Jak dostosować sugerowane treści i preferencje reklam w Snapchacie

To nie jest normalne, że aplikacja społecznościowa pyta Cię, jakiego rodzaju reklamy chcesz zobaczyć. Większość po prostu śledzi Cię w Internecie, prowadzi długi, szczegółowy zapis wszystkiego, co robisz, i stamtąd to przesyła. Snapchat pozwala jednak dostosować preferencje reklam. Żeby było jasne, ma niejasne pojęcie, jakie reklamy Ci pokazać. Jest to prawdopodobnie zależne od tego, kogo obserwujesz, i być może od tego, co robisz. Niezależnie od tego możesz dostosować preferencje reklam w Snapchacie. Oto jak.

Te ustawienia reklam to udostępniony użytkownikom na całym świecie tylko w zeszłym tygodniu, więc zaktualizuj aplikację, zanim dostosujesz preferencje reklam w Snapchacie.

Preferencje reklam w Snapchacie

Otwórz Snapchata i dotknij miniatury w lewym górnym rogu obok wyszukiwania. Spowoduje to przejście do ekranu profilu. Tutaj dotknij przycisku koła zębatego w prawym górnym rogu.

Przewiń w dół i kliknij „Zarządzaj”. Na ekranie Zarządzaj są dwie opcje, które musisz odwiedzić; Preferencje reklam i kategorie stylu życia.

Preferencje reklam pozwalają wybrać, na podstawie jakich reklam mają być wyświetlane, tj. Na podstawie odbiorców lub aktywności. Możesz włączyć lub wyłączyć jedną lub obie.

Kategorie stylu życia nie dotyczą reklam. Są bardziej związane z sugerowaną treścią, która różni się nieco od reklamy. Przekonasz się, że co najmniej jedna kategoria jest już aktywna tutaj. Możesz ją wyłączyć lub włączyć więcej kategorii pasujących do Twoich zainteresowań.

Nie ma opcji, która pozwoli Ci wyłączyć reklamy w Snapchacie, ale jeśli obawiasz się o prywatność po niedawnej klęsce Facebooka i Cambridge Analytica, możesz przynajmniej zatrzymać ukierunkowane reklamy.

Nie ma możliwości zablokowania określonej reklamy na Snapchacie, co jest dość dziwne. Zarówno Facebook, jak i Twitter pozwalają ukryć reklamę i zapytać, dlaczego ją ukrywasz, z powodów, dla których reklama pojawia się zbyt często lub reklama nie jest trafna lub interesująca dla Ciebie. Snapchat tego nie robi, ale wygląda na to, że nie próbuje odgadnąć, co lubisz, a czego nie.

Kategorie stylu życia są do Twojej dyspozycji, aby włączać i wyłączać, jak chcesz. Snapchat pozwala wybrać typy reklam i rodzaj sugerowanych treści, które chcesz zobaczyć, więc prawdopodobnie jest mniejsza szansa, że ​​zobaczysz coś nieistotnego. To powiedziawszy, nie dokładnie bardzo dobrze sprawdzają ich reklamy więc jest możliwe, że reklama, która rzekomo dotyczy czegoś, co Cię interesuje, dotyczy czegoś zupełnie innego.