Udostępnij teraz w social media:

iOS 13 ma funkcję, która pozwala użytkownikom tworzyć profile dla Wiadomości. Działa w przypadku wątków iMessage.

Po włączeniu tego profilu utworzony przez Ciebie obraz lub Animoji jest wysyłany do każdego, z kim się komunikujesz. To zgrabny sposób, aby wybrać, jak wyglądasz jako kontakt i jakie informacje udostępniasz.

Oczywiście najlepiej działa między urządzeniami Apple. Możesz go skonfigurować, nawet jeśli nie masz urządzenia obsługującego Animoji. Zamiast awatara Animoji możesz użyć zwykłego zdjęcia.

Udostępnianie nazwy i zdjęcia jest niedostępne [FIX]

W niektórych przypadkach przy próbie włączenia funkcji „Udostępnij nazwę i zdjęcie” pojawia się komunikat „Udostępnianie nazwy i zdjęcia jest niedostępne”.

Ten błąd zwykle informuje, że „Udostępnianie nazwy i zdjęcia jest niedostępne, ponieważ konta iCloud i iMessage są różne lub nie są zalogowane”.

Sprawdź -   Jak wyczyścić pamięć podręczną aplikacji Twitter w systemie iOS

Oto, jak możesz to naprawić.

1. Zaloguj się do iCloud

Urządzenie iOS nie musi być zalogowane do iCloud. Możesz go używać bez każdego dodawania konta do iCloud, ale oznacza to, że nie będziesz mógł korzystać z niektórych funkcji, z których jedną jest funkcja profilu iMessage.

Aby to naprawić,

Otwórz aplikację Ustawienia.
Na samej górze zobaczysz Apple ID, którego używa twoje urządzenie. Stuknij w to.
Na ekranie Apple ID stuknij w iCloud.
Po wyświetleniu monitu zaloguj się do iCloud przy użyciu tego samego Apple ID, którego używasz dla iMessage.

Ustawienia iOS iCloud

2. Włącz Apple ID dla iMessages

Na iPhonie możesz wysyłać i odbierać wiadomości na swój numer telefonu. Nie musisz koniecznie używać do tego swojego Apple ID. Na komputerach Mac nie można używać numeru telefonu, dlatego niezbędny jest identyfikator Apple ID. Jeśli jednak nie włączysz Apple ID dla iMessage, nie będziesz mógł włączyć udostępniania nazw i zdjęć.

Sprawdź -   Jak pobierać filmy z YouTube'a na iOS

Otwórz aplikację Ustawienia.
Kliknij Wiadomości.
Stuknij opcję Wyślij i odbierz.
Wybierz „Użyj swojego Apple ID dla iMessage”.
Potwierdź w wyskakującym okienku, że chcesz używać swojego Apple ID i upewnij się, że jest to ten sam identyfikator, który jest zalogowany na urządzeniu w aplikacji Ustawienia.
Po włączeniu iMessage dla Twojego Apple ID możesz włączyć udostępnianie nazw i zdjęć.

Ustawienia iMessage dla konta iCloud

3. Wyloguj się z iCloud i iMessage

Ogólnie rzecz biorąc, zalogowanie się do iCloud i iMessage przy użyciu tego samego Apple ID rozwiąże problem, ale czasami urządzenie iOS może mieć problemy z połączeniem się z serwerami Apple i włączeniem udostępniania nazw i zdjęć.

Otwórz aplikację Ustawienia.
Stuknij swój Apple ID u góry.
Przewiń w dół i dotknij Wyloguj się.
Następnie wróć do głównego ekranu aplikacji Ustawienia i dotknij Wiadomości.
Wyłącz iMessages.
Uruchom ponownie iPhone’a.
Otwórz aplikację Ustawienia i zaloguj się za pomocą swojego Apple ID.
Wybierz Wiadomości na głównym ekranie aplikacji Ustawienia i włącz iMessage zarówno dla swojego numeru telefonu, jak i Apple ID, za pomocą którego właśnie się zalogowałeś.

Sprawdź -   Jak naprawić zamrożony komputer z systemem Windows

4. Włącz Facetime dla Apple ID

Chociaż ta funkcja nie jest połączona z FaceTime, jeśli nie masz włączonej FaceTime, może uniemożliwić włączenie udostępniania nazw i zdjęć.

Otwórz aplikację Ustawienia i dotknij FaceTime.
Włącz FaceTime
Stuknij opcję „Użyj swojego Apple ID do FaceTime”.
Zaloguj się przy użyciu tego samego Apple ID, którego używasz w aplikacji Ustawienia.

Wniosek

W niektórych przypadkach może to być zwykły błąd sieci. Możesz poczekać kilka godzin i ponownie spróbować włączyć tę funkcję. Możesz także połączyć się z inną siecią i wykonać powyższe poprawki.

Ogólnie rzecz biorąc, należy uruchamiać rozwiązania 1 i 2 jeden po drugim, a następnie włączyć funkcję udostępniania nazw i zdjęć.

Ten błąd pojawia się nieproporcjonalnie na nowszych iPhone’ach, tj. Tych z systemem iOS 13 po wyjęciu z pudełka.

Jeśli masz problemy z przywróconym iPhonem, a powyższe poprawki nie działają, spróbuj zresetować ustawienia sieciowe, wybierając Ustawienia> Ogólne> Resetuj.