Jak korzystać z wyzwań obiektywu na Snapchacie

Aby aplikacje społecznościowe pozostały popularne lub istotne, zależą od kilku czynników; nowe, świeże treści do wykorzystania przez użytkowników oraz użytkownicy stale powracający i wchodzący w interakcję z aplikacją. Funkcje interaktywne to świetny sposób, aby zachęcić użytkowników do pozostania w pobliżu, dlatego Snapchat dodał wyzwania związane z soczewkami. Wyzwania związane z obiektywem to w zasadzie nagrywanie określonego działania, zdefiniowanego przez wyzwanie obiektywu, a następnie proszenie innych, aby zrobili to samo. Oto, jak możesz korzystać z wyzwań obiektywu na Snapchacie.

Ta funkcja jest powoli udostępniana użytkownikom. Upewnij się, że aplikacja Snapchat na Twoim telefonie jest aktualna. Jeśli jeszcze tego nie widzisz, sprawdź soczewki dla zwierząt domowych.

Wyzwania związane z obiektywem na Snapchacie

Otwórz Snapchata i dotknij dowolnego miejsca w wyszukiwarce widoku kamery, aby załadować dostępne soczewki. Gdy soczewki zaczną się ładować, dotknij przycisku buźki, aby uzyskać dostęp do galerii soczewek.

U góry galerii zobaczysz wszystkie dostępne wyzwania. Dotknij wyzwania obiektywu, które chcesz wypróbować, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby samodzielnie wykonać wyzwanie. Po wykonaniu wyzwania będziesz mógł wysłać je do konkretnego znajomego, dodać do swojej historii lub dodać do wyzwania, aby wszyscy mogli je zobaczyć.

Obecnie są tylko cztery wyzwania, których możesz spróbować. Wyzwania obiektywu na Snapchacie mają być tworzone przez użytkowników. Jeśli chcesz stworzyć własne wyzwanie obiektywu, będziesz musiał użyć Lens Studio.

Lens Studio to aplikacja komputerowa dostępna zarówno dla systemu MacOS, jak i dla systemu Windows 10. Wymaga dość przyzwoitego procesora graficznego i co najmniej 4 GB pamięci RAM, ale procesor może mieć tyle samo lat, co Core i3. To, co w zasadzie robi Snapchat, to nakłanianie użytkowników do tworzenia treści i sprawiania, że ​​stają się wirusowe. Jeśli stworzysz łatwe, ale interesujące wyzwanie obiektywu, które może zrobić większość ludzi, stanie się ono wirusowe. To takie proste i możesz liczyć na to, że marki spróbują swoich sił.

Aplikacje społecznościowe, takie jak Snapchat, dodają interaktywne treści dla użytkowników, ponieważ jeśli naprawdę spojrzysz na media społecznościowe, nie ma tam zbyt wiele do zrobienia. Na Facebooku lub Twitterze możesz przeglądać swój kanał, ale to też w końcu wysycha. Dzięki Snapchatowi otrzymujesz mniej aktualizacji, chyba że ktoś powinien po prostu opublikować w aplikacji. Wyzwanie obiektywu lub inne interaktywne funkcje dają użytkownikom nie tylko coś do „obejrzenia”, ale także prosty sposób na uczestnictwo.