Jak dodać dowód społecznościowy w witrynie, aby zwiększyć liczbę konwersji?

Dodanie dowodu społecznego może znacznie zwiększyć liczbę konwersji.

Daje potencjalnym klientom poczucie, że nie są sami. Mówi im, że jest cała masa ludzi, którzy ufają marce i wykorzystują ją na swoją korzyść. To daje im niewiele powodów, aby nie używać go również dla siebie.

Zdefiniowanie „dowodu społecznego” w najprostszy sposób oznacza pokazanie potencjalnym klientom, że wiele osób ufa Twojej marce i też powinno. Gra z ich umysłami (w dobry sposób), aby wywołać poczucie zapotrzebowania na twoje produkty/usługi.

Oto jeden przykład dowodu społecznego używanego przez Netflix:

Zobaczysz recenzje, gdy wylądujesz na stronie filmu/serialu. Widząc te recenzje, wiesz, że wiele osób je obejrzało i (najprawdopodobniej) POKOCHAŁO, więc teraz też chcesz je obejrzeć.

Oto kolejny przykład z Buzzsumo:

Na swojej stronie głównej zaprezentowali niektóre z największych marek, które korzystają z ich usług. Widząc to, klienci mogą łatwo przekonać się, jak dobra jest ich usługa, jeśli korzystają z niej te duże marki.

Podobnie jak w tych dwóch przykładach, istnieje wiele innych sposobów implementacji dowodu społecznego. Możesz samodzielnie przeprowadzić burzę mózgów lub skorzystać z poniższych rozwiązań, aby ułatwić ten proces. Te rozwiązania pomogą Ci zintegrować dowód społeczny na wiele sposobów i potencjalnie przyciągnąć większość potencjalnych klientów.

Jeśli to brzmi interesująco, wskoczmy od razu. 😉

Udowodnijźródło

Świetne dla zwiększenia zaufania, konwersji i wiarygodności, Udowodnijźródło ma kilka sposobów na zintegrowanie dowodu społecznego z Twoją firmą. Możesz wyświetlać powiadomienia o zakupach, recenzje klientów, liczbę odwiedzających na żywo, całkowitą liczbę klientów i wiele więcej.

Pozostają wierni swoim usługom, dlatego zauważysz, że ich strona główna jest pełna dowodów społecznych, co działa. ProveSource ma ponad 18 000 zadowolonych klientów i to integruje się z mnóstwem różnych platformw tym WordPress, Shopify i Clickfunnels.

Powiadomienia

100% zgodność z RODO, Powiadomienia to pakiet ponad 30 widżetów i wtyczek, dzięki którym Twoja gra marketingowa będzie błyskawicznie rozwijana. Konfiguracja zajmuje tylko kilka minut i widać z niej wykładniczy wzrost. Posiada narzędzia do zdobywania zaufania, zwiększania konwersji, śledzenia zachowań i wiele więcej.

Możesz je spersonalizować i wybierać spośród ponad 180 języków. Ekscytującą rzeczą jest to, że widżety nie spowalniają Twojej witryny. Są zoptymalizowane pod kątem wydajności.

Notifia integruje się z wieloma aplikacjami i platformami, takimi jak WordPress, Slack, Stripe i Shopify.

Puls zaufania

Prosty, ale bardzo funkcjonalny, Puls zaufania jest prawie jak platforma marketingowa typu „wszystko w jednym” (wykorzystująca dowód społeczny). Możesz go skonfigurować w ciągu 5 minut i dostosować, jak chcesz. Umożliwia wyświetlanie aktywności klientów, zakupów lub rejestracji w czasie rzeczywistym.

Nie ma potrzeby znajomości kodowania, więc każdy może zacząć z tego korzystać. Wspaniałą rzeczą jest to, że tworzy ją zespół OptinMonster, więc na pewno będzie dobrze. TrustPulse można zintegrować z różnymi platformami, w tym Blogger i Weebly.

