Jak naprawić błąd karty SIM, której nie udostępniono MM#2?

Brak możliwości wykonywania połączeń, wysyłania wiadomości lub korzystania z Internetu w telefonie jest denerwujący – w końcu o to właśnie chodzi w posiadaniu telefonu komórkowego. Jednym z najczęstszych powodów są problemy z kartą SIM. W szczególności może pojawić się błąd „SIM nie jest udostępniona”. Ten przewodnik zawiera proste rozwiązania problemów z tym błędem, aby Twój telefon działał szybko.

Brak obsługi karty SIM MM#2 Znaczenie

Każda karta SIM zawiera określone dane niezbędne do identyfikacji konta telefonu komórkowego. Innymi słowy, dane te pomagają operatorom komórkowym odróżnić Twój telefon komórkowy od innych i umożliwiają wykonywanie połączeń, wysyłanie wiadomości lub korzystanie z Internetu.

Aby zrozumieć, co oznacza błąd „SIM not provisioned MM#2”, powinniśmy najpierw zdefiniować termin „provision”. Odnosi się do aktu dostarczenia lub dostarczenia czegoś, na przykład informacji lub usługi. Komunikat „SIM not provisioned MM#2” oznacza, że ​​Twoja karta SIM nie udostępnia już informacji Twojemu operatorowi sieci komórkowej.

Napraw kartę SIM nie obsługiwaną przez MM#2 za pomocą AT&T

Komunikat „SIM not provisioned MM#2” może pojawić się z różnych powodów. Problem polega na tym, że nie wskazuje wyraźnie źródła problemu, więc może być konieczne wypróbowanie różnych rozwiązań rozwiązywania problemów.

Uruchom ponownie telefon

Najpierw uruchom ponownie nasz telefon i sprawdź, czy błąd nadal występuje. Chociaż to rozwiązanie może wydawać się zbyt proste, często pomaga rozwiązać problem, ponieważ ponowne uruchomienie zmusza kartę SIM do pobrania opcji sieciowych. Jeśli ponowne uruchomienie telefonu nie pomoże, przejdź do następnego kroku.

Sprawdź umieszczenie karty SIM

Sprawdź, czy karta SIM jest prawidłowo włożona. Gniazdo karty SIM znajduje się zazwyczaj za specjalną wtyczką z boku telefonu. Może być umieszczony za tylną obudową w starszych telefonach, pod baterią. Czasami przyczyną jest zła konstrukcja gniazda karty SIM, karta SIM włożona do góry nogami lub brud na karcie. Wytrzyj kartę SIM, włóż ją złotą stroną do dołu i sprawdź, czy wiadomość pozostała.

Sprawdź kartę pod kątem uszkodzeń

Sprawdzając położenie swojej karty, zwróć uwagę na jej stan. Jeśli zauważysz jakiekolwiek fizyczne uszkodzenie karty SIM, prawdopodobnie telefon nie odczyta informacji, ponieważ karta jest uszkodzona. Nie trzeba jej łamać na pół – nawet rysy mogą wpłynąć na działanie karty. Jeśli karta SIM jest uszkodzona, jedynym rozwiązaniem jest jej wymiana w AT&T.

Sprawdź, czy karta jest aktywowana

Czasami, gdy otrzymasz nową kartę SIM, a operator jeszcze jej nie aktywował, pojawia się błąd „SIM nie jest aprowizowany MM#2”. Jeśli właśnie masz nową kartę SIM, możesz skontaktować się z AT&T i zapytać, czy została aktywowana. Alternatywnie możesz go aktywować samodzielnie:

  • Otworzyć AT&T mybteren i kliknij „Tylko karta SIM”.
  • Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie w witrynie AT&T, aby aktywować kartę SIM.
  • Pamiętaj, że po aktywacji karty może być konieczne odczekanie trochę czasu. Twój operator może wymagać co najmniej 24 godzin od otrzymania prośby o aktywację, aby karta działała. Dlatego poczekaj jeden dzień i sprawdź, czy aktywacja się powiodła.

    Sprawdź kartę SIM na innym urządzeniu

    Czasami problem dotyczy telefonu, a nie karty SIM – na przykład styki gniazda karty SIM mogą być uszkodzone. Jedynym sposobem sprawdzenia, czy Twój telefon jest uszkodzony, jest włożenie karty SIM do innego urządzenia. Jeśli działa zgodnie z przeznaczeniem, oddaj telefon do naprawy. Jeśli nadal nie działa, skontaktuj się z AT&T w celu uzyskania dalszej pomocy.

    Napraw kartę SIM nie obsługiwaną przez MM#2 z Republic Wireless

    Błąd „SIM nie jest udostępniony” może wystąpić u dowolnego operatora, w tym Republic Wireless. Jeśli napotykasz problem, oto kilka rozwiązań, które możesz wypróbować.

    Uruchom ponownie urządzenie

    Chociaż wiele osób nie traktuje tego rozwiązania poważnie, ponowne uruchomienie urządzenia często pomaga rozwiązać problem, ponieważ zmusza kartę SIM do pobrania opcji sieciowych.

    Sprawdź kartę SIM pod kątem uszkodzeń

    Jeśli ponowne uruchomienie urządzenia nie pomogło, sprawdź kartę SIM pod kątem uszkodzeń fizycznych, takich jak zadrapania i wgniecenia. Nawet pozornie drobne uszkodzenia mogą zakłócić działanie karty SIM. Jeśli znajdziesz jakieś uszkodzenie, jedynym rozwiązaniem jest wymiana karty SIM w lokalnym oddziale Republic Wireless.

