Jak naprawić aplikację Pogoda, która nie aktualizuje się na iPhonie?

Aplikacja Pogoda na iOS przeszła kilka zmian w interfejsie użytkownika na przestrzeni lat. Apple dodał również dodatkowe informacje do aplikacji. Pozostaje tak stabilny, jak zawsze. Obsługuje wiele lokalizacji i możesz wybrać dowolne miasto na świecie, aby uzyskać dla niego 7-dniowy raport pogodowy.

Aplikacja Pogoda nie aktualizuje się na iPhonie

Aplikacja Pogoda aktualizuje się automatycznie. Nie musisz go otwierać codziennie, aby pobrać świeży raport pogodowy lub zaktualizować go w przypadku zmiany pogody. Potrzebuje połączenia z Internetem, ponieważ opiera się na usłudze online w celu uzyskania informacji. Jeśli aplikacja pogodowa na iPhonie nie aktualizuje się, wypróbuj następujące rozwiązania. Upewnij się, że przynajmniej raz zrestartowałeś telefon. To proste rozwiązanie wielu problemów.

Sprawdź połączenie internetowe

Upewnij się, że Twoje urządzenie jest połączone z Internetem i masz dostęp do The Weather Channel. Możesz to zrobić odwiedzając Kanał pogodowy w przeglądarce mobilnej na Twoim iPhonie. Jeśli się załaduje, masz połączenie z Internetem i nie jesteś zablokowany w witrynie. Jeśli witryna nie ładuje się, ale masz dostęp do innych witryn, możliwe, że witryna jest zablokowana przez dostawcę usług internetowych.

Sprawdź, czy w aplikacji Pogoda jest włączona transmisja danych mobilnych. Jeśli tak nie jest, aplikacja nie będzie aktualizowana, gdy jesteś w podróży.

Otwórz aplikację Ustawienia na swoim iPhonie.
Przewiń w dół do aplikacji Pogoda i wybierz ją.
Włącz komórkową transmisję danych.
Wróć do aplikacji i powinna się zaktualizować.

Przełącz dostęp do lokalizacji

Aplikacja wymaga dostępu do Twojej lokalizacji. Jeśli ma problemy z dostępem do Twojej lokalizacji, nie zaktualizuje się.

Otwórz aplikację Ustawienia na swoim iPhonie.
Przewiń w dół i wybierz aplikację Pogoda.
Stuknij Lokalizacja i wybierz Nigdy.
Przesuń w górę od środka, a następnie w lewo.
Przewijaj otwarte aplikacje, aż dojdziesz do aplikacji Pogoda.
Przesuń w górę aplikację, aby ją zamknąć.
Wróć do aplikacji Ustawienia.
Wybierz ponownie aplikację Pogoda.
Wybierz lokalizację.
Ustaw podczas korzystania z aplikacji lub widżetu.
Włącz przełącznik Dokładna lokalizacja.
Otwórz aplikację Pogoda, która się zaktualizuje.

Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację

Aplikacja Pogoda to standardowa aplikacja na iOS, ale można ją odinstalować i zainstalować ponownie. To prosty sposób na rozwiązanie problemów z aplikacją.

Dotknij i przytrzymaj ikonę aplikacji Pogoda.
Wybierz opcję Usuń aplikację.
Po usunięciu aplikacji możesz ją ponownie pobrać z w App Store.

Wniosek

Aplikacja Pogoda jest dość prosta, jeśli chodzi o to, co robi. To powiedziawszy, aplikacje, które muszą pobierać informacje ze źródła online, mogą czasami mieć problemy z komunikacją ze źródłem. Może to wynikać z zainstalowanego profilu VPN lub po prostu przypadkowych problemów z połączeniem lub routerem, dlatego ponowne uruchomienie jest zawsze pomocne.