Jak naprawić błąd „Sprawdź połączenie Wi-Fi” w zdjęciach w systemie Windows 10

Aplikacja Zdjęcia w systemie Windows 10 umożliwia importowanie zdjęć z folderu lub urządzenia USB. Firma Microsoft niedawno dodała nową funkcję importu, która umożliwia przesyłanie zdjęć z telefonu przez Wi-Fi. Ta funkcja działa z aplikacjami towarzyszącymi, które musisz zainstalować na telefonie z Androidem lub iPhonie. Nadal jest w wersji beta, więc będzie kilka problemów. Jedynym powtarzającym się problemem z aplikacją Zdjęcia i aplikacja Photos Companion jest to, że czasami zdjęcia nie są przesyłane i pojawia się błąd „Sprawdź połączenie Wi-Fi”.

Ten błąd nie jest wynikiem problemu z Wi-Fi. Błąd pojawia się nawet wtedy, gdy zarówno telefon, jak i komputer są podłączone do tego samego, stabilnego połączenia WiFi. Błąd nie dostarcza żadnych informacji dotyczących rozwiązywania problemów poza sprawdzeniem Wi-Fi, a to nie pomaga. Oto kilka rzeczy, które możesz spróbować naprawić błąd „Sprawdź połączenie Wi-Fi”.

Możesz spróbować ponownie uruchomić router Wi-Fi oraz komputer i telefony, zanim wypróbujesz którekolwiek z poniższych rozwiązań.

Zamknij aplikacje

Na pulpicie zamknij aplikację Zdjęcia, a na telefonie zamknij / zakończ / zakończ aplikację Photos Companion. Otwórz ponownie obie aplikacje i spróbuj wysłać zdjęcia. Jest to podstawowa poprawka, ale ma niski wskaźnik powodzenia.

Wyślij mniej zdjęć

Jeśli próbujesz wysłać na przykład dziesięć zdjęć przez Wi-Fi, a ciągle pojawia się błąd „Sprawdź połączenie Wi-Fi”, spróbuj wysłać zdjęcia w mniejszych partiach. Aplikacja Zdjęcia i aplikacja Photos Companion nie mają limitu liczby zdjęć, które można wysłać, ale gdy ten błąd zacznie się powtarzać, należy spróbować podzielić zdjęcia na mniejsze partie. Zacznij od wysłania jednego lub dwóch zdjęć. Po pomyślnym wysłaniu możesz spróbować wysłać więcej zdjęć naraz.

Wyślij pierwsze lub ostatnie zdjęcie

Jeśli wysyłasz dziesięć zdjęć, a przesyłanie nadal się nie udaje, spróbuj wysłać pierwsze lub ostatnie zdjęcie z serii zdjęć, które chcesz wysłać. Wydaje się, że ma to dość wysoki wskaźnik sukcesu.

Odinstaluj aplikację towarzyszącą

Jeśli wszystko inne zawiedzie, a błąd „Sprawdź połączenie Wi-Fi” pojawia się stale i żadne z powyższych rozwiązań nie działa, spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację Photos Companion. Jeśli okaże się, że jest to funkcja, bez której nie możesz żyć, możesz także spróbować odinstalować i ponownie zainstalować aplikację Zdjęcia w systemie Windows 10.