Jak generować raporty ze spotkań w powiększeniu

Zoom umożliwia generowanie raportów z poprzednich spotkań. Raporty te mogą zawierać szczegółowe informacje o uczestnikach, a także wyniki pytań ankietowych. Oto jak generować raporty ze spotkań w Zoom.

Zanim zaczniemy, istnieje kilka wymagań dotyczących generowania raportów ze spotkań. Po pierwsze, ta funkcja jest dostępna tylko dla licencjonowanych użytkowników, więc potrzebujesz płatnego konta. Następnie rejestracja uczestników i / lub ankiety muszą być wcześniej włączone na spotkaniu, dla którego chcesz wygenerować raport. Wreszcie, musiałeś być gospodarzem spotkania lub mieć uprawnienia do generowania i przeglądania raportu użycia.

Ostatnia ważna uwaga: raporty są usuwane po 30 dniach. Przypadkowo jest to również czas, w którym spotkania są usuwane z karty „Poprzednie spotkania”. Pamiętaj, aby zebrać raport zaraz po zakończeniu spotkania, aby nie przegapić żadnych ważnych danych.

Generuj i przeglądaj raporty ze spotkań

Aby wygenerować raporty ze spotkań, Zaloguj się w portalu internetowym Zoom wybierz „Zarządzanie kontami” w grupie „Administracja” w panelu po lewej stronie, a następnie kliknij „Raporty”.

Opcja raportów w zakładce zarządzania kontem

Jesteś teraz na karcie „Raporty użytkowania”. Tutaj wybierz „Spotkanie” z listy opcji.

Przycisk Spotkania w zakładce Raport użytkowania

Teraz jesteś na karcie „Raport ze spotkania”. Wybierz typ raportu, który chcesz wygenerować (raport rejestracji lub raport ankiety) i wprowadź zakres dat, aby wyświetlić spotkania, które miały miejsce w tym czasie. Gdy wszystko będzie gotowe, wybierz „Szukaj”.

Typ raportu i ustawienia daty

Pojawi się lista poprzednich spotkań, które odbyły się w wybranym przedziale czasowym. Wybierz „Generuj” obok spotkania, dla którego chcesz wygenerować raport.

Przycisk Generuj raport ze spotkania dla wybranego spotkania

Zoom wygeneruje teraz raport ze spotkania. Gdy wszystko będzie gotowe, wybierz „Pobierz”.

Przycisk Pobierz raport ze spotkania dla wybranego spotkania

Raport zostanie teraz pobrany jako plik .csv.

Informacje zawarte w raportach

Raporty ze spotkania Zoom zawierają całkiem przydatne informacje o uczestnikach. Oto, czego możesz się spodziewać w każdym raporcie.

Raporty rejestracyjne

Raporty rejestracyjne zawierają następujące informacje o uczestniku:

Imię i nazwisko
Adres e-mail
Data i godzina ich rejestracji
Status zatwierdzenia

Raporty z ankiet

Raporty z ankiet zawierają następujące informacje o uczestnikach:

Nazwa Użytkownika
Adres e-mail
Data i godzina przesłania odpowiedzi
Pytanie ankietowe i odpowiedź

Raporty te zawierają cenne dane o uczestnikach i mogą być wykorzystane, na przykład, do śledzenia, kto uczestniczył w określonych spotkaniach (np. Apel na zajęcia online prowadzone przez Zoom). Pamiętaj, aby zebrać wszystkie dane w wyznaczonym czasie.