Jak naprawić Microsoft Teams, który utknął podczas ładowania

Po uruchomieniu Microsoft Teams zobaczysz krótki ekran powitalny / startowy z napisem „Ładowanie Microsoft Teams” w lewym dolnym rogu. Pojawia się na kilka sekund, zanim zobaczysz ekran logowania lub przejdziesz do interfejsu Microsoft Teams, jeśli jesteś już zalogowany.

W przypadku niektórych użytkowników ekran ładowania może pozostać na ekranie nieco dłużej niż dla innych. Może to być spowodowane tym, że aplikacja próbuje połączyć się z serwerami firmy Microsoft, weryfikuje Twoje dane logowania lub Twój system działa wolno.

Microsoft Teams utknął podczas ładowania

Napraw usługę Microsoft Teams, która utknęła podczas ładowania

Jeśli aplikacja Microsoft Teams utknęła na ekranie ładowania przez ponad pięć minut, prawdopodobnie napotkasz problem. Przyczyną może być wszystko; Twoje hasło może być nieprawidłowe, pamięć podręczna może być uszkodzona, może występować problem z instalacją lub może występować problem z serwerami firmy Microsoft.

Sprawdź hasło

Możliwe, że wpisujesz nieprawidłowe hasło do swojego konta Microsoft Teams. Zwykle powinien upłynąć limit czasu i umożliwić ponowne wprowadzenie hasła, ale jeśli nie, sprawdź hasło.

Odwiedzić Microsoft Teams w Twojej przeglądarce.
Zaloguj się.
Jeśli hasło jest poprawne, zamknij aplikację Microsoft Teams w systemie Windows 10.
Otwórz aplikację ponownie i zaloguj się.

Usuń hasło i zaloguj się ponownie

Microsoft Teams przechowuje hasło do Twojego konta w Menedżerze poświadczeń systemu Windows. Łączy się z nim bez problemu, ale zawsze są wyjątki.

Otwórz Panel sterowania.
Przejdź do kont użytkowników.
Kliknij Zarządzaj poświadczeniami systemu Windows.
Poszukaj czegokolwiek związanego z Microsoft Teams.
Rozwiń go i kliknij Usuń.
Zamknij aplikację Microsoft Teams i otwórz ją ponownie.
Zaloguj się na swoje konto.

Wyczyść pamięć podręczną

Wiele problemów Microsoft Teams wynika z uszkodzonej pamięci podręcznej. Usunięcie go często rozwiązuje problem. Aplikacja odbudowuje pamięć podręczną.

Zamknij aplikację Microsoft Teams.
Otwórz Eksplorator plików.
Wpisz to na pasku adresu% appdata% Microsoftteams i naciśnij Enter.
Usuń zawartość tych folderów;
blob_storage
Pamięć podręczna
bazy danych
GPUCache
IndexedDB
Lokalny magazyn
tmp

Otwórz Microsoft Teams i zaloguj się.

Odinstaluj i ponownie zainstaluj Microsoft Teams

Jeśli odbudowanie pamięci podręcznej nie zadziałało, kolejnym krokiem jest odinstalowanie i ponowna instalacja aplikacji.

Otwórz Panel sterowania.
Wybierz opcję Program> Odinstaluj program.
Wybierz Microsoft Teams i kliknij Odinstaluj.
Usuń pamięć podręczną Microsoft Teams (patrz poprzednia sekcja).
Pobierz aplikację Microsoft Teams i zainstaluj ją ponownie.

Zainstaluj klienta Microsoft Teams za pośrednictwem zaproszenia na spotkanie

Ta poprawka zadziałała dla wielu użytkowników, więc warto spróbować.

Poproś kogoś o zaplanowanie spotkania w Microsoft Teams i wysłanie Ci na nie zaproszenia. Spotkanie powinno się wkrótce rozpocząć.
Odinstaluj Microsoft Teams.
Otwórz zaproszenie na spotkanie i kliknij Dołącz teraz.
Odrzuć monit o otwarcie aplikacji Microsoft Teams.
Kliknij opcję pobrania klienta Microsoft Teams.
Pobierz i zainstaluj ten.
Uruchom klienta, a będziesz mógł się zalogować.

Wniosek

Microsoft Teams rzadko pozostaje na długo na ekranie ładowania. Zwykle pojawia się jakiś komunikat o błędzie. W takim przypadku musisz rozwiązać problem z komunikatem o błędzie.