    Sprawdź umiejscowienie karty SIM

    Czasami karta SIM jest w idealnym stanie, ale nie działa, ponieważ jest nieprawidłowo włożona. Powodem jest zwykle niewłaściwa pozycja karty (na przykład odwrócona) lub kiepska konstrukcja gniazda. Wyjmij kartę SIM, upewnij się, że jest prawidłowo umieszczona, złotą stroną do dołu i uruchom ponownie urządzenie.

    Sprawdź kartę SIM na innym urządzeniu

    Jeśli Twoja karta SIM nie jest uszkodzona i jest prawidłowo włożona, prawdopodobnie przyczyną jest urządzenie. Jedynym sposobem, aby to sprawdzić, jest włożenie karty SIM do innego telefonu. Jeśli problem będzie się powtarzał, wymień kartę SIM na swojego operatora. A jeśli to zadziała, zanieś telefon do serwisu naprawczego, aby zdiagnozować problem.

    Aktywuj kartę SIM

    Jeśli kupiłeś nową kartę SIM i pojawi się błąd „SIM nie jest udostępniona”, może to oznaczać, że karta nie została jeszcze aktywowana. Możesz skontaktować się z Republic Wireless w celu uzyskania pomocy lub zrobić to samodzielnie na stronie internetowej przewoźnika. Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, jeśli masz istniejący plan Republic Legacy i przeszedłeś na plan 5.0:

  • Otwórz aktywację karty SIM Republic Legacy strona i zaloguj się na swoje konto.
  • Kliknij „Rozpocznij”.
  • Włóż nową kartę SIM do telefonu. Upewnij się, że telefon jest wyłączony.
  • Wybierz identyfikator ICC swojej karty SIM na stronie aktywacji online. Numer znajdziesz na odwrocie plastikowej karty dołączonej do karty SIM.
  • Włącz twój telefon.
  • Kliknij „Kontynuuj” na stronie aktywacji.
  • Kliknij „Prześlij aktywację” na stronie aktywacji.
  • Poczekaj, aż operator otrzyma żądanie aktywacji. Aktywacja Republic Wireless może potrwać do 24 godzin.
  • Skontaktuj się z Republic Wireless w celu uzyskania pomocy

    Jeśli żadne z wyżej wymienionych rozwiązań rozwiązywania problemów nie pomogło w uruchomieniu karty, skontaktuj się bezpośrednio z Republic Wireless, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Napraw nieobsługiwaną kartę SIM MM#2 za pomocą prostej rozmowy

    Klienci Straight Talk mogą również napotkać problemy z udostępnianiem karty SIM. Wypróbuj te proste rozwiązania problemów, zanim udasz się do lokalnego oddziału Straight Talk.

    Uruchom ponownie urządzenie

    Ponowne uruchomienie urządzenia może wydawać się zbyt prostym rozwiązaniem, ale często pomaga. Ponowne uruchomienie zmusza kartę SIM do pobrania opcji sieciowych i połączenia z operatorem.

    Sprawdź kartę SIM pod kątem uszkodzeń

    Jeśli ponowne uruchomienie telefonu nie pomogło, znajdź kartę SIM i sprawdź jej stan. Gniazdo karty SIM znajduje się za wtyczką z boku w większości nowoczesnych telefonów lub pod baterią w starszych urządzeniach. Jeśli zauważysz na chipie jakiekolwiek rysy, wgniecenia i inne oznaki uszkodzenia, prawdopodobnie Twoja karta SIM wymaga wymiany. Nawet pozornie niewielkie uszkodzenie może spowodować błąd „SIM nie jest udostępniona”.

    Sprawdź umiejscowienie karty SIM

    Jeśli Twoja karta SIM jest w idealnym stanie, ale problem nadal występuje, sprawdź, czy karta jest prawidłowo umieszczona. Chociaż większość ludzi wie, jak włożyć kartę SIM, nieprawidłowe umieszczenie nie zawsze jest winą właściciela telefonu. Czasami problemem jest źle zaprojektowany slot. Upewnij się, że karta jest prawidłowo umieszczona i uruchom ponownie urządzenie.

    Sprawdź kartę SIM na innym urządzeniu

    Sprawdziłeś pozycję i stan karty SIM, ale nadal nie działa? Zawsze istnieje szansa, że ​​problem tkwi w Twoim telefonie, zwłaszcza jeśli jest to starsze urządzenie. Na przykład styki karty SIM mogą być uszkodzone. Jeśli to możliwe, włóż kartę SIM do innego urządzenia i sprawdź, czy działa. Jeśli tak, zanieś telefon do lokalnego centrum serwisowego w celu sprawdzenia.

    Kontakt Straight Talk w celu aktywacji karty SIM

    Jeśli kupiłeś nowy telefon lub nową kartę SIM, Twoja karta może wymagać aktywacji. Niektórzy przewoźnicy umożliwiają klientom wysłanie prośby o aktywację online, ale Straight Talk akceptuje tylko prośby przez telefon. Dlatego będziesz musiał zadzwonić do Straight Talk z innego urządzenia lub odwiedzić lokalny oddział. Mogą również pomóc, jeśli używasz starej karty SIM, ale żadne z wyżej wymienionych rozwiązań rozwiązywania problemów nie pomogło.

    Pozostawanie w kontakcie

    Mamy nadzieję, że pomogliśmy Ci rozwiązać problem z kartą SIM. Czasami najłatwiejsze rozwiązanie do rozwiązywania problemów natychmiast naprawia błąd; w innych przypadkach problem jest bardziej złożony niż nieprawidłowe umieszczenie Sima i wymaga profesjonalnej pomocy. Jeśli błąd będzie się powtarzał, nie wahaj się skontaktować się z operatorem w celu uzyskania pomocy.

    Jaki był powód błędu „Nie udostępniono karty SIM”? Udało Ci się to naprawić samodzielnie? Podziel się swoimi doświadczeniami w sekcji komentarzy poniżej.