcję, którą chcesz anulować

Wybierz link „Anuluj subskrypcję” znajdujący się u dołu strony.

Stuknij w

Podaj powód anulowania subskrypcji, a następnie naciśnij przycisk „Kontynuuj”.

Wybierz przyczynę anulowania, a następnie wybierz plik

Potwierdź, że chcesz anulować subskrypcję aplikacji na Androida w Sklepie Play, wybierając przycisk „Anuluj subskrypcję”.

Potwierdź, dotykając

Twoja subskrypcja aplikacji pozostanie aktywna do końca okresu rozliczeniowego.

Jeśli jest to nowa subskrypcja, możesz poprosić o zwrot środków w sklepie Google Play.

Jak anulować subskrypcję sklepu Google Play z Internetu

Jeśli nie masz już dostępu do urządzenia z systemem Android lub zamiast tego zajmujesz się swoimi finansami na komputerze, możesz anulować subskrypcje aplikacji za pośrednictwem witryny sklepu Google Play.

Zacznij od odwiedzenia Sklep Google Play z wybranej przeglądarki. Następnie wybierz link „Moje subskrypcje” znajdujący się na lewym pasku bocznym.

Wybierz

Następnie kliknij przycisk „Zarządzaj” po prawej stronie ekranu powiązany z subskrypcją, którą chcesz anulować.

Kliknij

Wybierz opcję „Anuluj subskrypcję” znajdującą się u dołu wyskakującego menu.

Wybierz

Na koniec kliknij przycisk „Anuluj subskrypcję”, aby potwierdzić swoją decyzję.

Potwierdź, klikając

Ponownie subskrypcja pozostanie aktywna do końca okresu rozliczeniowego.