Jak korzystać z wielu podpisów e-mail w Gmailu

Udostępnij teraz w social media:

Podpis w wiadomości e-mail to ważny sposób na szybkie dodanie spersonalizowanego akcentu na końcu każdego wysyłanego e-maila. Ale różne rodzaje e-maili wymagają różnych podpisów. Skonfiguruj kilka podpisów w Gmailu dla pracy, znajomych i rodziny.

Jak utworzyć wiele podpisów w Gmailu

Aby rozpocząć, otwórz menu Ustawienia Gmaila, klikając ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu i wybierając „Ustawienia”.

Na karcie Ogólne przewiń w dół do „Podpis”. Twój istniejący podpis zostanie automatycznie wyświetlony jako „Mój podpis”. Aby edytować podpis, kliknij ikonę ołówka obok niego. Usuń podpis z ikoną kosza obok niego.

  Jak zdobyć Firefox Quantum na Debian Stable

Kliknij „Utwórz nowy”, aby dodać nowy podpis do listy.

Interfejs wielu podpisów Gmaila

W wyświetlonym polu tekstowym wpisz nazwę nowego podpisu i kliknij „Utwórz”.

Nazwa Gmaila Nowy podpis

Następnie, gdy ten podpis jest zaznaczony, wpisz lub wklej treść podpisu w pustym polu tekstowym po prawej stronie. Dostosuj swój podpis Gmaila, dodając obrazy, formatując tekst lub tworząc hiperłącza. Powtórz ten proces dla podpisów w różnych językach, dla różnych odbiorców lub dla odpowiedzi, które mogą nie wymagać pełnego podpisu.

Jak zarządzać wieloma podpisami w Gmailu

Ta funkcja umożliwia również tworzenie i edytowanie podpisów utworzonych dla różnych kont e-mail, jeśli używasz funkcji „Wyślij pocztę jako” Gmaila. W sekcji Domyślne ustawienia podpisu na karcie Ustawienia ogólne otwórz menu rozwijane zawierające Twój aktualny adres e-mail. Wybierz żądany adres e-mail, aby uzyskać dostęp do podpisów dla tego konta. To ustawienie jest dostępne tylko wtedy, gdy masz wiele adresów e-mail połączonych na jednym koncie Gmail.

  Jak osadzić czcionki w dokumencie MS Word

Ustawienia domyślne podpisów Gmaila

Możesz także ustawić tutaj domyślny podpis Gmaila. Użyj dwóch rozwijanych pól w obszarze Ustawienia domyślne podpisu, aby ustawić jeden domyślny podpis dla nowych wiadomości e-mail, a drugi dla odpowiedzi i wiadomości przesyłanych dalej.

Gdy skończysz, przewiń w dół strony Ustawienia i kliknij „Zapisz zmiany”.

Ustawienia Gmaila Zapisz zmiany

Jak przełączać się między podpisami w Gmailu

Aby zmienić swój podpis podczas pisania wiadomości e-mail, kliknij trzy pionowe kropki w prawym dolnym rogu panelu wiadomości e-mail, najedź myszą na „Wstaw podpis” i wybierz podpis, którego chcesz użyć.

Kliknij „Zarządzaj podpisami”, aby przejść do menu Podpis, w którym możesz tworzyć, edytować i usuwać podpisy, jak opisano powyżej.

  Jak zablokować kogoś na Badoo

Gmail Wybierz podpis

Podobnie jak wiele funkcji, które Google udostępnia swoim klientom, nie każdy może mieć do nich dostęp od razu. Twoja organizacja może potrzebować konta G Suite ustawionego na Szybkie wydanie tor.

x