WokalVideo

Z WokalVideo, możesz łatwo tworzyć dowody społecznościowe za pomocą filmów. Mogą to być referencje, recenzje i inne kampanie eksperckie, korzystające z ich oszałamiających gotowych szablonów.

Firma o nazwie Respond Software wykorzystała to rozwiązanie i przygotowała gotowy film z referencjami:

Korzystając z tego rozwiązania, otrzymujesz wskazówki od punktu startowego do mety, dzięki czemu nie musisz wiele robić sam. Na przykład otrzymujesz gotowe szablony, aby dotrzeć do osób, od których potrzebujesz klipu wideo i skryptowych podpowiedzi dotyczących najlepszego wideo wygenerowanego przez użytkownika.

Osadzanie i publikowanie na dowolnej platformie jest również jednym z prostych zadań z VocalVideo, ponieważ zajmuje tylko kilka kliknięć. Po opublikowaniu filmu możesz analizować skuteczność i ulepszać obszary, w których jest to potrzebne.

Możesz się zarejestrować i zacząć za darmo.

FOMO

Bardzo inteligentny i przyjazny dla użytkownika, FOMO stosuje uczenie maszynowe, aby znaleźć najbardziej odpowiednie ustawienia konwersji dla Twojej witryny. Możesz wyświetlać niestandardowe powiadomienia o sprzedaży, rejestracjach, dostawach i innych dowodach, które z pewnością spowodują konwersję odwiedzających.

Możesz to szybko skonfigurować i zintegrować z ponad 80 aplikacjami, w tym Zapier, MailChimp i Instagram. Ma wiele entuzjastycznych recenzji, a niektórzy nawet życzą sobie, aby nikt inny nie odkrył tego narzędzia, ponieważ jest to ich mały sekret sukcesu. TO TAKIE DOBRE!

Co więcej, jest zgodny z RODO.

Sygnały dowodu społecznego

Możesz wybierać spośród ponad 200 gotowych szablonów, aby wyświetlać różne powiadomienia dla odwiedzających za pomocą Sygnały potwierdzające społeczne. Szablony te mogą pomóc w generowaniu subskrybentów, zwiększeniu sprzedaży, zwiększeniu zaangażowania, a nawet stworzeniu pilności z właściwych powodów.

Jest przyjazna dla urządzeń mobilnych i możesz ją w dużym stopniu dostosować. Możesz to zintegrować z platformami takimi jak WordPress, Shopify i MailChimp.

Rozpocznij za darmo i skonfiguruj go w zaledwie 60 sekund.

Następna sprzedaż

Następna sprzedaż umożliwia dodawanie powiadomień o sprzedaży, wyskakujących okienek wyjścia, rabatów na górnym pasku i boksów promocyjnych. Wykorzystuje w pełni potencjał społecznościowy i wyciska dla Ciebie najlepszy możliwy współczynnik konwersji. Możesz także tworzyć lejki i obniżać koszty akwizycji.

Konfiguracja jest łatwa i szybka. Zajmuje to kilka minut, niezależnie od wybranej platformy integracyjnej. Można go zintegrować z:

  • WordPress
  • Shopify
  • BigCommerce
  • WooCommerce
  • Niestandardowe strony internetowe

Wszystko, czego potrzebujesz, to piksel śledzący, który zostanie dodany do Twojej witryny i możesz zacząć z niego korzystać.

Puls

Za pomocą Puls, możesz wyświetlać powiadomienia o działaniach podejmowanych przez odwiedzającego. Zaufały mu niektóre z największych marek, takie jak Speedo, Harry’s i KlientBoost. (Zobacz, jak to jest dowód społeczny!)

Po wielu testach zaproponowali to rozwiązanie, więc możesz mieć pewność, że od razu zobaczysz świetny współczynnik konwersji. Ogólnie rzecz biorąc, jest szybki, łatwy w konfiguracji i umożliwia przeglądanie szczegółowych danych analitycznych.

