Jak cofnąć zgłoszenie posta na Instagramie

Co miesiąc miliard ludzi korzysta z popularnej aplikacji społecznościowej Instagram. Co sekundę dodawany jest nowy artykuł lub post. Aplikacja każdego dnia dodaje tysiące nowych użytkowników. Instagram jest niezwykle popularny wśród osób w każdym wieku, od nastolatków po osoby starsze, ponieważ umożliwia im pozostawanie w kontakcie i dzielenie się doświadczeniami życiowymi. Jeśli jesteś użytkownikiem Instagrama i zastanawiałeś się, jak cofnąć zgłoszony komentarz na Instagramie lub jak dowiedzieć się, kto zgłosił Cię na Instagramie? Jeśli jesteś kimś, kto szuka więcej informacji związanych z raportami na Instagramie, mamy dla Ciebie pomocny przewodnik, który rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości. Otrzymasz również odpowiedzi na swoje pytania, takie jak jak odrzucić post na Instagramie lub co zrobić, jeśli przypadkowo zgłosiłeś kogoś na Instagramie.

Spis treści:

Jak cofnąć zgłoszenie posta na Instagramie

Jeśli błędnie, impulsywnie lub przypadkowo zgłosiłeś kogoś na Instagramie, nie musisz się martwić. Bo jeśli nie ma nic złego w koncie lub zgłoszonym poście, Instagram prawdopodobnie nic z tym nie zrobi. Ale raportu, który już został wysłany, nie można zmienić ani cofnąć.

Jak możesz zobaczyć zgłoszone posty na Instagramie?

Jeśli szukasz konkretnego posta, który zgłosiłeś wcześniej na Instagramie i zastanawiasz się, gdzie go znaleźć, oto poradnik dotyczący przeglądania zgłoszonych postów na Instagramie.

Opcja I: przez aplikację Instagram

1. Uruchom aplikację Instagram na swoim smartfonie.

2. Stuknij ikonę zdjęcia profilowego w prawym dolnym rogu.

3. Po przejściu na zakładkę profilu dotknij ikony menu hamburgera.

4. Następnie wybierz Ustawienia.

5. W menu opcji Ustawienia znajdź i stuknij opcję Pomoc.

6. Stuknij opcję Zgłoszenia pomocy technicznej znajdującą się w menu Pomoc.

7. Następnie dotknij Raporty, aby zobaczyć listę postów zgłoszonych wcześniej na Instagramie.

Uwaga: Nie wszystkie raporty wykonane przez Ciebie na Instagramie mogą być wyświetlane w Zgłoszeniach do pomocy technicznej.

Opcja 2: Za pomocą przeglądarki internetowej

Poniżej znajdują się kroki, aby anulować wpis na Instagramie za pomocą przeglądarki internetowej.

1. Odwiedź oficjalna strona internetowa Instagrama.

2. Zaloguj się na swoje konto na Instagramie, jeśli jeszcze nie jesteś zalogowany.

3. Kliknij zdjęcie profilowe w prawym górnym rogu.

4. Teraz wybierz Ustawienia z menu rozwijanego użytkownika.

5. Kliknij Pomoc w lewym okienku.

6. Na karcie Pomoc kliknij opcję Zgłoszenia serwisowe.

7. Kliknij Raporty, aby zobaczyć listę postów zgłoszonych wcześniej na Instagramie.

Uwaga: Pamiętaj, że nie wszystkie raporty wykonane przez Ciebie na Instagramie są wyświetlane w Zgłoszeniach do pomocy technicznej.

Czy możesz cofnąć raport na Instagramie?

Nie, niezależnie od tego, czy przypadkowo, niepoprawnie, czy pod wpływem impulsu zgłosiłeś konto lub post na Instagramie. Nie możesz zmienić ani cofnąć raportu, który został już wysłany na Instagram.

Po tym, jak nauczysz się odnotowywać post na Instagramie, możesz zapytać, jak to zrobić w przypadku komentarzy. Jeśli przypadkowo zgłosiłeś kogoś na Instagramie lub zgodziłeś się na konto, którego komentarz zgłoszono, a teraz chcesz cofnąć swoje zgłoszenie z Instagrama, musisz skontaktować się z Instagramem.

Jedynym sposobem na cofnięcie zgłoszonych treści na Instagramie jest skontaktowanie się z Instagramem. Najprostszym sposobem skontaktowania się z Instagramem jest e-mail [email protected] podając swój początkowy numer zgłoszenia w tytule tematu i wyjaśnij, że przypadkowo zgłosiłeś ten komentarz, a teraz chcesz cofnąć swoje zgłoszenie. Gdy tylko Instagram zostanie poinformowany, że chcesz wycofać swój raport, przywrócą wszelkie wcześniej usunięte treści. Gdy Twój zgłoszony komentarz zostanie cofnięty na Instagramie, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem z Instagrama.

Uwaga: jeśli zgłoszony post został usunięty z przyczyn związanych z naruszeniem wytycznych społeczności Instagrama, Instagram może nie być w stanie przywrócić usuniętego zgłoszonego komentarza.

Jak cofnąć blokadę na Instagramie?

Oto przewodnik, jak cofnąć blokadę lub odblokować kogoś na Instagramie.

1. Uruchom aplikację Instagram na swoim urządzeniu.

2. Stuknij ikonę zdjęcia profilowego w prawym dolnym rogu.

3. Stuknij ikonę menu hamburgera > Ustawienia > Prywatność.

4. Stuknij w Zablokowane konta w obszarze Połączenia.

5. Stuknij w przycisk Odblokuj znajdujący się obok użytkownika, którego chcesz usunąć.

Jak możesz cofnąć zgłoszenie historii?

