Jak naprawić głośny sygnał dźwiękowy na końcu połączeń telefonicznych na Androidzie

Można powiedzieć coś o nieoczekiwanych błędach i zachowaniach w oprogramowaniu. Czasami jest to tak nieprzewidywalne, że musisz się zastanawiać, co jest nie tak. Użytkownicy Androida mają dość dziwny mały błąd; słyszą głośny sygnał dźwiękowy pod koniec rozmowy telefonicznej. Sygnał dźwiękowy tak naprawdę nie ostrzega ich o niczym innym niż o zakończeniu połączenia. Ten błąd, chociaż doświadczany wyłącznie przez użytkowników Androida, nie jest dokładnie błędem Androida. Wygląda na to, że jest to błąd, który Snapchat dodał do niektórych urządzeń z Androidem. Rozwiązaniem, według użytkownika Reddit shredditup21, jest wyłączenie dostępu do telefonu dla aplikacji Snapchat.

Napraw głośny sygnał dźwiękowy na końcu połączeń telefonicznych

Poprawka jest dość prosta; musisz wyłączyć dostęp do telefonu dla Snapchata. Można to zrobić na dwa sposoby.

Uprawnienia aplikacji

Otwórz aplikację Ustawienia i przejdź do Aplikacje i powiadomienia> Uprawnienia aplikacji. Dotknij Telefon na ekranie Uprawnienia aplikacji, a zobaczysz, które aplikacje mają dostęp do aplikacji Telefon. Wyłącz Snapchata tutaj.

Informacje o aplikacji

Ponieważ w systemie Android występuje znaczna fragmentacja, ustawienia różnią się w zależności od urządzenia i wersji Androida do wersji Androida. Jeśli nie widzisz opcji „Uprawnienia aplikacji” w aplikacji Ustawienia, istnieje drugi sposób wyłączenia dostępu do telefonu dla aplikacji Snapchat.

Otwórz aplikację Ustawienia i przejdź do Aplikacje lub Menedżer aplikacji lub Aplikacje i powiadomienia. Tutaj dotknij „Aplikacje” lub „Informacje o aplikacji”. Zobaczysz listę wszystkich zainstalowanych aplikacji. Poszukaj Snapchata na tej liście i dotknij go. Dotknij opcji „Uprawnienia” na stronie informacji o aplikacji Snapchat i cofnij dostęp do aplikacji Telefon.

Nie używam Snapchata

Wydaje się, że jest to problem utworzony przez Snapchat, jednak jeśli nie używasz Snapchata lub jeśli odwołanie dostępu telefonu do Snapchata nie rozwiązało problemu, spróbuj cofnąć dostęp do telefonu dla wszystkich aplikacji na telefonie. Proces jest taki sam, jak w przypadku Snapchata, ale jeśli zobaczysz ustawienie „ Uprawnienia aplikacji ” w aplikacji Ustawienia, znacznie łatwiej będzie cofnąć dostęp.

Niestety czeka Cię trochę prób i błędów. Będziesz musiał cofnąć dostęp do aplikacji i sprawdzić, czy problem zniknie. Nie ma prostego sposobu na określenie, która aplikacja może być winowajcą. Warto zacząć od aplikacji do obsługi wiadomości. Jeśli niedawno zainstalowałeś nową aplikację, która wymagała dostępu do aplikacji Telefon, spróbuj ją usunąć lub odebrać jej dostęp do aplikacji Telefon.