Możesz także przeprowadzić test A/B, aby jak najlepiej go wykorzystać i zmienić różne ustawienia dla każdej kampanii. Bądź spokojny, Pulse integruje się z Twoimi ulubionymi platformami i aplikacjami.

Wpływ

Dzięki nieograniczonym możliwościom dostosowania i ponad 50 platformom integracyjnym, Wpływ wymaga tylko jednego wiersza kodu, aby zacząć zwiększać liczbę konwersji i sprzedaż. Możesz wyświetlić:

  • Ostatnia indywidualna aktywność użytkownika
  • Ostatnia masowa aktywność użytkowników
  • Liczba odwiedzających na żywo
  • Opinie klientów

Jest łatwy w konfiguracji i obsługuje ponad 100 różnych języków. Możesz zacząć korzystać z bezpłatnego okresu próbnego.

WPfomify

Całkowicie responsywny ze światowej klasy wsparciem, WPfomify to genialna wtyczka WordPress do dowodu społecznego. Możesz zintegrować go z innymi popularnymi wtyczkami i usługami marketingu e-mailowego, takimi jak WooCommerce, MailChimp i EasyDigitalDownloads.

Ma wiele opcji projektowania i możesz używać pól UTM do śledzenia konwersji za pomocą Google Analytics. Co więcej, jest responsywny i zapewnia pełną kontrolę nad tym, kto widzi Twoje powiadomienia społecznościowe, a wszystko to dzięki szczegółowemu celowaniu.

Należy pamiętać, że ta wtyczka będzie działać tylko na samodzielnie hostowanej witrynie WordPress.

SocialProve

SocialProve może pomóc w obniżeniu kosztów akwizycji, wyświetlając przyjazne dla użytkownika wyskakujące okienka z potwierdzeniem społecznym. Dobrą rzeczą w tym rozwiązaniu jest to, że powiadomienia nie obejmują znacznej części ekranu. Zajmuje niewiele miejsca, ale wykorzystuje go w pełni.

Różne typy wyskakujących okienek obejmują:

  • Licznik aktywności na żywo
  • Liczba odwiedzających na żywo
  • Liczba odwiedzających w ciągu ostatnich 24 godzin
  • Licznik aktywności w ciągu ostatnich 24 godzin

Możesz wypróbować to rozwiązanie bezpłatnie przez siedem dni, korzystając z opcji próbnej.

Pszczelarstwo

Oparte na technologii AI, Pszczelarstwo jest przeznaczony do podnoszenia konwersji w handlu elektronicznym. Jest to kompleksowa platforma marketingowa dla sklepów internetowych, umożliwiająca:

  • Śledź zachowanie klientów
  • Sprawdź zainteresowanie klientów Twoim sklepem
  • Korzystaj z różnych aplikacji do weryfikacji społecznej, pilności i obsługi klienta

Zawiera wiele funkcji, które zapewniają płynne działanie sklepu i zapewniają najlepsze współczynniki konwersji na każdym rogu, nawet na stronach kasy. Możesz zintegrować Beeketing z WooCommerce, BigCommerce i Weebly.

Nudgify

Dzięki Nudgify możesz wyświetlać zakupy w czasie rzeczywistym i działania odwiedzających. Ma miejsce pracy typu „przeciągnij i upuść” oraz ogromną kolekcję gotowych szablonów, z których możesz wybierać. Możesz je spersonalizować, dodać klikalne elementy i zintegrować je z innymi narzędziami, aby jeszcze bardziej zwiększyć funkcjonalność.

Niezależnie od tego, czy masz sklep eCommerce, produkt SaaS, czy po prostu dowolną witrynę internetową, Nudgify może pomóc Ci w pełni wykorzystać każdego odwiedzającego.

Wniosek

Dowód społeczny jest niezbędny do przypominania nowym odwiedzającym i potencjalnym klientom wiarygodności Twojej firmy. Powyższe rozwiązania mogą Ci w tym pomóc z największą łatwością.