Po nauczeniu się, jak nie zgłaszać posta na Instagramie, zapytasz o niezgłaszanie historii. Jeśli przypadkowo zgłosiłeś czyjąś historię na Instagramie, a teraz chcesz odzyskać swoje zgłoszenie z Instagrama, musisz skontaktować się z Instagramem, aby nie zgłosić historii na Instagramie.

Jedynym sposobem na odrzucenie historii na Instagramie jest skontaktowanie się z Instagramem. Najprostszym sposobem skontaktowania się z Instagramem jest e-mail [email protected] podając swój numer pierwszego zgłoszenia w tytule tematu i wyjaśnij, że przypadkowo zgłosiłeś tę historię, a teraz chcesz wycofać swoje zgłoszenie.

Jak możesz zakwestionować raport na Instagramie?

Jeśli chcesz zakwestionować zgłoszenie przeciwko tobie na Instagramie, musisz skontaktować się z Instagramem. Najprostszym sposobem skontaktowania się z Instagramem jest wysłanie e-maila na adres [email protected] podając swój początkowy numer zgłoszenia w tytule tematu i wyjaśnij, że Twoje treści nie naruszają żadnych wytycznych dla społeczności. Chcesz, aby Instagram ponownie przejrzał raport. Następnie Instagram ponownie przejrzy raport przeciwko tobie. Jeśli Twoje treści nie naruszyły wytycznych dla społeczności, Instagram przywróci usunięty post, a otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem od Instagrama.

Czy możesz dowiedzieć się, kto zgłosił Cię na Instagramie?

Nie. Nie ma sposobu, aby dowiedzieć się, kto zgłosił Cię na Instagramie. Możesz zgłosić dowolne konto na Instagramie i nikt nigdy nie dowie się, kto to zrobił, ponieważ zachowują anonimowość tego raportu. Instagram nie upublicznia tych informacji, a jedyną metodą, aby dowiedzieć się, kto zgłosił Cię na Instagramie, jest przejrzenie Twoich ostatnich interakcji, polubień i komentarzy.

Skąd możesz wiedzieć, czy Twój Instagram został zgłoszony?

Jeśli ktoś zgłosi Twoje treści, takie jak posty, historie lub konta, Instagram sprawdzi, czy Twoje treści naruszają Wytyczne dla społeczności. Jeśli tak, to Instagram może ukryć lub usunąć zgłoszone treści. Oto przewodnik, w jaki sposób możesz sprawdzić, czy ktoś zgłosił Twoje konto na Instagramie, czy nie.

1. Otwórz Instagram i przejdź do strony swojego profilu.

2. Stuknij w trzy poziome linie w prawym górnym rogu.

3. Przejdź do Ustawienia > Preferencje.

4. Następnie dotknij Status konta.

5. W menu Status konta zostanie wyświetlona lista zgłoszonych treści.

Jeśli masz pustą listę w Statusie konta, nikt nie zgłosił Twojego konta na Instagramie.

Ile raportów, zanim zostaniesz zbanowany na Instagramie?

Wszystkie platformy mediów społecznościowych zależą od zachowania użytkownika. Dlatego jeśli niektórzy użytkownicy skarżą się na jakiekolwiek konta, zostaną one wykryte i naprawione. Zespół moderatorów Instagrama zbada Twoje konto, aby sprawdzić, czy naruszyłeś którekolwiek z ich wytycznych dla społeczności i czy uznają, że Twoje konto zawiera jakiekolwiek nielegalne treści. Instagram może na stałe zablokować Twoje konto lub powiadomić organy ścigania. Dlatego blokada konta na Instagramie nie jest oparta na liczbie zgłoszeń. Zamiast tego opiera się na powadze naruszeń Wytycznych dla społeczności.

Możesz również zapoznać się z naszym przewodnikiem na temat Ile raportów jest potrzebnych do usunięcia konta na Instagramie, aby uzyskać więcej informacji.

Jak długo trwają raporty na Instagramie?

Po zgłoszeniu posta, komentarza, historii lub konta na Instagramie, przeglądają post i sprawdzają, czy zgłoszone treści naruszają wytyczne dla społeczności. Jeśli zgłoszona treść narusza wytyczne społeczności, wówczas Instagram podejmuje takie działania, jak ich usuwanie lub ukrywanie. Instagram zajmuje zwykle od 24 do 48 godzin, aby przejrzeć raport.

Czy Instagram reaguje na zgłoszenie problemu?

Tak, Instagram z pewnością odpowie, jeśli zgłosisz im problem. Po zgłoszeniu problemu na Instagramie, przeglądają raport i sprawdzają, czy zgłoszony problem jest prawdziwy, czy nie. Jeśli uważają, że zgłoszony problem jest prawdziwy, Instagram podejmuje działania w ciągu 24-48 godzin, aby je naprawić.

***

Mamy nadzieję, że dzięki temu prostemu przewodnikowi wiesz już wszystko o tym, jak odrzucić post na Instagramie. Zachęcamy jednak do pozostawienia wszelkich pytań, komentarzy lub wątpliwości w sekcji komentarzy poniżej, a my dołożymy wszelkich starań, aby na nie odpowiedzieć. Prosimy również o informowanie nas o następujących tematach, które chcesz w naszym następnym blogu.